SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
Zijn dagen dat ik zonder zou kunnen, maar heb genoeg dagen dat ik echt niet zonder kan!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar praktisch. Hoe vaak heb je nou ieder moment van de dag een telefoon nodig?
Ik ga juist op vakantie om weg te gaan van die mensen. Dan zou ik ze niet zo snel opbellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je op vakantie bent is het enige moment dat een mobiele telefoon om contact te houden met mensen thuis wel prettig is, voor de rest is het eigenlijk nergens voor nodig, op mijn werk of in college of bij andere mensen ga je toch geen telefoongesprekken voeren
Je hebt toch gewoon radio?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn dagen dat ik zonder zou kunnen, maar heb genoeg dagen dat ik echt niet zonder kan!
en ik heb hem in de auto nodig, spotify
Nouja, mijn WhatsApp gaat toch wel vaak af hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar praktisch. Hoe vaak heb je nou ieder moment van de dag een telefoon nodig?
Vergeet flitsmeister nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn dagen dat ik zonder zou kunnen, maar heb genoeg dagen dat ik echt niet zonder kan!
en ik heb hem in de auto nodig, spotify
Popie-jopiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, mijn WhatsApp gaat toch wel vaak af hoor.
Dat heeft ook te maken met Microsoft, die schijnt dat te weigeren of meer te vragenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef Royco1 het volgende:
Vind het bij sommige series wel irritant, het mobiele gedrag.
Bij Grimm ook. Om de 5 minuten een iPhone in beeld. Bij Chuck ook.
Wat dat betreft is apple wel goed bezig met product placement. Niemand gebruikt blijkbaar ook nog normale pc's.
Ja, maar is het nodig?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, mijn WhatsApp gaat toch wel vaak af hoor.
Nee, het is niet nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar is het nodig?
Ik heb niet zoveel behoefte om de hele dag bereikbaar te zijn voor mensen, of om constant in contact met ze te staan.
gisteravond ook met mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeur niet, ik ap met mijn liefje.
Wij hebben er voor het telefoontijdperk wel eens een begrafenis door gemist door onbereikbaar te zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga juist op vakantie om weg te gaan van die mensen. Dan zou ik ze niet zo snel opbellen.
Al is het natuurlijk wel praktisch als je even iets moet weten of op moet zoeken.
Maar hoe zat het nou met penisvormen? Zijn daar foute vormen bij?
Ik stoor me er gewoon af en toe een beetje aan. En ik heb niks tegen apple verder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met Microsoft, die schijnt dat te weigeren of meer te vragen.
Het is wel iets wat door Microsoft zelf komt. Ik vind het grappiger wanneer de laptop in kwestie een peer heeftquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stoor me er gewoon af en toe een beetje aan. En ik heb niks tegen apple verder.
Soms wel. Soms nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk kan het zijn toch. Ik vind WA zeker wel een toevoeging
.
heb de antenne niet aangesloten want ik luister geen radioquote:
Heb ik geen last van eigenlijk, als het niet uitkomt kijk ik gewoon niet. Als het echt belangrijk is bellen mensen welquote:
Microsoft is toch niet de enige fabrikant.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is wel iets wat door Microsoft zelf komt. Ik vind het grappiger wanneer de laptop in kwestie een peer heeft.
Ik stoor me aan zoveel in films en series, maar dit is er een van, ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stoor me er gewoon af en toe een beetje aan. En ik heb niks tegen apple verder.
Ah, dat is wel balen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hebben er voor het telefoontijdperk wel eens een begrafenis door gemist door onbereikbaar te zijn![]()
Hmm, misschien de te lange dunne, die doen qua lengte dan wel pijn maar zijn qua dikte onbevredigend
Maar zal wel niet echt veel voorkomen
Gewoon geen seks hebben, krijg je ook nooit klachten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:18 schreef rival het volgende:
krijg nooit klachten over mijn pener
maarja dat zegt ook niks he
Ja, qua telefoon zou dat wel kunnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Microsoft is toch niet de enige fabrikant.
Waarom niet wat htc's of samsungs erbij.
En een baas bij de politie die met linux werkt.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:18 schreef rival het volgende:
krijg nooit klachten over mijn pener
maarja dat zegt ook niks he
Algehele onthoudingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon geen seks hebben, krijg je ook nooit klachten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jamaar ik maak nu juist epische dingen mee, ik wil niet stoppenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toen deed je daar ook even verslag over?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Jamaar ik maak nu juist epische dingen mee, ik wil niet stoppen
Het is door keuzequote:
Epische dingen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Jamaar ik maak nu juist epische dingen mee, ik wil niet stoppen
Ik zou er niet voor kiezen. Daarvoor is seks echt veeeeeelste lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is door keuze
[..]
Epische dingen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou er niet voor kiezen. Daarvoor is seks echt veeeeeelste lekker
De keuze om binnen te blijven en niemand te ontmoeten.quote:
je lacht me uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
De keuze om binnen te blijven en niemand te ontmoeten.
Dat is wel veiliger jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
En toen deed je daar ook even verslag over?
mijn eerste trio gedaanquote:
waarom kies je daarvoor? eneuhm, TGND dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen omdat je me zo serieus neemt.quote:
Waar kende je haar van?quote:
Ik neem je niet serieusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen omdat je me zo serieus neemt.
[..]
Waar kende je haar van?
Het is een grapje, rival.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
waarom kies je daarvoor? eneuhm, TGND dan?
niemand die de moeite van het aanspreken waard is, heb je zoveel kapsones?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een grapje, rival.
Ik zie niemand op werk, of stage, of bij uitgaan die de moeite van het aanspreken waard is. Dat is alles.
En wat is er met TGND?
Omdat iedereen getrouwd is of al tijdenlang een vriend.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
niemand die de moeite van het aanspreken waard is, heb je zoveel kapsones?
ja niks meer denk ik, die zal voor jou dus ook niet de moeite waard zijn![]()
naar de kast....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik hapte niet, waar gaat het heen.
Maar jij was tgnd toch aan het hosselen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat iedereen getrouwd is of al tijdenlang een vriend.
En bij uitgaan is het gewoon treurig
TGND is verliefd op een collega, dus waarvan zou ik die hosselen?
Zij was mij aan het hosselen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij was tgnd toch aan het hosselen?
Heb je te lang afgewacht?
waar ga je uit dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat iedereen getrouwd is of al tijdenlang een vriend.
En bij uitgaan is het gewoon treurig
TGND is verliefd op een collega, dus waarvan zou ik die hosselen?
Hap dan ook als ze het aas uitgooit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij was mij aan het hosselen.
En in de tussentijd heeft ze iemand anders gevonden.
omdat jij maar niet haptequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij was mij aan het hosselen.
En in de tussentijd heeft ze iemand anders gevonden.
En je moet natuurlijk wel ruimte bewaren voor het toetjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of juist wel, maar als je te snel eet zit je snel vol.....
Leiden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
waar ga je uit dan?
ze hebben toch nog niks, nu is je kans. straks ben je te laat
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hap dan ook als ze het aas uitgooit.
quote:
Inderdaad. Zaterdag gaan ze wat drinken geloof ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:47 schreef muhahaha het volgende:
TGND heeft toch een collega gevonden die ze heel leuk vind?
Gebruikte ze geen goede haakjes dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden.
Ach ja, te laat, te laat.
[..]
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?
[..]
Opstaan om 5 uur 's ochtends om te gaan vissenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gebruikte ze geen goede haakjes dan?
Heb je jezelf nog los kunnen worstelen?
Of liet ze je in het water vallen toen ze de haak er uit haalde?
Dat is altijd klote als dat gebeurt, had ik ook vaak toen ik nog weleens ging vissen.
Stomme vissen zijn ook zo slijmerig en glad
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Opstaan om 5 uur 's ochtends om te gaan vissen
Welke?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:51 schreef muhahaha het volgende:
Roy, hoe is het met jouw chickie eigenlijk?
Hm is ook alweer een tijdje geleden, dat is niks geworden? Was iemand die hier postte.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welke?
Ik ben alweer een tijdje single hoor.
Ik ging vaak met mijn neef vissen, op paling.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd met mijn vader en we spraken geen woord maar toch schiep het een band
In het andere topic ja, en nee is niks geworden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm is ook alweer een tijdje geleden, dat is niks geworden? Was iemand die hier postte.
Jammer welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In het andere topic ja, en nee is niks geworden.
Dat dan wel ja?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja.
Beetje scharrelen is ook wel leuk he
ik vind vissen alleen leuk vanuit mijn eigen achtertuin, en dat is dan meer onder het motto dat er iig iets gedaan wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd met mijn vader en we spraken geen woord maar toch schiep het een band
het is niet normaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef Tamashii het volgende:
Dit is ook een grote roddelclub eigenlijk he!
Wacht maar tot c_a inlogtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef Tamashii het volgende:
Dit is ook een grote roddelclub eigenlijk he!
Beter tochquote:
Dat doe ik wel vaker toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wacht wat? Jij die een "" plaatst?
Dat betekent dat het er een van de SC is!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wacht wat? Jij die een "" plaatst?
Ja, dat zegt ie net snuggerequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat betekent dat het er een van de SC is!!
Geen idee, het valt me nu opquote:
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Ja, gewoon lekker ongecompliceerd zeg maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht maar tot c_a inlogt.
[..]
Beter toch.
Nee, het is geen Fok!sterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ja prima toch om de tijd mee te dodenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, gewoon lekker ongecompliceerd zeg maar.
Lijkt me wel prettig, geen gezeik of verplichtingenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, gewoon lekker ongecompliceerd zeg maar.
Is het ook wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me wel prettig, geen gezeik of verplichtingen.
het heeft zijn pluspunten jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me wel prettig, geen gezeik of verplichtingen.
is ie belangrijk? anders moet je hem gewoon uitsluiten in het updatemenuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
Kut pcHeeft al tot 3x toe een update tijdens het afsluiten, maar dan gaat 'ie niet verder
Weet ik niet. Ga ik nu kijken door 'm opnieuw op te startenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
is ie belangrijk? anders moet je hem gewoon uitsluiten in het updatemenu
Ja, dat welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
het heeft zijn pluspunten ja
maar ook mindere
toffe mensenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef Cryothic het volgende:
People Are Awsome! 2013
en de muziek ook trouwens... Levitate van Hadouken!
dat heb ik de hele dag al gedaan dus nu eerst ff boodschappen doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
die doe ik straks nog. nu even FOK!
Gave stunts zitten daar tussenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef Cryothic het volgende:
People Are Awsome! 2013
en de muziek ook trouwens... Levitate van Hadouken!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gave stunts zitten daar tussen
Jeetje 10 pandapuntenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik heb wel alweer meer dan 10 pandapunten
ja ik zag m alquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelend man, je bent nog student toch?
Nu gaat ie voor de tijgerpunten, roarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zei de man die er 3 maanden geleden nog 50 had.
Ah, vrijdag weer stappen?quote:
Ja toevallig welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu gaat ie voor de tijgerpunten, roar.
[..]
Ah, vrijdag weer stappen?
Ja en?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zei de man die er 3 maanden geleden nog 50 had.
Ik zeg gewoon: Wil jij mijn apache zien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Flink hosselen, pua skills alles.
[..]
Lekker swaffelen.
geeft een hele nieuwe betekenis aan de term "popping her cherrie"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Flink hosselen, pua skills alles.
[..]
Lekker swaffelen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
geeft een hele nieuwe betekenis aan de term "popping her cherrie"
Wanneer gaan wij hosselenquote:
Haha en dan helikopteren?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon: Wil jij mijn apache zien?
Komt ie dan uit z'n wigwam?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon: Wil jij mijn apache zien?
Getsie manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
geeft een hele nieuwe betekenis aan de term "popping her cherrie"
To impress a chick, do the helicopterdickquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij hosselen.
[..]
Haha en dan helikopteren?
bahquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Komt ie dan uit z'n wigwam?
of mag ze je vredesrook pijpen? ow wacht...
Meestal rol ik hem gewoon af, voordat ik klaar ben word ik vaak al meegesleurdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
To impress a chick, do the helicopterdick
Moeten even kijken. Komende weekenden zijn wat lastig...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij hosselen.
[..]
Haha en dan helikopteren?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal rol ik hem gewoon af, voordat ik klaar ben word ik vaak al meegesleurd.
Dit weekend ook ja, weekend erop heb ik wel een gaatjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moeten even kijken. Komende weekenden zijn wat lastig...
Dan ga ik naar een optreden, maar da's zondag. De vrijdag en zaterdag kan ik denk ik wel... moet ik nog even nakijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit weekend ook ja, weekend erop heb ik wel een gaatje(niet voor jou hihaho).
welke omgeving en hoelaat rijd je ? Dan blijf ik lekker van de wegquote:
Succesquote:
Laat maar weten, chick is pleitte dus we kunnen losquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ga ik naar een optreden, maar da's zondag. De vrijdag en zaterdag kan ik denk ik wel... moet ik nog even nakijken.
Ver bij jou uit de buurtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
welke omgeving en hoelaat rijd je ? Dan blijf ik lekker van de weg
Thanksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Succes.
[..]
Laat maar weten, chick is pleitte dus we kunnen los.
GMTAquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan stiekem wel in de buurt en hem finaal kapot rijden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Succes.
[..]
Laat maar weten, chick is pleitte dus we kunnen los.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan stiekem wel in de buurt en hem finaal kapot rijden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer, anders kon ik je aanrijden.
Homo'squote:
Je wil me gewoon pijn doen, maakt niet uit welke manierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik wil met de auto over je heen rijden, niet met de pener in je poepert.
Wel zonde van de auto, ik pak wel een loden pijpquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je wil me gewoon pijn doen, maakt niet uit welke manier
Liever niet lood, als dat blijft hangen word ik opengesneden door een stelletje polenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel zonde van de auto, ik pak wel een loden pijp.
Je kunt kiezen uit de volgende wapens:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Liever niet lood, als dat blijft hangen word ik opengesneden door een stelletje polen
Muahaha, met de revolver, in de bibiliotheekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt kiezen uit de volgende wapens:
Dolk
Touw
Kandelaar
Revolver
Steeksleutel
Loden Pijp
Sorry, je hebt het foutquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Muahaha, met de revolver, in de bibiliotheek
kutzooi, normaal was het altijd Colonel Mustardquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, je hebt het fout.
Het was muhahaha met de revolver in de bibliotheek.
Dat is wel een slagwapen maar dat is niet waar ik hem voor gebruikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Muhahaha met zijn pener in de slaapkamer.
Met het touw in de slaapkamerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kutzooi, normaal was het altijd Colonel Mustard
Lucy?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben ik weer
ondertussen even chickie gehosseld![]()
wie wie wie ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben ik weer
Nee dat zal altijd een fantasie blijven helaasquote:
Doe eens even chill ofzo, ik ben even met belangrijkere zaken bezig, want mijn telefoon is gevallenquote:
Ow?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben ik weer
Lucy zou ik wel alle hoeken van de kamer willen laten zienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat zal altijd een fantasie blijven helaas
[..]
Doe eens even chill ofzo, ik ben even met belangrijkere zaken bezig, want mijn telefoon is gevallen
en nu kan ik haar niet wappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Zo'n kippetje van Muhahaha ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben ik weer
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lucy zou ik wel alle hoeken van de kamer willen laten zien
ik zou andere dingen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja van jou snap ik dat wel.. met je pandapunten
ik heb er ± 10quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou andere dingen doen
Maar ja van jou snap ik dat wel.. met je pandapunten
Doe eens even niet zo kippig ja!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Doe eens even chill ofzo, ik ben even met belangrijkere zaken bezig, want mijn telefoon is gevallen
en nu kan ik haar niet wappen
So? Dus te makkelijker; hosseltijd zat, hossellokaties speciaal voor de doelgroep, hosselbare dames voor de hand, na-hosseltijd genoeg en after-hosseltijd te plenty....quote:
Zozo, wat een pikfrustratiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
So? Dus te makkelijker; hosseltijd zat, hossellokaties speciaal voor de doelgroep, hosselbare dames voor de hand, na-hosseltijd genoeg en after-hosseltijd te plenty....
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
So? Dus te makkelijker; hosseltijd zat, hossellokaties speciaal voor de doelgroep, hosselbare dames voor de hand, na-hosseltijd genoeg en after-hosseltijd te plenty....
quote:
Hij doet het alweerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo kippig ja!
Je vergeet even dat Aldo bijna niet buiten komt johquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij doet het alweer
[..]
Je vergeet even dat Aldo bijna niet buiten komt joh
Neuh meer een tijdsfrustratiequote:
Gezellig...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alkmaar belde, weer een probleem.
Ja graag, met sleutel alstublieftquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig...
kost en inwoning aanvragen?
Nee dat doen we maar nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja graag, met sleutel alstublieft.
Letterlijk!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
JA!
fucking simpel hebben studenten het
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
JA!
fucking simpel hebben studenten het
quote:
mja straks ben ik bezig ofzoquote:
wel in het feit dat je ze overal tegen komt, en veel meer vrije tijd heb dan wanneer je elke dag van 8 tot half 6 aan het werk bent.quote:
Alsof jij dat zo een probleem zal vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja straks ben ik bezig ofzoof kom ik net naakt de douche uit lopen
sta jij ineens voor mijn neus
Nou eigenlijk welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof jij dat zo een probleem zal vinden.
Sowieso ap ik altijd braaf.
Ik hoor het al.... neem dan gelijk even dat blik soep meequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik kan ook bij Raene op bezoek gaan, die vind dat ook leuk.
Fijn, dan nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Nou eigenlijk wel
En dus kan ik op tijd de deur open doen.. geen sleutel nodig
Nouja, wat ik ook doe, ik sta bij iemand op de teentjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoor het al.... neem dan gelijk even dat blik soep mee
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fijn, dan niet.
[..]
Nouja, wat ik ook doe, ik sta bij iemand op de teentjes.
En Cryothic had genoeg van me zei hij gisteren, het moest geen gewoonte worden.
whahahahahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn bilspleetje? Die zei namelijk KRAK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whahahahahahaJawel, ik ben best wel heel erg moe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, gisteren trouwens, zo vet verhaal alles. Ik reed op de A2 en ik was net het knooppunt met de A27 gepasseerd. Dat is het laatste stukje waar je 100 mag en ik werd net ingehaald door een Audi A3. Na de 120 bordjes ging ik rap naar links vol gas die Audi achterna. Schijnbaar had hij het gezien want hij hield zich ineens in zodat ik er voorbij kon en daarna heeft hij tot aan 's-Hertogenbosch achter me aan gereden. Pas toen ik van de 180 weer terugzakte naar de 170 haalde hij me in
.
Waar is het vette stukje in dit verhaal dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, ik ben best wel heel erg moe.
Oja, gisteren trouwens, zo vet verhaal alles. Ik reed op de A2 en ik was net het knooppunt met de A27 gepasseerd, dat is het laatste stukje waar je 100 mag en ik werd net ingehaald door een Audi A3. Na de 120 bordjes ging ik rap naar links, vol gas erop die Audi achterna. Schijnbaar had hij het gezien want hij hield zich ineens in zodat ik er voorbij kon en daarna heeft hij tot aan 's-Hertogenbosch achter me aan gereden. Pas toen ik van de 180 weer terugzakte naar de 170 haalde hij me in
.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, ik ben best wel heel erg moe.
Oja, gisteren trouwens, zo vet verhaal alles. Ik reed op de A2 en ik was net het knooppunt met de A27 gepasseerd, dat is het laatste stukje waar je 100 mag en ik werd net ingehaald door een Audi A3. Na de 120 bordjes ging ik rap naar links, vol gas erop die Audi achterna. Schijnbaar had hij het gezien want hij hield zich ineens in zodat ik er voorbij kon en daarna heeft hij tot aan 's-Hertogenbosch achter me aan gereden. Pas toen ik van de 180 weer terugzakte naar de 170 haalde hij me in
.
Dat we beide dachten dat de ander een bromsnor met camera was?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar is het vette stukje in dit verhaal dan?
Dus jullie hebben elkaar opgenaaid om 180 te gaan rijden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat we beide dachten dat de ander een bromsnor met camera was?
rij je een VW of volvo ofzo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je je haar wat minder commando-style laten knippenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist ingehoudenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jullie hebben elkaar opgenaaid om 180 te gaan rijden.
Cool story bro
VW ja.quote:
Anders was je 230 gaan rijden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist ingehouden.
[..]
VW ja.
Wedden dat ik je eruit trek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen autokenner.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
trouwens... "autokenner"... dit is een rs4
[ afbeelding ]
Tja ik zie daar gewoon een A4 met dik blokquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
trouwens... "autokenner"... dit is een rs4
[ afbeelding ]
nee, dat bleekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben geen autokenner.
Mooi bakkie wel.
Niet iedereen hoeft te verwachten dat je snel weg bent bij verkeerslicht hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik zie daar gewoon een A4 met dik blok
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wedden dat ik je eruit trek?Al heb jij een 500 pk onder je kontje, ik ben nog sneller in mijn invalide wagentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vrouwen die denken dat ze kunnen rijden.
Ditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al heb jij een 500 pk onder je kontje, ik ben nog sneller in mijn invalide wagentje.
Niet relevant... maar dat is er wel meer hier nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom is dat ineens relevant in mijn avontuur?.
Ik heb kennis van andere zaken.
Ik kan wel rijden...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al heb jij een 500 pk onder je kontje, ik ben nog sneller in mijn invalide wagentje.
Ik snap de gedachtegang gewoon niet.quote:
Ik ben gewoon zelfverzekerd schat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En hij houdt van chocola.. en rijdt een polo....
ik zeg verder niks
Niet als je 130 mag, vergeet de correctie nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap de gedachtegang gewoon niet.
Je dacht dat de lapd achter je aan zat en daarom heb je ingehouden.
180 is nog steeds je roze papier inleveren.
Een sleeper vind ik het ook weer niet echt. De bodykit verraadt het wel een beetje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, dat bleek
[..]
Niet iedereen hoeft te verwachten dat je snel weg bent bij verkeerslicht hoor
Ja, dat bleek alleen die van mij is bestikkerd hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
blijft toch schrikken als dat soort auto's ineens achter je aan gaan
Dan is het inderdaad een solid bragquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als je 130 mag, vergeet de correctie niet.
ohh dat zou ik wel gezien hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat bleek alleen die van mij is bestikkerd he.
Ik ook en daarom kan ik goed rijdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zelfverzekerd schat.
klopt... maar het verraad ook weer niet meteen 450pkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een sleeper vind ik het ook weer niet echt. De bodykit verraadt het wel een beetje.
Het ging niet om de snelheid manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een solid brag
Ja haha.quote:
Uhu, eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook en daarom kan ik goed rijden
Ik wil nog eens een Eunos Cosmoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
klopt... maar het verraad ook weer niet meteen 450pk
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het ging niet om de snelheid man.
Braggen met 180.
[..]
Ja haha.
Dat die man dat dacht en vervolgens in mijn kielzog bleef.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat dan?
Dat je dan alsnog zo'n hoge boete durft te riskeren als je denkt dat er politie achter je rijd?
Als ik denk dat er politie achter me rijd ga ik geen 45km per uur te hard rijden.
quote:
Is het al weer zo laatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
heb je iig iets unieks in handen
ik ga fietsen.
tot later
Nigga pleasequote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat niet die Nissan Silvia wannabe?
lijkt ie wel erg op ja, en neem aan dat Silvia er eerder wasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat niet die Nissan Silvia wannabe?
Warme chocomelk met slagroom en marshmellows. Daar heb ik wel trek in.quote:
Alle Nissans uit die tijd waren plastic fantastic. En het ligt er maar net aan welk model je op doelt. De s13, waar hij dan een beetje gelijkenis mee vertoont, was uit dezelfde periode. Lijkt meer op een R33 als je 't mij vraagt overigens. En die was later.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
lijkt ie wel erg op ja, en neem aan dat Silvia er eerder was
ik heb geen verstand van die wagens anders dan dat ik de S13 een fijne driftauto vind in forzaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alle Nissans uit die tijd waren plastic fantastic. En het ligt er maar net aan welk model je op doelt. De s13, waar hij dan een beetje gelijkenis mee vertoont, was uit dezelfde periode. Lijkt meer op een R33 als je 't mij vraagt overigens. En die was later.
R35quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van die wagens anders dan dat ik de S13 een fijne driftauto vind in forza
daar vond ik deze Eunos Cosmo best op lijken....
en dat de R34! de mooiste is
Dan moet je de R32 doen, back to basicquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil een echte auto, geen rijdende PC.
Herbie is pas basicquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet je de R32 doen, back to basic
Subaru WRX blokquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi zo'n oude kever.
Ander blokje er in en gaan.
Ergens wel logisch want Porsche komt voort uit de kever en volkswagenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hou het wel duits he.
Modificaties met porsche blokken worden vrij vaak gedaan bij kevertjes.
Ik ben echt Porsche-noob, maar heeft Porsche ook boxermotoren dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hou het wel duits he.
Modificaties met porsche blokken worden vrij vaak gedaan bij kevertjes.
Jupquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben echt Porsche-noob, maar heeft Porsche ook boxermotoren dan?
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, wat heb je voor elkaar gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |