Nee hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja straks is het echt een extreme wijvenfilm en lacht iedereen me hier uit.
Wel gaan en schijt hebben aan die anderquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef supersof het volgende:
Vrienden vragen me mee uit. Maar er gaat iemand mee die ik niet mag. En dan gaan we naar Nijmegen en ik heb geen geldEn ik heb eigenlijk ook geen zin, maar dat komt omdat ik nu moe ben enzo
Wel gaan of niet? Of dan pas bekijken?
Hoezo dan pas? Is het niet vanavond?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef supersof het volgende:
Vrienden vragen me mee uit. Maar er gaat iemand mee die ik niet mag. En dan gaan we naar Nijmegen en ik heb geen geldEn ik heb eigenlijk ook geen zin, maar dat komt omdat ik nu moe ben enzo
Done! Fabulous lichtgroenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
is heel fijn hoorals het heel druk is hoef je alleen maar naar je eigen kleur te zoeken
Nee donderdagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoezo dan pas? Is het niet vanavond?
Gaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Done! Fabulous lichtgroen
Maar goed dat ik veranderd ben anders had ik deze opmerking gemaakt: ''Ik ga wel met je mee sof ik bescherm jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef supersof het volgende:
Een fokker die hier maar een paar maand zit leest mij de lesquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een fokker die hier maar een paar maand zit leest mij de les
Had ik ook maar ziet er niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Done! Fabulous lichtgroen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |