abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123135366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Het voelt toch niet helemaal fijn. Je hebt wel gelijk dat het niet zo heel erg is omdat je dat dan vooral gewoon doet om lol te hebben, maar ik wil gewoon graag beter worden. Ik probeer het echt regelmatig, maar het wordt niet beter/leuker en dat wil ik wel.

Wat is het geheim van jongens die leuk kunnen flirten met meisjes? Wat is het geheim van jongens die meisjes zich op hun gemak laten voelen? Ik wil die geheimen leren en dan oefenen tot ik het onder de knie heb.
Sommigen hebben gewoon "the touch" en sommigen hebben die niet of hebben er grote moeite mee :P
pi_123135469
quote:

[..]

Het voelt toch niet helemaal fijn. Je hebt wel gelijk dat het niet zo heel erg is omdat je dat dan vooral gewoon doet om lol te hebben, maar ik wil gewoon graag beter worden. Ik probeer het echt regelmatig, maar het wordt niet beter/leuker en dat wil ik wel.

Wat is het geheim van jongens die leuk kunnen flirten met meisjes? Wat is het geheim van jongens die meisjes zich op hun gemak laten voelen? Ik wil die geheimen leren en dan oefenen tot ik het onder de knie heb.
Niet zoveel druk op jezelf zetten en het zien als moeten presteren zou misschien al wat helpen?
pi_123135586
quote:

[..]

Ze geven geen fuck :Y
pi_123135865
quote:

[..]

ze zijn zeker genoeg van zichzelf dat ze zich niet in hoeven te houden.

Het gaat dan ook gepaard met "skills" of eigenschappen die hen ook aantrekkelijk maken, zoals een gevoel voor humor, afgetraind zijn, topsport, of gewoon ergens heel goed in zijn.

Dat is allemaal niet noodzakelijk, maar het helpt in ieder geval als je ergens hartstochtelijk over bent (het liefst natuurlijk over HAAR :) ).

Als je erover nadenkt is een man zijn best makkelijk wat betreft relaties. Je moet gewoon lekker in je vel zitten en hard willen werken voor jezelf!

[ Bericht 5% gewijzigd door geenvetzak op 20-02-2013 21:21:47 ]
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:30:14 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123136732
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, zo had ik het nog nooit bekeken :')
Wel een beetje vergezocht?
Bij jou blijf :@ wel gebruiken hoor. Ik bloos altijd als ik je spreek. :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:31:11 #156
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123136803
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Ik heb even zitten kijken, maar ik weet niet goed wat ik er mee moet. Het is niet helemaal mijn stijl en ik vraag me af of dat soort dingen hier in Nederland op Nederlandse vrouwen zouden werken. Ook heb ik niet het idee dat ik er genoeg informatie uit kan halen om het succesvol na te doen.

Wat is volgens jou de belangrijkste les die wij uit die video's zouden moeten halen?
Alles werkt man. Die ''pickup'' community is er net zo goed in Nederland. Als ik jou was zou ik dit filmpje kijken. Ongelooflijke baas die alles uitlegt: van openen tot in bed krijgen.

Het is misschien een beetje shocking als je nog nooit een vrouw hebt aangesproken in de kroeg, maar duidelijker dan dit heb ik het nog nooit gezien. Ga hier mee aan de slag, spreek 10 vrouwen per avond aan, en je wordt er vanzelf goed in. Key is om veel ervaring te krijgen, en er aan gewend te raken om je comfortzone te pushen. Resultaten komen dan vanzelf ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123140571
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sommigen hebben gewoon "the touch" en sommigen hebben die niet of hebben er grote moeite mee :P
Ik heb het idee dat alles te leren is zolang er maar iemand is die je kan laten zien wat je moet doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

ze zijn zeker genoeg van zichzelf dat ze zich niet in hoeven te houden.

Het gaat dan ook gepaard met "skills" of eigenschappen die hen ook aantrekkelijk maken, zoals een gevoel voor humor, afgetraind zijn, topsport, of gewoon ergens heel goed in zijn.

Dat is allemaal niet noodzakelijk, maar het helpt in ieder geval als je ergens hartstochtelijk over bent (het liefst natuurlijk over HAAR :) ).

Als je erover nadenkt is een man zijn best makkelijk wat betreft relaties. Je moet gewoon lekker in je vel zitten en hard willen werken voor jezelf!
Ik ben niet per definitie onzeker; voor mijn werk moet ik veel praten, als ik met mijn vrienden ben voel ik me ook prima. Maar in de buurt van een leuk meisje verander ik ineens in een onhandige idioot. Als ik een meisje wat langer ken dan gaat het ook wel, maar dat zijn dan vaak niet de meisjes die mij als vriend zouden zien zitten en zoals ik schreef, gesprekken met meisjes die ik ken zijn vaak vrij alledaags en niet leuk of spannend.
pi_123140842
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Ik ben niet per definitie onzeker; voor mijn werk moet ik veel praten, als ik met mijn vrienden ben voel ik me ook prima. Maar in de buurt van een leuk meisje verander ik ineens in een onhandige idioot. Als ik een meisje wat langer ken dan gaat het ook wel, maar dat zijn dan vaak niet de meisjes die mij als vriend zouden zien zitten en zoals ik schreef, gesprekken met meisjes die ik ken zijn vaak vrij alledaags en niet leuk of spannend.
Ik herken dat wel. Het gekke is dat als ik haar niet interessant vond, ze wel vaker in me geinteresseerd raakten. Mede omdat ik veel zekerder overkwam. Als ik iemand leuk vind, dan gaat mijn brein ook moeilijk zitten doen terwijl ikzelf gewoon kalm blijf of zo.
pi_123150329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat alles te leren is zolang er maar iemand is die je kan laten zien wat je moet doen.

[..]

Wat al gezegd is, je straalt waarschijnlijk totaal geen seksuele spanning uit. Dus meisjes die jou als vriend gaan behandelen doen dat omdat ze bij jou helemaal niet denken aan seks of jou als een mogelijke vriend zien. Omdat zij niks van jou verwachten en jij niks van hun voel je je op je gemak.

Je hebt niks te verliezen, er zijn duizenden potentieel geïnteresseerde meisjes, als eentje je afwijst ga je naar de volgende. Dat zul je wel een paar keer moeten doen om het inzicht te krijgen dat het er niet toe doet als iemand je afwijst. Ik wil het niet te filosofisch maken, maar je moet voorbij het denken, uit je hoofd. Gewoon doen. Achteraf zal je zien dat het inderdaad zo simpel is als 'gewoon doen'.
pi_123151019
knip
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_123151056
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat al gezegd is, je straalt waarschijnlijk totaal geen seksuele spanning uit. Dus meisjes die jou als vriend gaan behandelen doen dat omdat ze bij jou helemaal niet denken aan seks of jou als een mogelijke vriend zien. Omdat zij niks van jou verwachten en jij niks van hun voel je je op je gemak.

Je hebt niks te verliezen, er zijn duizenden potentieel geïnteresseerde meisjes, als eentje je afwijst ga je naar de volgende. Dat zul je wel een paar keer moeten doen om het inzicht te krijgen dat het er niet toe doet als iemand je afwijst. Ik wil het niet te filosofisch maken, maar je moet voorbij het denken, uit je hoofd. Gewoon doen. Achteraf zal je zien dat het inderdaad zo simpel is als 'gewoon doen'.
Dit idd, toon gewoon ballen. Meer is het niet.
Vallen en opstaan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_123151873
Mooi advies altijd, 'gewoon doen'.

Ware het niet dat dit voor de ervaren mensen doodsimpel klinkt maar voor de rest is het een crime. Op straat word je simpelweg raar aangekeken als je iemand aanspreekt als dat geen duidelijke reden heeft. Dan ben je al snel een creep. En zo 123 kan ik me geen plek bedenken waar je zonder schaamte iemand aanspreekt, behalve dan plekken waar je op elkaar aangewezen bent.

Zo deed zich er in het verleden weleens een situatie voor bij mij in de coffeeshop, waar ik zat en dat er een mooie dame naast me komt zitten. Dán kan ik er wel iets van maken, dan zeg ik bijvoorbeeld iets over haar aansteker en dan heb je een gesprekje. Maar dan fok ik het op het laatste moment op door iets stoms te zeggen of te doen, en dan loopt ze weg. :')
:{
pi_123163853
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze geven geen fuck :Y
dit is echt de grootste bullshit die er bestaat. ~:)

het is gewoon leuk om een vrouw wat op te naaien, wat te plagen, etc.
leuk. plezier. ongedwongen. en daarvoor hoef je geen klootzak te zijn.
pi_123163907
en kan die puazooi niet achterwege blijven? daar is een ander topic voor.
pi_123164038
quote:
19s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:48 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Als ze afgewezen worden, jammer, hup naar de volgende.
pi_123164353
quote:
19s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:48 schreef dawg het volgende:

[..]

Precies :D Je bent pas een klootzak als je daarin veel te ver gaat.
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:09:51 #167
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123164661
quote:

Ze zijn zich zelf, denken niet van shit het is een vrouw. Stel ik zeg dit of stel ik zeg dat....

Begin eenset oefenen bij de supermarkt.

Bij het weg gaan fijne dag / avond wensen en werkse nog even. Eerste paar keer is eng. Maar je merkt dat het makkelijker en makkelijker gaat. 9 van de 10x reageert de vrouw leuk en als ze eens niet leuk reageer is het een zure kut ;)

En zo kan je het ovenral doen, kroeg, bus, trein, enz enz enz. Kom je elkaar vaker tegen en zij begint al spontaan van hey hop interessen tonen. Leuke avond / weekend gehad? Nog leuke plannen? Enz enz enz.

Speel ook in op een situatie. Gebruik een plotselinge gebeurtenis.

[ Bericht 58% gewijzigd door ook_gek op 21-02-2013 16:15:12 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123166785
Wat ook helpt is op plekken komen waar je vaak (dezelfde) vrouwen tegenkomt. Je moet altijd een reden/context hebben om ze te ontmoeten, anders wordt je inderdaad snel als een creep gezien.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:27:02 #169
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123168124
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ook helpt is op plekken komen waar je vaak (dezelfde) vrouwen tegenkomt. Je moet altijd een reden/context hebben om ze te ontmoeten, anders wordt je inderdaad snel als een creep gezien.
Waarom een reden hebben om ze te ontmoeten?
Zolang je ze niet achtervolgt/stalkt dan zien ze je echt niet als een creep hoor.
pi_123168179
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:28 schreef Joysa het volgende:

[..]

Zonder de gay :@ smiley! Goed bezig fax :D
Godverdomme wat zullen we nu krijgen dan? :@
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_123168201
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Oeh drom :@ :9~
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_123168208
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Trek je er maar niets van aan bro.
We'll stand strong.
:@
pi_123168320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waarom een reden hebben om ze te ontmoeten?
Zolang je ze niet achtervolgt/stalkt dan zien ze je echt niet als een creep hoor.
Gewoon met vrouwen meelopen wordt volgens mij al als stalken gezien.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123168340
Er zijn geen gepaste smileys om mijn gezichtsuitdrukkingen op dit forum kenbaar te maken. Daar word ik verlegen van waardoor ik vaak de :@-smiley gebruik. Wellicht een beetje gay, maar dat is oké. :@
pi_123168349
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat wil je doen dan? Gewoon op straat op een hoekje wachten tot er een leuk iemand voorbij loopt en die dan aanspreken?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_123168487
quote:

[..]

Iemand kan met mij meelopen en aanspreken, geen probleem. Maar als ik er niet van gediend ben (ligt ook wel aan de manier waarop en de persoon) moet je ook opzouten.
pi_123168514
quote:

[..]

Het is ook beter wanneer je ze direct aanspreekt.
pi_123168543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Iemand kan met mij meelopen en aanspreken, geen probleem. Maar als ik er niet van gediend ben (ligt ook wel aan de manier waarop en de persoon) moet je ook opzouten.
Ewa dushi, jij squat niet of wel? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:38:16 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123168569
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn geen gepaste smileys om mijn gezichtsuitdrukkingen op dit forum kenbaar te maken. Daar word ik verlegen van waardoor ik vaak de :@-smiley gebruik. Wellicht een beetje gay, maar dat is oké. :@
Niks mis met een beetje gay, hoor Dr. Ommel. :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:42:33 #180
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123168743
quote:

[..]

Je hebt gelijk, als je gewoon random naast een vrouw mee gaat lopen dan zal ze dat nogal raar vinden ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')