SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
Ik had het over motorrijden, autorijden kan ik welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook al niet goed in autorijden.
Ligt vaak ook wel aan het feit dat het kut staat aangegeven.
Gheghe, vandaag vaak last van gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wereldproblemen. Boze mensen op je achterband haha.
Ah ja, Les auto'squote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, vandaag vaak last van gehad
Is je spiegel al aangekomen en geplakt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het over motorrijden, autorijden kan ik wel
Ik was naar Waddinxveen. Op de terugweg zie ik staan: Rechtsaf, Alpherion (ofzo). Overige richtingen rechtdoor. Ik ga rechtdoor. Is daar een afgezet stuk bouwterreinquote:
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het over motorrijden, autorijden kan ik wel
Nee... ik is lui en had kant en klaar uit de vriezer gepakt.... maar t mot 30 min ontdooienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef fietsie het volgende:
't Isser Engel? Deeg al droog voor je het in de vorm had ?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, Les auto's. zolang ik er niet al te lang achter hoef te zitten vind ik het best en doe ik rustig aan
.
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is je spiegel al aangekomen en geplakt?
Fijn is datquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was naar Waddinxveen. Op de terugweg zie ik staan: Rechtsaf, Alpherion (ofzo). Overige richtingen rechtdoor. Ik ga rechtdoor. Is daar een afgezet stuk bouwterrein
Kon ik weer keren en daarna naar links.
Of een stuk waar het eerste bord met plaatsaanduidingen zo dicht op het stoplicht stond, dat ik geen tijd meer had om van baan te verwisselen.
Herkenbaar ditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fijn is dat. Bij LoLa is er een kruising waar helemaal niets staan
. 50/50 dat je goed rijdt als je geheugen je in de steek laat
.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Niemand?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik is lui en had kant en klaar uit de vriezer gepakt.... maar t mot 30 min ontdooiengeen zin in.... ik wil nu lekkers......
ik zou t natuurlijk ook met 'n ander soort deeg kunnen doen, maar ik heb een aantal dingen niet meer op voorraad
Euh de eerste borden staan volgens mij pas na het pompstation ofzoquote:
no ofiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Engel is al afgekeurd.
grapje engel
Lekker ja. Leuk als je er voor het eerst komt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Ik weet nog een ander voorbeeldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
no ofi
hehehe geen 360 dit keer....
Zin in lekkers is toch gewoon ffies snel Amerikaanse PanCakes bakken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik is lui en had kant en klaar uit de vriezer gepakt.... maar t mot 30 min ontdooiengeen zin in.... ik wil nu lekkers......
ik zou t natuurlijk ook met 'n ander soort deeg kunnen doen, maar ik heb een aantal dingen niet meer op voorraad
Tsja ... het was niet mijn keuze om in Hoorn te gaan wonenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand?![]()
[..]
Euh de eerste borden staan volgens mij pas na het pompstation ofzo.
Route de Napoleon, met 60 door de slingerende bergweg en dan een stoet fransen op je bumperquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker ja. Leuk als je er voor het eerst komt.
Ik ergerde me vooral aan al die klevers. In een 30 zone zitten ze zo dicht op je dat ze je bijna voortduwen om er vervolgens met 60 langs te rijden.
Ik rijd gvd in een woonwijk waar ik nog nooit ben geweest in het donker. Ik ga echt niet harder dan 30.
Ach, nu gaat het goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tsja ... het was niet mijn keuze om in Hoorn te gaan wonen
ben echter een beetje blijven plakken
Uh? die 180 die ik een keertje deed?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet nog een ander voorbeeld
Ik vond leiden leuk om te rijdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker ja. Leuk als je er voor het eerst komt.
Ik ergerde me vooral aan al die klevers. In een 30 zone zitten ze zo dicht op je dat ze je bijna voortduwen om er vervolgens met 60 langs te rijden.
Ik rijd gvd in een woonwijk waar ik nog nooit ben geweest in het donker. Ik ga echt niet harder dan 30.
Bijna kind aan huisquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, nu gaat het goed. Ken de weg al redelijk goed daar.
ja... nee ik wil niet een heel pak bakken...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zin in lekkers is toch gewoon ffies snel Amerikaanse PanCakes bakken?
Nee, dat kusje wat je de auto van Viro gaf in Gorinchemquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uh? die 180 die ik een keertje deed?
Die vind ik wel een beetje vreemdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat kusje wat je de auto van Viro gaf in Gorinchem
ooooquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat kusje wat je de auto van Viro gaf in Gorinchem
serious shitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, donderdag zit ik weer in Alkmaar.
Euh gewoon ffies een beetje bloem in een bakkie, eitjes erbij, bakpoeder naar believen, zakje vanillesuiker, beetje melk, even goed kloppen tot de klontjes wegzijn, beetje extra melk tot het netaan vloeibaar is en dan even drie pancakes in de pan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... nee ik wil niet een heel pak bakken...
Ken je vaktaal jonguhquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die vind ik wel een beetje vreemd.
geen ei, geen bakpoeder volgens mij of dat wel maar dan geen vanillesuiker, geen melk tsja.... daar ga je alquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh gewoon ffies een beetje bloem in een bakkie, eitjes erbij, bakpoeder naar believen, zakje vanillesuiker, beetje melk, even goed kloppen tot de klontjes wegzijn, beetje extra melk tot het netaan vloeibaar is en dan even drie pancakes in de pan?
Hoef je geen hele pakken van tegelijk te maken....
Je weet wel zeker dat je in een huis woont ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen ei, geen bakpoeder volgens mij of dat wel maar dan geen vanillesuiker, geen melk tsja.... daar ga je al
Leiden rijdt niet zo prettig overdag. In de avond wel, dan is het rustig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond leiden leuk om te rijden
vooral omdat de tomtom iets heel anders zei dan dat het kon![]()
Evengoed nog goed aangekomen hoor
Trustenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, slaaptijd, kwart voor 6 weer opstaan
Truste!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, slaaptijd, kwart voor 6 weer opstaan
Nee..... in een hunebed op de heiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je weet wel zeker dat je in een huis woont ?
Ik ben wel weer in de buurt ja en pas in de middag want in de ochtend heb ik lesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je komt donderdag WEER eten?
Niet, daar woon ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee..... in een hunebed op de hei
Ik plaag alleen maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee..... in een hunebed op de hei
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet, daar woon ik
Of ben je buurvrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |