quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
Dat zal je aan de rest moeten vragen, maar ik voel em wel zitten
Heb niet naakt gesjoeld gelukkig.
Ik heb net gezien dat je gepersonaliseerde sjoelbakken kan laten makenquote:
Ik erger me zelf altijd kapot aan m'n gedragquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:39 schreef Greys het volgende:
Zwab had hem flink zitten ja![]()
Maar je werd er niet vervelend van hoor
En wat was het gruwelijk gezellig!
Zoveel leuke verrassingen ook! Bart en mevrouw Bart die kwamen
En Fogel, erg leuk!
We hebben de leukste sjoelclub evah!
Hahaha awesome! Eerst maar eens kijken of deze sjoelclup een lang leven heeft en dan gaan we onze eigen bak(ken) laten makenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb net gezien dat je gepersonaliseerde sjoelbakken kan laten maken![]()
![]()
Ik moest zo lachen om je "Ik wilde minder sterk bier dan de vorige die ik net had. Deze is inderdaad minder sterk, alleen qua kleur dan, verder is ie sterker"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik erger me zelf altijd kapot aan m'n gedrag![]()
Maar jullie gelukkig niet, ga de volgende keer wel met half gas an het bier though
Minstens door tot ik een keer niet laatste benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om je "Ik wilde minder sterk bier dan de vorige die ik net had. Deze is inderdaad minder sterk, alleen qua kleur dan, verder is ie sterker"
Vond je het wel gezellig? Ja he? Volgende keer weer?
Ik zal vast een heel klein sjoelbakje timmeren met één gleufje; kunnen we als spaarpotje op de wedstrijdtafel zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef Greys het volgende:
Hahaha awesome! Eerst maar eens kijken of deze sjoelclup een lang leven heeft en dan gaan we onze eigen bak(ken) laten maken
Bwehehehe dat laatste wil ik zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minstens door tot ik een keer niet laatste ben![]()
Dat en synchroon climaxen met Muis stond op het programma.
Goed ideequote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal vast een heel klein sjoelbakje timmeren met één gleufje; kunnen we als spaarpotje op de wedstrijdtafel zetten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehe dat laatste wil ik zien.
En dat eerste ook, trouwens
Like two bosses.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minstens door tot ik een keer niet laatste ben![]()
Dat en synchroon climaxen met Muis stond op het programma.
Het hangt een beetje af van weer & verkeer. De beeb moet tot 17:00uur werken, komt dan snel naar huis, dan gaan we eten en direct daarna komen we gene zijde heen. Het zal zo rond 19:00 zijn denk ik. Dan willen we snel op de foto en dan ook redelijk snel weer naar huis, want de volgende morgen worden we beiden weer akelig vroeg op onze respectievelijke afspraken verwacht...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:49 schreef Greys het volgende:
Goed ideeSparen voor onze persoonlijke bak
Morgen moeten we er alweer heen
Hoe laat zijn jullie er? En weet de Beeb het nog?
Het begint om 20.00 uur, dus de fotograaf voor ons drie is er niet eerder ben ik bangquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het hangt een beetje af van weer & verkeer. De beeb moet tot 17:00uur werken, komt dan snel naar huis, dan gaan we eten en direct daarna komen we gene zijde heen. Het zal zo rond 19:00 zijn denk ik. Dan willen we snel op de foto en dan ook redelijk snel weer naar huis, want de volgende morgen worden we beiden weer akelig vroeg op onze respectievelijke afspraken verwacht...
Kortom: écht gezellig moeten we een andere keer doen
Owkies, dan hebben we dus iets minder haast dan we dachtenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]Het begint om 20.00 uur, dus de fotograaf voor ons drie is er niet eerder ben ik bang
En red je het dan nog wel daarna? Ik bedoel, kunnen we dan wel een uurtje ofzo wat drinken? Ik moet je nog bijpraten met ietsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkies, dan hebben we dus iets minder haast dan we dachten
Yups, komt goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En red je het dan nog wel daarna? Ik bedoel, kunnen we dan wel een uurtje ofzo wat drinken? Ik moet je nog bijpraten met iets
zeeeeeggggggggut!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En red je het dan nog wel daarna? Ik bedoel, kunnen we dan wel een uurtje ofzo wat drinken? Ik moet je nog bijpraten met iets
Je zoende zo'n beetje mijn oor bij het afscheidquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik erger me zelf altijd kapot aan m'n gedrag![]()
Maar jullie gelukkig niet, ga de volgende keer wel met half gas an het bier though
We hebben gezoend en daar wil ze het nog even over hebben. Op de bar. Niet het 'over hebben', maar het zoenen. Volgende keer wil ze liever niet de hendel van de pomp van de toog van het bier in haar achterhoofd. Ik snap dat wel.quote:
Doen we, maar pas over twee wekenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef Takaiki het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
pics or it did nawt happenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben gezoend en daar wil ze het nog even over hebben. Op de bar. Niet het 'over hebben', maar het zoenen. Volgende keer wil ze liever niet de hendel van de pomp van de toog van het bier in haar achterhoofd. Ik snap dat wel.
Weet je zo genoeg?
ik doe mee!quote:
grappenmaker he?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deze. En dan die hendel. Ja, die is best hard...
[ afbeelding ]
Oh dear god het was erger dan ik dachtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je zoende zo'n beetje mijn oor bij het afscheid![]()
En je viel volgens mij bijna om
Dat valt nog mee; ik kreeg een lik over mijn kinquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:48 schreef RenRen- het volgende:
Je zoende zo'n beetje mijn oor bij het afscheid![]()
En je viel volgens mij bijna om
[/quote]quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat valt nog mee; ik kreeg een lik over mijn kin[quote]
Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dear god het was erger dan ik dacht
Het is nog even wennen, sorry
Ik kon er wel om lachenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dear god het was erger dan ik dacht
Het is nog even wennen, sorry
quote:
wacht, wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat valt nog mee; ik kreeg een lik over mijn kin
quote:
Zo, en ik dacht dat ik dronken was, je quote is een beetje gehusseldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat was denk ik opzettelijk, bij mij niet, want hij verloor echt zijn evenwicht
[..]
Ik kon er wel om lachenIs niet erg
Bah, en ik had al 3 keer op ctrl+z gedruktquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo, en ik dacht dat ik dronken was, je quote is een beetje gehusseld
Ik heb er zo eentje nodigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef Takaiki het volgende:
Elies!
Kun je er zoween bouwen?![]()
[ afbeelding ]
Je hebt haar gelikt, nu kan ze dat jou niet meer weigerenquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Elke keer dat ik een lijn teken denk ik
wtf
wat doe je
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Dat waren tijdens mijn academiejaren de dagen dat ik maar vroeg naar huis ging, daar kwam in de loop van de dag toch geen verbetering in
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]dat snap ik heel goed.
Het is alleen dat dat ene lijntje alleen maar goed hoeft, dan kan hij opgestuurd worden
Was het niet met opzet?quote:
No probquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef Takaiki het volgende:
Elies!
[ afbeelding ]
Je laat een essentieel deel van de waarheid weg. Met opzetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef Takaiki het volgende:
Je hebt haar gelikt, nu kan ze dat jou niet meer weigeren
Pff, gelikt is geliktquote:Je laat een essentieel deel van de waarheid weg. Met opzet
JA VOOR ITEEJERquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef Takaiki het volgende:
Elies!
[ afbeelding ]
Ow en dan noemen we ons cluppie:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef Takaiki het volgende:
Elies!
[ afbeelding ]
Zund!quote:
Ik zou nog voor de wedstrijd begonnen is al geen 'steen' meer over hebbenquote:
Hier zou ik - fanatiek sjoelert als ik benquote:
IK IK IK IK IK IK!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef sararaats het volgende:
wie heeft er uiteindelijk gewonnen?
Daar heb je genoeg tijd voor hoor, terwijl de anderen sjoelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef sp3c het volgende:
kunnen we niet gewoon een biertje drinken zonder fratsen??
Fanatiekelingquote:
ongetwijfeld venijnigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehe![]()
Keek ik er heel venijnig bij of viel het mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik zou het eerder geconcentreerd willen noemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehe![]()
Keek ik er heel venijnig bij of viel het mee?
Oh ja, dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou het eerder geconcentreerd willen noemen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:02 schreef Greys het volgende:
ben jij dat? WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:07 schreef Fogel het volgende:
Ik moet meer oefenen en dan kom ik wel een keer terug
ow ja, vergetenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]Dank je! Maar je had me al eens gezien, want je hebt laatste nog in mijn fotoboek gepost
Doel is dan jou verslaan hequote:
Heb je gedronken?quote:
Heb je gedronken?quote:En Greys is gewoon een mooi wijf
Whehe! Kan nog even duren hoor, maar ooit, ooit zal het ervan komen!quote:
Ik heb een halfuur gelopen op de loopbandquote:
quote:Heb je gedronken?
(![]()
)
Jij zag er enorm cute uit gister met je rokje
Ik: 120 - 106 - 111quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe! Kan nog even duren hoor, maar ooit, ooit zal het ervan komen!
Hoeveel punten verschil hadden we eigenlijk?
Oei, ja!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik: 120 - 106 - 111
Jij: 106 - 109 - 120
Dus scheelde heel weinig
Ja, dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |