Je zoende zo'n beetje mijn oor bij het afscheidquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik erger me zelf altijd kapot aan m'n gedrag![]()
Maar jullie gelukkig niet, ga de volgende keer wel met half gas an het bier though
We hebben gezoend en daar wil ze het nog even over hebben. Op de bar. Niet het 'over hebben', maar het zoenen. Volgende keer wil ze liever niet de hendel van de pomp van de toog van het bier in haar achterhoofd. Ik snap dat wel.quote:
Doen we, maar pas over twee wekenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef Takaiki het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
pics or it did nawt happenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben gezoend en daar wil ze het nog even over hebben. Op de bar. Niet het 'over hebben', maar het zoenen. Volgende keer wil ze liever niet de hendel van de pomp van de toog van het bier in haar achterhoofd. Ik snap dat wel.
Weet je zo genoeg?
ik doe mee!quote:
grappenmaker he?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deze. En dan die hendel. Ja, die is best hard...
[ afbeelding ]
Oh dear god het was erger dan ik dachtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je zoende zo'n beetje mijn oor bij het afscheid![]()
En je viel volgens mij bijna om
Dat valt nog mee; ik kreeg een lik over mijn kinquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:48 schreef RenRen- het volgende:
Je zoende zo'n beetje mijn oor bij het afscheid![]()
En je viel volgens mij bijna om
[/quote]quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat valt nog mee; ik kreeg een lik over mijn kin[quote]
Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dear god het was erger dan ik dacht
Het is nog even wennen, sorry
Ik kon er wel om lachenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dear god het was erger dan ik dacht
Het is nog even wennen, sorry
quote:
wacht, wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat valt nog mee; ik kreeg een lik over mijn kin
quote:
Zo, en ik dacht dat ik dronken was, je quote is een beetje gehusseldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat was denk ik opzettelijk, bij mij niet, want hij verloor echt zijn evenwicht
[..]
Ik kon er wel om lachenIs niet erg
Bah, en ik had al 3 keer op ctrl+z gedruktquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo, en ik dacht dat ik dronken was, je quote is een beetje gehusseld
Ik heb er zo eentje nodigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef Takaiki het volgende:
Elies!
Kun je er zoween bouwen?![]()
[ afbeelding ]
Je hebt haar gelikt, nu kan ze dat jou niet meer weigerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |