Si!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh die zijn leuk sjaan! Ik zou ze zelf niet snel dragen want goud, maar vind ze wel mooi. Steve?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn nieuwe pumps*O* gister gekocht
[ afbeelding ]
Die middelste heb ik ook!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:15 schreef 86jmt het volgende:
Mijn aanwinsten van de laatste tijd:
[ afbeelding ]
Ja hoor. Anders doe ik er van die halve zooltjes in waardoor ik het langer trek.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:07 schreef Luxuria het volgende:
Kunnen jullie echt een avond op zo'n schoenen staan zonder veel pijn?
Leuk! Waar zijn die in het midden van?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:15 schreef 86jmt het volgende:
Mijn aanwinsten van de laatste tijd:
[ afbeelding ]
Op de site van Invito staan leuke basic hakkenquote:Op woensdag 26 december 2012 09:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leuk! Waar zijn die in het midden van?
Ik zoek vrij basic zwarte heels, waarop ik aardig lang kan staan, dus geen 13+ cm en ze moeten niet al te plastic/stug zijn. Al m'n hakken zijn echt van die palen maar das niks voor een avond hard stappen
Merci! Heb al leuke gezienquote:Op woensdag 26 december 2012 10:43 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Op de site van Invito staan leuke basic hakken
quote:Op woensdag 26 december 2012 09:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leuk! Waar zijn die in het midden van?
Ik zoek vrij basic zwarte heels, waarop ik aardig lang kan staan, dus geen 13+ cm en ze moeten niet al te plastic/stug zijn. Al m'n hakken zijn echt van die palen maar das niks voor een avond hard stappen
Die middelste zijn van de van haren, ik zag ze vorige week nog staan.quote:
Hmm toch maar eens meer oefenen danquote:Op woensdag 26 december 2012 09:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ja hoor. Anders doe ik er van die halve zooltjes in waardoor ik het langer trek.
Dat is sowieso aan te radenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hmm toch maar eens meer oefenen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |