Gelukkig heb je geen groot ego!quote:
TS begint. Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is wel een lastige vraag maar TS begint aan de ene kant seborik en nipeng en aan de andere kant mensen als jogy, croupouque, velvetacidchrist en bioslock.
Wie zijn jouw FOK! voorbeelden en waarom
Omdat dat de ongeschreven regel is op fok, je kunt wel iets poneren en zelf met niets komen maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Doodloper het volgende:
Voorbeelden op een internetforum
Ik post hier wat als ik denk dat ik wat kan bijdragen of als ik daar zin in heb en ik bagger wat als ik daar zin in heb. Voel me niet gebonden aan bepaalde subfora, stoor me niet aan andere users en heb helaas ook niet echt voorbeelden.
of ben ik nu te serieus?
Ze bedoelt waarom jij voor de voorbeelden in de OP kiestquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat dat de ongeschreven regel is op fok, je kunt wel iets poneren en zelf met niets komen maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Wow, ik wou die + kastanova gaan zeggenquote:
De eerste 2 omdat ze heel veel van muziek af weten, en altijd correct blijven en leuk posten. Dat laatste groepje omdat ze grappig zijn zonder vervelend te hoeven doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Maar TS, je moet nog beginnen.. Waarom zijn die users jouw voorbeelden?
nee. Ik wil weten waarom die users jouw Fok! voorbeelden zijn. Dat Waarom dus. TS begint immers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat dat de ongeschreven regel is op fok, je kunt wel iets poneren en zelf met niets komen maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
nee. Ik wil weten waarom die users jouw Fok! voorbeelden zijn. Dat Waarom dus.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De eerste 2 omdat ze heel veel van muziek af weten, en altijd correct blijven en leuk posten. Dat laatste groepje omdat ze grappig zijn zonder vervelend te hoeven doen.
En ik dan stakkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze bedoelt waarom jij voor de voorbeelden in de OP kiest.
[..]
Wow, ik wou die + kastanova gaan zeggen![]()
.
Ik ben ook mezelf maar ik zie wel behoorlijk wat mensen op fok rondlopen waarvan ik heb goh als ik toch een beetje meer als hen was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee maar serieus, ik ben mezelf ik stel niemand als voorbeeld.
het is maar een getalquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je usernummer staat dat helaas niet toe.
Zegt je dat wat, Bosbeetle?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben ook mezelf maar ik zie wel behoorlijk wat mensen op fok rondlopen waarvan ik heb goh als ik toch een beetje meer als hen was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |