Dat is heel erg geheim enzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef Fascination het volgende:
[..]! Je snapt dat je nu móét vertellen wie het is, he?
Verstandig.quote:
Als je het tegen ze zegt dan moeten wij even praten jongedamequote:
Dit voelt toch een beetje als een van de volgende gesprekken:quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:51 schreef heloef het volgende:
Dit voelt toch een beetje als een van de volgende gesprekken:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beetje vragen om aandacht, dit.
Ik heb er wel beelden vanquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben blij dat mijn fokliefdesleven nog niet is uitgelekt
Niet gay, als iemand die het eigenlijk niet durft.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bang om als gay over te komen wegens een smilie, houd toch op zeg
Oh, zo had ik het nog nooit bekekenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet gay, als iemand die het eigenlijk niet durft.
Nee hoor, observatie van het topic, de mensen die het gebruiken en de context van de berichten. Dan kom ik tot deze conclusie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, zo had ik het nog nooit bekeken
Wel een beetje vergezocht?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Volg vooral de grote Faxie zou ik zeggen.
Dit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je moet iets voor je liefje over hebben echte liefde zie je aan je smsbundel.
Echte friendzone ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je moet iets voor je liefje over hebben echte liefde zie je aan je smsbundel.
toch blijft het een verwijfde gaysmilie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:10 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben zo zeker van mijn geaardheid dat ik gewoon dekan gebruiken
Nee hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:49 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Friendzone is een fabeltje waar alleen kneuzen in geloven en aan doen
Dan zijn er bijzonder veel kneuzen in deze wereld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:49 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna elke man wel een keer een vriendin gehad die hij eigenlijk knalhard wou nemen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:49 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
ja, toen ik rond de 20 was. man man wat was zij aantrekkelijk en mooi en geil.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna elke man wel een keer een vriendin gehad die hij eigenlijk knalhard wou nemen.
Nog steeds.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna elke man wel een keer een vriendin gehad die hij eigenlijk knalhard wou nemen.
Ja maar niet iets waar vrouwen je instoppen omdat je te lief bent omdat ze je wil gebruiken whatever dat is gewoon dikke bullshit.. Heel veel mannen gebruiken het als een excuus voor het mislukken van het daten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef dawg het volgende:
friendzone is gewoon een naam voor het gebrek aan spanning, (seksuele) aantrekkingskracht.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zijn er bijzonder veel kneuzen in deze wereld.
ja, wel mee eens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:29 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja maar niet iets waar vrouwen je instoppen omdat je te lief bent omdat ze je wil gebruiken whatever dat is gewoon dikke bullshit.. Heel veel mannen gebruiken het als een excuus voor het mislukken van het daten.
Er zijn ook wel vrouwen die dat doen hoor. Dat ze weten dat een man haar leuk vind, maar ze hem alleen maar vraagt om te helpen bij dingen. Als de man niet blijken dat hij haar leuk vindt, is het natuurlijk een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:29 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja maar niet iets waar vrouwen je instoppen omdat je te lief bent omdat ze je wil gebruiken whatever dat is gewoon dikke bullshit.. Heel veel mannen gebruiken het als een excuus voor het mislukken van het daten.
dat zijn vrouwen die misbruik maken van het gebrek aan een ruggegraat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er zijn ook wel vrouwen die dat doen hoor. Dat ze weten dat een man haar leuk vind, maar ze hem alleen maar vraagt om te helpen bij dingen. Als de man niet blijken dat hij haar leuk vindt, is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Ja. Het is maar hoe je het noemtquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zijn vrouwen die misbruik maken van het gebrek aan een ruggegraat.
nee, friendzone zou nog vriendschap impliceren en daar is in jouw voorbeeld geen sprake van.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Het is maar hoe je het noemt
Een walvis is ook geen visquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, friendzone zou nog vriendschap impliceren en daar is in jouw voorbeeld geen sprake van.
Nee ik bloos om het minste geringste en ga met mijn handjes zo voor mijn lichaam een beetje wegkijken en een klein beetje heen en weer wiegelen met mijn schouders als ik iets vraag aan willekeurige vrouw die ik niet ken.quote:
Ik gebruik hem ook graagquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee hoor, observatie van het topic, de mensen die het gebruiken en de context van de berichten. Dan kom ik tot deze conclusie.
Minder druk op jezelf leggen. Minder perse met meisjes willen praten, dan ga je geforceerd zitten doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef marvinpa het volgende:
Ik ben de kloon van een FOK!er waarvan velen niet zouden vermoeden dat hij zo slecht met vrouwen is als hij is.
Net zoals vele anderen hier heb ik al jaren in een vrijwel vrouwloze omgeving gezeten. Toen ik een paar stukken in dit topic meelas kon ik het één en ander herkennen en ik had daardoor het gevoel dat ik hier moest zijn voor tips.
Over mij: Ik ben niet per se een echt mensen-mens, maar op zich kan ik prima met anderen door een deur en heb ik best wel wat mannelijke vrienden met wie ik dingen doe.
Met vrouwen kan ik prima praten, maar toch blijft dat altijd heel simpel en veilig. Ik kan prima een gesprek voeren over alledaagse dingen, bijvoorbeeld met vrouwelijke collega's, maar het blijft allemaal vrij veilig. Ik zie hoe andere mannen met meisjes flirten en ik krijg dat gewoon niet voor elkaar, hoe vaak ik het ook probeer.
Als ik meisjes voor het eerst ontmoet of in de kroeg probeer aan te spreken dan lukt het niet lekker. Ik doe mijn best, maar om een of andere reden lijkt ik meisjes altijd een beetje te laten schrikken, waardoor ik zelf ook in de war en ongemakkelijk raak. Groepen meisjes die ik voor het eerst ontmoet vind ik nog moeilijker, en dat lukt me nog niet zo goed.
Ik weet niet of het iets is wat aan mijn lichaamstaal ligt, of aan mijn houding of wat dan ook.
Ik wil met meisjes die ik ken leren flirten en leuke gesprekken hebben; ik wil me bij nieuwe meisjes gelijk op mijn gemak voelen en ik wil vooral dan die meisjes niet laten schrikken of ongemakkelijk maken. Ik wil weten hoe het komt dat er gebeurt wat er gebeurt en ik wil weten hoe ik er beter in kan worden en anders over moet komen op meisjes.
Ik ben bereid om te oefenen, ook met nieuwe meisjes (hoe ongemakkelijk ik dat ook vind), en dat heb ik de laatste tijd echt geprobeerd, maar het wordt niet gemakkelijk en niet beter. Het blijft steeds ongeveer hetzelfde gaan. Ik heb echt even een nieuw inzicht nodig in hoe ik het beter kan aanpakken.
Ik denk eigenlijk dat dit voor veel jongens hier de kern van het probleem is, of in elk geval een belangrijk probleem, naast andere issues. Ik hoop op inzichten die zo in de volgende OP van de reeks geplakt kunnen worden.
Wie van jullie weet meer dan ik?
Voor wat inspiratie & kijken hoe het (ook) kan YT eens "simple pickup"quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef marvinpa het volgende:
Ik ben de kloon van een FOK!er waarvan velen niet zouden vermoeden dat hij zo slecht met vrouwen is als hij is.
Net zoals vele anderen hier heb ik al jaren in een vrijwel vrouwloze omgeving gezeten. Toen ik een paar stukken in dit topic meelas kon ik het één en ander herkennen en ik had daardoor het gevoel dat ik hier moest zijn voor tips.
Over mij: Ik ben niet per se een echt mensen-mens, maar op zich kan ik prima met anderen door een deur en heb ik best wel wat mannelijke vrienden met wie ik dingen doe.
Met vrouwen kan ik prima praten, maar toch blijft dat altijd heel simpel en veilig. Ik kan prima een gesprek voeren over alledaagse dingen, bijvoorbeeld met vrouwelijke collega's, maar het blijft allemaal vrij veilig. Ik zie hoe andere mannen met meisjes flirten en ik krijg dat gewoon niet voor elkaar, hoe vaak ik het ook probeer.
Als ik meisjes voor het eerst ontmoet of in de kroeg probeer aan te spreken dan lukt het niet lekker. Ik doe mijn best, maar om een of andere reden lijkt ik meisjes altijd een beetje te laten schrikken, waardoor ik zelf ook in de war en ongemakkelijk raak. Groepen meisjes die ik voor het eerst ontmoet vind ik nog moeilijker, en dat lukt me nog niet zo goed.
Ik weet niet of het iets is wat aan mijn lichaamstaal ligt, of aan mijn houding of wat dan ook.
Ik wil met meisjes die ik ken leren flirten en leuke gesprekken hebben; ik wil me bij nieuwe meisjes gelijk op mijn gemak voelen en ik wil vooral dan die meisjes niet laten schrikken of ongemakkelijk maken. Ik wil weten hoe het komt dat er gebeurt wat er gebeurt en ik wil weten hoe ik er beter in kan worden en anders over moet komen op meisjes.
Ik ben bereid om te oefenen, ook met nieuwe meisjes (hoe ongemakkelijk ik dat ook vind), en dat heb ik de laatste tijd echt geprobeerd, maar het wordt niet gemakkelijk en niet beter. Het blijft steeds ongeveer hetzelfde gaan. Ik heb echt even een nieuw inzicht nodig in hoe ik het beter kan aanpakken.
Ik denk eigenlijk dat dit voor veel jongens hier de kern van het probleem is, of in elk geval een belangrijk probleem, naast andere issues. Ik hoop op inzichten die zo in de volgende OP van de reeks geplakt kunnen worden.
Ik heb even zitten kijken, maar ik weet niet goed wat ik er mee moet. Het is niet helemaal mijn stijl en ik vraag me af of dat soort dingen hier in Nederland op Nederlandse vrouwen zouden werken. Ook heb ik niet het idee dat ik er genoeg informatie uit kan halen om het succesvol na te doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:26 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Voor wat inspiratie & kijken hoe het (ook) kan YT eens "simple pickup"
Heb schijt aan de perceptie van anderen over jou (maw => zelfvertrouwenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Ik heb even zitten kijken, maar ik weet niet goed wat ik er mee moet. Het is niet helemaal mijn stijl en ik vraag me af of dat soort dingen hier in Nederland op Nederlandse vrouwen zouden werken. Ook heb ik niet het idee dat ik er genoeg informatie uit kan halen om het succesvol na te doen.
Wat is volgens jou de belangrijkste les die wij uit die video's zouden moeten halen?
Misschien komt het doordat ik een natuurlijke eeuwige bloosroodheid op mijn gezicht heb zittenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is ook wel fijn toch Loka
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik een natuurlijke eeuwige bloosroodheid op mijn gezicht heb zitten
Wat zou er gebeuren als je in een andere stad, met wat goede kennissen (hoeft niet direct je beste vrienden) een avond stevig gaat drinken en je vooraf voorneemt om ook te gaan dansen en probeert met mensen te praten. Als je dan 'afgaat' is het toch veel minder ergquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Ik heb even zitten kijken, maar ik weet niet goed wat ik er mee moet. Het is niet helemaal mijn stijl en ik vraag me af of dat soort dingen hier in Nederland op Nederlandse vrouwen zouden werken. Ook heb ik niet het idee dat ik er genoeg informatie uit kan halen om het succesvol na te doen.
Wat is volgens jou de belangrijkste les die wij uit die video's zouden moeten halen?
Het voelt toch niet helemaal fijn. Je hebt wel gelijk dat het niet zo heel erg is omdat je dat dan vooral gewoon doet om lol te hebben, maar ik wil gewoon graag beter worden. Ik probeer het echt regelmatig, maar het wordt niet beter/leuker en dat wil ik wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je in een andere stad, met wat goede kennissen (hoeft niet direct je beste vrienden) een avond stevig gaat drinken en je vooraf voorneemt om ook te gaan dansen en probeert met mensen te praten. Als je dan 'afgaat' is het toch veel minder erg
Jezelf klem zuipen om vrouwen te versieren lijkt me nou niet echt bepaald een goed adviesquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je in een andere stad, met wat goede kennissen (hoeft niet direct je beste vrienden) een avond stevig gaat drinken en je vooraf voorneemt om ook te gaan dansen en probeert met mensen te praten. Als je dan 'afgaat' is het toch veel minder erg
Sommigen hebben gewoon "the touch" en sommigen hebben die niet of hebben er grote moeite meequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Het voelt toch niet helemaal fijn. Je hebt wel gelijk dat het niet zo heel erg is omdat je dat dan vooral gewoon doet om lol te hebben, maar ik wil gewoon graag beter worden. Ik probeer het echt regelmatig, maar het wordt niet beter/leuker en dat wil ik wel.
Wat is het geheim van jongens die leuk kunnen flirten met meisjes? Wat is het geheim van jongens die meisjes zich op hun gemak laten voelen? Ik wil die geheimen leren en dan oefenen tot ik het onder de knie heb.
Niet zoveel druk op jezelf zetten en het zien als moeten presteren zou misschien al wat helpen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Het voelt toch niet helemaal fijn. Je hebt wel gelijk dat het niet zo heel erg is omdat je dat dan vooral gewoon doet om lol te hebben, maar ik wil gewoon graag beter worden. Ik probeer het echt regelmatig, maar het wordt niet beter/leuker en dat wil ik wel.
Wat is het geheim van jongens die leuk kunnen flirten met meisjes? Wat is het geheim van jongens die meisjes zich op hun gemak laten voelen? Ik wil die geheimen leren en dan oefenen tot ik het onder de knie heb.
Ze geven geen fuckquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef marvinpa het volgende:
[..]
ze zijn zeker genoeg van zichzelf dat ze zich niet in hoeven te houden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Bij jou blijfquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, zo had ik het nog nooit bekeken
Wel een beetje vergezocht?
Alles werkt man. Die ''pickup'' community is er net zo goed in Nederland. Als ik jou was zou ik dit filmpje kijken. Ongelooflijke baas die alles uitlegt: van openen tot in bed krijgen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat alles te leren is zolang er maar iemand is die je kan laten zien wat je moet doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen hebben gewoon "the touch" en sommigen hebben die niet of hebben er grote moeite mee
Ik ben niet per definitie onzeker; voor mijn werk moet ik veel praten, als ik met mijn vrienden ben voel ik me ook prima. Maar in de buurt van een leuk meisje verander ik ineens in een onhandige idioot. Als ik een meisje wat langer ken dan gaat het ook wel, maar dat zijn dan vaak niet de meisjes die mij als vriend zouden zien zitten en zoals ik schreef, gesprekken met meisjes die ik ken zijn vaak vrij alledaags en niet leuk of spannend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ze zijn zeker genoeg van zichzelf dat ze zich niet in hoeven te houden.
Het gaat dan ook gepaard met "skills" of eigenschappen die hen ook aantrekkelijk maken, zoals een gevoel voor humor, afgetraind zijn, topsport, of gewoon ergens heel goed in zijn.
Dat is allemaal niet noodzakelijk, maar het helpt in ieder geval als je ergens hartstochtelijk over bent (het liefst natuurlijk over HAAR).
Als je erover nadenkt is een man zijn best makkelijk wat betreft relaties. Je moet gewoon lekker in je vel zitten en hard willen werken voor jezelf!
Ik herken dat wel. Het gekke is dat als ik haar niet interessant vond, ze wel vaker in me geinteresseerd raakten. Mede omdat ik veel zekerder overkwam. Als ik iemand leuk vind, dan gaat mijn brein ook moeilijk zitten doen terwijl ikzelf gewoon kalm blijf of zo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Ik ben niet per definitie onzeker; voor mijn werk moet ik veel praten, als ik met mijn vrienden ben voel ik me ook prima. Maar in de buurt van een leuk meisje verander ik ineens in een onhandige idioot. Als ik een meisje wat langer ken dan gaat het ook wel, maar dat zijn dan vaak niet de meisjes die mij als vriend zouden zien zitten en zoals ik schreef, gesprekken met meisjes die ik ken zijn vaak vrij alledaags en niet leuk of spannend.
Wat al gezegd is, je straalt waarschijnlijk totaal geen seksuele spanning uit. Dus meisjes die jou als vriend gaan behandelen doen dat omdat ze bij jou helemaal niet denken aan seks of jou als een mogelijke vriend zien. Omdat zij niks van jou verwachten en jij niks van hun voel je je op je gemak.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat alles te leren is zolang er maar iemand is die je kan laten zien wat je moet doen.
[..]
Ik ben niet per definitie onzeker; voor mijn werk moet ik veel praten, als ik met mijn vrienden ben voel ik me ook prima. Maar in de buurt van een leuk meisje verander ik ineens in een onhandige idioot. Als ik een meisje wat langer ken dan gaat het ook wel, maar dat zijn dan vaak niet de meisjes die mij als vriend zouden zien zitten en zoals ik schreef, gesprekken met meisjes die ik ken zijn vaak vrij alledaags en niet leuk of spannend.
Dit idd, toon gewoon ballen. Meer is het niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat al gezegd is, je straalt waarschijnlijk totaal geen seksuele spanning uit. Dus meisjes die jou als vriend gaan behandelen doen dat omdat ze bij jou helemaal niet denken aan seks of jou als een mogelijke vriend zien. Omdat zij niks van jou verwachten en jij niks van hun voel je je op je gemak.
Je hebt niks te verliezen, er zijn duizenden potentieel geïnteresseerde meisjes, als eentje je afwijst ga je naar de volgende. Dat zul je wel een paar keer moeten doen om het inzicht te krijgen dat het er niet toe doet als iemand je afwijst. Ik wil het niet te filosofisch maken, maar je moet voorbij het denken, uit je hoofd. Gewoon doen. Achteraf zal je zien dat het inderdaad zo simpel is als 'gewoon doen'.
dit is echt de grootste bullshit die er bestaat.quote:
Nee helemaal niet. Als ze afgewezen worden, jammer, hup naar de volgende.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is echt de grootste bullshit die er bestaat.
het is gewoon leuk om een vrouw wat op te naaien, wat te plagen, etc.
leuk. plezier. ongedwongen. en daarvoor hoef je geen klootzak te zijn.
Preciesquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is echt de grootste bullshit die er bestaat.
het is gewoon leuk om een vrouw wat op te naaien, wat te plagen, etc.
leuk. plezier. ongedwongen. en daarvoor hoef je geen klootzak te zijn.
Ze zijn zich zelf, denken niet van shit het is een vrouw. Stel ik zeg dit of stel ik zeg dat....quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef marvinpa het volgende:
Waarom een reden hebben om ze te ontmoeten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ook helpt is op plekken komen waar je vaak (dezelfde) vrouwen tegenkomt. Je moet altijd een reden/context hebben om ze te ontmoeten, anders wordt je inderdaad snel als een creep gezien.
Godverdomme wat zullen we nu krijgen dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zonder de gaysmiley! Goed bezig fax
Oeh dromquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godverdomme wat zullen we nu krijgen dan?
Trek je er maar niets van aan bro.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godverdomme wat zullen we nu krijgen dan?
Gewoon met vrouwen meelopen wordt volgens mij al als stalken gezien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom een reden hebben om ze te ontmoeten?
Zolang je ze niet achtervolgt/stalkt dan zien ze je echt niet als een creep hoor.
Wat wil je doen dan? Gewoon op straat op een hoekje wachten tot er een leuk iemand voorbij loopt en die dan aanspreken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Gewoon met vrouwen meelopen wordt volgens mij al als stalken gezien.
Iemand kan met mij meelopen en aanspreken, geen probleem. Maar als ik er niet van gediend ben (ligt ook wel aan de manier waarop en de persoon) moet je ook opzouten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is ook beter wanneer je ze direct aanspreekt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ewa dushi, jij squat niet of wel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Iemand kan met mij meelopen en aanspreken, geen probleem. Maar als ik er niet van gediend ben (ligt ook wel aan de manier waarop en de persoon) moet je ook opzouten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met een beetje gay, hoor Dr. Ommel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn geen gepaste smileys om mijn gezichtsuitdrukkingen op dit forum kenbaar te maken. Daar word ik verlegen van waardoor ik vaak de-smiley gebruik. Wellicht een beetje gay, maar dat is oké.
Je hebt gelijk, als je gewoon random naast een vrouw mee gaat lopen dan zal ze dat nogal raar vinden ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen. Jezelf de moeite waard vinden en er oprecht in geloven dat je een toegevoegde waarde kan zijn in het leven van een vrouw. Een tikkeltje arrogant zijn en het idee hebben dat een vrouw echt wel iets mist als ze niks met je wil. En als ze dat niet wil, dat er genoeg anderen zijn die dat wel willen omdat je tof/interessant genoeg bent om er voor te zorgen dat vrouwen interesse in je hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Werkt prima voor sommige mensenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezelf klem zuipen om vrouwen te versieren lijkt me nou niet echt bepaald een goed advies
Agreed!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen. Jezelf de moeite waard vinden en er oprecht in geloven dat je een toegevoegde waarde kan zijn in het leven van een vrouw. Een tikkeltje arrogant zijn en het idee hebben dat een vrouw echt wel iets mist als ze niks met je wil. En als ze dat niet wil, dat er genoeg anderen zijn die dat wel willen omdat je tof/interessant genoeg bent om er voor te zorgen dat vrouwen interesse in je hebben.
Iig nooit je jezelf verliezen in iemand, het zo graag willen laten werken dat je je identiteit verliest, of jezelf helemaal aanpassen aan diegene en in een spineless bag of neediness verandert.
hij had het over onschuldig flirten en dat ze zich op haar gemak voelt ipv ongemakkelijk. niet over haar je bed inpraten. dat jij het wel doortrekt vind ik wel typerend eigenlijk. aangezien ik dacht dat jij 'het opgegeven hebt', waar het hier helemaal niet over gaat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Als ze afgewezen worden, jammer, hup naar de volgende.
Prachtpost.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen. Jezelf de moeite waard vinden en er oprecht in geloven dat je een toegevoegde waarde kan zijn in het leven van een vrouw. Een tikkeltje arrogant zijn en het idee hebben dat een vrouw echt wel iets mist als ze niks met je wil. En als ze dat niet wil, dat er genoeg anderen zijn die dat wel willen omdat je tof/interessant genoeg bent om er voor te zorgen dat vrouwen interesse in je hebben.
Iig nooit je jezelf verliezen in iemand, het zo graag willen laten werken dat je je identiteit verliest, of jezelf helemaal aanpassen aan diegene en in een spineless bag of neediness verandert.
Wijze post is nogal wijs.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Iig NOOIT jezelf verliezen in iemand, het zo graag willen laten werken dat je je identiteit verliest, of jezelf helemaal aanpassen aan diegene zodat je in een spineless bag of neediness verandert.
quote:
Dat is toch allemaal wel vaker gezegdquote:
Hear hear!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Iig NOOIT jezelf verliezen in iemand, het zo graag willen laten werken dat je je identiteit verliest, of jezelf helemaal aanpassen aan diegene zodat je in een spineless bag of neediness verandert.
Het is de waarheid. Ervaringsdeskundige hier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blijft staan dat het een goed verhaal is en een leuk verteld is
Ik herken het ook hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Ervaringsdeskundige hier.
Waarom denk je precies dat ik het helemaal niet doe? Of bedoel je dat ik het niet op de goede manier aanpak?quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat al gezegd is, je straalt waarschijnlijk totaal geen seksuele spanning uit. Dus meisjes die jou als vriend gaan behandelen doen dat omdat ze bij jou helemaal niet denken aan seks of jou als een mogelijke vriend zien. Omdat zij niks van jou verwachten en jij niks van hun voel je je op je gemak.
Je hebt niks te verliezen, er zijn duizenden potentieel geïnteresseerde meisjes, als eentje je afwijst ga je naar de volgende. Dat zul je wel een paar keer moeten doen om het inzicht te krijgen dat het er niet toe doet als iemand je afwijst. Ik wil het niet te filosofisch maken, maar je moet voorbij het denken, uit je hoofd. Gewoon doen. Achteraf zal je zien dat het inderdaad zo simpel is als 'gewoon doen'.
Nou, wat ik dus vaak heb, zeker ook met nieuwe meisjes, maar ook met meisjes die ik al ken is dat ik toch wat eng overkom. Ik heb het idee dat ik ze soms "laat schrikken" als ik ze aanspreek. Meestal komt dat na eventjes wel weer goed, maar ik doe iets niet handig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom een reden hebben om ze te ontmoeten?
Zolang je ze niet achtervolgt/stalkt dan zien ze je echt niet als een creep hoor.
Dat doe ik eigenlijk al uit gewoonte bijna altijd al. Of bedoel je dat ik dat moet proberen iets langer te doen of iets 'flirteriger'?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:09 schreef ook_gek het volgende:
Begin eenset oefenen bij de supermarkt.
Bij het weg gaan fijne dag / avond wensen en werkse nog even. Eerste paar keer is eng. Maar je merkt dat het makkelijker en makkelijker gaat. 9 van de 10x reageert de vrouw leuk en als ze eens niet leuk reageer is het een zure kut
Ik vind het in een kroeg wel te doen, maar ik vind vooral op openbare plekken en al helemaal in het openbaar vervoer het toch niet makkelijk. Mensen lijken dan veel geslotener en ik voel me dan toch wat bezwaard. Hoe ga jij met dat gevoel om als je dat doet? Of heb je dat gevoel geheel niet?quote:En zo kan je het ovenral doen, kroeg, bus, trein, enz enz enz. Kom je elkaar vaker tegen en zij begint al spontaan van hey hop interessen tonen. Leuke avond / weekend gehad? Nog leuke plannen? Enz enz enz.
Speel ook in op een situatie. Gebruik een plotselinge gebeurtenis.
Ben jij een kloon van iemand toevallig?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Waarom denk je precies dat ik het helemaal niet doe? Of bedoel je dat ik het niet op de goede manier aanpak?
Afgewezen worden vind ik ongelofelijk kut en frustrerend, maar als dat gebeurt probeer ik nooit lang bij de pakken neer te zetten en ik heb toch het idee dat ik regelmatig probeer. Het blijft alleen vrij veilig denk ik. Ik herken me er wel in dat die seksuele spanning ontbreekt en dat ik die niet goed aanbreng in het gesprek.
Kan je een idee geven hoe je die seksuele spanning zou kunnen creëren?
Ja:quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van iemand toevallig?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef marvinpa het volgende:
Wat als je dat nou niet vindt? Wat als dat niet zo is? Wat als je gewoon bescheiden en normaal bent?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Je kan ook 'normaal' en/of 'bescheiden zijn om te kunnen geloven in jezelf op die manier. Als dat niet het geval is dan moet je aan jezelf gaan werken totdat dat wél zo is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat als je dat nou niet vindt? Wat als dat niet zo is? Wat als je gewoon bescheiden en normaal bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |