Ik ga morgen voor een kip en een haanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
zo, weer even geshopt bij de action.
ik heb een kip en een haan
en een deurbuffer, zoals ik eigenlijk bedoelde (het model van 6,49 bij de gamma, hier 0,99 voor 3 stuks in verschillende maten
)
haarverf (het is weer nodig)
kruiden zaden, bloemenzaden, verfkwasten en die mini-usbdinges
(en wat ik nog vergeten ben op te noemen)
ik ben weer blij
Bedboxquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is de action op hoogcatherijne groot!
En ze hebben bedboxen, die neem ik de volgende keet mee.
In rdam, bergen op zoom, amstedamsestraatweg en apeldoorn ieg niet standaard.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:28 schreef trovey het volgende:
Die bedboxen zitten toch overal in het assortiment, althans hier wel.Nog even wat bindtouw ophalen....ik bind er niet mee maar gebruik het voor haakwerk.
Bang dat partner/kind het leest wat je aan meuk binnen hebt gesleept?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In rdam, bergen op zoom, amstedamsestraatweg en apeldoorn ieg niet standaard.
Wat ik allemaal heb ga ik niet typen hoor
Zijn dat niet je ouders?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Heb nu ook deze meegenomen maar ben er niet kapot van:
[ afbeelding ]
Deze is wel leukEven die mensen eruit slopen zo.
[ afbeelding ]
Denk dat ik er gewoon een stukje blij kaftpapier/inpakpapier in doe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik mijne al bijna 1900km lang voor mijn 'ragfiets'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
3,59
Zou hem willen hebben, maar koop toch liever meteen een meer kwalitatieve denk ik
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zijn dat niet je ouders?Ben jij ook zo iemand die bij alles aan Friends moet denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tap tap tap
Deurbuffer? Zo een rubberen dingetje met schroef om in muur te doen of zo een gewichtje om de deur tegen te houden of hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
zo, weer even geshopt bij de action.
ik heb een kip en een haan
en een deurbuffer, zoals ik eigenlijk bedoelde (het model van 6,49 bij de gamma, hier 0,99 voor 3 stuks in verschillende maten
)
haarverf (het is weer nodig)
kruiden zaden, bloemenzaden, verfkwasten en die mini-usbdinges
(en wat ik nog vergeten ben op te noemen)
ik ben weer blij
ja gewoon zo'n rubber ding ja. waarom moet zoiets meer dan 6 euro per stuk kosten bij de gamma, terwijl ze bij de action liggen in een verpakking met 3 maten voor maar 0,99 per verpakkingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Deurbuffer? Zo een rubberen dingetje met schroef om in muur te doen of zo een gewichtje om de deur tegen te houden of hoe bedoel je dit?
Mwah, kwaliteit is niet automatisch hetzelfde hequote:Op woensdag 6 maart 2013 07:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja gewoon zo'n rubber ding ja. waarom moet zoiets meer dan 6 euro per stuk kosten bij de gamma, terwijl ze bij de action liggen in een verpakking met 3 maten voor maar 0,99 per verpakking
oke, dr zit geen schroef bij, maar die zijn bij mijn hardware dealer toch geen 6 euro zijn
nee, dat snap ik ook wel. en ook dat het ding op termijn zal verkleuren. maar dan nog kan ik 6 jaar lang elk jaar het ding vervangen en mij maak je niet wijs dat de gammabuffer nooit zal verkleurenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, kwaliteit is niet automatisch hetzelfde he
je hebt 3 winkels overgenomen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Vandaag 72 euro bij de action uitgegeven !
quote:In de nacht van zaterdag op zondag vriest het en zondagmiddag komt het kwik in grote delen van het land nauwelijks boven het vriespunt uit. De kou-inval kan gepaard gaan met natte sneeuw of gewone sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |