Valt nog mee, ben er al ruim een week niet geweestquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is te dichtbij, dat gaat je echt serieus geld kosten
Niet voor de enveloppen die je in den beginne wilde halen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt nog mee, ben er al ruim een week niet geweest![]()
Maar ik ga toch even snel weer terug, meer van die donkerroze bloempotten halen voor buiten.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Jaa die is gisteravond geopend! Op de plek waar eerst de c&a zat, als je vanaf het station naar de normale ah in hoog catharijne loopt ongeveer halverwege linksnet na de gall&gall
Die heb ik ondertussen al gehaaldquote:Op zaterdag 2 maart 2013 07:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niet voor de enveloppen die je in den beginne wilde halen?
ik ook niet idd...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de aanbiedingen van volgende week nog niet ontvangen
Op de Belgische site kun je ze vanaf donderdag al zienquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de aanbiedingen van volgende week nog niet ontvangen
Ze zijn er ook met 'Summer'quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik haat dingen waar welkom op staat
ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef RandomMoron het volgende:
gister naar de action voor een ehbo doos en een oplaad-dingie voor je telefoon..kom ik thuis met alle soorten bollen, kruidenzaadjes, potgrond, vsm prrrrikweg, sleutelhangers..maar de ehbo set + oplaad-dingie natuurlijk glad vergeten...
weer terug,dusquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wist dat ik wat vergeten was
de kruidenzaadjes
beterquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
beter
vreselijk vind ik die plantenhangers met zo'n bordje "welcome" erop.
of een mat met welkom.
als er ooit een mat verkocht gaat worden met: " flikker op! " erop, ben ik de eerste die m koopt
Die roze vazen zijn een beetje 2much. Ik heb ze net zien staan. En ze zijn zooo groot.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
beter
of een mat met welkom.
als er ooit een mat verkocht gaat worden met: " flikker op! " erop, ben ik de eerste die m koopt
Op deze site staan ze al.quote:
Heb je pinterest linkjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:02 schreef trovey het volgende:
Gisteren nog even geweest, moest even wat theelepeltjes (korte en lange, ook wel dessertlepels genoemd) hebben ...i k vreet die dingen blijkbaar op bij het theedrinken.![]()
Verder nog wat blarenpleisters van Scholl voor maar 95 cent...die zijn altijd een stuk duurder bij een drogist, taartranden (soort onderzetteridee) voor onderin de bloempotten van de zomer ... ik ben door de potscherven heen en dit was een alternatief (samen met koffiefilters) volgens Pinterest.
Nog een verlengsnoer normale USB-micro USB als reserve en van die metalen schuursponsjes die ik voor knutselwerk wil gebruiken (om theelichtjeshouders) ook weer tip van Pinterest.
Niet zo veel dus maar ik was ook lopende dus die opbergbakken waren niet zo handig om mee te nemen.
Zo te zien welquote:Op zondag 3 maart 2013 13:19 schreef MaLo het volgende:
Zouden deze voor buiten zijn? Lijkt me zo leuk onder mijn kipjes-tuinposter
[ afbeelding ]
die is zeker leuk zeg!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:19 schreef MaLo het volgende:
Zouden deze voor buiten zijn? Lijkt me zo leuk onder mijn kipjes-tuinposter
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
beter
of een mat met welkom.
panty leggingsquote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef Bakkerd het volgende:
Hahaha ik wil zo'n mat!!!
Weet iemand of ze dikke (40 denier) panty's hebben bij Action?
Ze hebben nog wel wat hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Vroegah hadden ze van die gezellige matten bij de Large
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel wat hoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldigquote:Op zondag 3 maart 2013 13:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ergens op de wereld liggen ze zelfs zo in het rek., nu Nederland nog.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb bij de plaatjes op funny doormats gegoogeld.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geweldig
maar waar kan je die kopen?
ik ga ebay maar eens aanslingeren
Vraag het Ria van de Action-Facebookpagina. Is vast een leuk knutselprojectje voor haarquote:Op zondag 3 maart 2013 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
of zou je zoiets misschien zelf op de mat kunnen maken, met een mal en een action-spuitbus
En dan iedereen maar denken dat je een grapje maakt met die mat.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vraag het Ria van de Action-Facebookpagina. Is vast een leuk knutselprojectje voor haar![]()
doemediedanmaarquote:
Staat nog steeds op de site, dus zal wel...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Weet iemand of dit nog steeds zo is?
goudquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gouddat is meer voor mijn kamperschoonloeder
mijn hele keuken had in de oude staat allemaal koperen grepen/handvaten. ik moet nu alleen nog de kommen van de schuifdeur vervangen, dan is al die goudkleurige meuk eruit
Staat er nog steeds hoor:quote:Op zondag 3 maart 2013 23:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Weet iemand of dit nog steeds zo is?
Haha mijn zoontje gaat altijd aan de haal met dat ding.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed bezig!
Hier doen de rvs-jes het best goed, al een jaar of 2.
Beetje jammer dat ik minstens 2 keer per week mijn tenen bijna breek op die krengen.![]()
Dat soort slippers loopt nooit voor geen meter, waar je ze ook koopt.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Die slippers van de Action lopen voor geen meter
Mwah ik heb vaak genoeg goedkope teenslippers gehad en de meeste liepen wel prima eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 19:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat soort slippers loopt nooit voor geen meter, waar je ze ook koopt.
Dat vinden mijn tenen ook. Als ik die dingen een uur gedragen heb, dan is het velletje tussen mijn tenen al kapot.quote:
Bevallen goed die. 7,50 bij blokker en 2 euro ofzo bij action. Ik ben alleen nog teleurgesteld in blokker: ze hebben het niet of het is duur.quote:
Oh dat ben ik dus vergeten... haarverf!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
zo, weer even geshopt bij de action.
ik heb een kip en een haan
en een deurbuffer, zoals ik eigenlijk bedoelde (het model van 6,49 bij de gamma, hier 0,99 voor 3 stuks in verschillende maten
)
haarverf (het is weer nodig)
kruiden zaden, bloemenzaden, verfkwasten en die mini-usbdinges
(en wat ik nog vergeten ben op te noemen)
ik ben weer blij
ik had dus dit keer een lijstje gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:25 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Oh dat ben ik dus vergeten... haarverf!moet dus snel weer heen!
![]()
Ik had een vervelende draak mee genaamd m'n vriend... die háát de action. Hij vind het er stinken en véél te druk.. dan klopt dat ook wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had dus dit keer een lijstje gemaakt
ik vergeet het ook zo vaak
ik ga altijd alleen. mijn partner mag niet mee (dan kom ik met alleen maar vreterij terug) en mijn kind wil niet mee (tenzijn hij pakken macaronmix in mijn mandje mag mikkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:27 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik had een vervelende draak mee genaamd m'n vriend... die háát de action. Hij vind het er stinken en véél te druk.. dan klopt dat ook wel.
Nog even voor mijn vorige bericht:
[ afbeelding ]
Deze heb ik dan gekocht maar de mijne was dat gewoon hout kleur en ik had geen lint als hengstel maar van dat ja... stro touw?
- Die van mij is wel mooier dan hier op de foto, deze is zo recht..-
welke kleur haarverf?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
en een deurbuffer, zoals ik eigenlijk bedoelde (het model van 6,49 bij de gamma, hier 0,99 voor 3 stuks in verschillende maten
)
ik ben weer blij
ooh, weet nog niet eens hoe dat werktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik dacht dat je misschien in mijn fotoboek had gekeken
Wat is dat eigenlijk en hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik dacht dat je misschien in mijn fotoboek had gekeken
Ah, er gaat een wereld voor me open haha! Nu kan ik ook sneller op iemand zijn profiel kijken. Ik deed het altijd door op iemand zijn naam te klikken en dan onderaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
het is één van die dingetjes die rechtsbovenin een post zit (een beetje onder het postnummer)
Wat zal jouw auto weer blinken en lekker ruiken zegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:23 schreef Mokkels het volgende:
Gister bij de action geweest:
- Lucht verfrisser voor in de auto
- Lucht verfrisser voor in de auto die je vast kunt plakken
- Cockpit spray voor de auto
- Wonder sponsjes om de hemel in de auto weer wit te maken![]()
En..
- decoratie takken die bij elkaar gebonden zijn. Eronder zitten 5 haken waar je weer wat aan kan hangen maar ik denk dat ik er een kapstok voor maak voor jasjes e.d. die op mijn kamer mogen hangen.
Hij is al schoon gemaakt + gepoetst dit weekend. Alleen hij is nu weer van mij (heb net m'n rijbewijs, ik had hem al een jaar maar m'n vriend reed er in en die werd misselijk van lucht verfrissersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:54 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Wat zal jouw auto weer blinken en lekker ruiken zeg
Ik ga morgen voor een kip en een haanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
)
ik ben weer blij
Bedboxquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is de action op hoogcatherijne groot!
En ze hebben bedboxen, die neem ik de volgende keet mee.
In rdam, bergen op zoom, amstedamsestraatweg en apeldoorn ieg niet standaard.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:28 schreef trovey het volgende:
Die bedboxen zitten toch overal in het assortiment, althans hier wel.Nog even wat bindtouw ophalen....ik bind er niet mee maar gebruik het voor haakwerk.
Bang dat partner/kind het leest wat je aan meuk binnen hebt gesleept?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In rdam, bergen op zoom, amstedamsestraatweg en apeldoorn ieg niet standaard.
Wat ik allemaal heb ga ik niet typen hoor
Zijn dat niet je ouders?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Heb nu ook deze meegenomen maar ben er niet kapot van:
[ afbeelding ]
Deze is wel leukEven die mensen eruit slopen zo.
[ afbeelding ]
Denk dat ik er gewoon een stukje blij kaftpapier/inpakpapier in doe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik mijne al bijna 1900km lang voor mijn 'ragfiets'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
3,59
Zou hem willen hebben, maar koop toch liever meteen een meer kwalitatieve denk ik
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zijn dat niet je ouders?Ben jij ook zo iemand die bij alles aan Friends moet denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tap tap tap
Deurbuffer? Zo een rubberen dingetje met schroef om in muur te doen of zo een gewichtje om de deur tegen te houden of hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
)
ik ben weer blij
ja gewoon zo'n rubber ding ja. waarom moet zoiets meer dan 6 euro per stuk kosten bij de gamma, terwijl ze bij de action liggen in een verpakking met 3 maten voor maar 0,99 per verpakkingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Deurbuffer? Zo een rubberen dingetje met schroef om in muur te doen of zo een gewichtje om de deur tegen te houden of hoe bedoel je dit?
Mwah, kwaliteit is niet automatisch hetzelfde hequote:Op woensdag 6 maart 2013 07:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja gewoon zo'n rubber ding ja. waarom moet zoiets meer dan 6 euro per stuk kosten bij de gamma, terwijl ze bij de action liggen in een verpakking met 3 maten voor maar 0,99 per verpakking
oke, dr zit geen schroef bij, maar die zijn bij mijn hardware dealer toch geen 6 euro zijn
nee, dat snap ik ook wel. en ook dat het ding op termijn zal verkleuren. maar dan nog kan ik 6 jaar lang elk jaar het ding vervangen en mij maak je niet wijs dat de gammabuffer nooit zal verkleurenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, kwaliteit is niet automatisch hetzelfde he
je hebt 3 winkels overgenomen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Vandaag 72 euro bij de action uitgegeven !
quote:In de nacht van zaterdag op zondag vriest het en zondagmiddag komt het kwik in grote delen van het land nauwelijks boven het vriespunt uit. De kou-inval kan gepaard gaan met natte sneeuw of gewone sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |