Ik vind het wel erg knap dat je bij de croissants wegblijft en daarna zsm je gewone patroon weer op wil pakken. Als ik eenmaal begin, blijf ik er zo makkelijk in hangen, helemaal als het meerdere dagen op rij is! Of net als gister, die bakjes kwark voor 'n paar dagen hebben ook maar 1 dag in m'n koelkast doorgebrachtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, en zelf hier een dikke faal.9 dagen non-stop hotel en restauranten waar je vaak een voorgekozen menu krijgt is gewoon bijna niet netjes te houden.
Ik probeer er het beste van te maken door iig bij het ontbijt bij de croissants etc. Vandaan te blijven en als ik donderdag weer terug ben gaan we gewoon het ritme weer in.
Gek he! Je zou er juist daardoor extra goed op moeten gaan letten, maar ik heb er ook altijd last van hoor. Maar is een mentaal puntje waar we dus aan kunnen werken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:57 schreef J0ycie88 het volgende:
De +0,8 van gisteren is nog steeds +0,8, ga niet meer staan tot en met vrijdag.. Heb de neiging om daar door ook niet al mijn punten op te eten. Maar dat heeft misschien een averechts effect..
Succes!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:36 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet quoten uit het vorige topic, maar echt oprecht bedankt voor alle tips en adviezen![]()
Wat brighteyes schrijft daar herken ik mezelf in, ik zie het inderdaad als keerpunt en wil na de SB periode verder gaan en de voeding op een gezonde manier ophogen.
Waar ik dan benieuwd naar ben, hoe heb jij dat gedaan Brighteyes?
Ik zal hier blijven meelezen en als de kilo's eraf zijn kom ik hier zeker terug voor adviezen om dat op een gezonde manier zo te houden
Woow had ze dan 4 menu´s???quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:29 schreef searchanddestroy het volgende:
O: Bruin brood met gebakken ei, jus d'orange.
T: Paprika.
L: Sla ik over, heb net pas ontbeten en we eten om 16.45.
D: Gebakken aardappelen, kip krokant en witte bonen in tomatensaus.
T: Weet nog niet, misschien cherrytomaatjes ofzo.
Denk niet dat bewegen er vandaag van zal komen, dus morgen dan maar wat extra.
Afgelopen weekend een dagje weg geweest met een vriendin, die zo'n honger had dat ze zowel bij de Mac als bij Burger King twee menu's gegeten had.Zelf maar sterk geweest en beide keren overgeslagen, vooral omdat ik de dag ervoor zelf al friet had gehad. Was een slimme zet, want toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan was er 1,4 kilo af. Heb afgelopen week dan ook ontzettend veel bewogen, meer dan normaal, dus hoop wel dat ik 't nu eraf kan houden.
Ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:30 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Woow had ze dan 4 menu´s???
Ik heb ook zo'n vriendin.. bizar blijf ik het toch vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:33 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ze kan het hebben, dat dan weer wel.
Je hoeft natuurlijk niet alleen lijstjes te posten hèquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:36 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ja, ik wil opzich wel blijven meeposten maar dat is frustrerend voor zowel jullie als mij, jullie hebben kritiek op het eten en ik wil me aan mijn lijstje houden![]()
En idd woww, 4 menu'sIk zou het nooit wegkrijgen!
Daarvoor zou ik inderdaad wel willen blijven meeposten iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:53 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet alleen lijstjes te posten hèJuist ook frustraties of juichmomentjes delen kan fijn zijn! Ik vind het heerlijk om het van me af te schrijven als ik er helemaal doorheen, en er zitten hier genoeg helden die op dat moment precies het goede weten te zeggen, waardoor je er weer tegenaan kan!
Ach, er is niets mis met een stuk taart, als je maar niet overdrijft.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:05 schreef Mvr.Poes het volgende:
Morgen wel een klein dingetje, mijn allerbeste vriendinnetje is jarig geweest en daarvoor gaan we morgen naar de stad, samen ontbijten en winkelen etc. Nu wil ze me morgen op een stukje taart trakteren voor haar verjaardag. Omdat het mijn allerbeste vriendinnetje is neem ik hetmaar bij een ander had ik nee gezegd.
Zou het heel veel invloed hebben aan t einde vd week?
je zal er geen kilo's van aankomen, maar mijn persoonlijke mening is wel dat als je pas anderhalve dag aan het lijnen / dieten bent het wellicht niet zo handig is om al meteen aan de taart te gaan. Maar dat ben ik - en ik ben nogal streng voor mezelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:05 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik inderdaad wel willen blijven meeposten iddOok om anderen te steunen.
Waar ik wel héél erg trots op ben is dat ik al anderhalve dag zonder moeite water en alleen maar water drink.
Voordat ik ging dieten zag ik daar als een berg tegenop om alleen maar water te mogen drinken. Water is voor de vissen zei ik altijd en dat meende ik ook echt. Vond het verschrikkelijk een glas water te nemen of ik stelde het uit en dronk daardoor te weinig. En nu drink ik het al 1,5 dag![]()
Morgen wel een klein dingetje, mijn allerbeste vriendinnetje is jarig geweest en daarvoor gaan we morgen naar de stad, samen ontbijten en winkelen etc. Nu wil ze me morgen op een stukje taart trakteren voor haar verjaardag. Omdat het mijn allerbeste vriendinnetje is neem ik hetmaar bij een ander had ik nee gezegd.
Zou het heel veel invloed hebben aan t einde vd week?
Halloooquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon geen lijstjes posten, dat heeft voor mij ook altijd prima gewerkt
Hoi
Aaw, hoe lang is het nog? Komt vast goed tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik ging stoppen met roken, dat combineerde ff niet zo goed met afvallen
Maar ze belden net dat mijn trouwjurk binnen is, dus de paniek sloeg acuut toe
nog iets meer dan drie maanden, weet je hoe snel!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Aaw, hoe lang is het nog? Komt vast goed toch
Is het stoppen wel gelukt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |