Inderdaad, een game waar nog nieta van bekens is en een sequel op een game met een gemiddelde van 2.5 ofzo. Geweldigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Killzone, Bioshock, CoD, iig nog een paar redenen om hem te houden.
Yupquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Die CoD was in 2011 al aangekondigd, is dit niet Black Ops Declassified geworden?
Waarom staat die dan in de OP.quote:
open nieuw deel -> werken. Geen tijd om de OP voor prachtige nieuwe dingen te updaten. maar doe gek, doe een voorstelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Waarom staat die dan in de OP.
Was Phantasy Star niet altijd kut? Of is deel 2 wel de moeite waard? Is het een MMORPG op de Vita? Gaan ze daar geen maandelijkse betaling voor vragen? Zoveel vragen..quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:09 schreef videonatic het volgende:
Hyped voor phantasy star online 2... please sony don't fuck it up, EU release asap.
Turn based JRPG. Dikke win wat mij betreft, maar lees vooral wat reviews.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Is P4G de moeite waarD? Heb nog gamemania bonnen.
Is het een turnbased game ofzo?
waar kan ik het mee vergelijken?
Ja, een van de beste (zo niet het beste) spel wat voor de Vita te krijgen is. Super graphics, blijft vloeiend lopen en ontzettend veel content.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:09 schreef Puzom het volgende:
Iemand hier die Virtua Tennis 4 voor de Vita speelt?
Ervaringen?
En maar een tientje bij Zavvi. www.zavvi.nl/games-ps-vita/virtua-tennis-4/10480779.htmlquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:09 schreef Puzom het volgende:
Iemand hier die Virtua Tennis 4 voor de Vita speelt?
Ervaringen?
Thanks!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:40 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja, een van de beste (zo niet het beste) spel wat voor de Vita te krijgen is. Super graphics, blijft vloeiend lopen en ontzettend veel content.
Mijn 16GB kaartje is bijna vol. Maar om nou 90 euro neer te leggen voor een 32 GB kaartje, ik moet er nog even goed over na denken![]()
Hoe snel worden ze over gezet?quote:
minuut of twee dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hoe snel worden ze over gezet?
Op de pc kun je op je gemakje gaan schijten, koffie drinken en je wijf een beurt geven.
Sterker nog, hij is nu net iets meer dan 7,50 incl verzendingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En maar een tientje bij Zavvi. www.zavvi.nl/games-ps-vita/virtua-tennis-4/10480779.html
Awesome, ook maar ff halen dan!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is nu net iets meer dan 7,50 incl verzending
Daar kan ik hem niet voor laten liggen
goed nieuws al denk ik dat het meer zegt over de Wii Uquote:Op donderdag 28 februari 2013 05:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Japanese weekly Wii U sales fall below Vita's for the first time
Werd tijd
Schiet nou maar op! 70 uur, eindelijk bij de laatste dungeonquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:42 schreef Chaos-Zero het volgende:
Zit al de hele week te twijfelen om Persona te kopen
Niet zo gek met al die kopers hierquote:
Digitale versie is een stuk duurder zo te zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:19 schreef videonatic het volgende:
meh dan download ik hem lieverheb tot nu toe alles digitaal
RPG, Persona 4 Arena op PS3 is de fighter.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:59 schreef videonatic het volgende:
Is dat Earth Defense wat trouwens? Ik dacht trouwens dat Persona 4 een RPG was, maar het is een fighter?
I know, maar het gebeurt ook wel eens dat het veel eerder binnenkomtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zavvi duurt soms drie weken, no worries
Geniale Game! Als is die 2de wel iets leuker vond ik.quote:
een troost, zavvi is in ieder geval sneller dan iets downloaden via PSNquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zavvi duurt soms drie weken, no worries
Fucking hell wat ZUIG ik in die game zegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg deze week Ninja Gaiden binnen voor Vita. Ben benieuwd hoe onze relatie is na al die jaren
Heb die ook gisteren binnengekregen. Ga er morgen aan beginnen. Hoor er ook alleen maar positieve verhalen over, heb er ook zin an!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Persona 4 gekochtHad nog een bon van ¤10 die ik bij de Game Mania kan gebruiken, dus heb dat net maar even gedaan. ¤29,98 voor zo'n (van horen zeggen) topper is geen geld!
Hoever ben je inmiddels? Ik heb zojuist chapter 1 gehaald zonder dood te gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fucking hell wat ZUIG ik in die game zeg.
Oh wow, had veel duurder verwacht. Thanks. Ik ga even speuren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
125 met geheugen kaart. Op Amazon zijn er al aanbiedingen voor 150 geweest namelijk
NU AL!?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:43 schreef Kn0x het volgende:
Dus..ondergetekende heeft sinds gisteren ook een Vita. Iemand nog een tip waar ik (redelijk) goedkoop een 32GB kaartje kan scoren.
quote:
True, maar je was zo ijverig op zoek (een half jaar geleden).quote:Op maandag 18 maart 2013 12:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]![]()
100 euro voor PS Vita met 4GB geheugenkaart. Wachten loont.
Ja zal wel lukken. Wachten tot mijn GB-card binnenkomt. Dan kan ik gelijk Uncharted, Metal Gear Solid e.d. erop knallen. PS Plus FTW.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
True, maar je was zo ijverig op zoek (een half jaar geleden).
Veel plezier ermee!
Metal Gear Solid op de Vita is echtquote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ja zal wel lukken. Wachten tot mijn GB-card binnenkomt. Dan kan ik gelijk Uncharted, Metal Gear Solid e.d. erop knallen. PS Plus FTW.
Idd, wat een ontzettende fap game zeg.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Metal Gear Solid op de Vita is echt
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:15 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/DisneyMoviesUK/status/313667489215168513
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |