ik heb geen keus??????quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, je staat al in de lijst voor 4 maart![]()
Je route heeft bompenger, doe je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:56 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, toch echt niet 4 maart.
Inclusief omrijden omdat ik de weg kwijtraak tussendoor gaat dat vast 30 uur duren
Ja tuurlijk! Laat even weten ajb of ze de 4e al meekomt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik heb geen keus??????![]()
![]()
En mag ik een keer een vriendin meenemen? Ik denk wel dat ze het leuk vindt, mogelijk verbetert ze mijn epische dieptepunt
ik heb al vrijgevraagd!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat jij vast wel weer vergeet vrij te vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb al vrijgevraagd!
moest komen van timtimOk, done deal dan jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik denk het niet, vol is toch echt volquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Laat even weten ajb of ze de 4e al meekomt.
Want de kans bestaat dat we er bij 20 personen een sluit op gaan gooien.
Exclusieve VIP Sjoelclub enzo waar je je gewoon tijdig voor moet opgeven
(Anders wordt het misschien iets te vol en teveel en 20 passen nog net op 2 sjoelbakken).
Tolgeld is datquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je route heeft bompenger, doe je wel voorzichtig?
Ik spreek vanavond Henk zijn vader en uiterlijk vrijdag a.s. komt er een topic voor die Anoukmeetquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:28 schreef sp3c het volgende:
moeten we niet eens de ESF Anouk meet bij Henk gaan plannen of gaan we dit keer voor de epische last minute stress momenten?
volgens mijn berekeningen is dat over 2 maanden en volgens mij zijn we er wel eens eerder bij geweest met dat soort dingen!
apart topic voor de sjoel extravaganza?
Owquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moet de volgende dag om 6 uur op dus nee
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik spreek vanavond Henk zijn vader en uiterlijk vrijdag a.s. komt er een topic voor die Anoukmeet
En dan kan dit gewoon de sjoeldinges blijven!
Ik weet het niet, op een dinsdagquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:32 schreef sp3c het volgende:
niet dat er per se een nieuw topic moet komen ofzo, iedereen komt toch wel
Ja!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Want de dag na de Anoukmeet ga ik saunaën met Cat
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Uitbrakken met een anijssmoothie in de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |