* Fogel wil meteen een nieuw ticket boeken nuquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
Ik denk wel dat camera's verboden moeten zijn op de sjoelsa avond ja.
Anders kunnen we ons daarna nergens meer vertonen
Meer dan een beetje met mijn kont wiebelen gaat hem niet worden denk ik.
Maar ik ga d'r wel mijn hele ziel en zaligheid in gooien
lol, dat zegt mijn oma ook altijdquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een middagje in jouw brein willen neuzen, just for fun
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel wil meteen een nieuw ticket boeken nu
Waarom handmatigquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
Al mijn contacten handmatig overzetten naar mijn nieuwe telefoon
kraskras
Van normale sim naar micro sim.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom handmatig![]()
Op je sim kopiëren
Verkapte kijk-mij-veel-vrienden-hebben postquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
Al mijn contacten handmatig overzetten naar mijn nieuwe telefoon
kraskras
Nee, extreem lui zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-veel-vrienden-hebben post
Jaaaaaaaquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En anders doen we speciaal voor jou wel wat filmpjes maken.
Maar ze mogen niet op youtube
Je kunt zo'n sim toch laten 'knippen' oid naar micro sim?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van normale sim naar micro sim.
He ik ook gedaan. ff een t-mobile of hi-winkel binnenlopen en vragen of ze een tang hebben daarvoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt zo'n sim toch laten 'knippen' oid naar micro sim?
Of is dit een klok en klepel verhaal van me?
Ja he? Volgens mij heeft serieus elke foonwinkel zo'n tang!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:36 schreef Peter het volgende:
[..]
He ik ook gedaan. ff een t-mobile of hi-winkel binnenlopen en vragen of ze een tang hebben daarvoor.
Dat begrijpen we helemaal skatjuhquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Mijn aanwezigheid hangt wel ten grote delen af van of mijn gezondheid het toelaat hè, schatjes? Niet huilen als het uiteindelijk toch niet lukt, ik doe mn best.
ik ga op zeker huilen als het niet luktquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Mijn aanwezigheid hangt wel ten grote delen af van of mijn gezondheid het toelaat hè, schatjes? Niet huilen als het uiteindelijk toch niet lukt, ik doe mn best.
Jij huilt altijd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ga op zeker huilen als het niet lukt
Kom je nu mee!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.iphoneservicep(...)crosim__knippen.html
nee jij!quote:
He! Die was ik net aan het luisteren, dat nummerquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
Gloeiende gloeiende wat is dit toch mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |