abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123168487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Gewoon met vrouwen meelopen wordt volgens mij al als stalken gezien.
Iemand kan met mij meelopen en aanspreken, geen probleem. Maar als ik er niet van gediend ben (ligt ook wel aan de manier waarop en de persoon) moet je ook opzouten.
pi_123168514
quote:

[..]

Het is ook beter wanneer je ze direct aanspreekt.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_123168543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Iemand kan met mij meelopen en aanspreken, geen probleem. Maar als ik er niet van gediend ben (ligt ook wel aan de manier waarop en de persoon) moet je ook opzouten.
Ewa dushi, jij squat niet of wel? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:38:16 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123168569
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn geen gepaste smileys om mijn gezichtsuitdrukkingen op dit forum kenbaar te maken. Daar word ik verlegen van waardoor ik vaak de :@-smiley gebruik. Wellicht een beetje gay, maar dat is oké. :@
Niks mis met een beetje gay, hoor Dr. Ommel. :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:42:33 #180
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123168743
quote:

[..]

Je hebt gelijk, als je gewoon random naast een vrouw mee gaat lopen dan zal ze dat nogal raar vinden ja.
pi_123168990
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Wat is het geheim van jongens die leuk kunnen flirten met meisjes? Wat is het geheim van jongens die meisjes zich op hun gemak laten voelen? Ik wil die geheimen leren en dan oefenen tot ik het onder de knie heb.
Zelfvertrouwen. Jezelf de moeite waard vinden en er oprecht in geloven dat je een toegevoegde waarde kan zijn in het leven van een vrouw. Een tikkeltje arrogant zijn en het idee hebben dat een vrouw echt wel iets mist als ze niks met je wil. En als ze dat niet wil, dat er genoeg anderen zijn die dat wel willen omdat je tof/interessant genoeg bent om er voor te zorgen dat vrouwen interesse in je hebben.

Iig NOOIT jezelf verliezen in iemand, het zo graag willen laten werken dat je je identiteit verliest, of jezelf helemaal aanpassen aan diegene zodat je in een spineless bag of neediness verandert.

[ Bericht 4% gewijzigd door An_awesome_wave op 21-02-2013 19:02:04 ]
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_123169534
^ Accurate omschrijving denk ik
pi_123169683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jezelf klem zuipen om vrouwen te versieren lijkt me nou niet echt bepaald een goed advies :P
Werkt prima voor sommige mensen
  donderdag 21 februari 2013 @ 18:33:51 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_123170459
Ik ben zo geobsedeerd door mijn werk de laatste tijd dat ik helemaal niet meer aan meisjes denk. Of dit echt gezond betwijfel ik. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_123170542
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen. Jezelf de moeite waard vinden en er oprecht in geloven dat je een toegevoegde waarde kan zijn in het leven van een vrouw. Een tikkeltje arrogant zijn en het idee hebben dat een vrouw echt wel iets mist als ze niks met je wil. En als ze dat niet wil, dat er genoeg anderen zijn die dat wel willen omdat je tof/interessant genoeg bent om er voor te zorgen dat vrouwen interesse in je hebben.

Iig nooit je jezelf verliezen in iemand, het zo graag willen laten werken dat je je identiteit verliest, of jezelf helemaal aanpassen aan diegene en in een spineless bag of neediness verandert.
Agreed! :Y
pi_123171054
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Als ze afgewezen worden, jammer, hup naar de volgende.
hij had het over onschuldig flirten en dat ze zich op haar gemak voelt ipv ongemakkelijk. niet over haar je bed inpraten. dat jij het wel doortrekt vind ik wel typerend eigenlijk. aangezien ik dacht dat jij 'het opgegeven hebt', waar het hier helemaal niet over gaat. :)
pi_123171117
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Iig nooit je jezelf verliezen in iemand, het zo graag willen laten werken dat je je identiteit verliest, of jezelf helemaal aanpassen aan diegene en in een spineless bag of neediness verandert.
Prachtpost. _O_
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:27:54 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_123172226
quote:

[..]

Iig NOOIT jezelf verliezen in iemand, het zo graag willen laten werken dat je je identiteit verliest, of jezelf helemaal aanpassen aan diegene zodat je in een spineless bag of neediness verandert.
Wijze post is nogal wijs.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_123172896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Prachtpost. _O_
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Wijze post is nogal wijs.
Dat is toch allemaal wel vaker gezegd :D

Blijft staan dat het een goed verhaal is en een leuk verteld is ;)
pi_123174534
quote:

[..]

Hear hear! _O_
For great justice!
pi_123174558
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Blijft staan dat het een goed verhaal is en een leuk verteld is ;)
Het is de waarheid. Ervaringsdeskundige hier.
For great justice!
pi_123174783
quote:
3s.gif Op donderdag 21 februari 2013 20:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Het is de waarheid. Ervaringsdeskundige hier.
Ik herken het ook hoor :D
pi_123177068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat al gezegd is, je straalt waarschijnlijk totaal geen seksuele spanning uit. Dus meisjes die jou als vriend gaan behandelen doen dat omdat ze bij jou helemaal niet denken aan seks of jou als een mogelijke vriend zien. Omdat zij niks van jou verwachten en jij niks van hun voel je je op je gemak.

Je hebt niks te verliezen, er zijn duizenden potentieel geïnteresseerde meisjes, als eentje je afwijst ga je naar de volgende. Dat zul je wel een paar keer moeten doen om het inzicht te krijgen dat het er niet toe doet als iemand je afwijst. Ik wil het niet te filosofisch maken, maar je moet voorbij het denken, uit je hoofd. Gewoon doen. Achteraf zal je zien dat het inderdaad zo simpel is als 'gewoon doen'.
Waarom denk je precies dat ik het helemaal niet doe? Of bedoel je dat ik het niet op de goede manier aanpak?

Afgewezen worden vind ik ongelofelijk kut en frustrerend, maar als dat gebeurt probeer ik nooit lang bij de pakken neer te zetten en ik heb toch het idee dat ik regelmatig probeer. Het blijft alleen vrij veilig denk ik. Ik herken me er wel in dat die seksuele spanning ontbreekt en dat ik die niet goed aanbreng in het gesprek.

Kan je een idee geven hoe je die seksuele spanning zou kunnen creëren?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waarom een reden hebben om ze te ontmoeten?
Zolang je ze niet achtervolgt/stalkt dan zien ze je echt niet als een creep hoor.
Nou, wat ik dus vaak heb, zeker ook met nieuwe meisjes, maar ook met meisjes die ik al ken is dat ik toch wat eng overkom. Ik heb het idee dat ik ze soms "laat schrikken" als ik ze aanspreek. Meestal komt dat na eventjes wel weer goed, maar ik doe iets niet handig.

Zou dat iets in mijn lichaamstaal kunnen zijn? Of misschien de manier waarop ik het doe? Moet ik rustiger aanspreken, of juist sneller en energieker? Ik ben daar nog niet helemaal uit.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:09 schreef ook_gek het volgende:

Begin eenset oefenen bij de supermarkt.

Bij het weg gaan fijne dag / avond wensen en werkse nog even. Eerste paar keer is eng. Maar je merkt dat het makkelijker en makkelijker gaat. 9 van de 10x reageert de vrouw leuk en als ze eens niet leuk reageer is het een zure kut ;)
Dat doe ik eigenlijk al uit gewoonte bijna altijd al. Of bedoel je dat ik dat moet proberen iets langer te doen of iets 'flirteriger'?

quote:
En zo kan je het ovenral doen, kroeg, bus, trein, enz enz enz. Kom je elkaar vaker tegen en zij begint al spontaan van hey hop interessen tonen. Leuke avond / weekend gehad? Nog leuke plannen? Enz enz enz.

Speel ook in op een situatie. Gebruik een plotselinge gebeurtenis.
Ik vind het in een kroeg wel te doen, maar ik vind vooral op openbare plekken en al helemaal in het openbaar vervoer het toch niet makkelijk. Mensen lijken dan veel geslotener en ik voel me dan toch wat bezwaard. Hoe ga jij met dat gevoel om als je dat doet? Of heb je dat gevoel geheel niet?
pi_123177397
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Waarom denk je precies dat ik het helemaal niet doe? Of bedoel je dat ik het niet op de goede manier aanpak?

Afgewezen worden vind ik ongelofelijk kut en frustrerend, maar als dat gebeurt probeer ik nooit lang bij de pakken neer te zetten en ik heb toch het idee dat ik regelmatig probeer. Het blijft alleen vrij veilig denk ik. Ik herken me er wel in dat die seksuele spanning ontbreekt en dat ik die niet goed aanbreng in het gesprek.

Kan je een idee geven hoe je die seksuele spanning zou kunnen creëren?
Ben jij een kloon van iemand toevallig?
pi_123177525
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van iemand toevallig?
Ja:

quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef marvinpa het volgende:
Ik ben de kloon van een FOK!er waarvan velen niet zouden vermoeden dat hij zo slecht met vrouwen is als hij is.

Net zoals vele anderen hier heb ik al jaren in een vrijwel vrouwloze omgeving gezeten. Toen ik een paar stukken in dit topic meelas kon ik het één en ander herkennen en ik had daardoor het gevoel dat ik hier moest zijn voor tips.

Over mij: Ik ben niet per se een echt mensen-mens, maar op zich kan ik prima met anderen door een deur en heb ik best wel wat mannelijke vrienden met wie ik dingen doe.

Met vrouwen kan ik prima praten, maar toch blijft dat altijd heel simpel en veilig. Ik kan prima een gesprek voeren over alledaagse dingen, bijvoorbeeld met vrouwelijke collega's, maar het blijft allemaal vrij veilig. Ik zie hoe andere mannen met meisjes flirten en ik krijg dat gewoon niet voor elkaar, hoe vaak ik het ook probeer.

Als ik meisjes voor het eerst ontmoet of in de kroeg probeer aan te spreken dan lukt het niet lekker. Ik doe mijn best, maar om een of andere reden lijkt ik meisjes altijd een beetje te laten schrikken, waardoor ik zelf ook in de war en ongemakkelijk raak. Groepen meisjes die ik voor het eerst ontmoet vind ik nog moeilijker, en dat lukt me nog niet zo goed.

Ik weet niet of het iets is wat aan mijn lichaamstaal ligt, of aan mijn houding of wat dan ook.

Ik wil met meisjes die ik ken leren flirten en leuke gesprekken hebben; ik wil me bij nieuwe meisjes gelijk op mijn gemak voelen en ik wil vooral dan die meisjes niet laten schrikken of ongemakkelijk maken. Ik wil weten hoe het komt dat er gebeurt wat er gebeurt en ik wil weten hoe ik er beter in kan worden en anders over moet komen op meisjes.

Ik ben bereid om te oefenen, ook met nieuwe meisjes (hoe ongemakkelijk ik dat ook vind), en dat heb ik de laatste tijd echt geprobeerd, maar het wordt niet gemakkelijk en niet beter. Het blijft steeds ongeveer hetzelfde gaan. Ik heb echt even een nieuw inzicht nodig in hoe ik het beter kan aanpakken.

Ik denk eigenlijk dat dit voor veel jongens hier de kern van het probleem is, of in elk geval een belangrijk probleem, naast andere issues. Ik hoop op inzichten die zo in de volgende OP van de reeks geplakt kunnen worden.

Wie van jullie weet meer dan ik?
pi_123178268
quote:

[..]

Wat als je dat nou niet vindt? Wat als dat niet zo is? Wat als je gewoon bescheiden en normaal bent?
pi_123178535
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat als je dat nou niet vindt? Wat als dat niet zo is? Wat als je gewoon bescheiden en normaal bent?
Je kan ook 'normaal' en/of 'bescheiden zijn om te kunnen geloven in jezelf op die manier. Als dat niet het geval is dan moet je aan jezelf gaan werken totdat dat wél zo is.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_123178548
Jij hier :o
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_123178631
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jij hier :o
Jij hier! :o
pi_123178687
Yep
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')