abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123113046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

:o! Je snapt dat je nu móét vertellen wie het is, he? 8-)
Dat is heel erg geheim enzo :+
pi_123113073
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:46 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Verstandig.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:47:53 #103
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_123113091
quote:

[..]

Als je het tegen ze zegt dan moeten wij even praten jongedame :(
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_123113119
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Verstandig.
Inderdaad. Ben blij dat mijn fokliefdesleven nog niet is uitgelekt :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:51:01 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_123113189
quote:

[..]

Dit voelt toch een beetje als een van de volgende gesprekken:

"Ik voel me kut vandaag"
"Wat is er aan de hand?"
"IK WIL ER NIET OVER PRATEN"

Verder je goed recht natuurlijk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:51:58 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123113231
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:51 schreef heloef het volgende:

Dit voelt toch een beetje als een van de volgende gesprekken:

quote:
15s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Beetje vragen om aandacht, dit.
pi_123113292
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Aandacht :@
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:53:48 #108
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_123113296
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:48 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Inderdaad. Ben blij dat mijn fokliefdesleven nog niet is uitgelekt :)
Ik heb er wel beelden van
C'est la vie
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:23:09 #109
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_123114465
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bang om als gay over te komen wegens een smilie, houd toch op zeg :D
Niet gay, als iemand die het eigenlijk niet durft.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_123120337
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:23 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Niet gay, als iemand die het eigenlijk niet durft.
Oh, zo had ik het nog nooit bekeken :')
Wel een beetje vergezocht?
  woensdag 20 februari 2013 @ 15:42:09 #111
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_123120396
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hoor, observatie van het topic, de mensen die het gebruiken en de context van de berichten. Dan kom ik tot deze conclusie.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_123122865
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Volg vooral de grote Faxie zou ik zeggen.
:D :')

Onee, ik bedoel :@ natuurlijk :P

[ Bericht 14% gewijzigd door Faxie op 20-02-2013 16:49:18 ]
pi_123124013
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Je moet iets voor je liefje over hebben echte liefde zie je aan je smsbundel. ^O^
Dit.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_123124449
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Je moet iets voor je liefje over hebben echte liefde zie je aan je smsbundel. ^O^
Echte friendzone ook
pi_123125139
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:10 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben zo zeker van mijn geaardheid dat ik gewoon de :@ kan gebruiken :{w
toch blijft het een verwijfde gaysmilie. ~:)
pi_123125312
Boeie ik vind 'm ook leuk :@ :@ Hihi :@ :@
pi_123125446
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Echte friendzone ook
Friendzone is een fabeltje waar alleen kneuzen in geloven en aan doen :Y
pi_123125525
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:49 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee hoor :N
pi_123126387
quote:

[..]

Dan zijn er bijzonder veel kneuzen in deze wereld.
pi_123126566
quote:

[..]

Volgens mij heeft bijna elke man wel een keer een vriendin gehad die hij eigenlijk knalhard wou nemen.
pi_123126587
friendzone is gewoon een naam voor het gebrek aan spanning, (seksuele) aantrekkingskracht.
pi_123126640
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft bijna elke man wel een keer een vriendin gehad die hij eigenlijk knalhard wou nemen.
ja, toen ik rond de 20 was. man man wat was zij aantrekkelijk en mooi en geil. :9 en lesbisch. :( wel hing ze vaak om mij heen waardoor velen dachten dat ze mijn meisje was. :7
pi_123126750
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Nog steeds. :P
Maar 1 keer het genoegen mogen smaken van een paar handelingen. :9
pi_123126783
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef dawg het volgende:
friendzone is gewoon een naam voor het gebrek aan spanning, (seksuele) aantrekkingskracht.
Ja maar niet iets waar vrouwen je instoppen omdat je te lief bent omdat ze je wil gebruiken whatever dat is gewoon dikke bullshit.. Heel veel mannen gebruiken het als een excuus voor het mislukken van het daten.
pi_123127044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan zijn er bijzonder veel kneuzen in deze wereld.
Dat sowieso.
For great justice!
pi_123127086
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:29 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja maar niet iets waar vrouwen je instoppen omdat je te lief bent omdat ze je wil gebruiken whatever dat is gewoon dikke bullshit.. Heel veel mannen gebruiken het als een excuus voor het mislukken van het daten.
ja, wel mee eens.
pi_123127555
pi_123127644
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:29 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Er zijn ook wel vrouwen die dat doen hoor. Dat ze weten dat een man haar leuk vind, maar ze hem alleen maar vraagt om te helpen bij dingen. Als de man niet blijken dat hij haar leuk vindt, is het natuurlijk een heel ander verhaal.
pi_123127764
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:54 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Er zijn ook wel vrouwen die dat doen hoor. Dat ze weten dat een man haar leuk vind, maar ze hem alleen maar vraagt om te helpen bij dingen. Als de man niet blijken dat hij haar leuk vindt, is het natuurlijk een heel ander verhaal.
dat zijn vrouwen die misbruik maken van het gebrek aan een ruggegraat.
pi_123127923
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:56 schreef dawg het volgende:

[..]

dat zijn vrouwen die misbruik maken van het gebrek aan een ruggegraat.
Ja. Het is maar hoe je het noemt :P
pi_123128110
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ja. Het is maar hoe je het noemt :P
nee, friendzone zou nog vriendschap impliceren en daar is in jouw voorbeeld geen sprake van. :7
pi_123128345
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:04 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, friendzone zou nog vriendschap impliceren en daar is in jouw voorbeeld geen sprake van. :7
Een walvis is ook geen vis :P
pi_123129838
-

Dus.... Goede discussie ( :') )... Maar als je niet aan internet dating doet heb je er weinig aan denk ik.
Rustig aan.
pi_123131199
Hoezo heb je er dan weinig aan?
pi_123131247
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo heb je er dan weinig aan?
Ik gebruik geen smileys in real life :P
Rustig aan.
pi_123131349
Jij hebt een botox gezicht? :')
pi_123131419
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef Pvoesss het volgende:
Jij hebt een botox gezicht? :')
Nee ik bloos om het minste geringste en ga met mijn handjes zo voor mijn lichaam een beetje wegkijken en een klein beetje heen en weer wiegelen met mijn schouders als ik iets vraag aan willekeurige vrouw die ik niet ken.
Rustig aan.
pi_123131550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nee hoor, observatie van het topic, de mensen die het gebruiken en de context van de berichten. Dan kom ik tot deze conclusie.
Ik gebruik hem ook graag ;(
pi_123131729
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is ook wel fijn toch Loka :@
Rustig aan.
pi_123132154
Ik ben de kloon van een FOK!er waarvan velen niet zouden vermoeden dat hij zo slecht met vrouwen is als hij is.

Net zoals vele anderen hier heb ik al jaren in een vrijwel vrouwloze omgeving gezeten. Toen ik een paar stukken in dit topic meelas kon ik het één en ander herkennen en ik had daardoor het gevoel dat ik hier moest zijn voor tips.

Over mij: Ik ben niet per se een echt mensen-mens, maar op zich kan ik prima met anderen door een deur en heb ik best wel wat mannelijke vrienden met wie ik dingen doe.

Met vrouwen kan ik prima praten, maar toch blijft dat altijd heel simpel en veilig. Ik kan prima een gesprek voeren over alledaagse dingen, bijvoorbeeld met vrouwelijke collega's, maar het blijft allemaal vrij veilig. Ik zie hoe andere mannen met meisjes flirten en ik krijg dat gewoon niet voor elkaar, hoe vaak ik het ook probeer.

Als ik meisjes voor het eerst ontmoet of in de kroeg probeer aan te spreken dan lukt het niet lekker. Ik doe mijn best, maar om een of andere reden lijkt ik meisjes altijd een beetje te laten schrikken, waardoor ik zelf ook in de war en ongemakkelijk raak. Groepen meisjes die ik voor het eerst ontmoet vind ik nog moeilijker, en dat lukt me nog niet zo goed.

Ik weet niet of het iets is wat aan mijn lichaamstaal ligt, of aan mijn houding of wat dan ook.

Ik wil met meisjes die ik ken leren flirten en leuke gesprekken hebben; ik wil me bij nieuwe meisjes gelijk op mijn gemak voelen en ik wil vooral dan die meisjes niet laten schrikken of ongemakkelijk maken. Ik wil weten hoe het komt dat er gebeurt wat er gebeurt en ik wil weten hoe ik er beter in kan worden en anders over moet komen op meisjes.

Ik ben bereid om te oefenen, ook met nieuwe meisjes (hoe ongemakkelijk ik dat ook vind), en dat heb ik de laatste tijd echt geprobeerd, maar het wordt niet gemakkelijk en niet beter. Het blijft steeds ongeveer hetzelfde gaan. Ik heb echt even een nieuw inzicht nodig in hoe ik het beter kan aanpakken.

Ik denk eigenlijk dat dit voor veel jongens hier de kern van het probleem is, of in elk geval een belangrijk probleem, naast andere issues. Ik hoop op inzichten die zo in de volgende OP van de reeks geplakt kunnen worden.

Wie van jullie weet meer dan ik?
pi_123132232
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar het is dan ook een hele lieve smiley :@ O+
pi_123132543
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef marvinpa het volgende:
Ik ben de kloon van een FOK!er waarvan velen niet zouden vermoeden dat hij zo slecht met vrouwen is als hij is.

Net zoals vele anderen hier heb ik al jaren in een vrijwel vrouwloze omgeving gezeten. Toen ik een paar stukken in dit topic meelas kon ik het één en ander herkennen en ik had daardoor het gevoel dat ik hier moest zijn voor tips.

Over mij: Ik ben niet per se een echt mensen-mens, maar op zich kan ik prima met anderen door een deur en heb ik best wel wat mannelijke vrienden met wie ik dingen doe.

Met vrouwen kan ik prima praten, maar toch blijft dat altijd heel simpel en veilig. Ik kan prima een gesprek voeren over alledaagse dingen, bijvoorbeeld met vrouwelijke collega's, maar het blijft allemaal vrij veilig. Ik zie hoe andere mannen met meisjes flirten en ik krijg dat gewoon niet voor elkaar, hoe vaak ik het ook probeer.

Als ik meisjes voor het eerst ontmoet of in de kroeg probeer aan te spreken dan lukt het niet lekker. Ik doe mijn best, maar om een of andere reden lijkt ik meisjes altijd een beetje te laten schrikken, waardoor ik zelf ook in de war en ongemakkelijk raak. Groepen meisjes die ik voor het eerst ontmoet vind ik nog moeilijker, en dat lukt me nog niet zo goed.

Ik weet niet of het iets is wat aan mijn lichaamstaal ligt, of aan mijn houding of wat dan ook.

Ik wil met meisjes die ik ken leren flirten en leuke gesprekken hebben; ik wil me bij nieuwe meisjes gelijk op mijn gemak voelen en ik wil vooral dan die meisjes niet laten schrikken of ongemakkelijk maken. Ik wil weten hoe het komt dat er gebeurt wat er gebeurt en ik wil weten hoe ik er beter in kan worden en anders over moet komen op meisjes.

Ik ben bereid om te oefenen, ook met nieuwe meisjes (hoe ongemakkelijk ik dat ook vind), en dat heb ik de laatste tijd echt geprobeerd, maar het wordt niet gemakkelijk en niet beter. Het blijft steeds ongeveer hetzelfde gaan. Ik heb echt even een nieuw inzicht nodig in hoe ik het beter kan aanpakken.

Ik denk eigenlijk dat dit voor veel jongens hier de kern van het probleem is, of in elk geval een belangrijk probleem, naast andere issues. Ik hoop op inzichten die zo in de volgende OP van de reeks geplakt kunnen worden.

Minder druk op jezelf leggen. Minder perse met meisjes willen praten, dan ga je geforceerd zitten doen.
pi_123132718
quote:

Voor wat inspiratie & kijken hoe het (ook) kan YT eens "simple pickup"
pi_123134402
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:26 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Voor wat inspiratie & kijken hoe het (ook) kan YT eens "simple pickup"
Ik heb even zitten kijken, maar ik weet niet goed wat ik er mee moet. Het is niet helemaal mijn stijl en ik vraag me af of dat soort dingen hier in Nederland op Nederlandse vrouwen zouden werken. Ook heb ik niet het idee dat ik er genoeg informatie uit kan halen om het succesvol na te doen.

Wat is volgens jou de belangrijkste les die wij uit die video's zouden moeten halen?
pi_123134703
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Ik heb even zitten kijken, maar ik weet niet goed wat ik er mee moet. Het is niet helemaal mijn stijl en ik vraag me af of dat soort dingen hier in Nederland op Nederlandse vrouwen zouden werken. Ook heb ik niet het idee dat ik er genoeg informatie uit kan halen om het succesvol na te doen.

Wat is volgens jou de belangrijkste les die wij uit die video's zouden moeten halen?
Heb schijt aan de perceptie van anderen over jou (maw => zelfvertrouwen :7 ), ze geven een aantal hints voor verschillende situaties (hoe begin je een gesprek/ wie spreek je aan / hoe kun je interesse peilen / wat zijn signalen etc etc).
Of je er wat aan hebt, ligt er aan hoe je leert. Als je van anderen "afkijken" wat opsteekt - heb je er sowieso wat aan. En het is nog best amusant ;)
pi_123134933
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is ook wel fijn toch Loka :@
Misschien komt het doordat ik een natuurlijke eeuwige bloosroodheid op mijn gezicht heb zitten :')
pi_123135024
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien komt het doordat ik een natuurlijke eeuwige bloosroodheid op mijn gezicht heb zitten :')
O+
pi_123135090
quote:

[..]

Wat zou er gebeuren als je in een andere stad, met wat goede kennissen (hoeft niet direct je beste vrienden) een avond stevig gaat drinken en je vooraf voorneemt om ook te gaan dansen en probeert met mensen te praten. Als je dan 'afgaat' is het toch veel minder erg :D
pi_123135301
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat zou er gebeuren als je in een andere stad, met wat goede kennissen (hoeft niet direct je beste vrienden) een avond stevig gaat drinken en je vooraf voorneemt om ook te gaan dansen en probeert met mensen te praten. Als je dan 'afgaat' is het toch veel minder erg :D
Het voelt toch niet helemaal fijn. Je hebt wel gelijk dat het niet zo heel erg is omdat je dat dan vooral gewoon doet om lol te hebben, maar ik wil gewoon graag beter worden. Ik probeer het echt regelmatig, maar het wordt niet beter/leuker en dat wil ik wel.

Wat is het geheim van jongens die leuk kunnen flirten met meisjes? Wat is het geheim van jongens die meisjes zich op hun gemak laten voelen? Ik wil die geheimen leren en dan oefenen tot ik het onder de knie heb.
pi_123135306
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Jezelf klem zuipen om vrouwen te versieren lijkt me nou niet echt bepaald een goed advies :P
pi_123135366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Het voelt toch niet helemaal fijn. Je hebt wel gelijk dat het niet zo heel erg is omdat je dat dan vooral gewoon doet om lol te hebben, maar ik wil gewoon graag beter worden. Ik probeer het echt regelmatig, maar het wordt niet beter/leuker en dat wil ik wel.

Wat is het geheim van jongens die leuk kunnen flirten met meisjes? Wat is het geheim van jongens die meisjes zich op hun gemak laten voelen? Ik wil die geheimen leren en dan oefenen tot ik het onder de knie heb.
Sommigen hebben gewoon "the touch" en sommigen hebben die niet of hebben er grote moeite mee :P
pi_123135469
quote:

[..]

Niet zoveel druk op jezelf zetten en het zien als moeten presteren zou misschien al wat helpen?
pi_123135586
quote:

[..]

Ze geven geen fuck :Y
pi_123135865
quote:

[..]

ze zijn zeker genoeg van zichzelf dat ze zich niet in hoeven te houden.

Het gaat dan ook gepaard met "skills" of eigenschappen die hen ook aantrekkelijk maken, zoals een gevoel voor humor, afgetraind zijn, topsport, of gewoon ergens heel goed in zijn.

Dat is allemaal niet noodzakelijk, maar het helpt in ieder geval als je ergens hartstochtelijk over bent (het liefst natuurlijk over HAAR :) ).

Als je erover nadenkt is een man zijn best makkelijk wat betreft relaties. Je moet gewoon lekker in je vel zitten en hard willen werken voor jezelf!

[ Bericht 5% gewijzigd door geenvetzak op 20-02-2013 21:21:47 ]
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:30:14 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123136732
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bij jou blijf :@ wel gebruiken hoor. Ik bloos altijd als ik je spreek. :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:31:11 #156
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123136803
quote:

[..]

Alles werkt man. Die ''pickup'' community is er net zo goed in Nederland. Als ik jou was zou ik dit filmpje kijken. Ongelooflijke baas die alles uitlegt: van openen tot in bed krijgen.

Het is misschien een beetje shocking als je nog nooit een vrouw hebt aangesproken in de kroeg, maar duidelijker dan dit heb ik het nog nooit gezien. Ga hier mee aan de slag, spreek 10 vrouwen per avond aan, en je wordt er vanzelf goed in. Key is om veel ervaring te krijgen, en er aan gewend te raken om je comfortzone te pushen. Resultaten komen dan vanzelf ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123140571
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sommigen hebben gewoon "the touch" en sommigen hebben die niet of hebben er grote moeite mee :P
Ik heb het idee dat alles te leren is zolang er maar iemand is die je kan laten zien wat je moet doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

ze zijn zeker genoeg van zichzelf dat ze zich niet in hoeven te houden.

Het gaat dan ook gepaard met "skills" of eigenschappen die hen ook aantrekkelijk maken, zoals een gevoel voor humor, afgetraind zijn, topsport, of gewoon ergens heel goed in zijn.

Dat is allemaal niet noodzakelijk, maar het helpt in ieder geval als je ergens hartstochtelijk over bent (het liefst natuurlijk over HAAR :) ).

Als je erover nadenkt is een man zijn best makkelijk wat betreft relaties. Je moet gewoon lekker in je vel zitten en hard willen werken voor jezelf!
Ik ben niet per definitie onzeker; voor mijn werk moet ik veel praten, als ik met mijn vrienden ben voel ik me ook prima. Maar in de buurt van een leuk meisje verander ik ineens in een onhandige idioot. Als ik een meisje wat langer ken dan gaat het ook wel, maar dat zijn dan vaak niet de meisjes die mij als vriend zouden zien zitten en zoals ik schreef, gesprekken met meisjes die ik ken zijn vaak vrij alledaags en niet leuk of spannend.
pi_123140842
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Ik ben niet per definitie onzeker; voor mijn werk moet ik veel praten, als ik met mijn vrienden ben voel ik me ook prima. Maar in de buurt van een leuk meisje verander ik ineens in een onhandige idioot. Als ik een meisje wat langer ken dan gaat het ook wel, maar dat zijn dan vaak niet de meisjes die mij als vriend zouden zien zitten en zoals ik schreef, gesprekken met meisjes die ik ken zijn vaak vrij alledaags en niet leuk of spannend.
Ik herken dat wel. Het gekke is dat als ik haar niet interessant vond, ze wel vaker in me geinteresseerd raakten. Mede omdat ik veel zekerder overkwam. Als ik iemand leuk vind, dan gaat mijn brein ook moeilijk zitten doen terwijl ikzelf gewoon kalm blijf of zo.
pi_123150329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat alles te leren is zolang er maar iemand is die je kan laten zien wat je moet doen.

[..]

Wat al gezegd is, je straalt waarschijnlijk totaal geen seksuele spanning uit. Dus meisjes die jou als vriend gaan behandelen doen dat omdat ze bij jou helemaal niet denken aan seks of jou als een mogelijke vriend zien. Omdat zij niks van jou verwachten en jij niks van hun voel je je op je gemak.

Je hebt niks te verliezen, er zijn duizenden potentieel geïnteresseerde meisjes, als eentje je afwijst ga je naar de volgende. Dat zul je wel een paar keer moeten doen om het inzicht te krijgen dat het er niet toe doet als iemand je afwijst. Ik wil het niet te filosofisch maken, maar je moet voorbij het denken, uit je hoofd. Gewoon doen. Achteraf zal je zien dat het inderdaad zo simpel is als 'gewoon doen'.
pi_123151019
knip
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_123151056
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat al gezegd is, je straalt waarschijnlijk totaal geen seksuele spanning uit. Dus meisjes die jou als vriend gaan behandelen doen dat omdat ze bij jou helemaal niet denken aan seks of jou als een mogelijke vriend zien. Omdat zij niks van jou verwachten en jij niks van hun voel je je op je gemak.

Je hebt niks te verliezen, er zijn duizenden potentieel geïnteresseerde meisjes, als eentje je afwijst ga je naar de volgende. Dat zul je wel een paar keer moeten doen om het inzicht te krijgen dat het er niet toe doet als iemand je afwijst. Ik wil het niet te filosofisch maken, maar je moet voorbij het denken, uit je hoofd. Gewoon doen. Achteraf zal je zien dat het inderdaad zo simpel is als 'gewoon doen'.
Dit idd, toon gewoon ballen. Meer is het niet.
Vallen en opstaan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_123151873
Mooi advies altijd, 'gewoon doen'.

Ware het niet dat dit voor de ervaren mensen doodsimpel klinkt maar voor de rest is het een crime. Op straat word je simpelweg raar aangekeken als je iemand aanspreekt als dat geen duidelijke reden heeft. Dan ben je al snel een creep. En zo 123 kan ik me geen plek bedenken waar je zonder schaamte iemand aanspreekt, behalve dan plekken waar je op elkaar aangewezen bent.

Zo deed zich er in het verleden weleens een situatie voor bij mij in de coffeeshop, waar ik zat en dat er een mooie dame naast me komt zitten. Dán kan ik er wel iets van maken, dan zeg ik bijvoorbeeld iets over haar aansteker en dan heb je een gesprekje. Maar dan fok ik het op het laatste moment op door iets stoms te zeggen of te doen, en dan loopt ze weg. :')
:{
pi_123163853
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze geven geen fuck :Y
dit is echt de grootste bullshit die er bestaat. ~:)

het is gewoon leuk om een vrouw wat op te naaien, wat te plagen, etc.
leuk. plezier. ongedwongen. en daarvoor hoef je geen klootzak te zijn.
pi_123163907
en kan die puazooi niet achterwege blijven? daar is een ander topic voor.
pi_123164038
quote:
19s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:48 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Als ze afgewezen worden, jammer, hup naar de volgende.
pi_123164353
quote:
19s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:48 schreef dawg het volgende:

[..]

Precies :D Je bent pas een klootzak als je daarin veel te ver gaat.
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:09:51 #167
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123164661
quote:

Ze zijn zich zelf, denken niet van shit het is een vrouw. Stel ik zeg dit of stel ik zeg dat....

Begin eenset oefenen bij de supermarkt.

Bij het weg gaan fijne dag / avond wensen en werkse nog even. Eerste paar keer is eng. Maar je merkt dat het makkelijker en makkelijker gaat. 9 van de 10x reageert de vrouw leuk en als ze eens niet leuk reageer is het een zure kut ;)

En zo kan je het ovenral doen, kroeg, bus, trein, enz enz enz. Kom je elkaar vaker tegen en zij begint al spontaan van hey hop interessen tonen. Leuke avond / weekend gehad? Nog leuke plannen? Enz enz enz.

Speel ook in op een situatie. Gebruik een plotselinge gebeurtenis.

[ Bericht 58% gewijzigd door ook_gek op 21-02-2013 16:15:12 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123166785
Wat ook helpt is op plekken komen waar je vaak (dezelfde) vrouwen tegenkomt. Je moet altijd een reden/context hebben om ze te ontmoeten, anders wordt je inderdaad snel als een creep gezien.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:27:02 #169
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123168124
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ook helpt is op plekken komen waar je vaak (dezelfde) vrouwen tegenkomt. Je moet altijd een reden/context hebben om ze te ontmoeten, anders wordt je inderdaad snel als een creep gezien.
Waarom een reden hebben om ze te ontmoeten?
Zolang je ze niet achtervolgt/stalkt dan zien ze je echt niet als een creep hoor.
pi_123168179
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:28 schreef Joysa het volgende:

[..]

Zonder de gay :@ smiley! Goed bezig fax :D
Godverdomme wat zullen we nu krijgen dan? :@
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_123168201
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Oeh drom :@ :9~
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_123168208
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Trek je er maar niets van aan bro.
We'll stand strong.
:@
pi_123168320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zolang je ze niet achtervolgt/stalkt dan zien ze je echt niet als een creep hoor.
Gewoon met vrouwen meelopen wordt volgens mij al als stalken gezien.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123168340
Er zijn geen gepaste smileys om mijn gezichtsuitdrukkingen op dit forum kenbaar te maken. Daar word ik verlegen van waardoor ik vaak de :@-smiley gebruik. Wellicht een beetje gay, maar dat is oké. :@
pi_123168349
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat wil je doen dan? Gewoon op straat op een hoekje wachten tot er een leuk iemand voorbij loopt en die dan aanspreken?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_123168487
quote:

[..]

Iemand kan met mij meelopen en aanspreken, geen probleem. Maar als ik er niet van gediend ben (ligt ook wel aan de manier waarop en de persoon) moet je ook opzouten.
pi_123168514
quote:

[..]

Het is ook beter wanneer je ze direct aanspreekt.
pi_123168543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Iemand kan met mij meelopen en aanspreken, geen probleem. Maar als ik er niet van gediend ben (ligt ook wel aan de manier waarop en de persoon) moet je ook opzouten.
Ewa dushi, jij squat niet of wel? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:38:16 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123168569
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn geen gepaste smileys om mijn gezichtsuitdrukkingen op dit forum kenbaar te maken. Daar word ik verlegen van waardoor ik vaak de :@-smiley gebruik. Wellicht een beetje gay, maar dat is oké. :@
Niks mis met een beetje gay, hoor Dr. Ommel. :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:42:33 #180
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123168743
quote:

[..]

Je hebt gelijk, als je gewoon random naast een vrouw mee gaat lopen dan zal ze dat nogal raar vinden ja.
pi_123168990
quote:

[..]

Zelfvertrouwen. Jezelf de moeite waard vinden en er oprecht in geloven dat je een toegevoegde waarde kan zijn in het leven van een vrouw. Een tikkeltje arrogant zijn en het idee hebben dat een vrouw echt wel iets mist als ze niks met je wil. En als ze dat niet wil, dat er genoeg anderen zijn die dat wel willen omdat je tof/interessant genoeg bent om er voor te zorgen dat vrouwen interesse in je hebben.

Iig NOOIT jezelf verliezen in iemand, het zo graag willen laten werken dat je je identiteit verliest, of jezelf helemaal aanpassen aan diegene zodat je in een spineless bag of neediness verandert.

[ Bericht 4% gewijzigd door An_awesome_wave op 21-02-2013 19:02:04 ]
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_123169534
^ Accurate omschrijving denk ik
pi_123169683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jezelf klem zuipen om vrouwen te versieren lijkt me nou niet echt bepaald een goed advies :P
Werkt prima voor sommige mensen
  donderdag 21 februari 2013 @ 18:33:51 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_123170459
Ik ben zo geobsedeerd door mijn werk de laatste tijd dat ik helemaal niet meer aan meisjes denk. Of dit echt gezond betwijfel ik. :')
C'est la vie
pi_123170542
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen. Jezelf de moeite waard vinden en er oprecht in geloven dat je een toegevoegde waarde kan zijn in het leven van een vrouw. Een tikkeltje arrogant zijn en het idee hebben dat een vrouw echt wel iets mist als ze niks met je wil. En als ze dat niet wil, dat er genoeg anderen zijn die dat wel willen omdat je tof/interessant genoeg bent om er voor te zorgen dat vrouwen interesse in je hebben.

Iig nooit je jezelf verliezen in iemand, het zo graag willen laten werken dat je je identiteit verliest, of jezelf helemaal aanpassen aan diegene en in een spineless bag of neediness verandert.
Agreed! :Y
pi_123171054
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Als ze afgewezen worden, jammer, hup naar de volgende.
hij had het over onschuldig flirten en dat ze zich op haar gemak voelt ipv ongemakkelijk. niet over haar je bed inpraten. dat jij het wel doortrekt vind ik wel typerend eigenlijk. aangezien ik dacht dat jij 'het opgegeven hebt', waar het hier helemaal niet over gaat. :)
pi_123171117
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Iig nooit je jezelf verliezen in iemand, het zo graag willen laten werken dat je je identiteit verliest, of jezelf helemaal aanpassen aan diegene en in een spineless bag of neediness verandert.
Prachtpost. _O_
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:27:54 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_123172226
quote:

[..]

Iig NOOIT jezelf verliezen in iemand, het zo graag willen laten werken dat je je identiteit verliest, of jezelf helemaal aanpassen aan diegene zodat je in een spineless bag of neediness verandert.
Wijze post is nogal wijs.
C'est la vie
pi_123172896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Prachtpost. _O_
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Wijze post is nogal wijs.
Dat is toch allemaal wel vaker gezegd :D

Blijft staan dat het een goed verhaal is en een leuk verteld is ;)
pi_123174534
quote:

[..]

Hear hear! _O_
For great justice!
pi_123174558
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Blijft staan dat het een goed verhaal is en een leuk verteld is ;)
Het is de waarheid. Ervaringsdeskundige hier.
For great justice!
pi_123174783
quote:
3s.gif Op donderdag 21 februari 2013 20:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Het is de waarheid. Ervaringsdeskundige hier.
Ik herken het ook hoor :D
pi_123177068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom denk je precies dat ik het helemaal niet doe? Of bedoel je dat ik het niet op de goede manier aanpak?

Afgewezen worden vind ik ongelofelijk kut en frustrerend, maar als dat gebeurt probeer ik nooit lang bij de pakken neer te zetten en ik heb toch het idee dat ik regelmatig probeer. Het blijft alleen vrij veilig denk ik. Ik herken me er wel in dat die seksuele spanning ontbreekt en dat ik die niet goed aanbreng in het gesprek.

Kan je een idee geven hoe je die seksuele spanning zou kunnen creëren?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nou, wat ik dus vaak heb, zeker ook met nieuwe meisjes, maar ook met meisjes die ik al ken is dat ik toch wat eng overkom. Ik heb het idee dat ik ze soms "laat schrikken" als ik ze aanspreek. Meestal komt dat na eventjes wel weer goed, maar ik doe iets niet handig.

Zou dat iets in mijn lichaamstaal kunnen zijn? Of misschien de manier waarop ik het doe? Moet ik rustiger aanspreken, of juist sneller en energieker? Ik ben daar nog niet helemaal uit.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:09 schreef ook_gek het volgende:

Begin eenset oefenen bij de supermarkt.

Bij het weg gaan fijne dag / avond wensen en werkse nog even. Eerste paar keer is eng. Maar je merkt dat het makkelijker en makkelijker gaat. 9 van de 10x reageert de vrouw leuk en als ze eens niet leuk reageer is het een zure kut ;)
Dat doe ik eigenlijk al uit gewoonte bijna altijd al. Of bedoel je dat ik dat moet proberen iets langer te doen of iets 'flirteriger'?

quote:
En zo kan je het ovenral doen, kroeg, bus, trein, enz enz enz. Kom je elkaar vaker tegen en zij begint al spontaan van hey hop interessen tonen. Leuke avond / weekend gehad? Nog leuke plannen? Enz enz enz.

Speel ook in op een situatie. Gebruik een plotselinge gebeurtenis.
Ik vind het in een kroeg wel te doen, maar ik vind vooral op openbare plekken en al helemaal in het openbaar vervoer het toch niet makkelijk. Mensen lijken dan veel geslotener en ik voel me dan toch wat bezwaard. Hoe ga jij met dat gevoel om als je dat doet? Of heb je dat gevoel geheel niet?
pi_123177397
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Waarom denk je precies dat ik het helemaal niet doe? Of bedoel je dat ik het niet op de goede manier aanpak?

Afgewezen worden vind ik ongelofelijk kut en frustrerend, maar als dat gebeurt probeer ik nooit lang bij de pakken neer te zetten en ik heb toch het idee dat ik regelmatig probeer. Het blijft alleen vrij veilig denk ik. Ik herken me er wel in dat die seksuele spanning ontbreekt en dat ik die niet goed aanbreng in het gesprek.

Kan je een idee geven hoe je die seksuele spanning zou kunnen creëren?
Ben jij een kloon van iemand toevallig?
pi_123177525
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van iemand toevallig?
Ja:

quote:

pi_123178268
quote:

[..]

Wat als je dat nou niet vindt? Wat als dat niet zo is? Wat als je gewoon bescheiden en normaal bent?
pi_123178535
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat als je dat nou niet vindt? Wat als dat niet zo is? Wat als je gewoon bescheiden en normaal bent?
Je kan ook 'normaal' en/of 'bescheiden zijn om te kunnen geloven in jezelf op die manier. Als dat niet het geval is dan moet je aan jezelf gaan werken totdat dat wél zo is.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_123178548
Jij hier :o
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_123178631
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jij hier :o
Jij hier! :o
pi_123178687
Yep
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')