Dit. Het is zooo oncharmant als een dame wankelt als een pasgeboren hertje op haar hakken..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef zarGon het volgende:
Kun je op hakken lopen? Daar gaat 't meestal fout.
Genoeg mannen om haar op te vangen...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef zarGon het volgende:
Kun je op hakken lopen? Daar gaat 't meestal fout.
Dat ziet er gewoon niet uit. Of dat je er zo gevoelloos op loopt (lichaam beweegt niet mee; houterig lichaam...)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef LucyStillman het volgende:
[..]
Dit. Het is zooo oncharmant als een dame wankelt als een pasgeboren hertje op haar hakken..
Hm. X-benen op hakken is mij nog nooit opgevallen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, ik zie het meestal verkeerd gaan op twee punten:
- Was LucyStillma heeft gezegd.
[..]
Dat ziet er gewoon niet uit. Of dat je er zo gevoelloos op loopt (lichaam beweegt niet mee; houterig lichaam...)
2) X-benen. Urgh. Blergh. Nee.
Kun je er sensueel op lopen én heb je geen X-benen: doen!
Letten op de knieën in plaats van de benen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef Charcot het volgende:
[..]
Hm. X-benen op hakken is mij nog nooit opgevallen eerlijk gezegd.![]()
Erop kunnen lopen is inderdaad belangrijk. Al kan ik daar op dit moment helaas niet over meepraten.. Loop namelijk mank![]()
Een tip aan TS: probeer die hele dunne hakken te vermijden
Is het zo erg? Ik zal er morgen eens op gaan letten. Heb er tevens op gezocht maar niets erover kunnen vinden op Google.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Letten op de knieën in plaats van de benen.. Nachtmerrie. Dan zie je hoe scheef de benen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |