quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja,...
Ik weet dan mijn vader een oude handycam (denk rond 1990) heeft gehad (weet niet of die nog ergens ligt te verstoffen), maar als die dezelfde tapes slikt moet dat ook goed zijn, toch?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Helaas, ik hoef geen Canon mount...
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
toch maar even gevraagt, hij heeft nu al 2 camera's waar wel die tapes in gaan, maar die herkend ze niet. daarom zoekt hij hetzelfde apparaat als waar ze mee gemaakt zijn.
zijn uitleg om welke tapes het gaat is: denk aan usa tapes maar dan 2x zo groot.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:35 schreef Doodkapje het volgende:
jawel hoor,... we triggeren onze portemonnees leeg met al dat fotografiespul
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:37 schreef Puala het volgende:
Ik trigger mijn duizeligheid zodra ik te snel op sta
Praktisch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet alleen dat al dat triggeren een hoop geld kost.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:37 schreef Puala het volgende:
Ik trigger mijn duizeligheid zodra ik te snel op sta
Wat heb je gedaan joh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Met een kast van de trap af gestuiterd en gesandwitcht tussen de meterkast en de kast die ik vast hadquote:
Nee joh, in dat gat waar zij woont wil ik niet wonen hoor.quote:
Sorry suikerbloempjequote:
Dit een gat noemen terwijl je zelf in een dorp woont waar je na een keer met je ogen te hebben geknipperd al doorheen bent geredenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee joh, in dat gat waar zij woont wil ik niet wonen hoor.
Zeg, kan 't ff?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit een gat noemen terwijl je zelf in een dorp woont waar je na een keer met je ogen te hebben geknipperd al doorheen bent gereden
Je woont ook wel in een gat.quote:
In welk gat staat dat huis eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
Stelletje naarlingen, ik ga naar huis!
Ik gok in Moddergatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In welk gat staat dat huis eigenlijk?
omgeving zaandamquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In welk gat staat dat huis eigenlijk?
Zoiets, maar dan vanaf Amsterdam nog wel een eindje rijden helaasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:46 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ah, het is dus een buitenwijk van een buitenwijk van Amsterdam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |