Ik weet niet of hij dronken was, maar het viel me ook wat tegen..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:50 schreef bloodymary1 het volgende:
De vorige keer dat die er waren vielen die wel tegen hoor, met die stomdronken zanger.
Was het al van planquote:Op woensdag 20 februari 2013 07:34 schreef Basp1 het volgende:
Wat een brakke opening, er zijn toch al veel meer namen bekend, kun je die ook nog toevoegen?
Dan moet je wel 2 jaar geleden aanwezig geweest zijn op die foto, want daar staat de marquee nog op de oude plaats.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ziet er keimooi uit zo!
Wat een grappige foto. En dan te weten dat je daar op staat. Maar ja, waar?
Kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je wel 2 jaar geleden aanwezig geweest zijn op die foto, want daar staat de marquee nog op de oude plaats.![]()
En mooi aangepast rolstaart.
Ik ben sinds 1997 elk jaar aanwezig geweest, dus dat zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je wel 2 jaar geleden aanwezig geweest zijn op die foto, want daar staat de marquee nog op de oude plaats.![]()
En mooi aangepast rolstaart.
Komt nog een hele ladingquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:00 schreef kossikvassik het volgende:
ZIj alle namen eigenlijk al bekendgemaakt? Of komt er nog een lading?
Wow gaaf!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
KloptEr zijn geen recentere luchtfoto's helaas.
Net zo vies, wat groter als pinkpop, gaat 3 van de 4 avonden door tot rond 4.00 uur. Ik ben al jaren geleden gestopt met 3 dagen pinkpop te doen, en ga daarvoor in de plaats naar werchter.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef MissSpooky het volgende:
Na de line-up van Pinkpop te hebben gezien lijkt me dit festival (qua namen) veul beter!
Kun je t een beetje vergelijken met Pinkpop? Viezer/schoner? Veel groter/kleiner? Dat soort dingen.
Alleen QOTSA ontbreekt hier nog. Vind ik wel jammer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef MissSpooky het volgende:
Na de line-up van Pinkpop te hebben gezien lijkt me dit festival (qua namen) veul beter!
Kun je t een beetje vergelijken met Pinkpop? Viezer/schoner? Veel groter/kleiner? Dat soort dingen.
Inderdaad, dan had ik gelijk kaarten gehaald.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Alleen QOTSA ontbreekt hier nog. Vind ik wel jammer.
Rond half april ongeveer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef MissSpooky het volgende:
Hmm oke, thanksHoe lang duurt het trouwens ongeveer voordat het uitverkocht is? Want ik vind dat er best goede namen zijn en de kaartverkoop toch al vanaf november is gestart. En aangezien ik dan eerst nog wat mensen bij elkaar moet gaan sprokkelen, kan t nog even duren voordat ik zeker weet of ik ga.
eergisteren.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef kreuk050 het volgende:
Weet iemand wanneer ongeveer de zondag dag-tickets uitverkocht zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |