Ja idd, en dat hij opmerkt dat de cultuur schijnheilig is, en dan tegen hem zeggen dat hij daar trots op moet zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef matthijst het volgende:
Mooi dat die criminelen in de bajes hem dan gaan vertellen hoe het allemaal moet...
Denk dat deze Turk een iets te bolle snoet voor Alors heeft.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
Nou ik denk Alors ook bijna.... (of helemaal..)
Woonboot vulling....quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef matthijst het volgende:
Wat doet die met dat rooie shirt er nou?
Semi-lekkere tafelvulling, of nog wat te melden?
Correct. En ik val ook niet zo op zulke baardjes.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat deze Turk een iets te bolle snoet voor Alors heeft.
Is toch handig? Een "Place Pussy Here"markering?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Correct. En ik val ook niet zo op zulke baardjes.
Fritz Korbach had daar een mooie uitdrukking voor.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is toch handig? Een "Place Pussy Here"markering?
Is me nog niet opgevallen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die pimp naast haar met roze pak kijkt wel happy.
Zou wel een tophoer zijn denkt die met sjaal nu.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:42 schreef matthijst het volgende:
Toch jammer dat die roodshirt geen hoer is... Naja, er niet voor uit komt in ieder geval.
Vertelquote:Op maandag 18 februari 2013 23:45 schreef iFok. het volgende:
We weten wel wat Jeroen gaat doen na deze show....
Naar huis en slapenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:45 schreef iFok. het volgende:
Die bruin lip gaat rimmen terwijl Myrthe de hoer speelt.....quote:Op maandag 18 februari 2013 23:45 schreef iFok. het volgende:
Die carriere van dat kind is na deze aflevering voorbij. Morgen is hij aan de coke en aan de hoeren.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:46 schreef Travel. het volgende:
Wel leuk voor dat kind. Eerst een natte kut en nu allemaal hoeren.
Keus genoeg.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:45 schreef iFok. het volgende:
PvdA meisjequote:Op maandag 18 februari 2013 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Gaat De Pauw voor dat brave PVDA meisje of die rimmende peoplip?
Ze heeft gewoon een goede beurt nodig.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:49 schreef waxmask het volgende:
Myrthe is dan wel niet lelijk, maar echt geilheid straalt er ook niet vanuit...
Rachel mocht willen dat ze eruit zag als haar leeftijd.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kwam even zappend voorbij en dacht even dat het Rachel Hazes was....
Voor de Sjaalquote:Op maandag 18 februari 2013 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Gaat De Pauw voor dat brave PVDA meisje of die rimmende peoplip?
Die Afro toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Zien jullie de baas met dit pak
[ afbeelding ]
Met die skills kan hij mooi sc2 gaan spelenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:53 schreef jcdragon het volgende:
Die jongen moeten ze achter een spelcomputer zetten ipv een piano. Nu kan hij niet meepraten over de laatste games
Behalve meester Frits van groep 7bquote:Op maandag 18 februari 2013 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft morgen wel de meeste knowhow over hoeren in de klas.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve meester Frits van groep 7b
Wie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Wist niet dat Ma Flodder al zo oud is.
ik wist wel dat Nelly al zo oud is!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Haar zoon is al Sinterklaas dus ja..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
En verder nog:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond te gast:
Klep en Shamoun
Militair historicus en activiste over het bloedbad in het Syrische Aleppo.
Mulder en Brounen
Gemeenteraadslid en hoogleraar over de stadshypotheekbank.
Nelly Frijda
De 77-jarige actrice stopt met haar toneelcarrière.
Haar dochter poseert nog in de Playboy.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Haar zoon is al Sinterklaas dus ja..
Vraag me af of die het potloodtestje nog zou doorstaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haar dochter poseert nog in de Playboy.
Tatjana is alleen haar dochter in de seriequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haar dochter poseert nog in de Playboy.
In de films niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tatjana is alleen haar dochter in de serie
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tatjana is alleen haar dochter in de serie
Ik snap nog steeds niet dat ze niet gewoon de naam Kees heeft gehouden.quote:
Mijn potlood doet het iig niet meer bij haar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vraag me af of die het potloodtestje nog zou doorstaan
Tatjana klinkt geiler, Vanessa heet eigenlijk ook Conniequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat ze niet gewoon de naam Kees heeft gehouden.
Haar broer heet ook zo...dan wordt de kans op verwarring wel heel groot.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat ze niet gewoon de naam Kees heeft gehouden.
Dat "kom op, kom op, kom op nou!" klinkt nog steeds geil.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mijn potlood doet het iig niet meer bij haar.
Bijna speelde Vanessa Kees in Flodder, maar ze Connie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tatjana klinkt geiler, Vanessa heet eigenlijk ook Connie
Ja klopt toen heb ik mn onderbroek een keer verwisseld.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat "kom op, kom op, kom op nou!" klinkt nog steeds geil.
Die naam had ze niet voor niets van haar moeder gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haar broer heet ook zo...dan wordt de kans op verwarring wel heel groot.
Maar dat was toen ze nog jong waren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Kees deed Kees ook gewoon. Toen kon dat nog.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
Zulke mensen praten altijd zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:04 schreef OProg het volgende:
Deze mensen moeten eens aan hun hart denken.
Dan komt de boodschap ook wat beter over.
Dat klopt. Maar ik merk dat ik daardoor eigenlijk niet meer echt inhoudelijk naar ze luister want ze doen het ook als ze in een 'normale' situatie zitten. Dus het effect is ook wel weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zulke mensen praten altijd zo.
Afgelopen zomer zat ik met Italianen in een hostel, het leek constant alsof ze boos waren
Het is live.quote:
Haar Nederlands is prima. Haar uitspraak is hinderlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Wel slecht Nederlands als je hier al 13 jaar bent.
Aan de andere kant geloof ik ook niet dat ik vloeiend haar taal zou spreken na 13 jaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Wel slecht Nederlands als je hier al 13 jaar bent.
Ja dat zegt ze toch, en dat is heel geleidelijk gegaan. Straks ontstaat er waarschijnlijk een machtsvacuüm en dan krijg je waarschijnlijk wel echt stront aan de knikker. Maar Assad is ook een lul om geen centimeter toe te geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Nederland heeft democratie niet uit de supermarkt
nee, daar hebben we wat strijd voor geleverd.
Ja maar ik denk dat ze bedoelde dat je scheiding moet hebben (tussen kerk en staat).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:12 schreef Kenju het volgende:
"Je moet schijt hebben", zei ze dat echt?
Zaken gaan tegenwoordig nou eenmaal wat sneller dan 200 jaar geleden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze toch, en dat is heel geleidelijk gegaan. Straks ontstaat er waarschijnlijk een machtsvacuüm en dan krijg je waarschijnlijk wel echt stront aan de knikker. Maar Assad is ook een lul om geen centimeter toe te geven.
Weet ik, maar ik schakel net in, en dat was het eerste dat ik hoorde. Daarna pas dat het om iemand gaat die wat beperkt is in haar Nederlands...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat ze bedoelde dat je scheiding moet hebben (tussen kerk en staat).
quote:Bashar al-Assad is gekozen tot president in 2000 en herkozen in 2007, elke keer zonder tegenkandidaten.
Ik ook.quote:
Nee, maar zag het gewoon niet aankomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
Zijn wij zo kinderachtig? Of daar aan tafel zo veel meer volwassen?
Zij moeten wachten met lachen tot in de coulissen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
Daar twijfelen ze iig niet of de verbinding niet goed is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
Die anderen hebben een uurtje van tevoren al met hem gesprokenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt me eerlijk gezegd puur spanning zo net. Nu komt hij wel goed uit z'n woorden.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:30 schreef Stiggie het volgende:
Zonder blikken en blozen gaat ie wel lekker door.
En een vrij aparte hapering.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar het was gewoon het onverwachte net.
Haast een zekerheidje zou je zeggen.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Echt niet, ze zijn niet zo kinderachtig als jullie.
Ik mag voor het eerst van mijn ouders zo laat opblijven, omdat ik vakantie heb. Dus ben nu een man ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Echt niet, ze zijn niet zo kinderachtig als jullie.
Och, fragmenten waar iemand plat op zijn gezicht valt vinden ze vaak ook grappig.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mag voor het eerst van mijn ouders zo laat opblijven, omdat ik vakantie heb. Dus ben nu een man ja.
Zit zometeen in de zapservice.quote:
Ja idd, als vliegen op stront hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:35 schreef Stiggie het volgende:
Dit topic leeft weer sinds de stotteraar
Alleen op internet zeggen mensen eigenlijk wat ze denken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:36 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Anderen proberen allemaal hun lachen in te houden.
ik weet niet of ik mijn lach in zou kunnen houden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen op internet zeggen mensen eigenlijk wat ze denken.
#Yolo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:38 schreef Trebo het volgende:
Best sneu voor hem toch.. respect dat hij daar gewoon gaat zitten en schijt heeft.
Ik moest aan Shamone! denken doordat die Syrische vrouw Shamoun heetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Ma Flodder was een geil ding vroeger Shamaaoow!
voor haar leeftijd nog steedsquote:
Hij zit overduidelijk met zijn gedachten ergens anders.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:40 schreef Stiggie het volgende:
Jeroen kan het gewoon geen reet interesseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |