O dan is mijn sixth sense gewoon beter dan het jouwequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik date ook relatief weinig en ik had drie fails op een rij. Dussss
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:45 schreef All-out het volgende:
altijd goed om de chemistry te checken
ik zat net je fobo te checken en daar staat impliciet geschreven dat viking84 op vrouwen valt... maar ik wil het best proberen hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen wij samen eens uitvogelen of er chemistry is tussen ons?
Edit: dit ben ik dus niet hè
Yep. Aankomend weekend een heusche fokdate.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef SilentChaos het volgende:
En zijn er al dates gepland voor komend weekend bij mensen?
Hail to the King!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yep. Aankomend weekend een heusche fokdate.
Goed dat je het zegt, ik kon serieus niet zien of het mannelijk of vrouwelijk wasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je wacht wel netjes tot de ander jou begint te zoenenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:02 schreef Linguine het volgende:
Haha nou ik date amper. Afgelopen jaar met twee mensen gedate, daarvoor relatie van 6 jaar gehad. En tot nu toe dus nog geen afschuwelijke dates gehad nee haha. In ieder geval, zo lang iemand knap en niet vies/afstotelijk is en hij mij probeert te zoenen zoen ik meestal wel terug.. En tot nu toe gebeurde dat altijd maar dat zegt ook weinig dus. Wel meestal gehad dat ik vaker daten daarna niet zo zag zitten omdat de meesten tot nu toe zo overenthousiast deden meteen.. Beetje spanning vind ik veel leuker
haha wat een zenuwen, vind je het wel leuk zo dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef ejiraM het volgende:
![]()
We waren aan het praten over een film, dus ik dacht, dit is mijn kans
Ik; zullen we hem anders eens samen kijken?
Hij; prima
Ik;
Vond het geen heel enthousiaste reactie, en ik ben hier zo sleeheeecht inIk had gehoopt dat wanneer ik die vraag stelde, als hij zou willen/ook onzeker was, dat hij dan wel naar een datum zou gaan zoeken.. Maar nu al 10 minuten stil
![]()
Ik ben niet gemaakt voor datingsites
Toch maar een poging gewaagd, het ging namelijk zo verder
Hij;
Ik; Of een drankje ofzo? Ben eigenlijk best benieuwd hoe je in het echt bent![]()
En nu is het weer stilMimimimimimimimimi
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef All-out het volgende:
[..]
haha wat een zenuwen, vind je het wel leuk zo dan?
Niet echt netjes. Kan ze ook niets aan doen. Net zoals jij er niets aan kan doen dat je pot bent en dat accepteren wij ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat gevoel heb ik dus een beetjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Prima is een ehhh prima antwoord op zo'n vraag hoor. Maar dan moet 'ie wel doorlullen idd. Anders is ie gewoon te druk met andere ehh dingen
Zou het kunnen schelen dat ik een vrouw ben? Ik heb in elk geval al veeel speeddates gehad, en ook wel een aantal matches..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:20 schreef geenvetzak het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar speeddates worden zelden geaccepteerd en ik heb nu 3 voorstellen van het systeem gehad in de 5 weken dat ik op paiq zit.
Doen ze dit zodat je je credits gaat uitgeven aan oneliners, of ben ik de enige die dit heeft?
Denk het welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:21 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zou het kunnen schelen dat ik een vrouw ben? Ik heb in elk geval al veeel speeddates gehad, en ook wel een aantal matches..
Ik doe ook nooit battledates, want dat vind ik stomquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Denk het wel
ik krijg wel af en toe battledates verzoeken. Heb ik al weinig zin in, maar als ik accepteer hangt de andere gozer dan zo'n verhaal op over hoe die al een dikke carriere op gang heeft, en dan kom ik met "3e jaars ict studentje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |