Je moest eens weten hoe snel ik het hele land door fietsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je op je Surveillance-fietsje al niet tegenkomt aan ellende in de wereld
vast weer een of andere machinist die z'n thermosfles met koffie heeft laten vallen.quote:
Plan Vquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ontopic maar weer bitches
De eerste treinenfoto die ik sinds zomer 2006 met een DSLR gemaakt heb![]()
[ afbeelding ]
Ff kijken hoe mijn nieuwe skietijzer werkt precies
ik snap der geen kut van hoe dat soberzo werkt. Iedereen weet allang dat persoon Fles chipkaart nummer 12345 heeft. Wat is die gezeik met kaartverificatiecodequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:59 schreef b2py het volgende:
Een GtbV'tje via mijn NS is toch wel verrekte handig, 5 seconden werk en toch ¤2.27 verdiend.
Huh wie wat waar?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap der geen kut van hoe dat soberzo werkt. Iedereen weet allang dat persoon Fles chipkaart nummer 12345 heeft. Wat is die gezeik met kaartverificatiecodewegwezen met die flauwekul
![]()
Even de tekening erbij: http://sporenplan.nl/figuren/tekeningen/ns_nummer/gn-gnl.gifquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Met die Engels Wissel: Ik snap niet dat je dat niet ziet... Dat ie verkeerd aangelegd is.
Of dat de fout direct na in gebruik name niet gezien wordt.
Vonken!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:28 schreef Mirgeam het volgende:
Er kwam net een V250 voorbij, hier in Breda:
[ afbeelding ]
(telefoonfoto)
Testritten hè.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Monopoly het volgende:
Toe maar, ik dacht dat die niet meer mochten rijden?
60D? Fraai!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ontopic maar weer bitches
De eerste treinenfoto die ik sinds zomer 2006 met een DSLR gemaakt heb![]()
[ afbeelding ]
Ff kijken hoe mijn nieuwe skietijzer werkt precies
De vraag is hoeveel NSH weet. De V250 is nu (weer) de verantwoordelijkheid van AnsaldoBreda.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef KnightSolaire het volgende:
Wacht nog altijd op berichten van NSH over de voortgang daarvan... Transparantie, anyone?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Staat de EXIF nog ergens?
Niet alleen verantwoordelijkheid. Ook de interesse ligt blijkbaar niet bij NSHquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
De vraag is hoeveel NSH weet. De V250 is nu (weer) de verantwoordelijkheid van AnsaldoBreda.
het is toevallig gezien, maar de boodschap is nooit op de juiste plaats aangekomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Met die Engels Wissel: Ik snap niet dat je dat niet ziet... Dat ie verkeerd aangelegd is.
Of dat de fout direct na in gebruik name niet gezien wordt.
Ik denk dat dat gesprek ongeveer zo is gegaan: "Ok stel incompetente pizzabakkers, we hebben jullie meer dan 5 jaar geholpen met het bouwen en toegelaten krijgen van die kruimeldieven van jullie, en nog hebben we niks. Fix het nu maar zelf, anders annuleren we de hele bestelling."quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alleen verantwoordelijkheid. Ook de interesse ligt blijkbaar niet bij NSH
Ja. En "Val ons er vooral niet mee lastig voordat het HELEMAAL klaar is, want we willen er niks meer over horen"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gesprek ongeveer zo is gegaan: "Ok stel incompetente pizzabakkers, we hebben jullie meer dan 5 jaar geholpen met het bouwen en toegelaten krijgen van die kruimeldieven van jullie, en nog hebben we niks. Fix het nu maar zelf, anders annuleren we de hele bestelling."
Dat zou ik overigens een begrijpelijke reactie vinden, na jarenlange vertraging (5 jaar!)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En "Val ons er vooral niet mee lastig voordat het HELEMAAL klaar is, want we willen er niks meer over horen"
De Belgen hebben veel minder te verliezen dan de Nederlanders. Als de Belgen zeggen 'rot op met die Fyra, wij doen niet meer mee' slaat dat de bodem onder de HSL-Zuid-concessie weg, maar kunnen de treinen nog binnenlands gebruikt worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef KnightSolaire het volgende:
Geen kopje thee meer, nee? De reactie van de Belgen leek toch feller in de media
Dat lijkt me dus de eerste angel die je eruit haalt: Heel HRN aanbesteden en NS mag niet meedoen wegens aantoonbaar gefaal op de HSL.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef James1988 het volgende:
als NS ergens op gebrand is is het wel om die concessie te houden.
Een heraanbesteding van de HSL waarbij NS wordt buitengesloten lijkt mij terecht. Over het HRN weet ik dat zo net nog niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus de eerste angel die je eruit haalt: Heel HRN aanbesteden en NS mag niet meedoen wegens aantoonbaar gefaal op de HSL.
Je schat NSH te hoog inquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gesprek ongeveer zo is gegaan: "Ok stel incompetente pizzabakkers, we hebben jullie meer dan 5 jaar geholpen met het bouwen en toegelaten krijgen van die kruimeldieven van jullie, en nog hebben we niks. Fix het nu maar zelf, anders annuleren we de hele bestelling."
De Fyra wordt inmiddels niet meer gemanaged door NS Hispeed, maar door de NS Groep. Let maar op de huisstijl van persberichten, de woordvoerders in de media en de namen van de betrokken directeurs.quote:
Het contact tussen AnsaldoBreda en NS Groep gaat nog steeds via NSH.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
De Fyra wordt inmiddels niet meer gemanaged door NS Hispeed, maar door de NS Groep. Let maar op de huisstijl van persberichten, de woordvoerders in de media en de namen van de betrokken directeurs.
Als de verantwoordelijke poppetjes binnen NSH opzij zijn geschoven voor poppetjes van NS Groep maakt dat in de praktijk geen verschil.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Het contact tussen AnsaldoBreda en NS Groep gaat nog steeds via NSH.
En je moet de baan er op aanpassen. Zal nooit gebeuren (helaas).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef ArnosL het volgende:
Binnenlands gebruik van de V250 is eigenlijk niet zo heel erg toch? Kan er een goeie dienstregeling opgezet worden tussen Amsterdam - Schiphol - Rotterdam - Breda en Amsterdam - Zwolle - Groningen. Moeten ze daar eerst nog wel even ERTMS aangeleggen, maar dan is er wel een goeie snelle verbinding met het noorden.
Mag er geen grind/kiezels tussen de spoorstaven liggen op een HSL? Spoorbreedte is hetzelfde voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En je moet de baan er op aanpassen. Zal nooit gebeuren (helaas).
Denk aan hoge snelheids wissels, seinen die verwijderd moeten worden (level1 ERTMS), verkanting bij bochten moeten opnieuw berekend en aangelegd worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Mag er geen grind/kiezels tussen de spoorstaven liggen op een HSL? Spoorbreedte is hetzelfde voor zover ik weet.
Nee. Dat moet op beton. zettingsvrije plaat heet het.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Mag er geen grind/kiezels tussen de spoorstaven liggen op een HSL?
Ongeveerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk aan hoge snelheids wissels, seinen die verwijderd moeten worden (level1 ERTMS), verkanting bij bochten moeten opnieuw berekend en aangelegd worden.
Oh, de hele lijn moet dus aangepast gaan worden. Dat zal wel iets te duur wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk aan hoge snelheids wissels, seinen die verwijderd moeten worden (level1 ERTMS), verkanting bij bochten moeten opnieuw berekend en aangelegd worden.
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dat moet op beton. zettingsvrije plaat heet het.
Wat ligt er dan in o.a. Frankrijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dat moet op beton. zettingsvrije plaat heet het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'De regio'. Wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan die term. Alsof Nederland alleen uit de betonbak bestaat die de Randstad heetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef DriekOplopers het volgende:
De regio rekent zich rijk en de NS-klant betaalt het gelag. Als het tegenzit. Kijken of we dat kunnen afwenden.
http://www.voorbeterov.nl/page13.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |