Gewoon doorgaan met je leven raad ik aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef Johan1994 het volgende:
Die Troel wat zouden we toch zonder haar moeten![]()
Kan dacht ik wel, maar zoals ik het in de beta had geprobeerd vond ik de interactie tussen steden niet geweldig lopenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar is het nou mogelijk om een stad te maken die volledig uit industrie bestaat en het dus moet hebben van de inwoners van een andere stad? Het lijkt me wel tof om dat hele vlak gewoon vol te bouwen met industrie en iedere ochtend de file te bekijken op de snelweg
Dat klinkt wel tof eigenlijk!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef Thrilled het volgende:
Dat is meer omdat je zelf moet switchen tussen de steden en moet wachten tot de veranderingen van kracht worden.. Als ik start met woonwijken, en Tiger start met fabrieken, dan kunnen we direct al 'diensten' uit wisselen natuurlijk.. zal een stuk sneller lopen dan dat je het zelf doet..
We moeten toch wat, het duurt nog zo langquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind dat iedereen wel al een hoop aan het bedenken en regelen isIk ga me denk ik even laten verrassen door het spel en gewoon spelen
Ditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind dat iedereen wel al een hoop aan het bedenken en regelen isIk ga me denk ik even laten verrassen door het spel en gewoon spelen
Preciesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
We moeten toch wat, het duurt nog zo lang
Ik ben uit pure verveling maar boekverslagen gaan maken :Squote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Precies
Heb nu bij gebrek aan beter SimCity 4 maar gedownload
Boekverslagenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef tim94 het volgende:
[..]
Ik ben uit pure verveling maar boekverslagen gaan maken :S
Ik ben het weer gaan spelen..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Precies
Heb nu bij gebrek aan beter SimCity 4 maar gedownload
Maar wat als die map "vol" is en je bent zeg maar drie week verder en iedereen heeft alles al uitgebouwdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef Thrilled het volgende:
Dat is meer omdat je zelf moet switchen tussen de steden en moet wachten tot de veranderingen van kracht worden.. Als ik start met woonwijken, en Tiger start met fabrieken, dan kunnen we direct al 'diensten' uit wisselen natuurlijk.. zal een stuk sneller lopen dan dat je het zelf doet..
Volgens bepaalde mensen hier zal er een grotere map beschikbaar komen (tegen betaling).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar wat als die map "vol" is en je bent zeg maar drie week verder en iedereen heeft alles al uitgebouwd
Niemand heeft gezegd dat het er zal komen. Maar er gaat zeker weten DLC weten komen (gratis en betaald, lees de manual maar die Troel hier heeft gedeeld) en de hele community schreeuwt al om grotere steden. EA (en Maxis) zouden heel dom zijn om hier geen gehoor aan te geven. Als het technisch mogelijk is gaat het naar mijn mening 100% zeker gebeuren, maar dat is nog steeds niet gebaseerd op feiten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:28 schreef 82Sander het volgende:
[..]
Volgens bepaalde mensen hier zal er een grotere map beschikbaar komen (tegen betaling).
Is dat zo, of is dat het excuus van EA om geen grotere maps te maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Het probleem is volgens mij dat grotere steden niet geschikt zouden zijn voor de wat tragere systemen. Ze willen dat SimCity toegankelijk blijft voor casual gamers en dat zou niet meer kunnen met grotere maps. Als je die dan vol bouwt loopt de hele handel vast.
Dat zou dus betekenen dat een eventuele DLC met grotere maps ook hogere systeem eisen met zich mee krijgen. In dat opzicht dus misschien wel handig om het gescheiden te laten. Dan kan je bij aankoop mensen inlichten dat er andere systeemeisen van toepassing zijn.
Klopt, ik deed altijd met me vader Simcity 2000 Network Edition, was erg leuk om te doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef Wells.p het volgende:
Ha Simcity is niet de eerste Simcity die je online kan met andere kan spelen
Met het niveau van de simulatie waarbij elk stukje stroom, water, afval en personen tot in detail worden gesimuleerd kan ik me voorstellen dat zoiets bij grotere steden veel meer van je computer vergt om te berekenen. Een stad met 100.000 inwoners is makkelijker te berekenen dan een stad met 4 miljoen inwoners.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat zo, of is dat het excuus van EA om geen grotere maps te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |