Ik heb tot nu maar 1 meisje gehad die het qua kleding had begrepen en ook qua uitstraling goed zat. De dates daarna waren allemaal meh.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg gevoelig voor uitstraling en kledingstijl, daarmee kun je wat overgewicht of een minder dan gemiddeld uiterlijk prima verbloemen. Needless to say dat mijn dates dat niet deden. Soms wil je gewoon snel weg.
Maar waarschijnlijk hebben wij gewoon een verschillende insteek: als ik een vrouw niet leuk vind met een hoofdletter L zie ik ook geen reden om een hele avond met haar door te brengen. Die hele 'we gaan uit van vriendschap'-insteek is leuk, maar ik denk dat dat voor veel mensen (voor mij iig) niet werkt. Wel jammer, want dat zou het wel makkelijker maken, denk ik.
Stom hè. Nou ja, ik ga er nu beter op letten voor ik ga daten. Misschien moet ik maar expliciet vermelden dat ik op zoek ben naar een heteroseksueel uitziende dame, dan krijg je toch al vaak de wat vrouwelijke types (hoop ik iigquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik heb tot nu maar 1 meisje gehad die het qua kleding had begrepen en ook qua uitstraling goed zat. De dates daarna waren allemaal meh.
Zullen ze leuk vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Misschien moet ik maar expliciet vermelden dat ik op zoek ben naar een heteroseksueel uitziende dame,
Oh die oproepjes kom ik wel tegen hoorquote:
Je kan het ook leuk goedkoop houden. Ga je naar een eet cafe of iets dergelijks. Hebben ze vaak een leuk simpel 3 gangen menu voor een zeer leuke prijs.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:19 schreef barocci het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel gek op maar ik ben helaas maar een arme student
Dan zou ik eigenlijk liever zelf koken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan het ook leuk goedkoop houden. Ga je naar een eet cafe of iets dergelijks. Hebben ze vaak een leuk simpel 3 gangen menu voor een zeer leuke prijs.
Je moet soms alleen even zoeken.
Ik dacht dat mannetje / vrouwtje verhaal helemaal niet van toepassing was bij lesbies? Dat was toch vooroordeel? Daar triptje je zelf onwijs op, en nu doe je het zelfquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stom hè. Nou ja, ik ga er nu beter op letten voor ik ga daten. Misschien moet ik maar expliciet vermelden dat ik op zoek ben naar een heteroseksueel uitziende dame, dan krijg je toch al vaak de wat vrouwelijke types (hoop ik iig). Je hoeft echt geen make-up te dragen of elke dag een jurkje: laat gewoon zien dat je goed voor jezelf zorgt en vindt dat je er mag zijn
.
Ik wil haar liever niet meteen op de eerste date vermoordenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zou ik eigenlijk liever zelf koken.
Zucht... ik viel over de manier waarop je het zei. Je hebt meer mannelijke vrouwen en vrouwelijke vrouwen, zoals je ook mannelijke mannen en meer vrouwelijke mannen hebt. Heeft niets met homoseksualiteit te maken verder. En het is ook niet zo dat die rolverdeling mannetje-vrouwtje er is, dat is een vooroordeel van mensen die alleen maar in traditionele rolpatronen kunnen denken. Ik val op vrouwen die er vrouwelijk uitzien en draag zelf ook graag jurkjes etc, mag ik?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannetje / vrouwtje verhaal helemaal niet van toepassing was bij lesbies? Dat was toch vooroordeel? Daar triptje je zelf onwijs op, en nu doe je het zelf
Mijn brein kan dat prima uit en ik vind het prima als je in een jurkje loopt, mits je maar je benen scheertquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zucht... ik viel over de manier waarop je het zei. Je hebt meer mannelijke vrouwen en vrouwelijke vrouwen, zoals je ook mannelijke mannen en meer vrouwelijke mannen hebt. Heeft niets met homoseksualiteit te maken verder. En het is ook niet zo dat die rolverdeling mannetje-vrouwtje er is, dat is een vooroordeel van mensen die alleen maar in traditionele rolpatronen kunnen denken. Ik val op vrouwen die er vrouwelijk uitzien en draag zelf ook graag jurkjes etc, mag ik?Of kan je brein dat niet aan?
Benen scheren doe ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn brein kan dat prima uit en ik vind het prima als je in een jurkje loopt, mits je maar je benen scheertmaar dat moeten alle vrouwen die jurkje / rokje dragen.
En tijdens de discussie schreeuwde je nog net niet dat er mannelijle / vrouwelijke lesbies waren. Nu bestaan die kennelijk opeens wel en zeg je het inderdaad wel iets beter dan toen ja.
Maar goed, einde verhaal hier over wat mij betreft![]()
Ja. Zelfs een keer een dame gehad die compleet in zwart gekleed kwam opdagen. What the hell met je funeral outfit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stom hè. Nou ja, ik ga er nu beter op letten voor ik ga daten. Misschien moet ik maar expliciet vermelden dat ik op zoek ben naar een heteroseksueel uitziende dame, dan krijg je toch al vaak de wat vrouwelijke types (hoop ik iig). Je hoeft echt geen make-up te dragen of elke dag een jurkje: laat gewoon zien dat je goed voor jezelf zorgt en vindt dat je er mag zijn
.
Tegen de Belgische grensquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Geen idee waar je woont, barocci, maar De eerste kamer in Groningen is heel leuk. Heb je voor 12,50 wel een maaltijd (gebakken aardappelen, vlees (bijv pepersteak), salade) met één of twee drankjes. En nog lekker ook!.
Zo zie ik dat ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zou ik eigenlijk liever zelf koken.
Ik blijf ook te lang plakken hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:49 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja. Zelfs een keer een dame gehad die compleet in zwart gekleed kwam opdagen. What the hell met je funeral outfit.
Ik denk dat jouw aanpak om het niet al te lang te laten duren als het niks is niet eens zo slecht is. Ik wil wel eens blijven plakken.
Precies dat vind ik dus ook! Uit zo een gesprek kan je al snel halen of je het gezellighaat hebben of niet!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:50 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik wacht over het algemeen even met afspreken en bel ook zeker tevoren om iemands stem te horen en wat humor te peilen.
Ik vind een kroeg of eetcafe qua drukte helemaal niet erg. Als ik het leuk heb merk ik daar helemaal niks meer van namelijk.quote:Als dat goed zit dan is er niets op tegen om samen te koken en te dineren, vind dat qua setting ook meer ontspannen dan ergens in een druk eetcafé bijvoorbeeld.
Ook leuk om te zien hoe iemand woont, of te laten zien hoe je zelf woontquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies dat vind ik dus ook! Uit zo een gesprek kan je al snel halen of je het gezellighaat hebben of niet!
[..]
Ik vind een kroeg of eetcafe qua drukte helemaal niet erg. Als ik het leuk heb merk ik daar helemaal niks meer van namelijk.
Ja, dat zegt ook wel veel over iemand natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ook leuk om te zien hoe iemand woont, of te laten zien hoe je zelf woont
Daar houd ik niet zo van. Niet iedereen hoeft te weten hoe ik woon en wat ik in huis hebquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ook leuk om te zien hoe iemand woont, of te laten zien hoe je zelf woont
Ik ben nooit zo van het uit eten gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind een kroeg of eetcafe qua drukte helemaal niet erg. Als ik het leuk heb merk ik daar helemaal niks meer van namelijk.
Daar heb ik totaal geen last van.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar houd ik niet zo van. Niet iedereen hoeft te weten hoe ik woon en wat ik in huis heb
Heb je wat te verbergen ofzo?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar houd ik niet zo van. Niet iedereen hoeft te weten hoe ik woon en wat ik in huis heb
Ik ben heel slecht in bellen, ik doe dat nooit. Een Whatsappje afspreken and let the fun begin.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies dat vind ik dus ook! Uit zo een gesprek kan je al snel halen of je het gezellighaat hebben of niet!
Niets lijkt me zo vervelend als je vol goede moed met iemand afspreekt en ze klinkt als een kraai met kinkhoest.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:06 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in bellen, ik doe dat nooit. Een Whatsappje afspreken and let the fun begin.
Ik vind het overigens altijd grappig om te horen wat ze van de eerste date vonden als ik meerdere dates met iemand heb gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |