Nummer heeft ie sowieso ja.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:54 schreef KnightSolaire het volgende:
Spurt blijft één van de betere treinnamen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef remcoP het volgende:
Ja maar goed, weet je wel HOE generiek die naam is? Letterlijk ELK meerbaks treinstel kun je zo noemen. Plan V, TGV Duplex, en alles er tussenin. Elektra, diesel, stoom, benzine, accu's, paarden, dwangarbeiders, you name it, it countsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die dingen zijn allemaal frequentiegeregeld toch? Dan moet je toch gewoon kunnen zorgen dat er nooit één motor een hogere frequentie krijgt dan de andere motoren?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
werkt kennelijk toch nog niet goed genoeg
Zelfde bezetting.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:49 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
En tussen Eindhoven en Utrecht dan? Volgens mij wordt er echt wel meer dan één trein verdubbeld.
Jij komt grofweg uit mijn regio zo te zienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ontopic maar weer bitches
De eerste treinenfoto die ik sinds zomer 2006 met een DSLR gemaakt heb![]()
...
Ff kijken hoe mijn nieuwe skietijzer werkt precies
Klinkt in mijn ogen nogal nutteloos met mobiel internet, maar goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:16 schreef James1988 het volgende:
"Track your order — original booking, changes, ticket delivery — and receive an SMS identifying your departure platform: 1¤ for all passengers, one-way or return journey."
Marne-la-Vallee - Marseille is trouwens een afstand van bijna 800 km over de weg (aldus Google Maps)
zegt me niksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:15 schreef arkkey het volgende:
[..]
Jij komt grofweg uit mijn regio zo te zienVorig jaar toen het lekkerder weer was op Apeldoorn zowat dagelijks een mannetje van 12 a 15 jaar gezien die met zn camera en statief foto's van binnenkomende treinen maakte. Hangt die hier ook ergens rond of zegt je dat niks?
Vanochtend in de Sprinter van 07.36 Den Haag Moerwijk ook al. Reed de 1722 loc achter (voor de nummerfappers).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:32 schreef James1988 het volgende:
Ik dacht dat alle DD-AR met loc aan de kant stond? Zojuist eentje zien rijden (loc 1722) in de sprinter Den Haag - Breda (Delft 17:28)
Ik weet niet in hoeverre dat gemeengoed is in Frankrijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Klinkt in mijn ogen nogal nutteloos met mobiel internet, maar goed.
quote:16:22:2519-02-1317BRANPRIO 1 SI460 CE551 CE541 OD501 AG901 Spoor Emplacement Waalhaven ALBERT PLESMANWEG 120 ROTTERDAM HV Gevaarlijkestof Vak: 95999650
1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1400902 BRW Rotterdam-Rijnmond ( AG-90.1 )
1400551 BRW Rotterdam-Haven ( Postalarm Butaanweg )
1400541 BRW Rotterdam-Haven ( Kazernealarm Botlekweg )
1400500 BRW Rotterdam-Haven ( OvD )
1400483 BRW Rotterdam-Zuid ( SI460 Albert Plesmanweg )
Wat je op je Surveillance-fietsje al niet tegenkomt aan ellende in de wereldquote:
Je moest eens weten hoe snel ik het hele land door fietsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je op je Surveillance-fietsje al niet tegenkomt aan ellende in de wereld
vast weer een of andere machinist die z'n thermosfles met koffie heeft laten vallen.quote:
Plan Vquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ontopic maar weer bitches
De eerste treinenfoto die ik sinds zomer 2006 met een DSLR gemaakt heb![]()
[ afbeelding ]
Ff kijken hoe mijn nieuwe skietijzer werkt precies
ik snap der geen kut van hoe dat soberzo werkt. Iedereen weet allang dat persoon Fles chipkaart nummer 12345 heeft. Wat is die gezeik met kaartverificatiecodequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:59 schreef b2py het volgende:
Een GtbV'tje via mijn NS is toch wel verrekte handig, 5 seconden werk en toch ¤2.27 verdiend.
Huh wie wat waar?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap der geen kut van hoe dat soberzo werkt. Iedereen weet allang dat persoon Fles chipkaart nummer 12345 heeft. Wat is die gezeik met kaartverificatiecodewegwezen met die flauwekul
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |