SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
Zijn dagen dat ik zonder zou kunnen, maar heb genoeg dagen dat ik echt niet zonder kan!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar praktisch. Hoe vaak heb je nou ieder moment van de dag een telefoon nodig?
Ik ga juist op vakantie om weg te gaan van die mensen. Dan zou ik ze niet zo snel opbellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je op vakantie bent is het enige moment dat een mobiele telefoon om contact te houden met mensen thuis wel prettig is, voor de rest is het eigenlijk nergens voor nodig, op mijn werk of in college of bij andere mensen ga je toch geen telefoongesprekken voeren
Je hebt toch gewoon radio?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn dagen dat ik zonder zou kunnen, maar heb genoeg dagen dat ik echt niet zonder kan!
en ik heb hem in de auto nodig, spotify
Nouja, mijn WhatsApp gaat toch wel vaak af hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar praktisch. Hoe vaak heb je nou ieder moment van de dag een telefoon nodig?
Vergeet flitsmeister nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn dagen dat ik zonder zou kunnen, maar heb genoeg dagen dat ik echt niet zonder kan!
en ik heb hem in de auto nodig, spotify
Popie-jopiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, mijn WhatsApp gaat toch wel vaak af hoor.
Dat heeft ook te maken met Microsoft, die schijnt dat te weigeren of meer te vragenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef Royco1 het volgende:
Vind het bij sommige series wel irritant, het mobiele gedrag.
Bij Grimm ook. Om de 5 minuten een iPhone in beeld. Bij Chuck ook.
Wat dat betreft is apple wel goed bezig met product placement. Niemand gebruikt blijkbaar ook nog normale pc's.
Ja, maar is het nodig?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, mijn WhatsApp gaat toch wel vaak af hoor.
Nee, het is niet nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar is het nodig?
Ik heb niet zoveel behoefte om de hele dag bereikbaar te zijn voor mensen, of om constant in contact met ze te staan.
gisteravond ook met mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeur niet, ik ap met mijn liefje.
Wij hebben er voor het telefoontijdperk wel eens een begrafenis door gemist door onbereikbaar te zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga juist op vakantie om weg te gaan van die mensen. Dan zou ik ze niet zo snel opbellen.
Al is het natuurlijk wel praktisch als je even iets moet weten of op moet zoeken.
Maar hoe zat het nou met penisvormen? Zijn daar foute vormen bij?
Ik stoor me er gewoon af en toe een beetje aan. En ik heb niks tegen apple verder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met Microsoft, die schijnt dat te weigeren of meer te vragen.
Het is wel iets wat door Microsoft zelf komt. Ik vind het grappiger wanneer de laptop in kwestie een peer heeftquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stoor me er gewoon af en toe een beetje aan. En ik heb niks tegen apple verder.
Soms wel. Soms nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk kan het zijn toch. Ik vind WA zeker wel een toevoeging
.
heb de antenne niet aangesloten want ik luister geen radioquote:
Heb ik geen last van eigenlijk, als het niet uitkomt kijk ik gewoon niet. Als het echt belangrijk is bellen mensen welquote:
Microsoft is toch niet de enige fabrikant.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is wel iets wat door Microsoft zelf komt. Ik vind het grappiger wanneer de laptop in kwestie een peer heeft.
Ik stoor me aan zoveel in films en series, maar dit is er een van, ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stoor me er gewoon af en toe een beetje aan. En ik heb niks tegen apple verder.
Ah, dat is wel balen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hebben er voor het telefoontijdperk wel eens een begrafenis door gemist door onbereikbaar te zijn![]()
Hmm, misschien de te lange dunne, die doen qua lengte dan wel pijn maar zijn qua dikte onbevredigend
Maar zal wel niet echt veel voorkomen
Gewoon geen seks hebben, krijg je ook nooit klachten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:18 schreef rival het volgende:
krijg nooit klachten over mijn pener
maarja dat zegt ook niks he
Ja, qua telefoon zou dat wel kunnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Microsoft is toch niet de enige fabrikant.
Waarom niet wat htc's of samsungs erbij.
En een baas bij de politie die met linux werkt.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:18 schreef rival het volgende:
krijg nooit klachten over mijn pener
maarja dat zegt ook niks he
Algehele onthoudingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon geen seks hebben, krijg je ook nooit klachten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jamaar ik maak nu juist epische dingen mee, ik wil niet stoppenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toen deed je daar ook even verslag over?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Jamaar ik maak nu juist epische dingen mee, ik wil niet stoppen
Het is door keuzequote:
Epische dingen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Jamaar ik maak nu juist epische dingen mee, ik wil niet stoppen
Ik zou er niet voor kiezen. Daarvoor is seks echt veeeeeelste lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is door keuze
[..]
Epische dingen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou er niet voor kiezen. Daarvoor is seks echt veeeeeelste lekker
De keuze om binnen te blijven en niemand te ontmoeten.quote:
je lacht me uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
De keuze om binnen te blijven en niemand te ontmoeten.
Dat is wel veiliger jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
En toen deed je daar ook even verslag over?
mijn eerste trio gedaanquote:
waarom kies je daarvoor? eneuhm, TGND dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen omdat je me zo serieus neemt.quote:
Waar kende je haar van?quote:
Ik neem je niet serieusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen omdat je me zo serieus neemt.
[..]
Waar kende je haar van?
Het is een grapje, rival.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
waarom kies je daarvoor? eneuhm, TGND dan?
niemand die de moeite van het aanspreken waard is, heb je zoveel kapsones?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een grapje, rival.
Ik zie niemand op werk, of stage, of bij uitgaan die de moeite van het aanspreken waard is. Dat is alles.
En wat is er met TGND?
Omdat iedereen getrouwd is of al tijdenlang een vriend.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
niemand die de moeite van het aanspreken waard is, heb je zoveel kapsones?
ja niks meer denk ik, die zal voor jou dus ook niet de moeite waard zijn![]()
naar de kast....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik hapte niet, waar gaat het heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |