Ja idd, en dat hij opmerkt dat de cultuur schijnheilig is, en dan tegen hem zeggen dat hij daar trots op moet zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef matthijst het volgende:
Mooi dat die criminelen in de bajes hem dan gaan vertellen hoe het allemaal moet...
Denk dat deze Turk een iets te bolle snoet voor Alors heeft.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
Nou ik denk Alors ook bijna.... (of helemaal..)
Woonboot vulling....quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef matthijst het volgende:
Wat doet die met dat rooie shirt er nou?
Semi-lekkere tafelvulling, of nog wat te melden?
Correct. En ik val ook niet zo op zulke baardjes.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat deze Turk een iets te bolle snoet voor Alors heeft.
Is toch handig? Een "Place Pussy Here"markering?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Correct. En ik val ook niet zo op zulke baardjes.
Fritz Korbach had daar een mooie uitdrukking voor.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is toch handig? Een "Place Pussy Here"markering?
Is me nog niet opgevallen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die pimp naast haar met roze pak kijkt wel happy.
Zou wel een tophoer zijn denkt die met sjaal nu.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:42 schreef matthijst het volgende:
Toch jammer dat die roodshirt geen hoer is... Naja, er niet voor uit komt in ieder geval.
Vertelquote:Op maandag 18 februari 2013 23:45 schreef iFok. het volgende:
We weten wel wat Jeroen gaat doen na deze show....
Naar huis en slapenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:45 schreef iFok. het volgende:
Die bruin lip gaat rimmen terwijl Myrthe de hoer speelt.....quote:Op maandag 18 februari 2013 23:45 schreef iFok. het volgende:
Die carriere van dat kind is na deze aflevering voorbij. Morgen is hij aan de coke en aan de hoeren.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:46 schreef Travel. het volgende:
Wel leuk voor dat kind. Eerst een natte kut en nu allemaal hoeren.
Keus genoeg.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:45 schreef iFok. het volgende:
PvdA meisjequote:Op maandag 18 februari 2013 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Gaat De Pauw voor dat brave PVDA meisje of die rimmende peoplip?
Ze heeft gewoon een goede beurt nodig.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:49 schreef waxmask het volgende:
Myrthe is dan wel niet lelijk, maar echt geilheid straalt er ook niet vanuit...
Rachel mocht willen dat ze eruit zag als haar leeftijd.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kwam even zappend voorbij en dacht even dat het Rachel Hazes was....
Voor de Sjaalquote:Op maandag 18 februari 2013 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Gaat De Pauw voor dat brave PVDA meisje of die rimmende peoplip?
Die Afro toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Zien jullie de baas met dit pak
[ afbeelding ]
Met die skills kan hij mooi sc2 gaan spelenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:53 schreef jcdragon het volgende:
Die jongen moeten ze achter een spelcomputer zetten ipv een piano. Nu kan hij niet meepraten over de laatste games
Behalve meester Frits van groep 7bquote:Op maandag 18 februari 2013 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft morgen wel de meeste knowhow over hoeren in de klas.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve meester Frits van groep 7b
Wie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Wist niet dat Ma Flodder al zo oud is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |