Havenspoorlijn behoort tot de Betuweroute. Enkel de stamlijnen behoren daar officieel niet meer toe.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook havengebied Rotterdam toch?
En het antwoordquote:b. Het exclusief gunnen van Fyra aan NS/NS Hispeed met inbegrip van gemaakte afspraak
quote:De Nederlandse overheid heeft noch de Fyra exclusief gegund aan NS/NS Hispeed, noch enige betrokkenheid gehad bij de keuze van het Italiaanse hogesnelheidstreinstel
zou zo maar eens kunnen jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef b2py het volgende:
Vraagje over de gunning van het spooronderhoud aan ProRail tot en met 2025. Houdt dat in dat in 2025 de boel dan aanbesteed wordt en ProRail zal moeten inschrijven evenals andere aanbieders?
Lekker vastsmelten aan de stoeltjes op een warme juli-dag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:47 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Holy sh*t wat is het warm in deze trein, verwarming beetje op hol geslagen ofzo
Gelukkig dat er in een SGMm nog raampjes open kunnen zeg!
Wadlopersquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lekker vastsmelten aan de stoeltjes op een warme juli-dag.
SGMm
Srsly?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wadlopers
Midden in de zomer de verwarming aan, omdat anders het koelwater niet gekoeld kon worden
jup, anders was er op de warme dagen niet voldoende koeling voor de motoren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Srsly?wat is dat dan voor 'n constructie
Ja, goedquote:
M.a.w een ondermaats koelsysteem. Kwaliteit heurquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup, anders was er op de warme dagen niet voldoende koeling voor de motoren.
jaren '80 en er nooit iets aan verbeterdquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:45 schreef Straatcommando. het volgende:
M.a.w een ondermaats koelsysteem. Kwaliteit heur
Geweldigquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jaren '80 en er nooit iets aan verbeterd
Maar wel rijdend met de deuren openquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup, anders was er op de warme dagen niet voldoende koeling voor de motoren.
Het kan nog steeds hoor. Plan V, SGMm, DD-AR... Toevallig ook mijn minst favoriete materieeltypen. Ik zie een verband.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef b2py het volgende:
Raampjes open, vroegãh toen ik klein was kon dat nog.![]()
Tegenwoordig zit ik hermetisch opgesloten in een boot..
Nee, je kan ook via Haarlem. Of naar Hoorn en dan de IC of Sprinter naar Amsterdam nemen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef b2py het volgende:
Raampjes open, vroegãh toen ik klein was kon dat nog.![]()
Tegenwoordig zit ik hermetisch opgesloten in een boot..
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, je kan ook via Haarlem. Of naar Hoorn en dan de IC of Sprinter naar Amsterdam nemen.
DD-ARquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:03 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Het kan nog steeds hoor. Plan V, SGMm, DD-AR... Toevallig ook mijn minst favoriete materieeltypen. Ik zie een verband.
Toevallig vanmiddag nog wel in DDAR met loc gezeten, achter de loc met ruitje open.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:03 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Het kan nog steeds hoor. Plan V, SGMm, DD-AR... Toevallig ook mijn minst favoriete materieeltypen. Ik zie een verband.
Maar het herstelt zich wel. Een boot moet afgesleept worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:13 schreef James1988 het volgende:
Vanavond na vertrek uit Dordrecht een tijd lang langzaam gereden (door de portofoon van de HC: "ik hoop dat we Lage Zwaluwe halen") en zo'n 20 minuten stilgestaan aan het perron van Lage Zwaluwe i.v.m. tractieproblemen van de 1700-locomotief. Het treinpersoneel heeft het euvel uiteindelijk weten te verhelpen.
Zo blijkt, ook dat spul kan kapot.
Zat een keer in Plan V met vergelijkbare problemen. De snelschakelaar was kapot. Kan niet worden opgelost. Gelukkig kwam een half uur later de volgende Plan V, die erachter werd gekoppeld en samen konden ze het weer aanquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:13 schreef James1988 het volgende:
Vanavond na vertrek uit Dordrecht een tijd lang langzaam gereden (door de portofoon van de HC: "ik hoop dat we Lage Zwaluwe halen") en zo'n 20 minuten stilgestaan aan het perron van Lage Zwaluwe i.v.m. tractieproblemen van de 1700-locomotief. Het treinpersoneel heeft het euvel uiteindelijk weten te verhelpen.
Zo blijkt, ook dat spul kan kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |