SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Krijg je de hond er ook bij???quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:09 schreef pinine het volgende:
Huis met aparte kachels http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-8
[ afbeelding ]
Misschien het digitale equivalent van het verkocht bord in de tuin (wat natuurlijk ook nergens op slaat als je er over nadenkt)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:41 schreef Leandra het volgende:
Ik zag dat bij het overzicht van onze makelaar gisteren ook, ze zijn ook niet aanklikbaar.
Als je op adres googlet komt bijvoorbeeld de eerste van je lijstje wel weer boven.
http://www.funda.nl/koop/(...)rederiklaan-9/fotos/
Wel. Een "verkocht"-bord is goede reclame voor de desbetreffende makelaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Misschien het digitale equivalent van het verkocht bord in de tuin (wat natuurlijk ook nergens op slaat als je er over nadenkt)
hierquote:luxe eetkeuken (ca. 4.20 x 10.00 m) voorzien van 6-pits ‘Boretti’ gasfornuis, dubbele oven, grote Amerikaanse koelkast, authentieke kluis en erker
Ja, maar zag geen vermelding van de kluis, alleen dat bed wat door tweeën was.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:59 schreef k_man het volgende:
Die is een paar dagen geleden al geweest.
Zeker de openingspost niet gelezen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, maar zag geen vermelding van de kluis, alleen dat bed wat door tweeën was.
En daarnaast, wie ben jij dan?
Sorry, ik was te laat op (hoewel, om 06:00 op een nationale vrije dagquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh help, niet weer... Ik kan de reactie van flipsen al wel weer voorspellen.
Hij is the Stig?quote:Op woensdag 20 februari 2013 06:58 schreef Pollewoppie het volgende:
Some say k-man is just a legend!
En dat staat in de OP zelfs verkeerdquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
EN HET IS k_man MET EEN UNDERSCORE
quote:Op woensdag 20 februari 2013 06:58 schreef Pollewoppie het volgende:
Some say k-man is just a legend!
Wat een speurwerk!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik moest echt een paar keer kijken om verschil te zien!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-hortensialaan-52-a/
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)oliemuldersweg-14-a/
Ik tel zo snel 5 verschillenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:06 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn toevallig allebei vandaag geplaatst. Vandaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat een speurwerk!.
Alleen de douchestang is anders!
Niet zo zuur. Ik zag ze niet onder elkaar, hè.quote:
Ik tel 8 verschillen, afgezien van de hoek van de fotoquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:06 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: De acht verschillenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik bedoelde het helemaal niet zuurquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet zo zuur. Ik zag ze niet onder elkaar, hè.
wowquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest lachen..
[ afbeelding ]
Hier.
Prima appartementje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest lachen..
[ afbeelding ]
Hier.
Mooi tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:09 schreef pinine het volgende:
Huis met aparte kachels http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-8
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar om nou tussendoor nog even reclame te maken voor je toko vind ik wel weer het andere uiterstequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest lachen..
[ afbeelding ]
Hier.
In die advertentie wordt het appartement aanbevolen voor o.a.:quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest lachen..
[ afbeelding ]
Hier.
Als ik een senior ben zou ik toch geen appartement kopen waarin alsnog 20 trapjes verwerkt zijn.quote:ACTIEVE SENIOREN die een succesvol arbeidsleven afsluiten en in de volgende levensfase comfortabel willen wonen in de stad Groningen. (Wanneer je op vakantie gaat, hoef je alleen maar de deur achter je dicht te trekken.
Het gaat om de doelgroep actieve senioren huhquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef -0- het volgende:
Als ik een senior ben zou ik toch geen appartement kopen waarin alsnog 20 trapjes verwerkt zijn.
Die bedstee is wel grappig, maar neemt wel flink wat ruimte in voor een logeerbed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest lachen..
[ afbeelding ]
Hier.
Kijk wie het zegt...quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar om nou tussendoor nog even reclame te maken voor je toko vind ik wel weer het andere uiterste
[ afbeelding ]
Dat bad ziet er behoorlijk gevaarlijk uit. Bovenste traptreden zijn te smal.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef -0- het volgende:
[..]
In die advertentie wordt het appartement aanbevolen voor o.a.:
[..]
Als ik een senior ben zou ik toch geen appartement kopen waarin alsnog 20 trapjes verwerkt zijn.![]()
scheelt reiskostenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef scooby69 het volgende:
Dat is geen appartementje voor mij. Kijkt uit op m`n werk.
Hmmm... Je brengt me wel op een idee! Mensen die een huis zoeken om te kopen hebben ook wel wat geld voor een reisje naar Chili of Argentiniequote:
Waarom weet ik niet maar alles wat doorgestreept was is weer normaal, vreemde actie van fundaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:41 schreef Leandra het volgende:
Ik zag dat bij het overzicht van onze makelaar gisteren ook, ze zijn ook niet aanklikbaar.
Als je op adres googlet komt bijvoorbeeld de eerste van je lijstje wel weer boven.
http://www.funda.nl/koop/(...)rederiklaan-9/fotos/
Ik denk dat je zo bij m'n vriend op z'n bureau kan kijken ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef scooby69 het volgende:
Dat is geen appartementje voor mij. Kijkt uit op m`n werk.
50 is ook zo oudquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef Teslynd het volgende:
Dat bad ziet er behoorlijk gevaarlijk uit. Bovenste traptreden zijn te smal.
Vanaf een jaar of 50 moet je kijken of je wel naar een huis met trappen en treetjes verhuizen zal. Voor echte senioren is de drempel naar het balkon al te hoog om zomaar overheen te gaan.
Oh gelukkig, wij zijn nog geen 50 als we ons volgende huis kopen, die zitkuil en bovenverdiepingen mogen nog, thnx.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat bad ziet er behoorlijk gevaarlijk uit. Bovenste traptreden zijn te smal.
Vanaf een jaar of 50 moet je kijken of je wel naar een huis met trappen en treetjes verhuizen zal. Voor echte senioren is de drempel naar het balkon al te hoog om zomaar overheen te gaan.
Ik werk in een gebouw van bijna 100 meter hoog. Ik kan op een hoop bureau`s kijken dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo bij m'n vriend op z'n bureau kan kijken ook..
Is die Porsche ook van hem? Dan is het een verrekte asociale parkeerder... Even de auto rechtzetten voor de foto was zelfs nog teveel gevraagd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest lachen..
[ afbeelding ]
Hier.
Bij iemand van 50 zou ik toch adviseren er nog eens goed over na te denken, bij iemand boven de 60 zou ik het sterk afraden. Je zou niet de eerste zijn die nog vrij fit is, een huisje koopt er net lekker woont en vervolgens minder mobiel wordt door ouderdom of ziekte. Aanpassen is erg duur en de gemeente betaalt sowieso niet meer. Dat wordt dan dus als je niet heel ruim in het geld zit verplicht verhuizen naar een plek die je misschien niet fijn vind.quote:
Je kunt het gaan overdrijven en als je ergens woont zou je gek zijn om de situatie nu te veranderen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben 44, we hebben 3 trappen en douchen in bad. I'm doomed!
Ik ben wel eens in boerderijen wezen meten waar 6 planken op zolder klaar lagen. Heel normaal...:)quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Doodloper het volgende:
Dat je niet meteen voor een ruime oprit kiest, dan kan de zwarte wagen dicht naar je huisdeur rijden als het moment gekomen is dat jij gegaan bent.
En dan is een trap ook reuze onhandig hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Doodloper het volgende:
Dat je niet meteen voor een ruime oprit kiest, dan kan de zwarte wagen dicht naar je huisdeur rijden als het moment gekomen is dat jij gegaan bent.
Toch vind ik het niet eens lelijk dat behang, het zou bijna weer modern kunnen zijn, zeker als je dat plafond even wit maakt ipv dat behang met ook een motiefje nu. Ik vind het wel wat hebben, dat raam zo, dat schuine hoekje van het dak, de balken, knus welquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:25 schreef Thoth_72 het volgende:
Weet iemand wanneer dit behang in de mode was? Is dit jaren '60?
[ afbeelding ]
Van buiten wel een mooi huis. (Is de locatie goed, Leandra?)
Inclusief de kosten voor de broodnodige verbouwingen helaas een eindje boven ons budget.
Alleen jammer van dat die stang langs de trap; ik neem aan een traplift?
[ afbeelding ]
Het andere eind van de ladder kom je tegen op de foto's van het huis ernaast, dat ook te koop staat.
[ afbeelding ]
Postcodes 3817 en 3818 zijn (op een paar uitzonderingen na) meestal wel goed qua locatiequote:Op donderdag 21 februari 2013 09:25 schreef Thoth_72 het volgende:
Of nog erger, en het is niet zijn patsermera, dan heb je die als parkeerplaatsbuurman, daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is die Porsche ook van hem? Dan is het een verrekte asociale parkeerder... Even de auto rechtzetten voor de foto was zelfs nog teveel gevraagd.
Probleem in Nederland is gewoon dat parkeervakken belachelijk klein zijn. Met middenklasse is het al krap. En natuurlijk de belachelijke mentaliteit iemand die een grotere auto heeft uit te maken voor patser. De afgunst is tekenendquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of nog erger, en het is niet zijn patsermera, dan heb je die als parkeerplaatsbuurman, daar word je ook niet vrolijk van.
1860 eerderquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:25 schreef Thoth_72 het volgende:
De parkeervlakken zijn idd gemiddeld behoorlijk klein, maar als de eigenaar van het appartement ook de eigenaar van de Panamera is verbaast me dat niets.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probleem in Nederland is gewoon dat parkeervakken belachelijk klein zijn. Met middenklasse is het al krap. En natuurlijk de belachelijke mentaliteit iemand die een grotere auto heeft uit te maken voor patser. De afgunst is tekenend
Toch erger ik me vaak aan het gedrag van vooral SUV eigenaren die vaak 2 parkeerplaatsen tegelijk pakken om ruim uit te kunnen stappen of pas nog bij een wegversmalling waar ik met m'n fiat voorrang had maar een vrouw met een duur kapsel in een dikke SUV voorrang nam en me bijna van de weg drukte omdat ze zich zogenaamd meer voelt in zo'n autoquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probleem in Nederland is gewoon dat parkeervakken belachelijk klein zijn. Met middenklasse is het al krap. En natuurlijk de belachelijke mentaliteit iemand die een grotere auto heeft uit te maken voor patser. De afgunst is tekenend
Ik gun iedereen die het kan betalen zijn Panamera (waarom je in godsnaam voor zo'n gedrocht kiest als je zoveel geld hebt, is dan weer iets anders), maar als je zo asociaal en bewust scheef in het vak parkeert zoals op de foto, dan ben je gewoon een zak eerste klas.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Afgunst of niet, het is een objectief gegeven dat in de eenrichtings-straat waar ik woon vrijwel alleen maar auto's van 50k en hoger tegen het verkeer inrijden om zo een druk stoplicht elders te ontlopen. Ze maken het erg gemiddeld gezien ook niet makkelijk om ze lief te hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of je kunt niet rijden, maar dat gegeven was eigenlijk al op te maken uit de parkeerrichting, want juist met een flinke auto is achteruitparkeren het handigst.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik gun iedereen die het kan betalen zijn Panamera (waarom je in godsnaam voor zo'n gedrocht kiest als je zoveel geld hebt, is dan weer iets anders), maar als je zo asociaal en bewust scheef in het vak parkeert zoals op de foto, dan ben je gewoon een zak eerste klas.
Dat was dus het eerste wat ik ging controleren toen ik die foto gezien had, maar in de omschrijving staat het zo:quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:20 schreef AnneX het volgende:
Misschien horen er wel twee parkeervakken bij het flatje ?
Daaruit maak ik niet op dat er sprake van 2 parkeerplaatsen zou zijn.quote:PARKEREN
De eigen parkeerplaats in de parkeergarage en de ruime fietsenberging op de begane grond zijn met de lift bereikbaar.
Merci.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was dus het eerste wat ik ging controleren toen ik die foto gezien had, maar in de omschrijving staat het zo:
[..]
Daaruit maak ik niet op dat er sprake van 2 parkeerplaatsen zou zijn.
Op die foto kan je op de grond 105 en daar links van 104 lezen, dit appartement heeft nummer 303, dus het is zeer waarschijnlijk een andere parkeerplaats!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was dus het eerste wat ik ging controleren toen ik die foto gezien had, maar in de omschrijving staat het zo:
[..]
Daaruit maak ik niet op dat er sprake van 2 parkeerplaatsen zou zijn.
Nee hoor, dat nummer zegt niets. In het appartementencomplex waar wij vroeger woonden, hadden we bij de parkeerplaats ook een heel ander nummer dan ons huisnummer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:39 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Op die foto kan je op de grond 105 en daar links van 104 lezen, dit appartement heeft nummer 303, dus het is zeer waarschijnlijk een andere parkeerplaats!
Sterker nog, eigenlijk proberen ze je nooit hetzelfde huisnummer als parkeerplaats-nummer te geven, dit om het eventuele inbrekers niet al te makkelijk te maken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef Bleie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat nummer zegt niets. In het appartementencomplex waar wij vroeger woonden, hadden we bij de parkeerplaats ook een heel ander nummer dan ons huisnummer.
Ik weet niet hoe lang jij al in Duitsland zit, maar parkeerplaatsen die gemaakt zijn in 1970 misschien, maar de huidige afmetingen zijn behoorlijk ruim hoor anno 2013 tenminste in mijn nieuwbouwwijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Haha, deze is fantastisch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:54 schreef Alisande het volgende:
Eenmaal op de entresol aangekomen, moet je wel flexibel kunnen lopen! Hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ook lekker opstaan van de bankquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:54 schreef Alisande het volgende:
Eenmaal op de entresol aangekomen, moet je wel flexibel kunnen lopen! Hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan ze ook gebruiken als boekenkast.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in boerderijen wezen meten waar 6 planken op zolder klaar lagen. Heel normaal...:)
Allebei kopen en super bazenpand bezitten!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:25 schreef Thoth_72 het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief de kosten voor de broodnodige verbouwingen helaas een eindje boven ons budget.
[ afbeelding ]
Het andere eind van de ladder kom je tegen op de foto's van het huis ernaast, dat ook te koop staat.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik snap dat het een mooi plafond is. Maar die spotjes
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:23 schreef Thoth_72 het volgende:
In ieder geval een van beide, ja.![]()
Ik hoopte eigenlijk dat het die onderste was.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:24 schreef egeltje1985 het volgende:
allemaal hout en zooi en oude meuk
Wat een prachtig huis (115), ik ben in zo'n huis opgegroeidquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:25 schreef Thoth_72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |