Oh crap, dat kén eg nie. Helaas wel een van de fouten die ik nog regelmatig maak.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n lelijke fout hè.
Sowieso een veelgemaakte fout. Vanochtend ook nog tijdens een zitting die ik bijwoonde. Advocaat van de wederpartij sprak continue van "hetgeen wat" en "als zijnde". Tenenkrommendquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh crap, dat kén eg nie. Helaas wel een van de fouten die ik nog regelmatig maak.
Hopelijk heb je er wel even wat van gezegdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sowieso een veelgemaakte fout. Vanochtend ook nog tijdens een zitting die ik bijwoonde. Advocaat van de wederpartij sprak continue van "hetgeen wat" en "als zijnde". Tenenkrommend
Zeker. Criticize ken je ook natuurlijk.quote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker. Criticize ken je ook natuurlijk.
Pak het antwoord dat ik je heb gegeven als richtlijn en ga ermee verder zoeken.quote:
doelde op betogen of wij adviserend of bank zijn in de zin van 6iquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Pak het antwoord dat ik je heb gegeven als richtlijn en ga ermee verder zoeken.
Zwitserland -> valt dat onder 'gemeenschap': zo ja -> 6, lid 2. Zo nee -> 6i
Ik kwam tot de conclusie dat het niet onder gemeenschap valt. Maar misschien kom jij door meer onderzoek tot de conclusie dat dat wel zo is.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef eriksd het volgende:
Till the end van Toto vind ik ook heerlijk.
Die is inderdaad hilarisch, zeker dat stukje op 00:50 voor de klas.quote:
Het zijn gewenningsfouten. Relatief makkelijk af te leren als je er bewust van bent dat je de fout maakt. Hoewel het onbeleefd is (aangezien mensen er op hun pik getrapt door voelen) is het eigenlijk wel de bedoeling dat je er iemand even op wijst.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sowieso een veelgemaakte fout. Vanochtend ook nog tijdens een zitting die ik bijwoonde. Advocaat van de wederpartij sprak continue van "hetgeen wat" en "als zijnde". Tenenkrommend
Er op wijzen is inderdaad de truc, echter is het denk ik niet echt aan mij om als studentstagiair de advocaat van de wederpartij te wijzen op dergelijke foutenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het zijn gewenningsfouten. Relatief makkelijk af te leren als je er bewust van bent dat je de fout maakt. Hoewel het onbeleefd is (aangezien mensen er op hun pik getrapt door voelen) is het eigenlijk wel de bedoeling dat je er iemand even op wijst.
Ik heb een keer "als zijnde huppeldup* gebruikt toen ik zestien was, toen een loeiharde tik gekregen van een vriend en sindsdien nooit meer durven gebruiken. De harde hand werkt altijd.
Corrigerende tik ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het zijn gewenningsfouten. Relatief makkelijk af te leren als je er bewust van bent dat je de fout maakt. Hoewel het onbeleefd is (aangezien mensen er op hun pik getrapt door voelen) is het eigenlijk wel de bedoeling dat je er iemand even op wijst.
Ik heb een keer "als zijnde huppeldup* gebruikt toen ik zestien was, toen een loeiharde tik gekregen van een vriend en sindsdien nooit meer durven gebruiken. De harde hand werkt altijd.
Gewoon opstaan. Luister novietenhond !quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er op wijzen is inderdaad de truc, echter is het denk ik niet echt aan mij om als studentstagiair de advocaat van de wederpartij te wijzen op dergelijke fouten
Bewegende pics?quote:
Als het de wederpartij is natuurlijk wel. Afmaken die vent.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er op wijzen is inderdaad de truc, echter is het denk ik niet echt aan mij om als studentstagiair de advocaat van de wederpartij te wijzen op dergelijke fouten
proestquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gewoon opstaan. Luister novietenhond !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |