Dit. Het is zooo oncharmant als een dame wankelt als een pasgeboren hertje op haar hakken..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef zarGon het volgende:
Kun je op hakken lopen? Daar gaat 't meestal fout.
Genoeg mannen om haar op te vangen...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef zarGon het volgende:
Kun je op hakken lopen? Daar gaat 't meestal fout.
Dat ziet er gewoon niet uit. Of dat je er zo gevoelloos op loopt (lichaam beweegt niet mee; houterig lichaam...)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef LucyStillman het volgende:
[..]
Dit. Het is zooo oncharmant als een dame wankelt als een pasgeboren hertje op haar hakken..
Hm. X-benen op hakken is mij nog nooit opgevallen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, ik zie het meestal verkeerd gaan op twee punten:
- Was LucyStillma heeft gezegd.
[..]
Dat ziet er gewoon niet uit. Of dat je er zo gevoelloos op loopt (lichaam beweegt niet mee; houterig lichaam...)
2) X-benen. Urgh. Blergh. Nee.
Kun je er sensueel op lopen én heb je geen X-benen: doen!
Letten op de knieën in plaats van de benen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef Charcot het volgende:
[..]
Hm. X-benen op hakken is mij nog nooit opgevallen eerlijk gezegd.![]()
Erop kunnen lopen is inderdaad belangrijk. Al kan ik daar op dit moment helaas niet over meepraten.. Loop namelijk mank![]()
Een tip aan TS: probeer die hele dunne hakken te vermijden
Is het zo erg? Ik zal er morgen eens op gaan letten. Heb er tevens op gezocht maar niets erover kunnen vinden op Google.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Letten op de knieën in plaats van de benen.. Nachtmerrie. Dan zie je hoe scheef de benen zijn.
Whutquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, maar het kan me weinig schelen. Krijg wel af en toe de vraag of ik wel als vrouw geboren ben, maar daar stoor ik me niet echt aan.
Brede schouders, smalle heupen, en borsten die vaak voor gekocht aangezien worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut
Ehhh, volgens mij is er dan wel meer aan de hand... Heb je baardgroei?
@TS
Je moet er wel op kunnen lopen, anders ziet het er gewoon echt a-charmant uit.
Verder accentueert het mooi enzo... Dat je nog langer wordt maakt niet zoveel uit aangezien je ook kunt zien dat het komt omdat je zegmaar qua houding op je tenen staat.
That's hot.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Gewoon doen. Ben zelf 1.77 en loop rustig op 12 cm en hoger.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:03 schreef NitraatPoep het volgende:
Brede schouders, smalle heupen, en borsten die vaak voor gekocht aangezien worden.
Dit, minimeisjes moet je je vaak ook een beetje aan aanpassen enz.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hou wel van een vrouw die net zo groot/groter is dan ik, vreemd genoeg
fap fap fapquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef Zihuatanejo het volgende:
Misschien kan TS foto's plaatsen zodat we het beter kunnen beoordelen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef Zihuatanejo het volgende:
Misschien kan TS foto's plaatsen zodat we het beter kunnen beoordelen.
Ukkie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:45 schreef Samson het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet mooi, heb ook een vriendin (niet mijn vriendin) die ook zo lang is en helemaal een reuzin met hakken. Maar ja, het blijft voor iedereen persoonlijk
Ik ben 1.80m, dat is idd niet lang vandaag de dag.quote:
Is gemiddeld toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:37 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik ben 1.80m, dat is idd niet lang vandaag de dag.
Nou nou... Fetisj?quote:Op maandag 25 februari 2013 10:29 schreef Giester het volgende:
Lange vrouwen!
Hele lange vrouwen!![]()
Amazones!![]()
Reuzinnen!![]()
Mega terror reuzinnen!![]()
![]()
Ultra super mega turbo reuzen!![]()
![]()
Ja ervaring.quote:
Het was heel lief bedoeld!quote:Op maandag 25 februari 2013 10:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet alle lange vrouwen reuzen noemen he.
Dat is niet zo goed voor ons zelfvertrouwen.
Aww....quote:Op maandag 25 februari 2013 11:00 schreef Giester het volgende:
[..]
Het was heel lief bedoeld!
Het is namelijk reuze sexy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aww....Glad you noticed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
Ik mag jou wel....quote:Op maandag 25 februari 2013 11:00 schreef Giester het volgende:
[..]
Het was heel lief bedoeld!
Het is namelijk reuze sexy!
Knap en als je netjes erop kan lopen:quote:Op zondag 24 februari 2013 15:49 schreef vera166 het volgende:
ik loop wel af en toe op hakken van ongeveer 15 centimeter.
Daar ben ik zelf onzeker over maar als ik het vraag aan mn zussen of een vriendin zeggen ze dat het prima gaatquote:Op maandag 25 februari 2013 16:17 schreef m_verstraeten het volgende:
[..]
Knap en als je netjes erop kan lopen:erg mooi om te zien!!!
Wat deze dame zegt!quote:Op maandag 25 februari 2013 10:32 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
Lieverd! Gewoon doen! Ik ben 1.81 cm en buk voor geen gast! Het is prachtigmooi een lange vrouw en zo kom je ook de langere mannen tegen.. Voel je een echte vrouw en doe die hakken aan! Veel plezier!!
Zoals je kan lezen denken veel mannen daar heel anders overquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:49 schreef Poepje-miauw het volgende:
Ik ben zelf klein, maar vind hakken bij lange vrouwen zelden mooi staan ...
Mwa, niet echt. Straalt elegantie uit. Kleinere vrouwen vind ik juist onbeholpen over komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef lovely_sunset het volgende:
Vaak zijn lange vrouwen al zo onbeholpen en met hakken helemaal
weet ik ..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:46 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Zoals je kan lezen denken veel mannen daar heel anders over
So true, vrouwen die als wolkenkrabber over straat lopenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:30 schreef Citrine het volgende:
Het ziet er in mijn ogen niet al te fraai uit, maar je moet het zelf weten. Persoonlijk vind ik 1.85 al op het randje qua mooi bij vrouwen, 2 meter ziet er uit als Kloontje het reuzenkind.
Wat een mooie benen,quote:Op zondag 3 maart 2013 15:09 schreef Citrine het volgende:
Afgunst? Ik ben 1.70, perfect gemiddeld. Ik zou echt niet van die afstotelijke steltenbenen willen hebben.
[ afbeelding ] charmant hoor.
Die linker heeft dan ook een hoofd om op te schijten.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:09 schreef Citrine het volgende:
Afgunst? Ik ben 1.70, perfect gemiddeld. Ik zou echt niet van die afstotelijke steltenbenen willen hebben.
[ afbeelding ] charmant hoor.
Ik ben een man en ik heb vrij veel 'lange' vriendinnen gehad terwijl ik zelf een gemiddelde nederlandse lengte heb. Gewoon doen en laat je zien en draag jezelf met verve.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef Eline92 het volgende:
Ik ben 1.85 m lang en ben dol op hakken! Ik wil zo graag schoenen met mega hoge hakken maar dan ben ik (bijna) 2 meter... en daar voel ik me ook niet echt prettig bij. Wat vinden jullie daarvan? Kan het wel of kan het niet? Ik ben wel benieuwd wat jullie zouden denken als je een lange meid met hoge hakken voorbij ziet komen.
Mooi? Meen je dat? Zit totaal geen vorm aan. Veel te dun en plat, lijken meer steltenquote:
Ik vind die benen mooi, ja. Maar weet ook niet wat dat met lengte te maken heeft. Zie vaak genoeg <1.75 vrouwen met ook relatief dunne benen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:51 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Mooi? Meen je dat? Zit totaal geen vorm aan. Veel te dun en plat, lijken meer stelten
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef Citrine het volgende:
Dat is ook een travestiet trouwens. En bijna 2 meter. Dus als je als vrouw 2 meter bent, dan ben je net een travestiet.
die geef je een aai over de bol en lach je omquote:Op zondag 3 maart 2013 13:39 schreef Revanches het volgende:
Vrouwen die als kabouters over straat lopentotaal niet charmant.
Zijn jullie 1.60 ofzo?
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:46 schreef seto het volgende:
Al die afgunst van kleine vrouwen hier, prachtig.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:49 schreef Poepje-miauw het volgende:
vind hakken bij lange vrouwen zelden mooi staan ...
Dat is geen travestiet; zij is transgender. Hele aardige meid trouwens.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef Citrine het volgende:
Dat is ook een travestiet trouwens. En bijna 2 meter. Dus als je als vrouw 2 meter bent, dan ben je net een travestiet.
Mannen die vragen worden overgeslagenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:21 schreef m_verstraeten het volgende:
Goh ben nu wel beniewd naar wat voor heels deze dames dan dragen...
Vraagt zelfs een beetje om pics hiervan
En dan krijgt dit ander topic ook een boost
Heels Heels Heels
Ik dan wel lang maar geen plank of reus. Ik ben dun met een volle kont en tietenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:52 schreef Panzermaus het volgende:
Even zonder offense girls, maar rocken jullie de benodigde curves/verhoudingen wel?
Krijg hier altijd een beetje zo'n 'Kloontje het Reuzenkind' gevoel van, blijf vooral vrouwelijk gaarne!
Ik snap dat dus echt niet. Dan ga je toch eerst thuis oefenen op (lagere) hakken en/of in de spiegel kijken?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:11 schreef Samson het volgende:
Lang of kort, het is ook wel handig als je op hakken kunt lopen. Bij mij op het werk is ook iemand die net een waggelende eend is op die dingen.....
Dat is zo verschrikkelijk om te zien, vrouwen die niet op hakken kunnen lopen...echt geen porem...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:11 schreef Samson het volgende:
Lang of kort, het is ook wel handig als je op hakken kunt lopen. Bij mij op het werk is ook iemand die net een waggelende eend is op die dingen.....
Gat in de markt, leren op hakken lopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:57 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dat is zo verschrikkelijk om te zien, vrouwen die niet op hakken kunnen lopen...echt geen porem...
Zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Gat in de markt, leren op hakken lopenBlij dat ik als man daar niet aan hoef
quote:
Ken ik jou?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee waarom maar had van jou niet verwacht dat je op hakken loopt en/of kunt lopen. zie jou meer als een sneakermeisje.
alleen van relaties-sc-reeks, niet van meets. dus kennen is een groot woord.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ken ik jou?![]()
Ik loop ook niet elke dag op hoge hakken (ongeveer 10cm). Als ik boodschappen moet doen, draag ik wel sneakers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |