Het is ook altijd hetzelfde liedje met die sjoelclub.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef Fogel het volgende:
Ook gleden er af en toe spontaan dingen in gaten waar ze eigenlijk niet thuishoorden.
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij en de missus mogen weer op de 4 maart lijst?
Althans, mij, ik weet niet of MevrouwBart meegaat...quote:
Regel maar dat ze meekomt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Althans, mij, ik weet niet of MevrouwBart meegaat...
Regel het zelf.quote:
Jij bent niet mans genoeg eej?quote:
Zeker wel. Maar jij toch ook?quote:
Het was een interessante gewaarwording moet ik zeggen. Zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde liedje met die sjoelclub.
meenemen!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Peter het volgende:
* Peter heeft interesse. Al maakte mijn moeder me altijd in met sjoelen...
De bak was aliiiiiiiiiiiiiivequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Fogel het volgende:
Er ontbraken zo nu en dan "een paar" stenen en de bak stond niet altijd helemaal waterpas.
Dus je mag op de lijst voor 4 maart?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Peter het volgende:
* Peter heeft interesse. Al maakte mijn moeder me altijd in met sjoelen...
Tuurlijk, ze vindt het keileuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Althans, mij, ik weet niet of MevrouwBart meegaat...
Sterker nog, je staat al in de lijst voor 4 maartquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:10 schreef RenRen- het volgende:
Ben ik nog welkom om te komen sjoelen?
Omdat jij vast wel weer vergeet vrij te vragen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:12 schreef sp3c het volgende:
waarom staat er bij mij een vraagteken achter en geen 1. voor?
ik heb geen keus??????quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, je staat al in de lijst voor 4 maart![]()
Je route heeft bompenger, doe je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:56 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, toch echt niet 4 maart.
Inclusief omrijden omdat ik de weg kwijtraak tussendoor gaat dat vast 30 uur duren
Ja tuurlijk! Laat even weten ajb of ze de 4e al meekomt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik heb geen keus??????![]()
![]()
En mag ik een keer een vriendin meenemen? Ik denk wel dat ze het leuk vindt, mogelijk verbetert ze mijn epische dieptepunt
ik heb al vrijgevraagd!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat jij vast wel weer vergeet vrij te vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb al vrijgevraagd!
moest komen van timtimOk, done deal dan jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik denk het niet, vol is toch echt volquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Laat even weten ajb of ze de 4e al meekomt.
Want de kans bestaat dat we er bij 20 personen een sluit op gaan gooien.
Exclusieve VIP Sjoelclub enzo waar je je gewoon tijdig voor moet opgeven
(Anders wordt het misschien iets te vol en teveel en 20 passen nog net op 2 sjoelbakken).
Tolgeld is datquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je route heeft bompenger, doe je wel voorzichtig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |