nouwja, ik het mooie antwoord van haarbal met de notitie, is 6i van toepassing dan nee, geld 6i niet dan jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook of je zeker wist dat 6i van toepassing was
Ja, maarja, dat zegt dus niet zoveel als je daadwerkelijk moet aangeven wat er nou gedaan moet worden. Ben je net zover als wat ik toen ff riep over globale regels voor het verrichten van diensten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
nouwja, ik het mooie antwoord van haarbal met de notitie, is 6i van toepassing dan nee, geld 6i niet dan ja
nouwja, nu maar op jacht naar een Kluwer loggin. Of hopen dat de ict desk mijn login via de hva deblokkeerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, maarja, dat zegt dus niet zoveel als je daadwerkelijk moet aangeven wat er nou gedaan moet worden. Ben je net zover als wat ik toen ff riep over globale regels voor het verrichten van diensten.
Incredible how you caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.....see right through me!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:05 schreef eriksd het volgende:
The invisible man blijft een lekker nummer.
Dat geroep tussendoor. Freddy Mercury ! RRRRRRRRRRRRRRRRoger Taylor !quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef eriksd het volgende:
Dat basslijntje blijft zo lekker hangen.
Ik om 4quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Yreal het volgende:
Man man. Hoe ik nou zo verrot ben ... Lag gister om 9 uur...
Ik ben zelf meer van I'll be over you.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef eriksd het volgende:
Till the end van Toto vind ik ook heerlijk.
Die 7.000 woorden grens kan ook gezien worden als een gunst van de UvA. Scriptieonderzoek heeft binnen de FDR nooit hoog op de prioriteitenlijst gestaan aangezien dit voor veel studenten een vertragende factor was. Een zogenaamde artikel 6 scriptie was dan ook meer dan voldoende ('Artikel 6 van wetje X stelt dit, dit zegt de parlementaire geschiedenis erover en dit vindt de Hoge raad ervan in zijn jurisprudentie en klaar is kees') om af te kunnen studeren. De meeste rechtenstudenten vinden een afstudeerstage 10x belangrijker dan het schrijven van een wetenschappelijk essay.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:03 schreef eriksd het volgende:
De ondergrens op de UvA is zoals ik het nu zie 7.000 woorden.
Ik wil ook wel weer de zoveelste verhandeling over de onzakelijke lening schrijven maar krijg je daar goede studenten van? Ik denk dat je als universiteit uiteindelijk ook jezelf in je voet schiet als er gewoon geen noemenswaardige scripties kunnen worden geschreven.
Snap het punt van Valid ook zeker, maar er lijkt gewoon een mismatch te ontstaan tussen wat de UvA wil en wat de docenten eisen.
Hoezo uitpluizen? Wat moet je verder uitpluizen? Was mijn langdradig antwoord niet voldoende?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Yreal het volgende:
Ik heb echt even een hekel aan mijn begeleider. Ik moet 6i ook nog gaan uitpluizen...
en de server blokt alles van kluwer tot fiscaal totaal
doet ie ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:33 schreef Ryon het volgende:
Maar Yreal, het komt nu over alsof die vent iets anders van je verwacht qua werk dan hij bij het sollicitatiegesprek liet blijken.
betogen of 6i van toepassing isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoezo uitpluizen? Wat moet je verder uitpluizen? Was mijn langdradig antwoord niet voldoende?
Nou, het klinkt alsof het werk nu inhoudelijk ook nog wat voorstelt. Dat is dan wel een verbetering. In de eerste instantie loop je stage om het een en ander te leren, maar wees wel eerlijk over hetgeen wat hij van je kan verwachten. Hij een MER hbo'r als stagiair, geen afgestudeerd fiscalist in loondienst.quote:
Ik vind dit altijd zo'n lelijke fout hè.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou, het klinkt alsof het werk nu inhoudelijk ook nog wat voorstelt. Dat is dan wel een verbetering. In de eerste instantie loop je stage om het een en ander te leren, maar wees wel eerlijk over hetgeen wat hij van je kan verwachten. Hij een MER hbo'r als stagiair, geen afgestudeerd fiscalist in loondienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |