Het is ook altijd hetzelfde liedje met die sjoelclub.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef Fogel het volgende:
Ook gleden er af en toe spontaan dingen in gaten waar ze eigenlijk niet thuishoorden.
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij en de missus mogen weer op de 4 maart lijst?
Althans, mij, ik weet niet of MevrouwBart meegaat...quote:
Regel maar dat ze meekomt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Althans, mij, ik weet niet of MevrouwBart meegaat...
Regel het zelf.quote:
Jij bent niet mans genoeg eej?quote:
Zeker wel. Maar jij toch ook?quote:
Het was een interessante gewaarwording moet ik zeggen. Zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde liedje met die sjoelclub.
meenemen!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Peter het volgende:
* Peter heeft interesse. Al maakte mijn moeder me altijd in met sjoelen...
De bak was aliiiiiiiiiiiiiivequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Fogel het volgende:
Er ontbraken zo nu en dan "een paar" stenen en de bak stond niet altijd helemaal waterpas.
Dus je mag op de lijst voor 4 maart?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Peter het volgende:
* Peter heeft interesse. Al maakte mijn moeder me altijd in met sjoelen...
Tuurlijk, ze vindt het keileuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Althans, mij, ik weet niet of MevrouwBart meegaat...
Sterker nog, je staat al in de lijst voor 4 maartquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:10 schreef RenRen- het volgende:
Ben ik nog welkom om te komen sjoelen?
Omdat jij vast wel weer vergeet vrij te vragen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:12 schreef sp3c het volgende:
waarom staat er bij mij een vraagteken achter en geen 1. voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |