Dan wordt alles toch heel stroef?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Sekhmet het volgende:
Mijn leukste dates zijn altijd in de badkamer belandt.
Water
Zeep is de oplossingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan wordt alles toch heel stroef?
Niet als je nat genoeg bentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan wordt alles toch heel stroef?
No wayquote:
Werkt prima...bad nog beterquote:Samen douchen is wel leuk maar zo
verdomd onpraktisch![]()
Wel knap! Mannen en hints, het blijf moeilijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmmm...mijn inmiddels vriend () vond de hint "ik ga douchen...jij stinkt ook een beetje" toch vrij duidelijk.
Als je beide strak in je vel zit valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeep is de oplossing
Samen douchen is wel leuk maar zo verdomd onpraktisch
Dit idd!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
Open een "ketsen in de badkamer"-topic
Helemaal gelijk...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
Open een "ketsen in de badkamer"-topic
Beide..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal gelijk...
Back ontopic.
Wie betaalt de eerste date als je een date hebt via een datingsite?
Nee niet doen! Dan ga je rimpelen en krimpenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Pas op of ik ga weer heel lang douchen.
Ik denk dat je daar heel blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom ik net op paiq, heeft ze me er uit gegooidecht soms...... Ik zal nooit alle mensen kunnen begrijpen haha
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal gelijk...
Back ontopic.
Wie betaalt de eerste date als je een date hebt via een datingsite?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Die van mij ook, na 10min lullen opeens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:09 schreef Silenus het volgende:
Laatst ook iemand die me na 30 minuten uitnodigde om langs te komen. Ze woonde wel in Groningen. En het was 23.30 uur.
Tsja. Weinig subtiel allemaal.
tja dat deed Silenus ook toen meisje terughoudend deedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niet doen! Dan ga je rimpelen en krimpen
Maar goed, ik had weer een mooie. Leuk gesprek met een leuke vrouw en ze wilde na 3 min al wat gaan drinken, leuk allemaal maar 1.5 uur rijden vond ik toch een grote drempel. En zeker door de weeks. Dat vond ze onzin. Maar ook een debiel voorstel toen ik vermelde dat zij anders naar mij kon komen...
Kom ik net op paiq, heeft ze me er uit gegooidecht soms...... Ik zal nooit alle mensen kunnen begrijpen haha
Heb het een paar jaar geleden nog wel eens zo gedaan eigenlijk. Studeerde ik nog, dus had ook wel de tijd. En het levert altijd avontuur op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die van mij ook, na 10min lullen opeens.
Dus drankje doen vanavond? Ja oke het is 22uur maar is maar ruim uurtje rijden. De wegen zijn leeg. Op zo een afstand rijd je die 30min zo weg. En dat uurtje minderslaap ga je ook niet dood van.
Like huh?
euh, jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Oh daar wordt die OV-kaart dus voor gebruikt
quote:Ik: Lisanne!
Zij: Thijs!
Thijs is een do van jou
Ik: Haaa!
Ik: hoe is het?
Zij: Haha goeie do
Zij: Goed wel, met jou?
Ik: prima-de-bima
Ik: je gebruikt de-smiley, het is nu al verdacht
Ik: je zit toch niet op fok he?
Zij: Nee, vroeger wel.
Zij: Iedereen doet toch?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik stel altijd voor om te splitten. Staat hij erop om te betalen, dan doe ik dat alleen als ik een vervolgdate wil; dan kan ik date 2 betalen. Wil ik die niet, dan betaal ik de helft.JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even één voor de originaliteitsprijs...wordt er ook gezoend op een eerste date met iemand van één datingsite. Of kan dat pas op een latere date?
*oké, oké...duikt alweer in lurk modus*
ik zou op het kruisje klikken, denk ikquote:
Dooddoener, maar net als iemand in de kroeg ontmoeten is het voor mij gewoon afhankelijk van de persoon en de avond...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Joh![]()
Even één voor de originaliteitsprijs...wordt er ook gezoend op een eerste date met iemand van één datingsite. Of kan dat pas op een latere date?
*oké, oké...duikt alweer in lurk modus*
Keertje drankje doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef Linguine het volgende:
Ik heb nog nooit niet gezoend op een eerste date geloof ik. Ik hou gewoon van zoenen haha. Seks sowieso niet op eerste dates trouwens.
Je kan zes positieve dingen neerzetten/opslaan. Dus wat jij leuk vindt om te doen, of leuke teksten vind of wat dan ook.quote:
Heb je dan nooit een date gehad waarbij je het idee had van "haal me hier weg"?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef Linguine het volgende:
Ik heb nog nooit niet gezoend op een eerste date geloof ik. Ik hou gewoon van zoenen haha. Seks sowieso niet op eerste dates trouwens.
Ik heb dat ook nog nooit gehad hoor. Nu ben ik ook geen hosselkoningin met een miljoen dates op haar conto, maar ik mezelf wijs dat juist doordat ik relatief weinig date ik dit soort fails dus voorkomquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je dan nooit een date gehad waarbij je het idee had van "haal me hier weg"?
Jouw eerste date viel nooit tegen of zoen je ook met dates die je eigenlijk niet zo aantrekkelijk vindt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef Linguine het volgende:
Lol gmtaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je dan nooit een date gehad waarbij je het idee had van "haal me hier weg"?
Nou date ik ook heel weinig, en moet zeggen dat ik maar 1 keer een date heb gehad waar ik me direct vanaf het begn ongemakkelijk bij voelde, maar heb er wel een paar gehad waarbij ik niet direct de behoefte had m'n tong erin te steken zeg maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gehad hoor. Nu ben ik ook geen hosselkoningin met een miljoen dates op haar conto, maar ik mezelf wijs dat juist doordat ik relatief weinig date ik dit soort fails dus voorkom
Ik date ook relatief weinig en ik had drie fails op een rij. Dussssquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gehad hoor. Nu ben ik ook geen hosselkoningin met een miljoen dates op haar conto, maar ik mezelf wijs dat juist doordat ik relatief weinig date ik dit soort fails dus voorkom
O dan is mijn sixth sense gewoon beter dan het jouwequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik date ook relatief weinig en ik had drie fails op een rij. Dussss
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:45 schreef All-out het volgende:
altijd goed om de chemistry te checken
ik zat net je fobo te checken en daar staat impliciet geschreven dat viking84 op vrouwen valt... maar ik wil het best proberen hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen wij samen eens uitvogelen of er chemistry is tussen ons?
Edit: dit ben ik dus niet hè
Yep. Aankomend weekend een heusche fokdate.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef SilentChaos het volgende:
En zijn er al dates gepland voor komend weekend bij mensen?
Hail to the King!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yep. Aankomend weekend een heusche fokdate.
Goed dat je het zegt, ik kon serieus niet zien of het mannelijk of vrouwelijk wasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je wacht wel netjes tot de ander jou begint te zoenenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:02 schreef Linguine het volgende:
Haha nou ik date amper. Afgelopen jaar met twee mensen gedate, daarvoor relatie van 6 jaar gehad. En tot nu toe dus nog geen afschuwelijke dates gehad nee haha. In ieder geval, zo lang iemand knap en niet vies/afstotelijk is en hij mij probeert te zoenen zoen ik meestal wel terug.. En tot nu toe gebeurde dat altijd maar dat zegt ook weinig dus. Wel meestal gehad dat ik vaker daten daarna niet zo zag zitten omdat de meesten tot nu toe zo overenthousiast deden meteen.. Beetje spanning vind ik veel leuker
haha wat een zenuwen, vind je het wel leuk zo dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef ejiraM het volgende:
![]()
We waren aan het praten over een film, dus ik dacht, dit is mijn kans
Ik; zullen we hem anders eens samen kijken?
Hij; prima
Ik;
Vond het geen heel enthousiaste reactie, en ik ben hier zo sleeheeecht inIk had gehoopt dat wanneer ik die vraag stelde, als hij zou willen/ook onzeker was, dat hij dan wel naar een datum zou gaan zoeken.. Maar nu al 10 minuten stil
![]()
Ik ben niet gemaakt voor datingsites
Toch maar een poging gewaagd, het ging namelijk zo verder
Hij;
Ik; Of een drankje ofzo? Ben eigenlijk best benieuwd hoe je in het echt bent![]()
En nu is het weer stilMimimimimimimimimi
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef All-out het volgende:
[..]
haha wat een zenuwen, vind je het wel leuk zo dan?
Niet echt netjes. Kan ze ook niets aan doen. Net zoals jij er niets aan kan doen dat je pot bent en dat accepteren wij ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat gevoel heb ik dus een beetjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Prima is een ehhh prima antwoord op zo'n vraag hoor. Maar dan moet 'ie wel doorlullen idd. Anders is ie gewoon te druk met andere ehh dingen
Zou het kunnen schelen dat ik een vrouw ben? Ik heb in elk geval al veeel speeddates gehad, en ook wel een aantal matches..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:20 schreef geenvetzak het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar speeddates worden zelden geaccepteerd en ik heb nu 3 voorstellen van het systeem gehad in de 5 weken dat ik op paiq zit.
Doen ze dit zodat je je credits gaat uitgeven aan oneliners, of ben ik de enige die dit heeft?
Denk het welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:21 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zou het kunnen schelen dat ik een vrouw ben? Ik heb in elk geval al veeel speeddates gehad, en ook wel een aantal matches..
Ik doe ook nooit battledates, want dat vind ik stomquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Denk het wel
ik krijg wel af en toe battledates verzoeken. Heb ik al weinig zin in, maar als ik accepteer hangt de andere gozer dan zo'n verhaal op over hoe die al een dikke carriere op gang heeft, en dan kom ik met "3e jaars ict studentje"
ik heb vandaag 3 speeddates gehad, dus misschien hangt het van de vijver waar je in vist af..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik doe ook nooit battledates, want dat vind ik stomMaar accepteer zelf heel zelden een speeddateverzoek, maar mijne worden wel altijd geaccepteerd.. Zelfs midden in de nacht
OK, dus het probleem isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik doe ook nooit battledates, want dat vind ik stomMaar accepteer zelf heel zelden een speeddateverzoek, maar mijne worden wel altijd geaccepteerd.. Zelfs midden in de nacht
Ja, en daarna ga ik plat op mn rug liggen om te wachten tot ie me neemt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef All-out het volgende:
[..]
je wacht wel netjes tot de ander jou begint te zoenen
een vrouw naar mijn hart!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ja, en daarna ga ik plat om mn rug liggen om te wachten tot ie me neemt.
zoals het een goede vrouw betaamtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ja, en daarna ga ik plat om mn rug liggen om te wachten tot ie me neemt.
Haha wellichtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
OK, dus het probleem is
de vrouwen krijgen al snel een hele waslijst met geinteresseerde mannen, aangezien ze altijd prijs hebben met hun eigen speeddate verzoek.
Vervolgens wordt er door de vrouwen weinig speeddates geaccepteerd, omdat ze al zo'n hele lijst met geinteresseerde mannen hebben.
Dus een man moet maar gewoon goed geluk hebben dat er een speeddate verzoek langskomt, of er zo goed uit zien dat alle vrouwen spontaan een oneliner sturen bij het zien van zijn foto
Oh dat is vooral omdat je als je zelf een speeddate zoekt je de timing kan bepalen. Dat doe ik namelijk vooral als er geen van mijn (leuke) contacten online zijn. Als er op zo'n moment een speeddate aanbod langskomt accepteer ik dat ook hoor, maar dat is niet altijd zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef All-out het volgende:
maarre, ejira,
waarom doe je zelf wel speeddates maar accepteer je ze niet van anderen? daar zit toch geen verschil tussen?
Waarom kom ik jou nooit tegen dan op Paiq?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:17 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Oh dat is vooral omdat je als je zelf een speeddate zoekt je de timing kan bepalen. Dat doe ik namelijk vooral als er geen van mijn (leuke) contacten online zijn. Als er op zo'n moment een speeddate aanbod langskomt accepteer ik dat ook hoor, maar dat is niet altijd zo![]()
Als ik een heel erg leuk gesprek met iemand heb vind ik dat zonde om dan twee gesprekken half te voeren
Hoezo? En wie zegt dat dat nog niet gebeurd is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom kom ik jou nooit tegen dan op Paiq?
Haha wat is je voornaam?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:22 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hoezo? En wie zegt dat dat nog niet gebeurd is?
Moest je je loonstrookje en je patientdossier ook meesturen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:37 schreef DrMarten het volgende:
Oke, dame die mij benaderde via RP, wat mij ook echt een leuke dame leek als ik naar het profiel keek gaat hem ook niet worden denk ik..... Elkaar leren kennen betekent voor haar mailtjes sturen met een lijst met vragen ondertekend met haar nickname.....
Heeft nog niets over zichzelf verteld en weet dus nog niet eens een voornaam.
Nu dus maar een mailtje terug gestuurd dat het ook wel aardig zou zijn als ze iets over zichzelf zou vertellen, zoals haar naam.
Nog zo'n vragenlijst van haar kant en het gaat de prullenbak in
doet me denken aan Miranda in ME2 shadow brokerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:37 schreef DrMarten het volgende:
Oke, dame die mij benaderde via RP, wat mij ook echt een leuke dame leek als ik naar het profiel keek gaat hem ook niet worden denk ik..... Elkaar leren kennen betekent voor haar mailtjes sturen met een lijst met vragen ondertekend met haar nickname.....
Heeft nog niets over zichzelf verteld en weet dus nog niet eens een voornaam.
Nu dus maar een mailtje terug gestuurd dat het ook wel aardig zou zijn als ze iets over zichzelf zou vertellen, zoals haar naam.
Nog zo'n vragenlijst van haar kant en het gaat de prullenbak in
wat heeft dat er nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Niet echt netjes. Kan ze ook niets aan doen. Net zoals jij er niets aan kan doen dat je pot bent en dat accepteren wij ook
Staat ergens in t optiesmenu, maar volgens mij verwijder je dan wel alles.quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben klaar met paiq iig want dat gaat nergens over, één bericht per drie dagen. En ik heb wel wat beters te doen dan steeds online zijn daar. Werkt denk ik alleen als je chat. Mijn doelgroep zit er ook niet volgens mij en als die er wel zit kan ik er niks mee want dat kutsysteem koppelt me aan leeftijdsgenoteneens kijken of ik mn account kan deactiveren, anders kan ik alles weer opnieuw invullen als ik het toch nog een kans wil geven later
Nergens te vinden hoe dat moet, uiteraard
Oké, in de mobiele versie zag ik het niet staan. En ik ga dan idd maar alles verwijderen, want ik zie mezelf niet echt terugkomen. Nee, doe mij maar profielensitesquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Staat ergens in t optiesmenu, maar volgens mij verwijder je dan wel alles.
Klinkt goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:04 schreef barocci het volgende:
Gisteren een gezellige date gehad, we hadden al ruim twee weken contact via de whatsapp en het werd dus hoog tijd om eens bij elkaar te komen. Heel spannend is het allemaal niet geweest maar wel gezellig, we zijn eerst gaan eten en daarna hebben we een drankje gedaan. De tijd vloog om en we hadden zo 4 uur vol gepraat waarna we afscheid namen. Er is overigens niks spannends gebeurt, 3 kussen op de wang bij aankomst en vertrekDit gaat sowietso nog een vervolg krijgen
Jij valt op cougars... of op jonge meisjes?quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben klaar met paiq iig want dat gaat nergens over, één bericht per drie dagen. En ik heb wel wat beters te doen dan steeds online zijn daar. Werkt denk ik alleen als je chat. Mijn doelgroep zit er ook niet volgens mij en als die er wel zit kan ik er niks mee want dat kutsysteem koppelt me aan leeftijdsgenoteneens kijken of ik mn account kan deactiveren, anders kan ik alles weer opnieuw invullen als ik het toch nog een kans wil geven later
Nergens te vinden hoe dat moet, uiteraard
5-10 jaar ouder ja. Ik heb me dus uitgeschreven bij Paiq en ik voel me nog opgelucht ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij valt op cougars... of op jonge meisjes?
Klinkt leuk! Ik zal eerst een drankje gedaan hebbem. Na 1 drankje weet je vaak wel of het een leuke avond of niet gaat worden. Dan kan je ook meteen bepalen wel of niet eten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:04 schreef barocci het volgende:
Gisteren een gezellige date gehad, we hadden al ruim twee weken contact via de whatsapp en het werd dus hoog tijd om eens bij elkaar te komen. Heel spannend is het allemaal niet geweest maar wel gezellig, we zijn eerst gaan eten en daarna hebben we een drankje gedaan. De tijd vloog om en we hadden zo 4 uur vol gepraat waarna we afscheid namen. Er is overigens niks spannends gebeurt, 3 kussen op de wang bij aankomst en vertrekDit gaat sowietso nog een vervolg krijgen
Eten is ook duur btw. Zul je zien dat je een dame hebt die verwacht dat de heer betaalt, dus dan ben jij iedere keer een smak geld kwijt aan een date die je eigenlijk vanaf het moment dat je haar zag al niet meer ziet zittenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt goed
Meteen uit etenDa's niks voor mij
dat duurt namelijk te lang
(mocht het niks zijn)
What about de driedagenregel?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:00 schreef barocci het volgende:
Even contact gehad via whatsapp en het vervolg ligt alweer vast.
Dat weet ik binnen 5 seconden al welquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Op woensdag 20 februari 2013 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Ik zal eerst een drankje gedaan hebbem. Na 1 drankje weet je vaak wel of het een leuke avond of niet gaat worden. Dan kan je ook meteen bepalen wel of niet eten.
Stel het gaat niks worden, dan gaat het een lange zit worden.
En hoe weet je dat het een vervolg gaat krijgen? Heeft ze dat al aangegeven?
En dan trekken ze hun bek open, en komt er toch een partij zwakzinnig gewauwel uit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Dat weet ik binnen 5 seconden al wel .
Als je uit eten niet kan betalen moet je dat ook niet doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eten is ook duur btw. Zul je zien dat je een dame hebt die verwacht dat de heer betaalt, dus dan ben jij iedere keer een smak geld kwijt aan een date die je eigenlijk vanaf het moment dat je haar zag al niet meer ziet zitten.
Leuk man!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:00 schreef barocci het volgende:
Even contact gehad via whatsapp en het vervolg ligt alweer vast.
Dit dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan trekken ze hun bek open, en komt er toch een partij zwakzinnig gewauwel uit.
Na 5 seconde weet je of je leuk genoeg kan praten met iemand om 3 gangen door te komen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet ik binnen 5 seconden al wel.
Oei ik heb me niet aan de driedagenregel gehouden nu zal het vast helemaal mis gaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
What about de driedagenregel?![]()
. Wat gaan jullie doen?
Dan ga je wel heel erg op het uiterlijk af kennelijk. Wel geinig, uitgerekend jij bent de geen die mensen uit maakt als oppervlakkigquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet binnen 5 seconden (als het niet eerder is) of iemand datemateriaal is of niet. Ik zou niet weten waarom ik drie gangen moet doen met iemand die dat niet is? Dan doe ik een drankje met haar, babbelen we wat oppervlakkig en dan stap ik weer op.
Ik ben wel heel erg gevoelig voor uitstraling en kledingstijl, daarmee kun je wat overgewicht of een minder dan gemiddeld uiterlijk prima verbloemen. Needless to say dat mijn dates dat niet deden. Soms wil je gewoon snel wegquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan ga je wel heel erg op het uiterlijk af kennelijk. Wel geinig, uitgerekend jij bent de geen die mensen uit maakt als oppervlakkig
Je kan mij veel vertellen, maar binnen 5 seconde weet je echt niet of je een leuke avond met een leuk gesprek kan door komen.
Humor, gesprekstof enz kan je naar mijn mening niet bepalen in 5 sec of zelfs eerder. Als ik uit eten ga met iemand wil ik een leuke gezellige avond hebben.
Oh dat kan ik echt nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:04 schreef barocci het volgende:
En het eten was trouwens bescheiden, we hebben gewoon een hoofdgerecht gedaan in een eenvoudig restaurant
Met de stretchbroekdame had je ook een minuut nodig?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:14 schreef Silenus het volgende:
5 seconden is misschien wat overdreven, maar ik weet het in de eerste minuut ook wel. Of een 'neuh dit gaat 'm niet worden' of 'hmmm, dit kan wel eens wat worden!'. Echt naast zit ik er eigenlijk nooit.
Nee ik doe niks speciaals aan. Ik ben iemand die een verzorgt uiterlijk belangrijk vind net als kleding.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Iets anders: doen jullie trouwens iets speciaals aan naar een date of draag je gewoon je alledaagse kloffie?
Daar ben ik ook wel gek op maar ik ben helaas maar een arme studentquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dat kan ik echt niet
Ik ben gek op lang tafelen. Leuk gesprek voeren terwijl de gangen ons passeren vergezeld door de wijntjes
Om langzaam door te werken naar het dessert en koffie met likeur of iets in die richting
3 dagen baard FTWquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik doe niks speciaals aan. Ik ben iemand die een verzorgt uiterlijk belangrijk vind net als kleding.
Dua ik kan gewoon naar mijn mening in allerdaagse kloffie.
Alleen scheren loop ik wel eens mee achter, meestal scheer ik me wel als ik uit ga of op date. Maar dat heeft alles te maken met luiheid. En een stoppelbaartje staat mij wel goed, dus een ramp is het niet.
Ik heb tot nu maar 1 meisje gehad die het qua kleding had begrepen en ook qua uitstraling goed zat. De dates daarna waren allemaal meh.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg gevoelig voor uitstraling en kledingstijl, daarmee kun je wat overgewicht of een minder dan gemiddeld uiterlijk prima verbloemen. Needless to say dat mijn dates dat niet deden. Soms wil je gewoon snel weg.
Maar waarschijnlijk hebben wij gewoon een verschillende insteek: als ik een vrouw niet leuk vind met een hoofdletter L zie ik ook geen reden om een hele avond met haar door te brengen. Die hele 'we gaan uit van vriendschap'-insteek is leuk, maar ik denk dat dat voor veel mensen (voor mij iig) niet werkt. Wel jammer, want dat zou het wel makkelijker maken, denk ik.
Stom hè. Nou ja, ik ga er nu beter op letten voor ik ga daten. Misschien moet ik maar expliciet vermelden dat ik op zoek ben naar een heteroseksueel uitziende dame, dan krijg je toch al vaak de wat vrouwelijke types (hoop ik iigquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik heb tot nu maar 1 meisje gehad die het qua kleding had begrepen en ook qua uitstraling goed zat. De dates daarna waren allemaal meh.
Zullen ze leuk vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Misschien moet ik maar expliciet vermelden dat ik op zoek ben naar een heteroseksueel uitziende dame,
Oh die oproepjes kom ik wel tegen hoorquote:
Je kan het ook leuk goedkoop houden. Ga je naar een eet cafe of iets dergelijks. Hebben ze vaak een leuk simpel 3 gangen menu voor een zeer leuke prijs.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:19 schreef barocci het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel gek op maar ik ben helaas maar een arme student
Dan zou ik eigenlijk liever zelf koken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan het ook leuk goedkoop houden. Ga je naar een eet cafe of iets dergelijks. Hebben ze vaak een leuk simpel 3 gangen menu voor een zeer leuke prijs.
Je moet soms alleen even zoeken.
Ik dacht dat mannetje / vrouwtje verhaal helemaal niet van toepassing was bij lesbies? Dat was toch vooroordeel? Daar triptje je zelf onwijs op, en nu doe je het zelfquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stom hè. Nou ja, ik ga er nu beter op letten voor ik ga daten. Misschien moet ik maar expliciet vermelden dat ik op zoek ben naar een heteroseksueel uitziende dame, dan krijg je toch al vaak de wat vrouwelijke types (hoop ik iig). Je hoeft echt geen make-up te dragen of elke dag een jurkje: laat gewoon zien dat je goed voor jezelf zorgt en vindt dat je er mag zijn
.
Ik wil haar liever niet meteen op de eerste date vermoordenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zou ik eigenlijk liever zelf koken.
Zucht... ik viel over de manier waarop je het zei. Je hebt meer mannelijke vrouwen en vrouwelijke vrouwen, zoals je ook mannelijke mannen en meer vrouwelijke mannen hebt. Heeft niets met homoseksualiteit te maken verder. En het is ook niet zo dat die rolverdeling mannetje-vrouwtje er is, dat is een vooroordeel van mensen die alleen maar in traditionele rolpatronen kunnen denken. Ik val op vrouwen die er vrouwelijk uitzien en draag zelf ook graag jurkjes etc, mag ik?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannetje / vrouwtje verhaal helemaal niet van toepassing was bij lesbies? Dat was toch vooroordeel? Daar triptje je zelf onwijs op, en nu doe je het zelf
Mijn brein kan dat prima uit en ik vind het prima als je in een jurkje loopt, mits je maar je benen scheertquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zucht... ik viel over de manier waarop je het zei. Je hebt meer mannelijke vrouwen en vrouwelijke vrouwen, zoals je ook mannelijke mannen en meer vrouwelijke mannen hebt. Heeft niets met homoseksualiteit te maken verder. En het is ook niet zo dat die rolverdeling mannetje-vrouwtje er is, dat is een vooroordeel van mensen die alleen maar in traditionele rolpatronen kunnen denken. Ik val op vrouwen die er vrouwelijk uitzien en draag zelf ook graag jurkjes etc, mag ik?Of kan je brein dat niet aan?
Benen scheren doe ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn brein kan dat prima uit en ik vind het prima als je in een jurkje loopt, mits je maar je benen scheertmaar dat moeten alle vrouwen die jurkje / rokje dragen.
En tijdens de discussie schreeuwde je nog net niet dat er mannelijle / vrouwelijke lesbies waren. Nu bestaan die kennelijk opeens wel en zeg je het inderdaad wel iets beter dan toen ja.
Maar goed, einde verhaal hier over wat mij betreft![]()
Ja. Zelfs een keer een dame gehad die compleet in zwart gekleed kwam opdagen. What the hell met je funeral outfit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stom hè. Nou ja, ik ga er nu beter op letten voor ik ga daten. Misschien moet ik maar expliciet vermelden dat ik op zoek ben naar een heteroseksueel uitziende dame, dan krijg je toch al vaak de wat vrouwelijke types (hoop ik iig). Je hoeft echt geen make-up te dragen of elke dag een jurkje: laat gewoon zien dat je goed voor jezelf zorgt en vindt dat je er mag zijn
.
Tegen de Belgische grensquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Geen idee waar je woont, barocci, maar De eerste kamer in Groningen is heel leuk. Heb je voor 12,50 wel een maaltijd (gebakken aardappelen, vlees (bijv pepersteak), salade) met één of twee drankjes. En nog lekker ook!.
Zo zie ik dat ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zou ik eigenlijk liever zelf koken.
Ik blijf ook te lang plakken hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:49 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja. Zelfs een keer een dame gehad die compleet in zwart gekleed kwam opdagen. What the hell met je funeral outfit.
Ik denk dat jouw aanpak om het niet al te lang te laten duren als het niks is niet eens zo slecht is. Ik wil wel eens blijven plakken.
Precies dat vind ik dus ook! Uit zo een gesprek kan je al snel halen of je het gezellighaat hebben of niet!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:50 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik wacht over het algemeen even met afspreken en bel ook zeker tevoren om iemands stem te horen en wat humor te peilen.
Ik vind een kroeg of eetcafe qua drukte helemaal niet erg. Als ik het leuk heb merk ik daar helemaal niks meer van namelijk.quote:Als dat goed zit dan is er niets op tegen om samen te koken en te dineren, vind dat qua setting ook meer ontspannen dan ergens in een druk eetcafé bijvoorbeeld.
Ook leuk om te zien hoe iemand woont, of te laten zien hoe je zelf woontquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies dat vind ik dus ook! Uit zo een gesprek kan je al snel halen of je het gezellighaat hebben of niet!
[..]
Ik vind een kroeg of eetcafe qua drukte helemaal niet erg. Als ik het leuk heb merk ik daar helemaal niks meer van namelijk.
Ja, dat zegt ook wel veel over iemand natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ook leuk om te zien hoe iemand woont, of te laten zien hoe je zelf woont
Daar houd ik niet zo van. Niet iedereen hoeft te weten hoe ik woon en wat ik in huis hebquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ook leuk om te zien hoe iemand woont, of te laten zien hoe je zelf woont
Ik ben nooit zo van het uit eten gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind een kroeg of eetcafe qua drukte helemaal niet erg. Als ik het leuk heb merk ik daar helemaal niks meer van namelijk.
Daar heb ik totaal geen last van.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar houd ik niet zo van. Niet iedereen hoeft te weten hoe ik woon en wat ik in huis heb
Heb je wat te verbergen ofzo?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar houd ik niet zo van. Niet iedereen hoeft te weten hoe ik woon en wat ik in huis heb
Ik ben heel slecht in bellen, ik doe dat nooit. Een Whatsappje afspreken and let the fun begin.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies dat vind ik dus ook! Uit zo een gesprek kan je al snel halen of je het gezellighaat hebben of niet!
Niets lijkt me zo vervelend als je vol goede moed met iemand afspreekt en ze klinkt als een kraai met kinkhoest.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:06 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in bellen, ik doe dat nooit. Een Whatsappje afspreken and let the fun begin.
Ik vind het overigens altijd grappig om te horen wat ze van de eerste date vonden als ik meerdere dates met iemand heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |