Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , 7-0
9-2-2013 - Vitesse - PSV , 2-2
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , 2-1
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
27-2-2013 - PEC Zwolle - PSV , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
SPOILER: Europa League
![s5fwwk.png]()
![ngc.gif]()
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Deze OP is gemaakt door:
Einthovuh (afbeeldingen en tekst),
Scarface88 (afbeelding) en
Dj_Day-V (animated gifs).
Dit, dus.
quote:
Vond hem goed spelen toen tegen Jong Ajax ja.
mrstylo
Swaggy P
quote:
En omdat hij rent, gaat zijn lichaam gewoon door naar voren. Dus is normaal dat hij zo valt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Ja, dus dat. Ik denk niet dat dit een schwalbe is. Maar zoals al vaak gezegd: kan geel voor gegeven worden, maar hoeft niet.
BFF met GGMM
Buitendam
Commissaris.
quote:
Een jonge juffrouw, dat is het.
Dit, dus.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef DonRaja het volgende:[..]
Ja, dus dat. Ik denk niet dat dit een schwalbe is. Maar zoals al vaak gezegd: kan geel voor gegeven worden, maar hoeft niet.
Ik zit er niet echt mee. Vind het erger dat Hutch geel kreeg voor praten.Snap het gewoon echt niet. Strootman en Mertens krijgen het niet (zelfde wedstrijd) en hij weer wel.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef DonRaja het volgende:[..]
Een schwalbe gaat wat ver, hij is op snelheid dus het kleinste contact kan al zorgen voor een val. Dat ie zo'n schreeuw eruit perst en nog net niet zijn armen ten hemelen gooit vind ik dan wel weer een ander uiterste.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:03 schreef mrstylo het volgende:[..]
Ik zit er niet echt mee. Vind het erger dat Hutch geel kreeg voor praten.Snap het gewoon echt niet. Strootman en Mertens krijgen het niet (zelfde wedstrijd) en hij weer wel.
Omdat je niet weet wat hij heeft gezegd, lijkt me.
Dit, dus.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:03 schreef Buitendam het volgende:[..]
Een schwalbe gaat wat ver, hij is op snelheid dus het kleinste contact kan al zorgen voor een val. Dat ie zo'n schreeuw eruit perst en nog net niet zijn armen ten hemelen gooit vind ik dan wel weer een ander uiterste.
Dat theater hoort er helaas tegenwoordig bij
Buitendam
Commissaris.
quote:
Als je een beetje kunt liplezen zie je dat hij zegt: 'Notoire volksmenner, die kaart is not dun.' Dat zou bij mij ook in het verkeerde keelgat schieten.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ik vind het meer een persoonlijke keuze.
Dit, dus.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Dat is ook wat ik dacht.. kinda gay.
Tarado
capô de fusca
Brenet en Vloet zijn goede matties
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ja, vreselijk. Interesseert me ook echt geen donder welk shirt je aan hebt, want zelfs de allergrootsten in de voetballerij als Messi en Ronaldo zijn soms onuitstaanbare debielen.
Dit, dus.
Jordy de Wijs

Is dat wat?
quote:
Dit is zijn reactie toen hij geel kreeg?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Vind ik altijd zo'n pluspunt als blanke jongetjes een accent opzetten alsof ze de tweede generatie zijn en de taal bíjna onder de knie hebben.
Dit, dus.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:52 schreef Caland het volgende:[..]
[
afbeelding ]
Ik vind het vrij wild, helemaal op die plek op het veld. Komt er al vrij hoog in met zijn been waardoor het andere been weer doorzwaait naar het standbeen van zijn tegenstander. Een perfect uitgevoerde tackle maak je al glijdend met je been laag zodat je geen risico neemt om je tegenstander te blesseren.
En nogmaals, opzich hoef je er ook geen geel voor te geven maar onterecht is het ook zeker niet.
En kijk vooral even naar waar de scheids staat.
Dat zeg ik ja. Vanuit de positie waar de scheids staat snap ik dat hij hem geeft.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Boeiend. Alsof zonder rode kaart van Engelaar daar wel wonnen.
Fucking Engelaar man.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Zeg ik toch nergens?? Het gaat niet om engelaar. Het gaat om kuipers, dat is gewoon een hele slechte scheids.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Had ook liever een Makellie, maar fuck it. Zouden toch niet winnen daar.
RubenSosa
quote:
Ik had van te voren nog wat hoop willen hebben. Tijdens de wedstrijd daar in rotterdam is dat meestal snel weer weg.
Nu heb ik al van te voren geen hoop meer
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:30 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Ik had van te voren nog wat hoop willen hebben. Tijdens de wedstrijd daar in rotterdam is dat meestal snel weer weg.

Had sowieso geen hoop. Als je bijvoorbeeld hoort dat Engelaar goed is tijdens het trainen (dus gaat spelen), dan gaat vertrouwen hard omlaag hoor.
Engelaar met een draaicirkel van planeet aarde.
quote:
Bommel komt van achter en moet door de speler heen om de bal te raken. Natuurlijk is dit geel.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:30 schreef RubenSosa het volgende:[..]

Ik heb ook totaal geen vertrouwen in zondag. Daarom juist dat ik toch weer ga, voor het geval dat..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
RubenSosa
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:32 schreef mrstylo het volgende:[..]
Had sowieso geen hoop. Als je bijvoorbeeld hoort dat Engelaar goed is tijdens het trainen (dus gaat spelen), dan gaat vertrouwen hard omlaag hoor.
Engelaar met een draaicirkel van planeet aarde.

Dat laatste is zeker waar ja
Hij gaat zeker weten starten met engelaar. Hij werd ook niet voor niks gebracht tegen Utrecht.
Als hij bijvoorbeeld Derijck een optie had gevonden voor rechtsback dan had hij dat ook in de laatste 20 minuten tegen utrecht kunnen doen (en dan zanka erin brengen om zijn plaats weer over te nemen).
Hiljemark gaat daar gewoon spelen. (advocaat gaf dat een paar weken geleden ook al aan , dat hij de 2de optie is).
quote:
Ik vind het geen geel.
RubenSosa
quote:
is het weer speelkwartier vanuit het ajax topic..
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:35 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Dat laatste is zeker waar ja
Hij gaat zeker weten starten met engelaar. Hij werd ook niet voor niks gebracht tegen Utrecht.
Als hij bijvoorbeeld Derijck een optie had gevonden voor rechtsback dan had hij dat ook in de laatste 20 minuten tegen utrecht kunnen doen (en dan zanka erin brengen om zijn plaats weer over te nemen).
Hiljemark gaat daar gewoon spelen. (advocaat gaf dat een paar weken geleden ook al aan , dat hij de 2de optie is).
Dat is toch ziek man. Als Van der Meijde nog onder contract stond bij PSV, dan zou Advocaat hem boven een Depay kiezen. Zieke man is het.
RubenSosa
quote:
De kenners vinden van niet.
RubenSosa
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:37 schreef mrstylo het volgende:[..]
Dat is toch ziek man. Als Van der Meijde nog onder contract stond bij PSV, dan zou Advocaat hem boven een Depay kiezen. Zieke man is het.
Zeker ziek. Maar wat eigenlijk nog wel zieker is, is het feit dat er GEEN rechtsback gehaald werd in de winterstop. En dan nog manolev laten vertrekken.(niet dat hij de oplossing was geweest)
RubenSosa
quote:
De voetbalprogramma's
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:38 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Zeker ziek. Maar wat eigenlijk nog wel zieker is, is het feit dat er GEEN rechtsback gehaald werd in de winterstop. En dan nog manolev laten vertrekken.
Opzich was Janmaat de perfecte oplossing geweest bij PSV. Maar die was gratis dus daar begint Brands niet aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
mrstylo
Swaggy P
quote:
Dat zijn toch geen kenners man. Zijn gewoon voetballiefhebbers met een camera voor hun neus.
quote:
Die neem ik helaas niet zo serieus.
RubenSosa
quote:
Als hij had moeten kiezen tussen psv en feyenoord had janmaat toch gekozen voor feyenoord. Was toch feyenoord fan??
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:38 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Zeker ziek. Maar wat eigenlijk nog wel zieker is, is het feit dat er GEEN rechtsback gehaald werd in de winterstop. En dan nog manolev laten vertrekken.(niet dat hij de oplossing was geweest)
Daarom, geniet er nou nog maar van nu we nog boven aan staan.
quote:
Te groot risico. Net als Jeugdspelers.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ik geloof nooit zo in dergelijke praatjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Die was wel duidelijk ja.

Mooie verontwaardigde kop trekt die altijd.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Boeit niet zoveel.
Salaris van 4ton (Feyenoord) of 8ton (PSV). Dan zou hij sowieso voor PSV kiezen.
RubenSosa
quote:
Ik vond het geen geel. Wellicht wel een overtreding. Ik zie genoeg voetbal om te weten dat ze in engeland/spanje en italie hier niet eens voor gefloten zou worden.
Daarnaast zie ik in nederland ergere overtredingen voorbij komen die onbestraft gelaten worden.
quote:
Het is één groot complot tegen Psv daar in Zeist, wist je dat nog niet?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Ik vond het geen geel. Wellicht wel een overtreding. Ik zie genoeg voetbal om te weten dat ze in engeland/spanje en italie hier niet eens voor gefloten zou worden.
Daarnaast zie ik in nederland ergere overtredingen voorbij komen die onbestraft gelaten worden.
Ik heb het al 100 keer gezegd; Ik vind het ook geen geel, maar ik snap dat hij hem geeft vanuit de positie waar hij staat.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Objectiever bestaan ze niet.
RubenSosa
quote:
Ik zeg het je nu alvast. Feyenoord krijgt een onterecht pingel mee. En strootman/lens/mertens/marcelo/willems (en misschien engelaar, als die speelt) krijgen geel (en waarschijnlijk 1 van die 6 krijgt rood.
RubenSosa
quote:
Ja kan ik me ook wel bij indenken. Maar zat die 4de man te slapen dan?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:45 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Ik zeg het je nu alvast. Feyenoord krijgt een onterecht pingel mee. En strootman/lens/mertens/marcelo/willems (en misschien engelaar, als die speelt) krijgen geel (en waarschijnlijk 1 van die 6 krijgt rood.
Ik zet even mijn aluhoedje op, daarna zal ik reageren op deze post.
Ben zo terug. xxx
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Dit idd. Als hij bij PSV 2 ton meer kon verdienen was de keuze snel gemaakt.
Maar misschien was het bij PSV wel helemaal niks geweest. Sowieso moet het niveau Janmaat niet het niveau zijn dat je als topclub nastreeft.
RubenSosa
quote:
Waarom? Je krijgt de 3 punten zo in de tas aangeven door kuipers. En dan nog ga je moeilijk doen? Denk dat de havenslaven er wel weer blij mee zijn dan afgelopen weekend.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
Maar misschien was het bij PSV wel helemaal niks geweest. Sowieso moet het niveau Janmaat niet het niveau zijn dat je als topclub nastreeft.
Is ook wel weer zo. PSV moet toch minimaal een back hebben van het kaliber Lahm.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:48 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Waarom? Je krijgt de 3 punten zo in de tas aangeven door kuipers. En dan nog ga je moeilijk doen? Denk dat de havenslaven er wel weer blij mee zijn dan afgelopen weekend.
Ik vind het nogal treurig dat je je zo uitlaat al voor de wedstrijd. Feyenoord heeft dit seizoen nog geen enkele topper gewonnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Tussen Lahm en Janmaat zit nog wel een klasse of 30 verschil
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
Vind Janmaat nog wel een aardig back. Beter als wat er nu staat tenminste.
quote:
Misschien dat de druk van de kuip een scheidsrechter nét iets eerder aanzet tot een beslissing in het voordeel van Feyenoord, maar een scheidsrechter gaat echt het veld in met de gedachte: 'Ik ga eens even lekker tegen PSV fluiten'. Daarnaast zou het ook andersom kunnen werken; dat de scheidsrechter de schijn probeert te vermijden dat hij zich laat leiden door reactie van de kuip.
RubenSosa
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:49 schreef Caland het volgende:[..]
Ik vind het nogal treurig dat je je zo uitlaat al voor de wedstrijd. Feyenoord heeft dit seizoen nog geen enkele topper gewonnen.
Ja dus. Je weet toch zelf ook wel dat die verloren toppers niks met deze feyenoord-psv te maken hebben?
Ik kan me genoeg feyenoord-psv herinneren waar we flink genaaid werden.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:49 schreef Caland het volgende:[..]
quote:
quote:
Waarom dertien tegen elf en geen twaalf of vijftien?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:51 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Ja dus. Je weet toch zelf ook wel dat die verloren toppers niks met deze feyenoord-psv te maken hebben?
Ik kan me genoeg feyenoord-psv herinneren waar we flink genaaid werden.
Ik zou niet weten waarom PSV bij voorbaat al kansloos is. Lekkere instelling.
VBL SC influencer
Left, right, behind
RubenSosa
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef Kopsterk het volgende:[..]
Misschien dat de druk van de kuip een scheidsrechter nét iets eerder aanzet tot een beslissing in het voordeel van Feyenoord, maar een scheidsrechter gaat echt het veld in met de gedachte: 'Ik ga eens even lekker tegen PSV fluiten'. Daarnaast zou het ook andersom kunnen werken; dat de scheidsrechter de schijn probeert te vermijden dat hij zich laat leiden door reactie van de kuip.
Dat bedoel ik ook. De kuip maakt een scheids aan het twijfelen. En laat kuipers nou juist zo'n scheidsrechter zijn.
quote:
Precies wat je zegt. Beter dan Hutch over het algemeen en een aardige back. Maar als PSV nieuwe spelers aan gaat trekken moeten dat geen aardige spelers zijn naar mijn mening. Dat moeten goede spelers zijn.
quote:
Uitwedstrijd. Kuip. Belangrijk moment. Kraker. Verdediging.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ja, die uitleg is echt zwaar kansloos. Boehoehoe de scheidsrechter tegen, het publiek is zo vijandig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
RubenSosa
quote:
11 spelers + de kuip + de scheids= 13 - 11 spelers.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ja hoeveel wedstrijden ongeslagen was PSV toen met die bekerwedstrijd paar jaar terug. Stuk of 40 dacht ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
RubenSosa
quote:
ik zei toch ook over het verleden. Zelfs onder hiddink wonnen we niet in de kuip. Zegt toch ook wel genoeg. Hebben het daar altijd moeilijk.
quote:
Is bij sommige users gewoon een stukje zelfbescherming. Kan het ook nooit tegenvallen. Ik maak mezelf daar ook wel eens schuldig aan eerlijk gezegd.
quote:
Geen enkele PSV'er zou verrast zijn als het fout gaan. Voel je toch al een beetje aankomen en zo gaat het iedere keer weer...
Caland
FREEJANCEES
quote:
Dat is wat anders. Maar om dan al gelijk de schuld bij de scheids te leggen. Ik kan me vorig seizoen bijvoorbeeld geen arbitraire blunders herinneren met die 2-0.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Buitendam
Commissaris.
quote:
Nog beter. Ik vind ook dat PSV het aan z'n stand verplicht is om te winnen als Feyenoord speelt met pakweg Verhoek en Immers.
Dit, dus.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ik ga er vanuit dat Verhoek niet speelt. Immers wel helaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Precies. En dat is het probleem. Vink floot zeer consequent, maar zelfs hij maakte bij de overtreding van Derijck de fout om geen geel te geven.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur steken met Koeman aan 't roer.
Dit, dus.
quote:
Dat sowieso. PSV heeft gewoon een betere ploeg en moet gewoon winnen daar. Van de hele Feyenoordselectie zouden er bij PSV misschien 3 of 4 in de basis staan.
quote:
Dan zijn ze het dus aan hun stand verplicht om elke wedstrijd te winnen, want elke ploeg heeft wel 1 of 2 zwakke schakels.
Eigenlijk is alleen Ajax-uit niet verplicht. De rest wel.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 15:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
Dat sowieso. PSV heeft gewoon een betere ploeg en moet gewoon winnen daar. Van de hele Feyenoordselectie zouden er bij PSV misschien 3 of 4 in de basis staan.
De hele verdediging (behalve Mathijsen), Clasie, Pelle en misschien zelfs Mulder.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 16:00 schreef Kopsterk het volgende:[..]
Dan zijn ze het dus aan hun stand verplicht om elke wedstrijd te winnen, want elke ploeg heeft wel 1 of 2 zwakke schakels.
Nee, da's een te simpele analyse trekken op basis van de kwaliteiten. Dan zouden in mijn ogen alleen Ajax en PSV gelijkwaardig zijn, terwijl een uitwedstrijd naar Feyenoord, Heerenveen en Utrecht altijd winstpartijen zijn. Helaas weet je van tevoren dat zulke wedstrijden traditioneel lastig zijn omdat andere factoren meespelen. Ik vind dat PSV het dit keer bij Feyenoord wel aan de stand verplicht is omdat het een enorme boost kan geven om na zulke moeilijke wedstrijden nog steeds koploper te zijn.
Dit, dus.
quote:
Pelle zou echt niet de voorkeur krijgen boven Lens of Matavz. Clasie ook niet boven Bommel. Nu ze met de punt naar achter spelen zou hij op de plek van Hiljemark kunnen, maar dat is het.
quote:
Alleen met de verdediging kan ik het met je eens zijn. En misschien Vilhena ipv Wijnaldum.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ik zou op dit moment liever Wijnaldum in het team hebben dan Vilhena. Het is kiezen tussen kwaliteit en talent. Dan zou ik op dit moment liever de kwaliteiten van Wijnaldum hebben dan het talent van Vilhena. Gericht op deze wedstrijd, dan hč.
Dit, dus.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ff mijn photoskills gebruikt:
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 16:06 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ik zou op dit moment liever Wijnaldum in het team hebben dan Vilhena. Het is kiezen tussen kwaliteit en talent. Dan zou ik op dit moment liever de kwaliteiten van Wijnaldum hebben dan het talent van Vilhena. Gericht op deze wedstrijd, dan hč.
Ik ben niet zo een Wijnaldum fan. Maar ik denk dat dat inmiddels ook wel bekend is.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 16:06 schreef Buitendam het volgende:[..]
Hype die nu Vilhena heeft, kreeg Wijnaldum toen ook.
quote:
Idd, alleen was die bij Wijnaldum nog groter.
Op het netwerk zijn er allemaal figuren die brullen dat Brenet moet spelen en hij zelfs beter is dan Hutch. Ben benieuwd waar dat op gebaseerd is...
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 16:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
Op het netwerk zijn er allemaal figuren die brullen dat Brenet moet spelen en hij zelfs beter is dan Hutch. Ben benieuwd waar dat op gebaseerd is...
Op ijdele hoop. Net zoals dat het wisselen van Zanka door Derijck een enorme kwaliteitsboost zou geven aan het elftal.
Dit, dus.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Dat is ook niet moeilijk.
quote:
Brenet is een aardige back, maar mist ervaring. Ik vind het nogal wat om hem nu voor de leeuwen te gooien. Dick had dit aan moeten zien komen en hem al veel eerder minuten moeten geven.
Desalniettemin: gewoon erin gooien. Beter dan het hele middenveld weer moeten omgooien.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 16:18 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Brenet is een aardige back, maar mist ervaring. Ik vind het nogal wat om hem nu voor de leeuwen te gooien. Dick had dit aan moeten zien komen en hem al veel eerder minuten moeten geven.
Desalniettemin: gewoon erin gooien. Beter dan het hele middenveld weer moeten omgooien.
Vond Brenet tegen Napoli best goed. 0x bal verlies geleden.
quote:
Ja, alleen heeft hij toen:
A. Geen bal gehad.
B. Geen minuut back gestaan.
C. Maximaal 5 minuten gespeeld?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Wat jij nu doet:
A. Mijn grap verpesten.
B. dat was het eigenlijk.
quote:
Sorry. Ik verwacht gewoon geen grap van jou.
quote:
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op het netwerk wordt nog meer onzin verkocht dan in VBL dus daar zou ik me niets van aantrekken...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Op jeugdwedstrijden misschien?
Ook al staat Engelaar RB, Feyenoord gaan we sowieso slopen

0-10
mrstylo
Swaggy P
quote:
Brenet speelt laatste tijd daar RB. Dus hij zet hem wissel om Zanka daar te laten spelen. Wat voor signaal geeft dat aan de jeugd volgens jou? Hij maakt daar echt alles kapot.
quote:

Volgens mij weet iedereen dat PSV er keihard aangaat, zoals altijd.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Zoals altijd? Overdrijf niet zo man.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef mrstylo het volgende:[..]
Brenet speelt laatste tijd daar RB. Dus hij zet hem wissel om Zanka daar te laten spelen. Wat voor signaal geeft dat aan de jeugd volgens jou? Hij maakt daar echt alles kapot.
Had je Dick niet moeten halen, klassieke fout
quote:
Dalijk.

Goed Nederlands voor een journalist.
mrstylo
Swaggy P
Ritzmaier ook LB in de jeugd?
Stelletje k-lijers daar. Hoezo verpesten ze zo'n talent daar? Kan hier echt niet tegen.
Zanka en Brenet spelen waarschijnlijk allebei 1 helft volgens Elfrink. Rustig maar jongens, het komt allemaal goed.
Ritzmaier back, Zanka back. Oftewel, ongeacht voor welke positie je net niet goed genoeg bent, je kunt altijd nog als back bij PSV terecht....
Ritzmaier moet natuurlijk gewoon kansen krijgen op het middenveld. Dat Advocaat nu in het tweede een helft kijkt hoe Zanka het doet, ach. Het kan ook zijn dat hij Brenet niet laat spelen omdat hij hem dit weekend nodig denkt te hebben en geen risico wil nemen op vermoeidheid en blessures...
Of is dat wishfull thinking?
quote:
Goede troll. Nu kun je sterven.
quote:
Lijkt me een uitgemaakte zaak.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ik denk het zelf ook. PSV speelt nooit echt denderend in de Kuip en nu Feyenoord van PEC heeft verloren gaan ze helemaal met 100% scherpte het veld op. Een gelijkspel zou ik vieren als een overwinning.
Dit, dus.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 19:12 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ik denk het zelf ook. PSV speelt nooit echt denderend in de Kuip en nu Feyenoord van PEC heeft verloren gaan ze helemaal met 100% scherpte het veld op. Een gelijkspel zou ik vieren als een overwinning.
Fuck it. Gewoon kankerhard afmaken die kut kakkerlakken. Vol er op, en die Clasie en Vilhena meteen een teringschop geven.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Jij wilt de Ruben Sosa TOTO gewoon winnen.
Dit, dus.
quote:
Eindelijk een doel in mijn leven. Maar serieus. Ze moeten gewoon ballen tonen.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ja, maar dat gaat Feyenoord ook doen. Die gaan ook 100% geven en erop klappen. Thuisvoordeel, net een hele nare nederlaag achter de kiezen en dan een traditionele concurrent op bezoek... Ik denk dat het vuurwerk wordt. En zoals gezegd zou het mij op z'n zachtst gezegd verbazen als PSV daar de drie punten pakt.
Dit, dus.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 19:19 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ja, maar dat gaat Feyenoord ook doen. Die gaan ook 100% geven en erop klappen. Thuisvoordeel, net een hele nare nederlaag achter de kiezen en dan een traditionele concurrent op bezoek... Ik denk dat het vuurwerk wordt. En zoals gezegd zou het mij op z'n zachtst gezegd verbazen als PSV daar de drie punten pakt.
Ik heb er het volste vertrouwen in.
Ik ben bang voor puntverlies voor PSV. Uiteraard zie ik ze graag winnen, maar ik ben bang dat het PSV niet lukt te winnen. Er zijn teveel wedstrijden waarbij het allemaal "net niet" is. Dat betekent doorgaans puntverlies tegen een goede tegenstander.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Als Ajax dan verliest, dan teken ik daar zeker voor.
Zanka met lichte blessure in kleedkamer gebleven. Lekker dan.
quote:
Ja. Maar ik teken voor alles waarmee we uitlopen op Ajax.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ik geloof dat de term 'kut kakkerlakken kankerhard afmaken.' was.
Duidelijke taal.
Dit, dus.
quote:
Zag het ook ja. Lekker bezig die jongen
quote:
Precies. Keihard afmaken. En anders gelijkspelen als Ajax verliest.
quote:
Ach, je gelooft toch niet dat al die gasten wedstrijden van de jeugd kijken

Sowieso, wie heeft daar nou tijd voor. Keer een toernooitje is wel leuk misschien, maar om nou wekelijks op maandag naar jong PSV te gaan kijken lijkt me wat veel van het goede.
Al research gedaan naar de moeder Kuipers?
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 20:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
Ach, je gelooft toch niet dat al die gasten wedstrijden van de jeugd kijken

Sowieso, wie heeft daar nou tijd voor. Keer een toernooitje is wel leuk misschien, maar om nou wekelijks op maandag naar jong PSV te gaan kijken lijkt me wat veel van het goede.
Mwaa, ik heb dat best lang gedaan. Klasgenoot speelde bij jong-PSV en toen hij stopte ben ik nog lang blijven hangen. Ga nog regelmatig.
Oh zo'n verdwaalde ziel is er vast wel, maar niet zo veel als sommigen doen geloven
quote:
T is Paul zijn mening maar. Zal hij wel baseren op wat Brenet vandaag heeft laten zien lijkt me..
quote:
Als PSV dit seizoen geen kampioen wordt, dan zal Dick Advocaat de club verlaten. De coach zal in dat geval worden opgevolgd door Phillip Cocu, die vorig jaar al in beeld was voor het hoofdtrainerschap, maar toen aangaf dat hij eerst bij de A1 aan de slag wilde gaan. Nu hij een paar maanden voor de groep staat bij dit jeugdteam, denkt Cocu er klaar voor te zijn om Advocaat af te lossen.
Technisch manager Marcel Brands maakte onlangs al bekend dat hij Cocu door wil schuiven, als Advocaat besluit om te vertrekken. "Ik ben blij dat ik aan mijn plan, om eerst zelf een jeugdteam te trainen, ben blijven vasthouden", zegt Cocu in gesprek met Voetbal International. "Het is een goede ervaring, ik heb het echt heel goed naar mijn zin. Voor mijn gevoel ben ik er straks klaar voor. Het cirkeltje is voor mij wel rond."
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Mijn idee. Uitzonderlijke talenten moeten in de ED gewoon al mee kunnen draaien op die leeftijd, zo niet, dan ben je geen uitzonderlijk talent of zit er iets niet goed met je professionaliteit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ik lees dat de Feyenoordsupporters indruk willen maken door het stadion mooi rood/wit te versieren komend weekend.
Wat zijn het toch schatten, dat ze zo hun best doen om er voor te zorgen dat we ons thuis voelen.
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:18 schreef Hoppahoppa het volgende:Ik lees dat de Feyenoordsupporters indruk willen maken door het stadion mooi rood/wit te versieren komend weekend.
Wat zijn het toch schatten, dat ze zo hun best doen om er voor te zorgen dat we ons thuis voelen.
Valt mij altijd op dat ze tegen PSV het meeste uit de kast halen. De nieuwe grote rivaal?
Nee joh, er gaat niks boven Feyenoord-Ajax.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
Caland
FREEJANCEES
quote:
Het valt mij altijd op dat PSV'ers graag die bevestiging zoeken omdat ze zelf geen rivaal hebben.
Aangezien het wederom onzin is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Omdat ze daar nog wel eens een redelijk resultaat tegen halen. Beetje kut om alles uit de kast te halen tegen een tegenstander waar je toch tegen verliest.
Vroeger was dat natuurlijk tegen Ajax, maar sinds iedereen bij Ajax huiliehuilie aan het doen was toen Feyenoord bijna failliet ging is heel die rivaliteit ook aardig door de mand gevallen. Feyenoord en Ajax doen altijd wel stoer, maar eigenlijk neuken ze elkaar stiekem in het kontje als niemand kijkt.
Echt waar, HMF schijnt die avonden te organiseren, samen met Jordiii.
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Omdat ze daar nog wel eens een redelijk resultaat tegen halen. Beetje kut om alles uit de kast te halen tegen een tegenstander waar je toch tegen verliest.
Vroeger was dat natuurlijk tegen Ajax, maar sinds iedereen bij Ajax huiliehuilie aan het doen was toen Feyenoord bijna failliet ging is heel die rivaliteit ook aardig door de mand gevallen. Feyenoord en Ajax doen altijd wel stoer, maar eigenlijk neuken ze elkaar stiekem in het kontje als niemand kijkt.
Echt waar, HMF schijnt die avonden te organiseren, samen met Jordiii.

Nee maar even serieus. PSV thuis is weer de wedstrijd van het jaar in Rotterdam. Hoewel ze dat zelf het liefst ontkennen.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ah, benieuwd of er zaterdag ook zo'n 5000 man op de training staan dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Zoals Caland al zei: het is gewoon onzin. Ajax thuis is de wedstrijd van het jaar voor Feyenoord.
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:22 schreef Caland het volgende:[..]
Het valt mij altijd op dat PSV'ers graag die bevestiging zoeken omdat ze zelf geen rivaal hebben.
Mwha PSV ziet Feyenoord niet echt als rivaal. Meer andersom.
Caland
FREEJANCEES
quote:
PSV heeft geen enkele rivaal bij gebrek aan een clubhistorie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:

Definieer 'clubhistorie'?
quote:
Dat ontken ik ook niet.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Onzin. Alleen al het feit dat het halve Feyenoord-topique hier rond hangt om te kwallen bewijst het tegendeel al.
quote:
Beetje jammer dat Calland niet meer reageert. 3 minuten na deze post nog in het Feyenoord topic gepost.
quote:
Inderdaad, op internet kan je dat goed bepalen.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ja joh? Zie je dat echt als maatstaf?
VBL SC influencer
Left, right, behind
Caland
FREEJANCEES
quote:
PSV is altijd een beetje het lachertje van de eredivisie geweest. Willen zo graag voor vol aangezien worden maar eigenlijk gebeurt dat nooit. Opgericht door eev fabriek, in leven gehouden door de gemeente. Geen representatieve achterban. Dat is wat ik bedoel met een gebrek aan een mooie clubhistorie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:33 schreef Caland het volgende:[..]
PSV is altijd een beetje het lachertje van de eredivisie geweest. Willen zo graag voor vol aangezien worden maar eigenlijk gebeurt dat nooit. Opgericht door eev fabriek, in leven gehouden door de gemeente. Geen representatieve achterban. Dat is wat ik bedoel met een gebrek aan een mooie clubhistorie.
Dus eigenlijk heeft bijna geen 1 club historie.
Caland
FREEJANCEES
quote:
In dit land heb je wel wat mooie traditionele clubs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Caland
FREEJANCEES
quote:
Het woordje mooi is daarop niet echt van toepassing. Maar daar hebben ze wel een echte clubcultuur. In tegenstelling tot het subsidieploegje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
RubenSosa
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:22 schreef Caland het volgende:[..]
Grappig al die feyenoorders en ajacieden die gelijk moeten komen roepen dat ajax-feyenoord nog steeds DE klassieker is.
De media houdt dit in stand niks meer en niks minder.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:38 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Grappig al die feyenoorders en ajacieden die gelijk moeten komen roepen dat ajax-feyenoord nog steeds DE klassieker is.
De supporters vooral en daar gaat het toch om.
Of wou je beweren dat er grotere wedstrijden in dit land zijn dan de klassieker?
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Is ook niks meer zonder uit publiek.
Feyenoorders

Laat je clubje eens een keer wat winnen, volgensmij speelde PSV en Ajax vaker om de titel dan die debiele clubje uit Rotterdam. Leuk dat jullie 20.000 meer TBSers hebben, maar wat win je ermee? Boetes, niet mee mogen met uitwedstrijden, extra politie? Moet ik doorgaan?
Feyenoord
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Inderdaad, op internet is dat goed te bepalen.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Bij PSV - Feyenoord voor de beker laatst was er geen thuispubliek. Hoe kan je dan beweren dat het een grote wedstrijd is?
VBL SC influencer
Left, right, behind
RubenSosa
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef Caland het volgende:[..]
De supporters vooral en daar gaat het toch om.
Of wou je beweren dat er grotere wedstrijden in dit land zijn dan de klassieker?
De klassieker heeft jarenlang niks voorgesteld door de zwakte van feyenoord.(lees 10 jaar)
RubenSosa
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:40 schreef Caland het volgende:[..]
Bij PSV - Feyenoord voor de beker laatst was er geen thuispubliek. Hoe kan je dan beweren dat het een grote wedstrijd is?
Hahaahhahaha
Caland
FREEJANCEES
quote:
En dan nog bleef het de wedstrijd die het meest leefde. Mooi he?
Maar vertel me eens, welke wedstrijd is het dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:40 schreef Caland het volgende:[..]
PSV neemt Feyenoord biet serieus andersom juist wel. Volgensmij zaten er Feyenoorders in et thuisvak
zerokil
psvunited
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:40 schreef Doublepain het volgende:Feyenoorders

Laat je clubje eens een keer wat winnen, volgensmij speelde PSV en Ajax vaker om de titel dan die debiele clubje uit Rotterdam. Leuk dat jullie 20.000 meer TBSers hebben, maar wat win je ermee? Boetes, niet mee mogen met uitwedstrijden, extra politie? Moet ik doorgaan?
Feyenoord

quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:40 schreef Doublepain het volgende:Feyenoorders

Feyenoord

RubenSosa
quote:
Het feit dat hij geen economie les heeft gevolgd op school zal wel de reden zijn van zijn opmerking.
Het erge is. Hij meent het waarschijnlijk nog ook (zal wel komen omdat al die tokkies daar niet beter weten)
Caland
FREEJANCEES
quote:
Geen enkele club neemt PSV serieus. Daar ligt een beetje het euvel.
Daarom zie je bijvoorbeeld direct Davy in dit topic een reactie plaatsen als 'zie je nou wel dat ze ons al rivaal zien'
Het naarstig zoeken naar een rivaal terwijl je die niet hebt omdat dus niemand je serieus neemt. Het is best grappig hoor, daar niet van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:43 schreef RubenSosa het volgende:Dacht dat alleen ajacieden teerde op het verleden. De feyenoorders dus ook. Klassieker is vroeger ontstaan. Bestaat nu allang niet meer.
Sommige clubs hebben wat meer om op te teren dan anderen, Ajax het meeste, dan PSV, dan een hele tijd niks.
Snap niet waarom ze trots zijn op hun achterban.
Trots zijn op kale junkies die alleen maar komen om te vechten, toch triest genoeg dat je zonder uitpubliek moet spelen
PSV KANKERCLUB BOMMEN OP EINDHOVUH. Maar doet me verder niks
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Caland het volgende:[..]
Geen enkele club neemt PSV serieus. Daar ligt een beetje het euvel.
Daarom zie je bijvoorbeeld direct Davy in dit topic een reactie plaatsen als 'zie je nou wel dat ze ons al rivaal zien'
Het naarstig zoeken naar een rivaal terwijl je die niet hebt omdat dus niemand je serieus neemt. Het is best grappig hoor, daar niet van.
Idd en dat maak jij uit op een reacte op fok?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:43 schreef RubenSosa het volgende:Dacht dat alleen ajacieden teerde op het verleden. De feyenoorders dus ook. Klassieker is vroeger ontstaan. Bestaat nu allang niet meer.
Het is nog steeds de belangrijkste wedstrijd voor de supporters. Ja, van beide clubs.
De twee grootste supportersschare van het land.
Dat maakt een klassieker.
Boca - River is bijvoorbeeld ook nog steeds dé wedstrijd in Argentinie. Ook al was River daar even weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
RubenSosa
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef Doublepain het volgende:Snap niet waarom ze trots zijn op hun achterban.
Trots zijn op kale junkies die alleen maar komen om te vechten, toch triest genoeg dat je zonder uitpubliek moet spelen

Als ze 2x achter elkaar verliezen staan ze weer bij het maasgebouw te stuiteren.
quote:
En dat beslis jij even? Zijn jullie gefrustreerd dat jullie geen onderdeel van de grootste wedstrijd van Nederland zijn ofzo?
quote:
Wij verschillen hierin van mening.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Volgens grrr is dat een prima maatstaf anders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
RubenSosa
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:47 schreef Caland het volgende:[..]
Het is nog steeds de belangrijkste wedstrijd voor de supporters. Ja, van beide clubs.
Boca - River is bijvoorbeeld ook nog steeds dé wedstrijd in Argentinie. Ook al was River daar even weg.
Ja even weg ja. Feyenoord is al 15 jaar weg.
Maar je negeert het weer. Heb jij vroeger economie les gehad?
zerokil
psvunited
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:47 schreef Caland het volgende:[..]
Iets met appels en peren.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Hoezo appels en peren. Prestaties maken of breken de klassieker niet. Dat zal altijd zo blijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Dat is echt het enige waar jullie grapjes over kunnen maken, chapeau.
Klassieker is idd niks, het is alsof Barcelona tegen Espanyol speelt of een Chelsea vs Fulham. Niet dat die 2 uit dezelfde stad komen.
RubenSosa
quote:
Precies. Een man united- man city dat heeft meer gelijkenis met ajax-feyenoord.
City jaren weggeweest en wordt nu zo langzamerhand weer een echt concurrent en klassieker.
Net als real en atlectio.
RubenSosa
quote:
Dat vind jij. Dat vinden de ajacieden. Maar verder niemand.
Ja de ajacieden die het voor het zeggen bij de nos.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Grappig dat alleen verongelijkte PSV'ertjes dit roepen.
Zoals ik al zei, bij gebrek aan een eigen clubcultuur gaan ze maar schoppen tegen de ander.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef Caland het volgende:[..]
Zoals ik al zei, bij gebrek aan een eigen clubcultuur gaan ze maar schoppen tegen de ander.
Clubcultuur?
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef Caland het volgende:[..]
Jij zegt best vaak zinnige dingen.
RubenSosa
quote:
Dit is nog echt gebeurd ook. Jullie janken al 2 jaar over de gemeentesteun (die er niet geweest is).
HeatWave
Apex Predator
quote:
ja, je weet wel traditie, een ziel, een voetbalhart... geen fabrieksimago...
Oh nee, je weet het niet...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:
Jammer dat de Wijnaldem, Narsigh, Manolev, Willems, Strootman grapjes al vergeten zijn
quote:
Kan je beter uitleggen. Dank
Caland
FREEJANCEES
quote:
Dat is een moment.
Je snapt het verschil echt niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Er is een verschil tussen één reactie en een hele horde droeftoeters die lopen te trollen buiten hun 'eigen' topic.
quote:
Een andere mening hebben is niet meteen trollen.
quote:
Voor die wedstrijden zit ik liever dan een Ajax - Fey die alleen maar groot is gemaakt door de media.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Het fabrieksimago is juist onderdeel van de clubhistorie en daar is de achterban zelfs blij mee. Juist het verzwakken van de banden tussen PSV en Philips heeft veel ergernis opgeleverd. Dat voelt idd alsof de ziel uit de club getrokken wordt...
Een beetje net zoals toen Ajax naar de Arena ging en op de beurs ging spelen.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Je snapt het dus echt niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Hoezo groot gemaakt door de media? Een echte klassieker is er al jaren niet geweest.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dat zeg ik ook nergens. Consequent je mening als feit neerzetten in de hoop negatieve reacties uit te lokken wel. En dat gebeurt hier de laatste tijd door veel niet-PSV'ers nogal eens. Dan zit PSV je blijkbaar toch dwars, anders gaf je er niet zoveel aandacht aan.
Misschien een soort van Willem van Hanegem-syndroom? Die loopt ook altijd te janken over wat voor onrecht hem wel niet is aangedaan... Tenenkrommend....
Goed topic altijd rond belangrijke wedstrijden. Ik kom over een tijdje wel weer terug als er normale zaken besproken worden.
Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
Denk je even mee te lurken hier... wat een niveau weer joh.

En dat altijd rondom FEY-PSV, want ohja, dan moet de klassieker weer van stel gehaald worden. Alsof PSV-ers dat niet weten.
Waarom hapt iedereen toch zo graag op supporters van andere clubs die graag komen trollen? En áltijd met dezelfde doodgeslagen stokpaardjes als "clubhistorie", "gemeente subsidie" en iets denigrerends over de "achterban".
Laat lekker links liggen man.
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Dat zeg ik ook nergens. Consequent je mening als feit neerzetten in de hoop negatieve reacties uit te lokken wel. En dat gebeurt hier de laatste tijd door veel niet-PSV'ers nogal eens. Dan zit PSV je blijkbaar toch dwars, anders gaf je er niet zoveel aandacht aan.
Misschien een soort van Willem van Hanegem-syndroom? Die loopt ook altijd te janken over wat voor onrecht hem wel niet is aangedaan... Tenenkrommend....

Volgens mij begonnen de PSV-supporters erover dat PSV zogenaamd de grote nieuwe rivaal is van Feyenoord. Logisch dat je daarmee reacties uitlokt van Feyenoorders. Over van Hanegem ben ik het wel met je eens trouwens.
Van Hanegem is een ouwe begin-dementerende zuurpruim. Klaar.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 12:05 schreef Kopsterk het volgende:[..]
Volgens mij begonnen de PSV-supporters erover dat PSV zogenaamd de grote nieuwe rivaal is van Feyenoord. Logisch dat je daarmee reacties uitlokt van Feyenoorders. Over van Hanegem ben ik het wel met je eens trouwens.
Ik heb het niet alleen over vandaag, het is de laatste maanden schering en inslag. Met iemand/iets bewust de confrontatie opzoeken en dan vervolgens zeggen dat er geen rivaliteit is lijkt me ook een beetje paradoxaal overigens.
RubenSosa
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 12:05 schreef Kopsterk het volgende:[..]
Maar wat doe jij (en je ajax vriendjes) hier dan als het over feyenoord en psv gaat.
Lijkt wel alsof er gelijk rond gepm't wordt en dan komen ze hoor. Als kakkerlakken uit alle hoeken kruipend van fok! (jullie hebben meer gelijkenis met feyenoorders dan jullie denken)
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 12:09 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Maar wat doe jij (en je ajax vriendjes) hier dan als het over feyenoord en psv gaat.
Lijkt wel alsof er gelijk rond gepm't wordt en dan komen ze hoor. Als kakkerlakken uit alle hoeken kruipend van fok! (jullie hebben meer gelijkenis met feyenoorders dan jullie denken)
Toch niet zo raar dat er Ajacieden en Feyenoorders reageren als jij met dit soort onzin komt?
quote:
RubenSosa
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef Breekfast het volgende:Hebben jullie vertrouwen in Cocu als hoofdtrainer?
Vind Cocu echt zon type die het beste de eeuwige assistent kan blijven. Niet echt een leidinggevend type die de groep op scherp kan zetten.
Als speler kon hij dat juist wel. Misschien moet hij zich nog echt gaan ontwikkelen op dat gebied. Heb ook geen inzicht hoe hij het bij de A1 doet. Maar als cocu het wordt dan moet er wel een sterk figuur naast (en daar zie ik faber wel geschikt voor).
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef Breekfast het volgende:Hebben jullie vertrouwen in Cocu als hoofdtrainer?
Vind Cocu echt zon type die het beste de eeuwige assistent kan blijven. Niet echt een leidinggevend type die de groep op scherp kan zetten.
Mwah, ik weet het niet. Het belang van de trainer wordt volgens mij sowieso ernstig overschat.
RubenSosa
quote:
Jullie waren er al in dit topic voordat ik dat zei. (het staat zelfs in die quote!)
Caland
FREEJANCEES
quote:
psv.netwerk.to
De oplossing voor al je problemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
RubenSosa
quote:
als jij gewoon lekker in je eigen topic blijft.
quote:
Dat waren Feyenoorders, die reageerden op de stelling dat PSV de nieuwe rivaal van Feyenoord was. Maargoed we zijn al gestopt, dus laten we erover ophouden. Jullie moeten alleen niet meteen gaan zeuren dat er 'getrolld' wordt, als je het zelf uitlokt.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Helaas man, openbaar forum he.
VBL SC influencer
Left, right, behind
RubenSosa
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef Kopsterk het volgende:[..]
Dat waren Feyenoorders, die reageerden op de stelling dat PSV de nieuwe rivaal van Feyenoord was. Maargoed we zijn al gestopt, dus laten we erover ophouden.
Jullie moeten alleen niet meteen gaan zeuren dat er 'getrolld' wordt, als je het zelf uitlokt.
Das een goeie, die moet ik onthouden
quote:
Dat blijft een goede.
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Kopsterk het volgende:Al die PSV'ers die
niet weigeren toe de geven dat de klassieker de belangrijkste wedstrijd van Nederland is omdat ze er zelf niet aan meedoen

Buiten het feit dat het toe Te geven is, wat is de klacht nu eigenlijk?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
Reeds in Ajax home gepost.
quote:
Typfout, kan gebeuren natuurlijk. Het is geen klacht, meer een constatering.
quote:
Je constateert dat ze
niet weigeren toe te geven, dus dat ze WEL toegeven, en dat vind je dan vervelend of zoiets
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
Oei, ook een dubbele ontkenning. Ja, dat maakt het lastig te begrijpen natuurlijk.
Goed. Alle vragen over wat 'clubhistorie' nou eigenlijk is en waarom Feyenoord dat wel zou hebben worden niet beantwoord.
Het lijkt me helder dat die zielige havenploeteraars hier alleen maar komen om een beetje zielig te doen. 4 titels in 40 jaar en dan nog een grote bek durven hebben...
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 12:57 schreef Hoppahoppa het volgende:Goed. Alle vragen over wat 'clubhistorie' nou eigenlijk is en waarom Feyenoord dat wel zou hebben worden niet beantwoord.
Het lijkt me helder dat die zielige havenploeteraars hier alleen maar komen om een beetje zielig te doen. 4 titels in 40 jaar en dan nog een grote bek durven hebben...
Het mooiste vind ik wel dat de neusjes en de kakkerlakken niet snappen dat de band met Philips nu júíst clubhistorie is maar dat ze het als belediging proberen te gebruiken
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Het mooiste vind ik wel dat de neusjes en de kakkerlakken niet snappen dat de band met Philips nu júíst clubhistorie is maar dat ze het als belediging proberen te gebruiken

Terwijl ze zelf van die los/vast sponsoren hebben als Opel of een bank die dankzij de overheid overeind wordt gehouden

.
Philips is een prachtig onderdeel van Eindhoven en van de wederopbouw van ons land na de oorlog. Je zou toch verwachten dat mensen uit Rotterdam iets van wederopbouw in die periode zouden begrijpen....
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 12:57 schreef Hoppahoppa het volgende:Goed. Alle vragen over wat 'clubhistorie' nou eigenlijk is en waarom Feyenoord dat wel zou hebben worden niet beantwoord.
Waarom loop je zelf zo te koop met die titels dan?
quote:
Welke titels? Het feit dat PSV de meest succesvolle club van Nederland is deze eeuw bedoel je? Dat is gewoon een feit benoemen. Mag dat ook al niet meer?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 13:09 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Terwijl ze zelf van die los/vast sponsoren hebben als Opel of een bank die dankzij de overheid overeind wordt gehouden

.
Philips is een prachtig onderdeel van Eindhoven en van de wederopbouw van ons land na de oorlog. Je zou toch
verwachten dat mensen uit Rotterdam iets van wederopbouw in die periode zouden
begrijpen....
Hier ga je de fout in!
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Uitzondering... regel...
quote:
Hoe komt het dat het zo goed is afgelopen met jou?
quote:
Hij zit niet aan de drugs?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
quote:
Dat onder andere, nee flauw, ik heb geen idee. Ben fan van PSV sinds ik me kan herinneren eigenlijk, ben ooit nog wel mee geweest naar de open dag van Feyenoord door wat familieleden toen ik nog jong en beinvloedbaar was. Blijkbaar was het toch niet mijn ding daar, vooruitziende blik gok ik
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 13:12 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Welke titels? Het feit dat PSV de meest succesvolle club van Nederland is deze eeuw bedoel je? Dat is gewoon een feit benoemen. Mag dat ook al niet meer?
Dat mag, maar je loopt dat de hele tijd zo geforceerd te doen. Ik zie dat maar als een hunkering naar erkenning.
Achja who cares about Feyenoord, beter kijken we naar PEC uit. Dat gaat een moeilijke worden.
Stoepboer
Stoep met boeren.
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 13:26 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
[..]
Dat onder andere, nee flauw, ik heb geen idee. Ben fan van PSV sinds ik me kan herinneren eigenlijk, ben ooit nog wel mee geweest naar de open dag van Feyenoord door wat familieleden toen ik nog jong en beinvloedbaar was. Blijkbaar was het toch niet mijn ding daar, vooruitziende blik gok ik

Jij snapt het, ik ben voor geen een club in Nederland, maar 't meeste sympathie heb ik toch voor PSV. Ajax en Feyenoord niet eens in de buurt bij PSV voor mij
Vervelende stoepboer!
xSoDx
HOI!
quote:
Noem is een andere Nederlandse klassieker dan?
Ajax - Feyenoord is de enige.. Verder zijn er wat derbys maar die zijn niets eens te vergelijken..
Ajax-Fey is vergelijkbaar met El Classico, fener-gala, boca-river plate, city-united, olympiakos-panathinaikos etc etc..
Of denk je echt dat Psv ook een klassieker van vergelijkbare historie&lading heeft? (De brabo-derby ??

)
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef xSoDx het volgende:[..]
Noem is een andere Nederlandse klassieker dan?
Ajax - Feyenoord is de enige.. Verder zijn er wat derbys maar die zijn niets eens te vergelijken..
Ajax-Fey is vergelijkbaar met El Classico, fener-gala, boca-river plate, city-united, olympiakos-panathinaikos etc etc..
Of denk je echt dat Psv ook een klassieker van vergelijkbare historie&lading heeft? (De brabo-derby ??

)
Volgens mij is de "klassieker" in Engeland nog steeds Manchester United - Liverpool, die laatste heeft ook al een tijdje geen titel meer gehaald, daar gaat het dus niet alleen om.
quote:
Ja. Jij hebt het niet helemaal begrepen.
quote:
Prijzen spreken voor zich. Die hoeven niet erkend te worden.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef Tarado het volgende:[..]
Volgens mij is de "klassieker" in Engeland nog steeds Manchester United - Liverpool, die laatste heeft ook al een tijdje geen titel meer gehaald, daar gaat het dus niet alleen om.
Exact.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Och alweer
suit