abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123061378
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123061478
En dan begin ik maar meteen met mijn lijstje van vandaag ook met punten ervoor! (Ik mag in totaal 37 punten)

4 O: Optimel yogurt met muesli
0 T: Paprikaatjes komkommer en tomaat
11 L: 4 boterhammen 2 filet 2 30+kaas + Banaan
2 T: 2 snack a jacks
17 D: Laatste portie lasagne met veel groente (Note to self, een kleinere ovenschaal halen!)
0 T: Mango

Heb nog 2 punten over, vind het lastig om nog iets toe te voegen. En denk eigenlijk ook niet dat de lasagne 17 punten is maar ik neem het liever ruim. Denk eerder 15 punten. Dan zou ik nog 1 boterhammetje extra kunnen nemen. Naja ik zie het vanavond wel na het D, misschien een lekkere cappucino met een timeoutkoekje erbij!

De +0,8 van gisteren is nog steeds +0,8, ga niet meer staan tot en met vrijdag.. Heb de neiging om daar door ook niet al mijn punten op te eten. Maar dat heeft misschien een averechts effect..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123061559
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh, en zelf hier een dikke faal. :+ 9 dagen non-stop hotel en restauranten waar je vaak een voorgekozen menu krijgt is gewoon bijna niet netjes te houden.
Ik probeer er het beste van te maken door iig bij het ontbijt bij de croissants etc. Vandaan te blijven en als ik donderdag weer terug ben gaan we gewoon het ritme weer in.
Ik vind het wel erg knap dat je bij de croissants wegblijft en daarna zsm je gewone patroon weer op wil pakken. Als ik eenmaal begin, blijf ik er zo makkelijk in hangen, helemaal als het meerdere dagen op rij is! Of net als gister, die bakjes kwark voor 'n paar dagen hebben ook maar 1 dag in m'n koelkast doorgebracht :@ :9

Lijstje voor vandaag:
O brinta met rozijn en kaneel
L 2 volkoren met pindakaas of sandwichspread
T fruit en een vers groentesoepje (en evt. een muesli knäckebröd, mezelf kennende wordt dat soepje een flinke bak)
D (niet thuis) minestrone soep met broodjes
B 30min hometrainer

Voldoende drinken was altijd een moeilijk punt, maar sinds ik een thermoskan op m'n bureau heb staan en veel verschillende smaakjes thee gaat dat prima! :)
pi_123062206
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:57 schreef J0ycie88 het volgende:

De +0,8 van gisteren is nog steeds +0,8, ga niet meer staan tot en met vrijdag.. Heb de neiging om daar door ook niet al mijn punten op te eten. Maar dat heeft misschien een averechts effect..
Gek he! Je zou er juist daardoor extra goed op moeten gaan letten, maar ik heb er ook altijd last van hoor. Maar is een mentaal puntje waar we dus aan kunnen werken. :)

Mijn planning van vandaag:
O: 2 gebakken eieren op 2 crackers, 1 cracker met kipfilet
T: bakje kwark met klein beetje agavestroop
L: 2x vloerbrood volkoren, 1 met filet americain, 1 met mozzarella en appel onder de grill :9
T: 1x vloerbrood met filet americain, 1 banaan, paar aardbeien
D: gekookte aardappels, schnitzel, tomaat en courgette over van gisteren
T: weet nog niet

Ik heb nu een schriftje waarin ik alles opschrijf incl. kcal. Dan kan ik echt zien waar en waarom het fout gaat en waarom er maar niks af wil. Dat ligt waarschijnlijk aan de weekenden, maar toch goed om het een keer goed voor ogen te krijgen.

[ Bericht 15% gewijzigd door BananaPancake op 19-02-2013 09:40:58 ]
My salvation lies in your love..
pi_123063576
Ik weet niet hoe ik moet quoten uit het vorige topic, maar echt oprecht bedankt voor alle tips en adviezen *;
Wat brighteyes schrijft daar herken ik mezelf in, ik zie het inderdaad als keerpunt en wil na de SB periode verder gaan en de voeding op een gezonde manier ophogen.

Waar ik dan benieuwd naar ben, hoe heb jij dat gedaan Brighteyes?

Ik zal hier blijven meelezen en als de kilo's eraf zijn kom ik hier zeker terug voor adviezen om dat op een gezonde manier zo te houden :Y
pi_123064206
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:36 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet quoten uit het vorige topic, maar echt oprecht bedankt voor alle tips en adviezen *;
Wat brighteyes schrijft daar herken ik mezelf in, ik zie het inderdaad als keerpunt en wil na de SB periode verder gaan en de voeding op een gezonde manier ophogen.

Waar ik dan benieuwd naar ben, hoe heb jij dat gedaan Brighteyes?

Ik zal hier blijven meelezen en als de kilo's eraf zijn kom ik hier zeker terug voor adviezen om dat op een gezonde manier zo te houden :Y
Succes! :)

Ik heb zooooooo'n zin om iets te bakken :o Gewoon niet grappig meer..
pi_123066660
Eetlijstje voor vandaag:
o: 2 volkoren boterhammen philadelphia
s: 1 uur soort van bokstraining gedaan
t: 2 crackers filet americain
l: noodles met cashewnootjes en veel verse groente, schaaltje yoghurt
d: zelfgemaakte maaltijdsalade (kidneybonen, mango, sla, komkommer, bleekselderij, paprika en tomaat), cup a soup en 2 snee roggebrood
t: sinaasappel

Ik hoop dat ik op het werk van de chocolaatjes af kan blijven, want patient heeft meerdere dozen met chocola afgegeven, dus die verstop ik maar als ik op het werk kom.

Mvrpoes is het niet handiger om te posten terwijl je aan het SBen bent? Dan heb je hier ook een stok achter de deur.
pi_123066911
O: 3 volkorencrackers (2x 20+smeerkaaas, 1 appelstroop); beker melk
T: banaan, klein stukje taart (jarige collega en mn gebakdate van vorige week ging niet door :) ).
L: 4 volkoren (2x vegapate, 2x sandwichspread), cherrytomaatjes, druiven.
T: appel
D: pasta met snijbiet :9. Doe er nog wat gebakken halluomi bij.
T: magere kwark met muesli en gebroken lijnzaad.

Zo, fijn dagje vandaag O+
pi_123067597
O: Bruin brood met gebakken ei, jus d'orange.
T: Paprika.
L: Sla ik over, heb net pas ontbeten en we eten om 16.45.
D: Gebakken aardappelen, kip krokant en witte bonen in tomatensaus.
T: Weet nog niet, misschien cherrytomaatjes ofzo.
Denk niet dat bewegen er vandaag van zal komen, dus morgen dan maar wat extra.

Afgelopen weekend een dagje weg geweest met een vriendin, die zo'n honger had dat ze zowel bij de Mac als bij Burger King twee menu's gegeten had. :') Zelf maar sterk geweest en beide keren overgeslagen, vooral omdat ik de dag ervoor zelf al friet had gehad. Was een slimme zet, want toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan was er 1,4 kilo af. Heb afgelopen week dan ook ontzettend veel bewogen, meer dan normaal, dus hoop wel dat ik 't nu eraf kan houden.
pi_123067634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:29 schreef searchanddestroy het volgende:

Afgelopen weekend een dagje weg geweest met een vriendin, die zo'n honger had dat ze zowel bij de Mac als bij Burger King twee menu's gegeten had. :') Zelf maar sterk geweest en beide keren overgeslagen, vooral omdat ik de dag ervoor zelf al friet had gehad. Was een slimme zet, want toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan was er 1,4 kilo af. Heb afgelopen week dan ook ontzettend veel bewogen, meer dan normaal, dus hoop wel dat ik 't nu eraf kan houden.
Woow had ze dan 4 menu´s??? :o
pi_123067737
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:30 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Woow had ze dan 4 menu´s??? :o
Ja. :D :') Ze kan het hebben, dat dan weer wel.
pi_123067822
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:33 schreef searchanddestroy het volgende:

[..]

Ja. :D :') Ze kan het hebben, dat dan weer wel.
Ik heb ook zo'n vriendin.. bizar blijf ik het toch vinden :P
pi_123067826
Ja, ik wil opzich wel blijven meeposten maar dat is frustrerend voor zowel jullie als mij, jullie hebben kritiek op het eten en ik wil me aan mijn lijstje houden :+

En idd woww, 4 menu's :o Ik zou het nooit wegkrijgen!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 12:53:47 #14
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123068329
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:36 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ja, ik wil opzich wel blijven meeposten maar dat is frustrerend voor zowel jullie als mij, jullie hebben kritiek op het eten en ik wil me aan mijn lijstje houden :+

En idd woww, 4 menu's :o Ik zou het nooit wegkrijgen!
Je hoeft natuurlijk niet alleen lijstjes te posten hč ;) Juist ook frustraties of juichmomentjes delen kan fijn zijn! Ik vind het heerlijk om het van me af te schrijven als ik er helemaal doorheen, en er zitten hier genoeg helden die op dat moment precies het goede weten te zeggen, waardoor je er weer tegenaan kan!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:01:59 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_123068594
gewoon geen lijstjes posten, dat heeft voor mij ook altijd prima gewerkt :+
Hoi :W
disclaimer
pi_123068693
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:53 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Je hoeft natuurlijk niet alleen lijstjes te posten hč ;) Juist ook frustraties of juichmomentjes delen kan fijn zijn! Ik vind het heerlijk om het van me af te schrijven als ik er helemaal doorheen, en er zitten hier genoeg helden die op dat moment precies het goede weten te zeggen, waardoor je er weer tegenaan kan!
Daarvoor zou ik inderdaad wel willen blijven meeposten idd :) Ook om anderen te steunen.

Waar ik wel héél erg trots op ben is dat ik al anderhalve dag zonder moeite water en alleen maar water drink.
Voordat ik ging dieten zag ik daar als een berg tegenop om alleen maar water te mogen drinken. Water is voor de vissen zei ik altijd en dat meende ik ook echt. Vond het verschrikkelijk een glas water te nemen of ik stelde het uit en dronk daardoor te weinig. En nu drink ik het al 1,5 dag *O*

Morgen wel een klein dingetje, mijn allerbeste vriendinnetje is jarig geweest en daarvoor gaan we morgen naar de stad, samen ontbijten en winkelen etc. Nu wil ze me morgen op een stukje taart trakteren voor haar verjaardag. Omdat het mijn allerbeste vriendinnetje is neem ik het ;) maar bij een ander had ik nee gezegd.
Zou het heel veel invloed hebben aan t einde vd week?
pi_123068712
Ja, je komt accuut 25kg aan.

Wat denk je zelf?
Ja doei.
pi_123068735
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:05 schreef Mvr.Poes het volgende:

Morgen wel een klein dingetje, mijn allerbeste vriendinnetje is jarig geweest en daarvoor gaan we morgen naar de stad, samen ontbijten en winkelen etc. Nu wil ze me morgen op een stukje taart trakteren voor haar verjaardag. Omdat het mijn allerbeste vriendinnetje is neem ik het ;) maar bij een ander had ik nee gezegd.
Ach, er is niets mis met een stuk taart, als je maar niet overdrijft.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:08:00 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_123068749
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:05 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Daarvoor zou ik inderdaad wel willen blijven meeposten idd :) Ook om anderen te steunen.

Waar ik wel héél erg trots op ben is dat ik al anderhalve dag zonder moeite water en alleen maar water drink.
Voordat ik ging dieten zag ik daar als een berg tegenop om alleen maar water te mogen drinken. Water is voor de vissen zei ik altijd en dat meende ik ook echt. Vond het verschrikkelijk een glas water te nemen of ik stelde het uit en dronk daardoor te weinig. En nu drink ik het al 1,5 dag *O*

je zal er geen kilo's van aankomen, maar mijn persoonlijke mening is wel dat als je pas anderhalve dag aan het lijnen / dieten bent het wellicht niet zo handig is om al meteen aan de taart te gaan. Maar dat ben ik - en ik ben nogal streng voor mezelf :P
disclaimer
pi_123069078
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon geen lijstjes posten, dat heeft voor mij ook altijd prima gewerkt :+
Hoi :W
Hallooo :D Gezellig dat je er weer bent :)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:20:00 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_123069148
Ja, ik ging stoppen met roken, dat combineerde ff niet zo goed met afvallen :@
Maar ze belden net dat mijn trouwjurk binnen is, dus de paniek sloeg acuut toe :')
disclaimer
pi_123069179
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik ging stoppen met roken, dat combineerde ff niet zo goed met afvallen :@
Maar ze belden net dat mijn trouwjurk binnen is, dus de paniek sloeg acuut toe :')
Aaw, hoe lang is het nog? Komt vast goed toch :)

Is het stoppen wel gelukt dan :)?
pi_123069200
:W

Lijstje van vandaag:
O: dubbele boterham met magere rauwe ham en koffie
L: Dubbele boterham met magere rauwe ham + roggebrood met kaas
T: Koffie en iets van fruit.
D: Stukje zalmfilet, broccoli, paar gebakken aardappels
T: (vanavond laat) bakje yoghurt.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:22:42 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_123069254
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Aaw, hoe lang is het nog? Komt vast goed toch :)

Is het stoppen wel gelukt dan :)?
nog iets meer dan drie maanden, weet je hoe snel!!!

Stoppen was succesvol, de stopkilo's zijn er ook weer af, nu nog minstens 8 voor de bruiloft proberen te pakken :D
Hoe is t hier?
disclaimer
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:24:40 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_123069312
LOL, op de gram ook echt, mijn ticker staat precies op mijn gewicht van vanmorgen zie ik _O-
disclaimer
pi_123069332
Oehoehoe spannend en leuk!
Je hebt goede motivatie dus lukt jou vast! Trouwjurken O+
pi_123069458
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je zal er geen kilo's van aankomen, maar mijn persoonlijke mening is wel dat als je pas anderhalve dag aan het lijnen / dieten bent het wellicht niet zo handig is om al meteen aan de taart te gaan. Maar dat ben ik - en ik ben nogal streng voor mezelf :P
Was ook mijn bedoeling. Ach ik neem het stukje taart gewoon en dan sla ik het avond tussendoortje gewoon een keer over :)

En wat leuk, trouwen ^) O+ Komt vast wel goed met je jurk, als je zelf maar straalt O+ Dat maakt vaak nog meer indruk.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:04:36 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_123071006
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:28 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Was ook mijn bedoeling. Ach ik neem het stukje taart gewoon en dan sla ik het avond tussendoortje gewoon een keer over :)

En wat leuk, trouwen ^) O+ Komt vast wel goed met je jurk, als je zelf maar straalt O+ Dat maakt vaak nog meer indruk.
Dat komt wel goed denk ik :D
Plus baleinen ende korsetten, die doen ook veel _O_
disclaimer
pi_123071053
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:29 schreef searchanddestroy het volgende:

Leuke afleiding die 4 menu's maar waarom eet je weer zo extreem weinig
pi_123071747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuke afleiding die 4 menu's maar waarom eet je weer zo extreem weinig
Na het eten van alles op dit lijstje zit ik gewoon vol, heb ook geen honger oid, dus ik heb geen behoefte om meer te eten als je snapt wat ik bedoel.
pi_123071800
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:18 schreef searchanddestroy het volgende:

[..]

Na het eten van alles op dit lijstje zit ik gewoon vol, heb ook geen honger oid, dus ik heb geen behoefte om meer te eten als je snapt wat ik bedoel.
Snap ik precies ^O^ mensen met anorexia zitten na een appel ook propvol.
pi_123072062
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Snap ik precies ^O^ mensen met anorexia zitten na een appel ook propvol.
Nogal makkelijk om zo maar even te zeggen dat ik anorexia heb. :)
pi_123072131
searchanddestroy jij was toch wel diegene die in het vorige topic toegaf zich schuldig te voelen als je meer at dan zo'n lijstje? (Dat neer komt op minder dan 1000kcal).

Verder moet je niet naar je lichaam luisteren want die raakt er aan gewend om weinig te eten. Dus gewoon netjes 1500kcal op een dag eten/om de 2 a 3 uur eten.
pi_123072257
Waarom om de 2 a 3 uur?
pi_123072372
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:30 schreef tjoptjop het volgende:
Waarom om de 2 a 3 uur?
Omdat searchanddestroy veel en veel te weinig eet dan is dit een makkelijk patroon om jezelf aan te leren.

Persoonlijk vind ik het ook een fijn omdat je op die manier nooit honger hebt en de verbranding blijft ook op gang.
pi_123072450
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Omdat searchanddestroy veel en veel te weinig eet dan is dit een makkelijk patroon om jezelf aan te leren.

Persoonlijk vind ik het ook een fijn omdat je op die manier nooit honger hebt en de verbranding blijft ook op gang.
Maar je kunt ook grotere porties en meer tijd er tussen nemen, heb je hetzelfde effect. Denk dat het voor ieder persoonlijk is wat het prettigst is.
pi_123072544
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:35 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Maar je kunt ook grotere porties en meer tijd er tussen nemen, heb je hetzelfde effect. Denk dat het voor ieder persoonlijk is wat het prettigst is.
Zeker :Y daarom zeg ik ook voor mij persoonlijk vind ik het fijn.

En voor searchanddestroy lijkt het mij gewoon een goed begin als je uit jezelf te veel te weinig eet. Als je dan om de twee uur eet moet je wel aan redelijk wat voedingsstoffen komen.
pi_123072549
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:26 schreef Sarabi het volgende:
searchanddestroy jij was toch wel diegene die in het vorige topic toegaf zich schuldig te voelen als je meer at dan zo'n lijstje? (Dat neer komt op minder dan 1000kcal).

Verder moet je niet naar je lichaam luisteren want die raakt er aan gewend om weinig te eten. Dus gewoon netjes 1500kcal op een dag eten/om de 2 a 3 uur eten.
Ja, dat klopt. Maar als ik geen honger heb dan is dat, in mijn ogen, omdat ik voldoende gegeten heb, dus waarom zou ik dan "onnodig" meer eten? Dat is ook wat ik bedoel met schuldgevoel. Daarnaast zegt een lijstje ook niet veel, want 's avonds schep ik altijd meer op waardoor ik echt wel genoeg binnenkrijg. Dat is uiteindelijk toch voor iedereen anders. Vind 't nogal apart om maar meteen te zeggen dat ik anorexia heb; als ik naar sommige lijstjes in deze topicreeks kijk dan eten anderen ook niet bepaald veel.
pi_123072638
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:37 schreef searchanddestroy het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Maar als ik geen honger heb dan is dat, in mijn ogen, omdat ik voldoende gegeten heb, dus waarom zou ik dan "onnodig" meer eten? Dat is ook wat ik bedoel met schuldgevoel. Daarnaast zegt een lijstje ook niet veel, want 's avonds schep ik altijd meer op waardoor ik echt wel genoeg binnenkrijg. Dat is uiteindelijk toch voor iedereen anders. Vind 't nogal apart om maar meteen te zeggen dat ik anorexia heb; als ik naar sommige lijstjes in deze topicreeks kijk dan eten anderen ook niet bepaald veel.
Ik zeg niet dat je anorexia hebt ik maak alleen de vergelijking dat het niets wil zeggen als je vol zit of geen honger hebt.
Die meiden hebben ook geen honger.
Dus als die meiden vol zitten na 2 appels op een dag hebben ze genoeg gegeten volgens jou? Want dat zegt hun lichaam.

Er komen hier veel lijstje voorbij die op crashen lijken dat klopt (daar zeg ik ook altijd iets van) maar die van jou zijn echt nog een stuk erger en samen met die opmerking van schuldig voelen vind ik het ook zorgwekkend.
pi_123072731
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:37 schreef searchanddestroy het volgende:

[..]

Daarnaast zegt een lijstje ook niet veel, want 's avonds schep ik altijd meer op waardoor ik echt wel genoeg binnenkrijg
Als ik naar je lijstje van gisteren kijk kreeg je overdag zo'n 300 kcal binnen en vandaag nog geen 200kcal.
Dus je wilt zeggen dat je avondeten zoveel is dat dat ongeveer 1500kcal is?

Als dat al zo zou zijn dan nog is het een heel ongezond etenspatroon.
pi_123072763
Hey SQ :W Ik vroeg me deze week nog af hoe het met je ging! Die trouwjurk gaat gewoon passen hoor, nog 3 maanden is tijd zat *) (jij kon toch ook best vlot afvallen? en aankomen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:44:31 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_123072795
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als ik naar je lijstje van gisteren kijk kreeg je overdag zo'n 300 kcal binnen en vandaag nog geen 200kcal.
Dus je wilt zeggen dat je avondeten zoveel is dat dat ongeveer 1500kcal is?

Als dat al zo zou zijn dan nog is het een heel ongezond etenspatroon.
Nog geen 200 met brood, gebakken ei en jus 'd orange?
Dan wil ik het recept, dan ga ik dat vaker eten *O*
disclaimer
pi_123072812
Oja SQ is terug :W
Je ziet er sowieso al supergoed uit dus dat gaat met je trouwjurk helemaal goed komen.
pi_123072839
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat het een snee brood en een klein ei is als ik de persoon een beetje kan inschatten ;)
Maar goed zelfde verhaal als het 300, 400 of 500kcal is.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:46:02 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_123072860
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Hey SQ :W Ik vroeg me deze week nog af hoe het met je ging! Die trouwjurk gaat gewoon passen hoor, nog 3 maanden is tijd zat *) (jij kon toch ook best vlot afvallen? en aankomen)
Ik kan als een mongool afvallen en aankomen :D
Dat is niet fijn! (en dat afvallen is vnl omdat ik retestreng ben voor mezelf :') )

Trouwjurk is besteld op mijn huidige afmetingen, dus passen zal ie wel doen :D
Hoe ist met jou dan?
disclaimer
pi_123072928
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:

Men neme 1 eitje:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:48:44 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_123072971
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Men neme 1 eitje:
[ afbeelding ]
:D
En die bak je dan neem ik aan zonder vetten?
disclaimer
pi_123072990
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Men neme 1 eitje:
[ afbeelding ]
Lief eitje O+

Wat ik me nog wel afvraag (verder ga ik het negeren) hoe komt zo iemand dan aan overgewicht?
pi_123073009
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D
En die bak je dan neem ik aan zonder vetten?
Dat doe ik sowieso altijd, is dat raar?
pi_123073035
Ik bak altijd gewoon eerst spekjes uit en dan is daarna de pan vet genoeg voor 't eitje om niet te blijven plakke *) :')!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')