SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
Ik had het over motorrijden, autorijden kan ik welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook al niet goed in autorijden.
Ligt vaak ook wel aan het feit dat het kut staat aangegeven.
Gheghe, vandaag vaak last van gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wereldproblemen. Boze mensen op je achterband haha.
Ah ja, Les auto'squote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, vandaag vaak last van gehad
Is je spiegel al aangekomen en geplakt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het over motorrijden, autorijden kan ik wel
Ik was naar Waddinxveen. Op de terugweg zie ik staan: Rechtsaf, Alpherion (ofzo). Overige richtingen rechtdoor. Ik ga rechtdoor. Is daar een afgezet stuk bouwterreinquote:
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het over motorrijden, autorijden kan ik wel
Nee... ik is lui en had kant en klaar uit de vriezer gepakt.... maar t mot 30 min ontdooienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef fietsie het volgende:
't Isser Engel? Deeg al droog voor je het in de vorm had ?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, Les auto's. zolang ik er niet al te lang achter hoef te zitten vind ik het best en doe ik rustig aan
.
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is je spiegel al aangekomen en geplakt?
Fijn is datquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was naar Waddinxveen. Op de terugweg zie ik staan: Rechtsaf, Alpherion (ofzo). Overige richtingen rechtdoor. Ik ga rechtdoor. Is daar een afgezet stuk bouwterrein
Kon ik weer keren en daarna naar links.
Of een stuk waar het eerste bord met plaatsaanduidingen zo dicht op het stoplicht stond, dat ik geen tijd meer had om van baan te verwisselen.
Herkenbaar ditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fijn is dat. Bij LoLa is er een kruising waar helemaal niets staan
. 50/50 dat je goed rijdt als je geheugen je in de steek laat
.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Niemand?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik is lui en had kant en klaar uit de vriezer gepakt.... maar t mot 30 min ontdooiengeen zin in.... ik wil nu lekkers......
ik zou t natuurlijk ook met 'n ander soort deeg kunnen doen, maar ik heb een aantal dingen niet meer op voorraad
Euh de eerste borden staan volgens mij pas na het pompstation ofzoquote:
no ofiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Engel is al afgekeurd.
grapje engel
Lekker ja. Leuk als je er voor het eerst komt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Ik weet nog een ander voorbeeldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
no ofi
hehehe geen 360 dit keer....
Zin in lekkers is toch gewoon ffies snel Amerikaanse PanCakes bakken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik is lui en had kant en klaar uit de vriezer gepakt.... maar t mot 30 min ontdooiengeen zin in.... ik wil nu lekkers......
ik zou t natuurlijk ook met 'n ander soort deeg kunnen doen, maar ik heb een aantal dingen niet meer op voorraad
Tsja ... het was niet mijn keuze om in Hoorn te gaan wonenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand?![]()
[..]
Euh de eerste borden staan volgens mij pas na het pompstation ofzo.
Route de Napoleon, met 60 door de slingerende bergweg en dan een stoet fransen op je bumperquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker ja. Leuk als je er voor het eerst komt.
Ik ergerde me vooral aan al die klevers. In een 30 zone zitten ze zo dicht op je dat ze je bijna voortduwen om er vervolgens met 60 langs te rijden.
Ik rijd gvd in een woonwijk waar ik nog nooit ben geweest in het donker. Ik ga echt niet harder dan 30.
Ach, nu gaat het goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tsja ... het was niet mijn keuze om in Hoorn te gaan wonen
ben echter een beetje blijven plakken
Uh? die 180 die ik een keertje deed?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet nog een ander voorbeeld
Ik vond leiden leuk om te rijdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker ja. Leuk als je er voor het eerst komt.
Ik ergerde me vooral aan al die klevers. In een 30 zone zitten ze zo dicht op je dat ze je bijna voortduwen om er vervolgens met 60 langs te rijden.
Ik rijd gvd in een woonwijk waar ik nog nooit ben geweest in het donker. Ik ga echt niet harder dan 30.
Bijna kind aan huisquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, nu gaat het goed. Ken de weg al redelijk goed daar.
ja... nee ik wil niet een heel pak bakken...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zin in lekkers is toch gewoon ffies snel Amerikaanse PanCakes bakken?
Nee, dat kusje wat je de auto van Viro gaf in Gorinchemquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uh? die 180 die ik een keertje deed?
Die vind ik wel een beetje vreemdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat kusje wat je de auto van Viro gaf in Gorinchem
ooooquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat kusje wat je de auto van Viro gaf in Gorinchem
serious shitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, donderdag zit ik weer in Alkmaar.
Euh gewoon ffies een beetje bloem in een bakkie, eitjes erbij, bakpoeder naar believen, zakje vanillesuiker, beetje melk, even goed kloppen tot de klontjes wegzijn, beetje extra melk tot het netaan vloeibaar is en dan even drie pancakes in de pan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... nee ik wil niet een heel pak bakken...
Ken je vaktaal jonguhquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die vind ik wel een beetje vreemd.
geen ei, geen bakpoeder volgens mij of dat wel maar dan geen vanillesuiker, geen melk tsja.... daar ga je alquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh gewoon ffies een beetje bloem in een bakkie, eitjes erbij, bakpoeder naar believen, zakje vanillesuiker, beetje melk, even goed kloppen tot de klontjes wegzijn, beetje extra melk tot het netaan vloeibaar is en dan even drie pancakes in de pan?
Hoef je geen hele pakken van tegelijk te maken....
Je weet wel zeker dat je in een huis woont ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen ei, geen bakpoeder volgens mij of dat wel maar dan geen vanillesuiker, geen melk tsja.... daar ga je al
Leiden rijdt niet zo prettig overdag. In de avond wel, dan is het rustig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond leiden leuk om te rijden
vooral omdat de tomtom iets heel anders zei dan dat het kon![]()
Evengoed nog goed aangekomen hoor
Trustenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, slaaptijd, kwart voor 6 weer opstaan
Truste!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, slaaptijd, kwart voor 6 weer opstaan
Nee..... in een hunebed op de heiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je weet wel zeker dat je in een huis woont ?
Ik ben wel weer in de buurt ja en pas in de middag want in de ochtend heb ik lesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je komt donderdag WEER eten?
Niet, daar woon ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee..... in een hunebed op de hei
Ik plaag alleen maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee..... in een hunebed op de hei
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet, daar woon ik
Of ben je buurvrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filo deeg.... wss ook bladerdeeg maar dat is een beetje oud denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik plaag alleen maar![]()
Wat heb je dan wel in huis? Diepvriesbladerdeeg? Pakje boter?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja
Hi neighbur ..... kom je ff met je knuppel?HiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk.
Boeit toch niet ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Filo deeg.... wss ook bladerdeeg maar dat is een beetje oud denk ik
Pak je knuppel en ram jezelf even. Bedanktquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Muhahaha, waarom jij niet goed Nederlandsch typen?
Ja lijkt Nijmegen wel (niet qua drukte wel qua eenrichtingsverkeer)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden rijdt niet zo prettig overdag. In de avond wel, dan is het rustig.
Maar ontzettend veel eenrichtingsstraten, alles 4 keer zo lang als met de fiets, onoverzichtelijk etc.
Een keer me dood geschrokken omdat er een heuvel was waar een zebrapad was die je niet kunt zien vanuit de auto.
Maar dit was in Zoeterwoude, Alphen en Boskoop.
Ja graagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:55 schreef muhahaha het volgende:
Hunebed? LoLa wil een hutje op de hei.
Whehehequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pak je knuppel en ram jezelf even. Bedankt.
Hei zat hier in de tuin, en ik heb nog een kinder-tuin-speel-hut-bouwpakket.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lijkt Nijmegen wel (niet qua drukte wel qua eenrichtingsverkeer)
Maar vond het niet vervelend om er overdag te rijden hoor
[..]
Ja graag
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
Oja ik ging aftaaien.
Trusten liefjes en gespuis![]()
.
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Boeit toch niet ?
Plakkies bladerdeeg even op aanrecht ontdooien, vullen met waar je trek in hebt (appel, rozijn, ander fruit, jam, of hartige dingen) dubbelvouwen en effies door de oven een minuutje of 18 ?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pak je knuppel en ram jezelf even. Bedankt.
Oeh nomzzzzquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:56 schreef -Engel- het volgende:
Omdat ik gewoon afterevening trek heb ..... ik had vandaag gekaramilseerde uitjes met gekruid gehakt en boontjes... en na de discussie van vanmiddag alleen nog paprika erbij
jumjumjum
Nee ...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hei zat hier in de tuin, en ik heb nog een kinder-tuin-speel-hut-bouwpakket.
Volstaat dat?
Mij wel.... oja tools I needquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hei zat hier in de tuin, en ik heb nog een kinder-tuin-speel-hut-bouwpakket.
Volstaat dat?
latersssquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
Oja ik ging aftaaien.
Trusten liefjes en gespuis![]()
.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jadat kon ja.... maar ik heb al een tosti gefixeld
![]()
met als extra ui en it. kruiden jumjujum
Villa op de hei dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ...
Moet wel aangenaam zijn , warm bed, warm bad, alles warm....
Tools zaten bij het bouwpakket, maar heb ook wel wat steviger gereedschapquote:
Doe datquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb morgen mijn fiets nodig, maar die staat nog bij mijn ouders.
Maar even snel daarheen dan om mijn fiets te pakken.
Daarna scheren en slapen en morgen weer eens werken
Mja... agh ik ren me rot op t werkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook lekker
Ik heb mezelf beloofd in de maanden febr en maart geen avondsnekkerij meer te doen.
Moeilijk
Wow.... heavy stuff..... of zinkt het andersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tools zaten bij het bouwpakket, maar heb ook wel wat steviger gereedschap
Betonvoeten voor de palen zijn al gestort in de grond
hehehequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
Whehehe, mijn whatpulse-meeste-toets-toetsaanslagen-kleurtjes komen overeen met de zichtbare slijtage op mijn toetsenbord
Hut op poten, met glijbaan naar het gras, en ernaast een schommel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wow.... heavy stuff..... of zinkt het anders
o zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hut op poten, met glijbaan naar het gras, en ernaast een schommel.
In die toekomst kan er aan de zijkant nog een "klimwand"
Ik heb hoogteverschillen in de tuin, de hut komt daardoor 40cm hoger dan "volgens de tekening".quote:
Goed gedacht ..... oja en de bouten en touwen van de schommel dienen ook sterk genoeg te zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb hoogteverschillen in de tuin, de hut komt daardoor 40cm hoger dan "volgens de tekening".
Ik heb er dan ook een langere glijbaan bij
Daarom leek het me verstandig het ding op beton te funderen, dan ook bij enthousiast misbruik van de schommel het ding niet om gaat
12mm RVS....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed gedacht ..... oja en de bouten en touwen van de schommel dienen ook sterk genoeg te zijnhehehe ik heb wel eens iemand de boel zien slopen
Trusten Lolaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er eens op tijd naar bed... ja dat dit kan
maar het moet gewoon
Truste! Droom fijn enzowquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
maar het moet gewoon
quote:
Jup, da's wel genoegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
zal vast goed zijn.... ik heb de B... verstand van dat soort dingen
Slaap lekker lieve lolaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
maar het moet gewoon
quote:
.... zoquote:
Hiep hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hiep hoi!
Yeahhhhhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ik was langs de dok geweest voor doorverwijzing...quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe is het met jou gegaan KT?
Nog nieuwigheden?
Je gaat weer aan de medicatie?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was langs de dok geweest voor doorverwijzing...
Kijken of ik weer zombie-mode ga.
Misschien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je gaat weer aan de medicatie?
Misschien wel. Maar ik ben natuurlijk niet bevoegd daarin te oordelenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien.
Word toch af en toe helemaal niet goed van het nare gevoel wat ik redelijk vaak / dagelijks heb.
Tis niet constant dat maakt het misschien lastig om mee om te gaan denk ik..
Misschien is stabiliseren wel slim daarin.
Eh..quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar ik ben natuurlijk niet bevoegd daarin te oordelen
Tis goed dat je er aan werkt. Ik ben een beetje blijven hangen of zo. Wordt hopelijk deze lente weer wat beterquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eh..
Nouja ik wel... Hoe minder stabiel je gevoel is hoe makkelijker je erin verzinkt denk ik.
/ gevoel overkomt je ipv dat het er is.
Hoiquote:
Ja dat laatste zorgde er eigenlijk voor dat ik weer de wereld totaal niet kon waarderen... Dus daarvoor wil ik eigenlijk een oplossing...quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis goed dat je er aan werkt. Ik ben een beetje blijven hangen of zo. Wordt hopelijk deze lente weer wat beter
Maar goed, ik heb op het moment geen depressieve gevoelens. Meer gevoelens van "Ok...wat nu??"
Ik hoop voor jou dat jij niet in de "Ok...en nu??" fase belandtquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat laatste zorgde er eigenlijk voor dat ik weer de wereld totaal niet kon waarderen... Dus daarvoor wil ik eigenlijk een oplossing...
Maar deprissief gevoel laat je afzonderen... Gefrustreerd gevoel kan je wat makkelijker aan de kant zetten als je dingen doet die je wel gewoon wilt doen zoals afrspreken met mensen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat jij niet in de "Ok...en nu??" fase belandt
Dat kan net zo frustrerend zijn als depressieve gevoelens heb ik gemerkt (zonder echter de depressieve gedachtengangen die je hebt bij depressieve gevoelens).
Trustenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi.
En doei ook maar meteen, sorry
.
![]()
.
Ik bedoelde gefrustreerd dan ook meer als frustreren in de betekenis van 'beletten' en niet zozeer je gefrustreerd voelen. Maar goed, het is laat enzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar deprissief gevoel laat je afzonderen... Gefrustreerd gevoel kan je wat makkelijker aan de kant zetten als je dingen doet die je wel gewoon wilt doen zoals afrspreken met mensen bijvoorbeeld.
gewoon bleh.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:38 schreef Ishimaru het volgende:
Goedemorgen Faxie, LoLa, Aldo en Cryo
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:44 schreef AldoTheApache het volgende:
gelukkig
dan kan ik eindelijk klagen over mijn training van gisteravondNog nooit zo slecht staan keepen
![]()
kutsport
Ja, dat roep ik al 3 wekenquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hahaha
Volgende keer beter joh
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, dat roep ik al 3 weken![]()
Ja, kut he?quote:
het is toch juist de bedoeling om met zo'n training niet te denken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, kut he?En dan ga je over alles teveel nadenken waardoor het nog minder lukt
![]()
Ja, ik moet gewoon ballen tegenhoudenquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het is toch juist de bedoeling om met zo'n training niet te denken?
Of ga je schaken ofzo?
wat doe je dan? keeper?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik moet gewoon ballen tegenhoudenMaarja.... Donderdag maar weer even mijn best doen
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
wat doe je dan? keeper?
zoals je het nu omschrijft zou het ook nog wel eens uitsmijter in een studentencafe kunnen zijn
nou, hoe lui de kieper mag zijn hangt wel af van hoe goed de rest van t team is natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ben je een voetballer, wordt je de meest luie voetballer op het veld
Oh dan heeft aldo een slecht team als hij gisteren slecht stond te keepenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nou, hoe lui de kieper mag zijn hangt wel af van hoe goed de rest van t team is natuurlijk
het was een training, ergo, veel ballenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dan heeft aldo een slecht team als hij gisteren slecht stond te keepen
Het foute uur van Qquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:19 schreef Cryothic het volgende:
oeee... Therapy? - Diane op de radio![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie hier op 538.
ik hoor Everts namelijk
idd, tijd voor de koptelefoon en de eigen voorraad mp3's hier op m'n machine (moet ik ook nog verwijderen voor volgende weekquote:
gewoon je eigen platen luisterenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, tijd voor de koptelefoon en de eigen voorraad mp3's hier op m'n machine (moet ik ook nog verwijderen voor volgende week)
en die pornoquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, tijd voor de koptelefoon en de eigen voorraad mp3's hier op m'n machine (moet ik ook nog verwijderen voor volgende week)
playlist op dit moment:quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon je eigen platen luisteren
Die staat niet op m'n machinequote:
Dit is zo verkeerd als je het leest in verkeerde contextquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het was een training, ergo, veel ballenen gister ging er zo'n 60% in ofzo
Bij mij:quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
playlist op dit moment:
-macklemore & ryan lewis
-the sorrow
-red
-love and death
-hollywood undead
-dethklok
-black veil brides
-hadouken!
-eternal tears of sorrow
-wildstylez
lekker afwisselend
[..]
Die staat niet op m'n machine
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dit is zo verkeerd als je het leest in verkeerde context
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dit is zo verkeerd als je het leest in verkeerde context
Ik vind jou gewoon te jong om die ouwe meuk leuk te vindenquote:
die is mooi jaquote:
Ik voel mezelf af en toe ook een ouwe lulquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind jou gewoon te jong om die ouwe meuk leuk te vinden
Het voegt niet
ja hequote:
Dat ben ik zo niet met je eensquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik voel mezelf af en toe ook een ouwe lul![]()
en bijna alle moderne muziek is bagger
bullshit, dan zoek je niet goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik voel mezelf af en toe ook een ouwe lul![]()
[..]
ok, laat ik het anders verwoordenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ben ik zo niet met je eens
zou ook kunnen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
bullshit, dan zoek je niet goed
Daar ga je al... op de radio draaien ze platen voor die doelgroep.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, laat ik het anders verwoordenongeveer 90% van wat er op de radio wordt uitgezonden is troep
[..]
zou ook kunnen hoor
Ja klopt, en dan al die elektronische meukquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar ga je al... op de radio draaien ze platen voor die doelgroep.
En dat ik vaak zo algemeen mogelijk (met 3fm en 538 enzo).
Je moet ook verder kijken dat wat er hier op de radio gedraaid wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja klopt, en dan al die elektronische meuk![]()
![]()
maar dan moet ik 'echt' zoekenEn ik ben een luie zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
![]()
Zo moeilijk is dat niet hoor. Gewoon aan Lola vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben echt geen muziekgoeroe hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor. Gewoon aan Lola vragen
[..]
![]()
In de categorie "southern rock"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shinedown - Sound Of Madness
Black Stone Cherry - Blind Man
Theory Of A Deadman - Bad Girlfriend
en wat harder, maar erg lekker:
Texas Hippie Coalition - Turn It Up
(zingen over Vinniiee's Clubhouse)
(gvd... ik wil zo meeschreeuwen met die laatste...)
NIEUW: Foto's!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor. Gewoon aan Lola vragen
Nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben echt geen muziekgoeroe hoor
ff luisterenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In de categorie "southern rock"
Shinedown - Sound Of Madness
Black Stone Cherry - Blind Man
Theory Of A Deadman - Bad Girlfriend
en wat harder, maar erg lekker:
Texas Hippie Coalition - Turn It Up
(zingen over Vinniiee's Clubhouse)
No Sir.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
oh ja, dat zekerquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, laat ik het anders verwoordenongeveer 90% van wat er op de radio wordt uitgezonden is troep
Maar je hebt wel een goede muzieksmaakquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben echt geen muziekgoeroe hoor
fixedquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een goede brede muzieksmaak
Alleen maar beter tochquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fixed
Ik vind echt zoveel leuk
Niet perongeluk een autoradio die ook mp3-cd's kan spelen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Wil ik een nieuwe CD branden voor in de auto, heb ik mijn lievelingsplaten in een map geflikkerd. Zijn het er 24Op de cd passen er maar 19
![]()
THC is vet jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Die laatste
geweldige clip ook
Ja wel, maar die moet ik dan nog ff erinzetten en daar ben ik te lui voorquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet perongeluk een autoradio die ook mp3-cd's kan spelen?
Het is maar net hoe mijn mood is...quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk, dan ben je snel tevreden met de muziek.
Jezus, lui varkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja wel, maar die moet ik dan nog ff erinzetten en daar ben ik te lui voor![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus, lui varkenJe lijkt wel een Surinamer.
Gheghe, dat zeg ik. Dan is het al snel goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar net hoe mijn mood is...
Zolang er maar muziek is
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus, lui varkenJe lijkt wel een Surinamer.
ik zag 2 beren broodjes smeren?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:02 schreef fietsie het volgende:
Mogge.... altijd gezellig, die schoolvakanties.
Worden hier ontbijtliedjes gezongen...
Ik zou een blikje redbull nemen hoor.. pfoequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:01 schreef AldoTheApache het volgende:
ik doe gewoon gek, ik maak 2 CD's
ik doe gewoon ff een snuifje cokequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou een blikje redbull nemen hoor.. pfoe
Dat soort dingen jah, en dan een mond vol brood erbij en conform de instructies je mond dicht moeten houden als je mond vol isquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zag 2 beren broodjes smeren?
hooguit 5 minuten werk incl naar de auto lopenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja wel, maar die moet ik dan nog ff erinzetten en daar ben ik te lui voor![]()
bij ons niet... in je eentje uit bed terwijl de rest blijft liggen enzo...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:02 schreef fietsie het volgende:
zijn vast heel lieve kindjesquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat soort dingen jah, en dan een mond vol brood erbij en conform de instructies je mond dicht moeten houden als je mond vol is
Mmmmm-hhmmmie-mmmmhhenemmm--mhhhhh-mmmmiiiiee--mmmm
tenzij je de beugeltjes kwijt bent om je radio eruit te trekkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
hooguit 5 minuten werk incl naar de auto lopen
weet ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
hooguit 5 minuten werk incl naar de auto lopen
maar die liedjes komen uit je eigen vlees en bloed, dat moet goed zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:02 schreef fietsie het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
bij ons niet... in je eentje uit bed terwijl de rest blijft liggen enzo...
Goed puntquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tenzij je de beugeltjes kwijt bent om je radio eruit te trekken
Ik zat al vanaf 7:30 beneden... met mijn goede gedrag....quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
bij ons niet... in je eentje uit bed terwijl de rest blijft liggen enzo...
Hebben jullie dat nog, grofvuil? Hier moet je dat zelf wegbrengen....quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Dat heeft trouwens ook niet lang geduurd... grofvuil was nog niet geweest maar ik had ze er zo bij gezet
sommige dingen passen eenmaal niet in de autoquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hebben jullie dat nog, grofvuil? Hier moet je dat zelf wegbrengen....
Uhuh, I know. Antwoord van de gemeente daarop is: " Dan huur je een aanhanger, of vraag je iemand het voor je te doen"quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sommige dingen passen eenmaal niet in de auto
ijzeren bedframe zal ie wat meer moeite mee hebben vrees ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb hier zo'n vermaler voor de flat staandaar worden ook gewoon planken enzo ingegooid
Wij kunnen bellen, dan komen ze langsquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hebben jullie dat nog, grofvuil? Hier moet je dat zelf wegbrengen....
Ghegheghe zoeen met zo'n ouderwetse spiraalbodem erinquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ijzeren bedframe zal ie wat meer moeite mee hebben vrees ik
Bij jullie ook HVC?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Wij kunnen bellen, dan komen ze langs
of via internet zelfs...
nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ijzeren bedframe zal ie wat meer moeite mee hebben vrees ik
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Wij kunnen bellen, dan komen ze langs
of via internet zelfs...
Wait whutquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:11 schreef fietsie het volgende:
Hier heb je een stort-terrein waar je als je aan komt rijden moet uitstappen, een grote touchscreen pc moet bedienen waarin je opgeeft wat je allemaal komt brengen, dan betalen met je bankpas, en vervolgens krijg je een token waarmee je de slagboom van het terrein open kunt doen.
Dan omhoog rijden, en de mannen daar hebben dan al een overzicht van wat jij ingevoerd hebt (om je te controleren). En dan moet je alles zelf in de juiste containers doen...
ik moet door de intercom zeggen wat ik heb, hij verteld dan welke bakken.quote:
Bij ons lopen er een paar van die mannetjes in oranje vestjes die gewoon een oogje in het zijl houden en je vertellen in welke bak iets moet als je het niet weet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet door de intercom zeggen wat ik heb, hij verteld dan welke bakken.
maar betalen? dat hoef ik niet te doen
Wij hebben dat ook. Maar er rijdt ook nog een wagen rond.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:11 schreef fietsie het volgende:
Hier heb je een stort-terrein waar je als je aan komt rijden moet uitstappen, een grote touchscreen pc moet bedienen waarin je opgeeft wat je allemaal komt brengen, dan betalen met je bankpas, en vervolgens krijg je een token waarmee je de slagboom van het terrein open kunt doen.
Dan omhoog rijden, en de mannen daar hebben dan al een overzicht van wat jij ingevoerd hebt (om je te controleren). En dan moet je alles zelf in de juiste containers doen...
Normaal stonden daar toch altijd idioten die dachten dat ze het voor het zeggen haddenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:11 schreef fietsie het volgende:
hier ook, maar ik onthou wat die vent aan het begin zegtquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij ons lopen er een paar van die mannetjes in oranje vestjes die gewoon een oogje in het zijl houden en je vertellen in welke bak iets moet als je het niet weet.
de rest is meestal tewerk gesteld door een instelling die -denkt- dat ze ook buiten kunnen functionerenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
hier ook, maar ik onthou wat die vent aan het begin zegt
ach dat soort loopt zelfs hier rondquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
de rest is meestal tewerk gesteld door een instelling die -denkt- dat ze ook buiten kunnen functioneren
Bij ons staat er een bordje "hier melden", maar daar rijd iedereen voorbij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
hier ook, maar ik onthou wat die vent aan het begin zegt
dan zou ik hier een slagboom uit de grond rijdenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij ons staat er een bordje "hier melden", maar daar rijd iedereen voorbij.
Dus tja...
Gheghe hier ook...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou ik hier een slagboom uit de grond rijden
Tja, dat hebben wij dus nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou ik hier een slagboom uit de grond rijden
er staat er wel 1quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dat hebben wij dus niet![]()
nog niet iig
decolete weer vol?quote:
https://maps.google.nl/?l(...),0,13.00614194946921quote:
Het beeld wat ik -had- was een onschuldig onder waterspetters zittende laptop...quote:
Decolleté en neequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
decolete weer vol?
[..]
https://maps.google.nl/?l(...),0,13.00614194946921
hier zie ik geen slagboom
Een beetje ehm, omhoogstaand?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Decolleté en nee
Oh toch geen slagboom.... I see things
onschuldig? en ik straks weer een toetsenbord moeten vervangen zekerquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het beeld wat ik -had- was een onschuldig onder waterspetters zittende laptop...
.
Vanillevla en ja... ik zal op m'n spelling lettenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Decolleté en nee
Oh toch geen slagboom.... I see things
Nou ja die fantaseer je er dan bij blijkbaarquote:
Ga eten dan en haal in je pauze wat bij Deen ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
owja, en ik heb honger
tja, zak krentenbollen misschien straks ja...quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga eten dan en haal in je pauze wat bij Deen ofzo
ik kom niks brengen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tja, zak krentenbollen misschien straks ja...
gisteren de melding dat ie aangeboden was aan Post(a)N(aa)Lquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee tis nog vroeghet zal wel niet he?
Dat zegt niksquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gisteren de melding dat ie aangeboden was aan Post(a)N(aa)L
Optimistquote:
ach, we zitten er gewoon op te wachten.quote:
Je bedoelt die spiegel? Bij mij was Winparts laatst lekker vlot hoor (achterlampunit....)quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ach, we zitten er gewoon op te wachten.
Tegenwoordig dusdanig verwend dat als je op maandag (voor 12 uur 's middags zelfs) iets bestelt, je dat dan op dinsdag wel in huis hebt.
Maar volkomen legaal (mits binnenspiegel en niet geblindeerde achterruit)quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zonder rechterbuitenspiegel is het best klote autorijden
Ja, ik heb hem ook bij winparts vandaag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt die spiegel? Bij mij was Winparts laatst lekker vlot hoor (achterlampunit....)
en je auto van VOOR 2010 is. Maar dat is onze wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar volkomen legaal (mits binnenspiegel en niet geblindeerde achterruit)
alsof vrouwen ooit een andere spiegel gebruiken dan die in de zonneklepquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zonder rechterbuitenspiegel is het best klote autorijden
Gelukkig ben ik een uitzonderingquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
alsof vrouwen ooit een andere spiegel gebruiken dan die in de zonneklep
De gemiddelde nederlandse chauffeur (ongeacht sexe) kijkt sowieso alleen maar door de voorruit, de rest van de zichtvoorzieningen is voor hen sowieso al overdone....quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
alsof vrouwen ooit een andere spiegel gebruiken dan die in de zonneklep
Ghgehgehe nog een paar daagjes bedoel je ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
Zo; gedoucht, afgewassen, dieren eten gegeven, post gesorteerd.
Ik kan weer gaan luieren
Nog 1,5 weekquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ghgehgehe nog een paar daagjes bedoel je ?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, hele dag thuis zitten is ook niet alles hoor
JAquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WheheJij hebt er ook al last van dus.
Ik woon niet ver wegquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik wel even op bezoek gekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |