SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 19-02-2013 00:10:25 ]![]()
Haha ik net kijken, ik denk 'huh is het stoner topic weg?' is die net gesloten
Your beauty never ever scared me.![]()
Hoihoi, Dalando hier. Ik ben geen stoner, maar hier zijn mensen die baas zijn.
Waar is patje?
Grgr Dalando.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
dm hem xoxoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef Dalando het volgende:
Waar is patje?
Grgr Dalando.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2013 00:08:56 ]![]()
Nee kan ik niet XDXDquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:06 schreef VMSDKR het volgende:
Kan iemand m'n ava in de OP ff aanpassen?![]()
Hallo Raphaelo, welkomquote:Op maandag 18 februari 2013 23:55 schreef Raphaelo het volgende:
Hallo iedereen...
Ik ben Raphaelo, en ik ben een stoner.Hoi Dalando, jammer dat je geen stoner bent en patje heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef Dalando het volgende:
Waar is patje?
Grgr Dalando.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dit jaquote:
Maar ja, ik heb een excuus, ik was bij een concert
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
ballonnetjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
#50 ook gemist, zat in de stad.
Heb ballonnetjes gehad
gvd. Whoehahahah.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
slagroompatronen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
#50 ook gemist, zat in de stad.
Heb ballonnetjes gehad
gvd. Whoehahahah.![]()
Ik rook er nog 1 voor 't slapen gaan! En dan zoek ik mijn bedje maar weer eens op
Aightquote:Op maandag 18 februari 2013 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje zat van, dit was m'n originele ook.
Goeiemorgen trouwens
Voor het eerst sinds een tijdje weer om 9 uur moeten beginnen op werk, dus ook lang niet meer zo vroeg op gestaan
Ben al uurtje wakker ofzo, hoor
Fuck the EBU.![]()
Goeiemorgen allemaal
Werkse!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:35 schreef Moira. het volgende:
Aight ik ga naar werk popjes!
Tot vanavond![]()
quote:Net, wakker. Maar ja !quote:
En Vapo-balloons.
en drank. *zucht* ik ben total los
moet zo nog koffie drinken met dat meisje
shit zooi, zit ik daar dan met een dreunende kop xd.Ook in moeilijke tijden.![]()
eerst maar een jointje roken dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Net, wakker. Maar ja !
En Vapo-balloons.
en drank. *zucht* ik ben total los
moet zo nog koffie drinken met dat meisje
shit zooi, zit ik daar dan met een dreunende kop xd.![]()
![]()
Neeuuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
eerst maar een jointje roken dan?ik heb nu alvast een sterke bak pleur gemaakt.
Zo effe een bak snert naar binnen werken en dat moet
afdoende zijn.
Oh ja en een hele warme douche doet ook wonderen
Ook in moeilijke tijden.![]()
Godver, ik moet echt meer tijd inplannen voor besprekingen. Nu lopen ze altijd uit, wat mijn agenda flink verneukt. En het is niet eens zo dat er te veel off-topic gelult wordt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik ben mijn eerste jointje aan 't roken, nog steeds beroerd maar weet het nu onder controle te houden. Had vanmorgen naar de dokter gemoeten maar die bitch wilt toch alleen maar praten over mijn misselijkheid (eigen dokter is op vakantie) en dat is maar een klein deel van mijn probleem momenteel
Ik snap niet zo goed hoe je zo kan klagen over beroerd zijn en toch jointjes kan roken? Dan lijkt het me niet zo ernstig want toen ik ziek was moest ik écht niet denken aan blowen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben mijn eerste jointje aan 't roken, nog steeds beroerd maar weet het nu onder controle te houden. Had vanmorgen naar de dokter gemoeten maar die bitch wilt toch alleen maar praten over mijn misselijkheid (eigen dokter is op vakantie) en dat is maar een klein deel van mijn probleem momenteel![]()
Oh nou moet eerlijk zeggen, afgelopen 3 dagen ging het ook wel een stuk moeizamer toen ik beroerd was maar zodra dat weg gezakt was ging het primaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed hoe je zo kan klagen over beroerd zijn en toch jointjes kan roken? Dan lijkt het me niet zo ernstig want toen ik ziek was moest ik écht niet denken aan blowen.Gaat momenteel ook goed, beroerdheid is zo goed als helemaal over gegaan in honger haha. Daarbij voelde ik me vandaag stukken minder beroerd dan de afgelopen dagen toen ik wakker werd, als ik daarna weer ging slapen was het ook weg als ik wakker werd
Het ligt er bij mij aan waar ik last van heb. Bij sommige kwaaltjes vind ik een jointje heerlijk, bij sommige dingen moet ik er niet aan denken.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het wel nice dat ik daarna weer lekker in slaap val als ik ziek benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:36 schreef Ugjerke het volgende:
Het ligt er bij mij aan waar ik last van heb. Bij sommige kwaaltjes vind ik een jointje heerlijk, bij sommige dingen moet ik er niet aan denken.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:39 schreef OllieWilliams het volgende:
tijd voor het tweede jointje van de dagMijn eerste is bijna op, ik ga eerst maar eens naar de winkel enz haha
Dit heel erg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel nice dat ik daarna weer lekker in slaap val als ik ziek benOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik rook nu mijn eerste gelijk hard gaan met een mixjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Whoah lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Net een heerlijk broodje beenham gehad, die ging er goed in zeg![]()
Vandaag cursus gehad, straks naar huis
Vanavond ff fitnessen en dan filmpje kijken ofzo, iemand suggesties?Je weet het niet?!![]()
Ik moet ook film suggesties hebben. Ik ga film kijken met A. Hmm ik wil opzich Requiem for a Dream wel weer zien, blijft een goeie film. Kan ik niet te vaak zien volgens mij (mits er wel een jaar tussenzit haha)Your beauty never ever scared me.![]()
Ik haat het straks stoned de single over.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Stoned buiten met veel mensen hou ik ook niet zo vanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik haat het straks stoned de single over.
Als het goed is ga ik naar Die Antwoord
[ Bericht 87% gewijzigd door Ama op 19-02-2013 16:22:47 ]Your beauty never ever scared me.![]()
ej hier stond eerst wat andersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Als het goed is ga ik naar Die Antwoord
en Die Antwoord vind ik eng, vooral die albino vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
ej hier stond eerst wat anders
en Die Antwoord vind ik eng, vooral die albino vrouwHaha ja maar vond dit een leuker berichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Die Antwoord geniaal, Yolandi is awesome! Is een stuk minder eng als je een gewone interview zoekt van ze, ze heeft een heel schattig stemmetjeYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Als het goed is ga ik naar Die AntwoordDie antwoordquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja maar vond dit een leuker berichtje
Ik vind Die Antwoord geniaal, Yolandi is awesome! Is een stuk minder eng als je een gewone interview zoekt van ze, ze heeft een heel schattig stemmetje![]()
Dankzij mij kwamen ze een tijd geleden voorbij op het weblog![]()
![]()
En Yolandi
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
NEEEEEEEquote:Hoi Habbo,
Bedankt voor je mail. Bij ernstige overtredingen van de Habbo regels, kun je een permanente ban krijgen. Ondanks dat wij snappen dat je weer terug wilt komen in het Hotel kunnen wij jouw account niet ontbannen. Je hebt hiervoor teveel andere Habbo's in gevaar gebracht en dat kunnen wij niet tolereren.
Het spijt ons maar wij kunnen je niet meer toelaten in het Hotel op het account waar jij om vraagt. Leer van deze situatie en zorg ervoor dat je op een ander account of een andere site altijd de regels leest zodat je deze niet kan overtreden. De Habbo regels zijn hier terug te vinden: http://www.habbo.nl/groups/147137/id
Met vriendelijke groet,
Beau
Maar het is 7 jaar geleden
Jezus ik krijg me net een hartverzakking. Begint A. 'Het is sinds April uit met mijn ex en ze heeft ineens een kind van 9 weken'. Rekensom zegt dat ze dus in Maart zwanger was dan. Komt die er even later achter dat het sinds begin Maart uit is.. Maar ik ben nog steeds beetje in shock. Ze zocht ineens weer contact met hem. Straks is het alsnog van hem? Wat hij nu niet echt meer denkt maar die optie is er nog steeds lijkt meYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Jezus ik krijg me net een hartverzakking. Begint A. 'Het is sinds April uit met mijn ex en ze heeft ineens een kind van 9 weken'. Rekensom zegt dat ze dus in Maart zwanger was dan. Komt die er even later achter dat het sinds begin Maart uit is.. Maar ik ben nog steeds beetje in shock. Ze zocht ineens weer contact met hem. Straks is het alsnog van hem? Wat hij nu niet echt meer denkt maar die optie is er nog steeds lijkt mefaya als t kind van hem is
![]()
Ik zal het wel kut vinden maar hij wilt haar sowieso niet terug maar alsnogquote:Blegh. Ze is nadat het uitging ook naar Iran gegaan met haar nieuwe vriendje, wellicht is het gewoon van hem. Mocht elk gesprek van hem lezen als ik wou maar heb ik niet zo'n behoefte aan
Ja ik snap 't, zou het ook kut vinden ookal is het allang uit, mjaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal het wel kut vinden maar hij wilt haar sowieso niet terug maar alsnogBlegh. Ze is nadat het uitging ook naar Iran gegaan met haar nieuwe vriendje, wellicht is het gewoon van hem. Mocht elk gesprek van hem lezen als ik wou maar heb ik niet zo'n behoefte aan
![]()
![]()
Ik ga er maar vanuit dat het niet van hem isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik snap 't, zou het ook kut vinden ookal is het allang uit, mjaYour beauty never ever scared me.![]()
Haha, ik vroeg net of A. een paar tipjes mee kon nemen bij de shop.. heeft die dat hele bakje bijna leeg gemaakt
Maakt toch niks uit, ze hebben genoegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Haha, ik vroeg net of A. een paar tipjes mee kon nemen bij de shop.. heeft die dat hele bakje bijna leeg gemaaktKrijg soms ook weleens gratis pakje vloe en tip erbij
![]()
![]()
Ik trek dat ding ook altijd helemaal leegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Haha, ik vroeg net of A. een paar tipjes mee kon nemen bij de shop.. heeft die dat hele bakje bijna leeg gemaaktEn de gratis vloe ook
De shops hier zijn gierig, je krijgt niks meer gratis. Ja je kunt tip pakken als je wilt maar losse tipjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit, ze hebben genoegKrijg soms ook weleens gratis pakje vloe en tip erbij
Tieten laten zienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De shops hier zijn gierig, je krijgt niks meer gratis. Ja je kunt tip pakken als je wilt maar losse tipjes![]()
![]()
Er staan hier vrouwen achter, denk niet dat dat hun iets boeit lolquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Oh, hier staan mocro's achter de bar, of negers, dus dan weet je al hoe laat 't is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er staan hier vrouwen achter, denk niet dat dat hun iets boeit lol![]()
Ja dan kun je je tieten wel laten zien ja haha!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, hier staan mocro's achter de bar, of negers, dus dan weet je al hoe laat 't is.Your beauty never ever scared me.![]()
Hahah, dat was niet serieus hoor van die tietenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dan kun je je tieten wel laten zien ja haha!![]()
![]()
Nee ik ben lekker serieus nu..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahah, dat was niet serieus hoor van die tieten
Nooooooquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
NEEEEEEE
Maar het is 7 jaar geleden
Mail nog ff een keer terug of het fysiek niet mogelijk is (om een permban te unbannen) of dat ze het niet wíllen doen (vanwege de reden dat je bent gebanned), en gooi er dan nog een keer in dat het 7 jaar geleden is en dat je 7 jaar de tijd hebt gehad 'om van de situatie te leren', en je als 20'er niet meer als een 13'er 'stoer' meubi gaat jatten van kinders![]()
Maak soberzo ff een account op fresh-hotel.org, zo'n retrohotel waar je elk half uur dat je online bent 150000 credits krijgt ofzoWaar ze handelen in diamanten (die 1.000.000 credits waard zijn) en je dus alsnog voor moet sparen en ruilen enzo
[ Bericht 15% gewijzigd door Moira op 19-02-2013 20:21:43 ]Fuck the EBU.![]()
Woow, rare ex heeft hij dan. Dezelfde maand nadat het uit is gelijk ff zwanger wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Jezus ik krijg me net een hartverzakking. Begint A. 'Het is sinds April uit met mijn ex en ze heeft ineens een kind van 9 weken'. Rekensom zegt dat ze dus in Maart zwanger was dan. Komt die er even later achter dat het sinds begin Maart uit is.. Maar ik ben nog steeds beetje in shock. Ze zocht ineens weer contact met hem. Straks is het alsnog van hem? Wat hij nu niet echt meer denkt maar die optie is er nog steeds lijkt me
Maar weet zij niet wie de vader is ofzo?
Fuck the EBU.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit, ze hebben genoegKrijg soms ook weleens gratis pakje vloe en tip erbij
Laatst maar wat pakjes vloei en tip mee naar Henk genomen en daar achter gelaten, ik maak het niet zo snel op als dat ik er nieuwe bij krijg
![]()
Fuck the EBU.![]()
ER... MAH... GERDDDDDDquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit weer hebben. Geen idee waarom![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Wow, vanavond fanatiek wezen fitnessen en nu komt de joint keihard binnen, space um best![]()
Je weet het niet?!![]()
JONGUH JE VERBREEKT MIJN COMBO hihihiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef Impect het volgende:
Wow, vanavond fanatiek wezen fitnessen en nu komt de joint keihard binnen, space um best
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
JONGUH JE VERBREEKT MIJN COMBO hihihi
Je weet het niet?!![]()
Ik ga overigens falen en er alsnog eentje draaien.
Heb na m'n werk toch maar ff wat gehaald (2 gram gruis voor een 10tje, met alles door elkaar word je ook wel lekkah stoned van) omdat ik morgen niet echt in de gelegenheid ben om ff naar de shop te gaan
En nu na zo'n dag werk heb ik er toch wel zin in, eigenlijk. Henkie is naar vriendjes toe dus mijn app is stil de rest van de avondZijn reactie toen ik zei dat ik eenzaam achtergelaten werd: "Ah joh niet zeuren er zitten er genoeg op je te wachten" (doelend op jullie)
Wat misschien wel waar is want weet zeker dat er vragen komen van "Waar is Moira?!
" als ik zonder te zeggen een avondje niet in 't topic ben
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]![]()
Voor mij word het vandaag niet
Dat zei ik vanmorgen ook nog
Fuck the EBU.![]()
Thx!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vergeef je, je bent stoned, dan is het goed
Nu ff two and a half men kijken, geen zin om een film te starten
Je weet het niet?!![]()
Moira, ik vind je een schat maar ik kan het woord Henk niet meer lezenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ookLaatst maar wat pakjes vloei en tip mee naar Henk genomen en daar achter gelaten, ik maak het niet zo snel op als dat ik er nieuwe bij krijg
![]()
.
![]()
Da's vetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:38 schreef Impect het volgende:
[..]
Thx!
Nu ff two and a half men kijken, geen zin om een film te startenHeb alle afleveringen (die met Charlie) gezien
Die met Ashton alleen de eerste 5-10 ofzo
Fuck the EBU.![]()
Ik maak gewoon geen flikker mee hier, manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moira, ik vind je een schat maar ik kan het woord Henk niet meer lezen.
Fuck the EBU.![]()
Morgen vroeg op, of me ouders moeten vroeg gaan slapenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat zei ik vanmorgen ook nog
Heb nog maar een kwart joint over en geen wiet meer![]()
![]()
nawwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Morgen vroeg op, of me ouders moeten vroeg gaan slapen
Heb nog maar een kwart joint over en geen wiet meerje blowt alleen als je ouders al slapen? Da's wel naar als je daarvan 'afhankelijk' bent
Fuck the EBU.![]()
Ja, of als ik alleen thuis ben, heb ook geen zin om stoned bij me ouders te gaan zittenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
nawwje blowt alleen als je ouders al slapen? Da's wel naar als je daarvan 'afhankelijk' bent
![]()
![]()
Hahaha, same herequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik maak gewoon geen flikker mee hier, manAtm is mijn leven echt oninteressant gewoon zonder opleiding e.d.
![]()
Kun je niet gewoon blowen op je eigen kamer dan nadat je gezegd hebt dat je gaat slapen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, of als ik alleen thuis ben, heb ook geen zin om stoned bij me ouders te gaan zitten
Fuck the EBU.![]()
Precíés! Kan ook echt niet wachten tot ik in september weer beginquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, same hereAtm is mijn leven echt oninteressant gewoon zonder opleiding e.d.
Fuck the EBU.![]()
Wat deed je eerst?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precíés! Kan ook echt niet wachten tot ik in september weer begin![]()
Creatieve therapie (beeldend), ga ik in september weer doen, weer in het eerste jaarquote:
Fuck the EBU.![]()
Nee dat gaan ze ruikenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon blowen op je eigen kamer dan nadat je gezegd hebt dat je gaat slapen?
Mijn kamer is ook fkin saai staat alleen een bed en een kast![]()
![]()
oh hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze ruiken
Mijn kamer is ook fkin saai staat alleen een bed en een kast
Wel naar.. Heb hier gelukkig beetje het voordeel dat mijn vader weet dat ik af en toe blow en hem bijna nooit tegen kom in huis (zit eigenlijk de hele dag op m'n eigen kamer) en hij het waarschijnlijk toch niet ruikt, al helemaal niet over zijn eigen sigarenrook heen
Fuck the EBU.![]()
Waarom dezelfde studie als je ermee gestopt bent?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Creatieve therapie (beeldend), ga ik in september weer doen, weer in het eerste jaar
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja, dat is wel chiller, gewoon opsteken wanneer je wilquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh haha
Wel naar.. Heb hier gelukkig beetje het voordeel dat mijn vader weet dat ik af en toe blow en hem bijna nooit tegen kom in huis (zit eigenlijk de hele dag op m'n eigen kamer) en hij het waarschijnlijk toch niet ruikt, al helemaal niet over zijn eigen sigarenrook heen![]()
![]()
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Creatieve therapie (beeldend), ga ik in september weer doen, weer in het eerste jaar![]()
![]()
Ze word therapeut die jointjes voorschrijft als therapie middelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?![]()
zou ik ook doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze word therapeut die jointjes voorschrijft als therapie middel![]()
![]()
Dan moet de patient op zo'n bank liggen met een joint die hij gaat roken en dan vraag je wat er in hun op komt en wat ze voelen enzo ik zie het helemaal voor me..quote:![]()
Vorig jaar ermee begonnen dus, en het is echt helemaal mijn ding, precies dát wat ik leuk en interessant vind en ook nog wel de rest van mijn leven zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom dezelfde studie als je ermee gestopt bent?
Maar was veel ziek en had dus veel gemist, waardoor ik veel te veel studiepunten mis liep en dus sowieso niet over mocht gaan. Daarnaast was 't financieel gewoon kut. Eerste 3 maanden niks kunnen betalen, en de laatste 7 maanden elke maand met betalingsregeling maar net aan. Wou niet bijlenen omdat ik al het maximale collegegeldkrediet had en ik zo min mogelijk schulden wil maken omdat ik financieel al zo'n slechte start maak gezien mijn thuissituatie.
Dus ik denk hendig sjiek, in plaats van het jaar gelijk nog een keer over te doen, om even een jaartje te gaan werken (en m'n lichaam wat aan te laten sterken in de hoop dat ik minder vaak ziek zou zijn) om wat centjes te verdienen, misschien zelfs wel genoeg sparen om het collegegeld van 2013-2014 in één keer te kunnen betalen. En dan dus in dat studie jaar weer opnieuw te gaan beginnen in een financieel prettigere situatie en met een sterker fysique.
Zat ik eerst 2 maanden zonder werk, kreeg een tandartsrekening van 500 euro die niet vergoed werd en binnen 2 weken betaald moest zijn (dus geld geleend van familie die 't wel weer zsm terug moest hebben), en was vervolgens 't beste contract wat ik van 20/25 plekken kon krijgen een 12-32 uren contract
Elke keer maar met 20'jes geld teruggeven aan familie, want omdat ik niet meer dan 20 uur in de week kan werken ivm uren van collega's (vaak zelfs maar 12u) verdien ik maandelijks ook geen zak en gaat dat weer op aan zorgpremie en telefoonrekening en kan zo niemand met grote stappen terug betalen (zodat ik uiteindelijk zelfs iets overhoud om zélf wat leuke nieuwe dingen te kopen van mijn zuurverdiende centen).
Hopelijk heb ik in september wel iedereen terug betaald maar dat collegegeld in 1x betalen kan ik wel vergeten
Nu toch maar besloten ook bij te gaan lenen aankomend jaar. Dan maar een wat hogere studieschuld maar dat hoef ik toch pas terug te betalen als ik na m'n studie een vaste baan heb. En dat zijn een paar (financieel) onbezorgde studentenjaren me wel waard, al helemaal na al dit gezeik
Overigens gaat het met mijn fysique wel beterNog maar één keer griep en bronchitis gehad het afgelopen 'schooljaar'
Moet alleen weer wat beter aan m'n slaap-en-waak-discipline werken
[ Bericht 4% gewijzigd door Moira op 19-02-2013 21:07:30 ]Fuck the EBU.![]()
http://www.han.nl/opleidingen/bachelor/creatieve-therapie/vt/quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ben ff te stoned om het goed te kunnen uitleggen
Fuck the EBU.![]()
Idd, en heb er gvd maar een paar hoeven gebruiken die ik net zo goed in de bieb had kunnen lenenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh god ja, same here. Boeken kostten al 800 euro![]()
Maargoed ik koop dus ook geen nieuwe boeken meer de komende 4 jaar, dat zal me dit jaar wel schelen, dat ik dat al weet
Fuck the EBU.![]()
Maar wat deed jij voor opleiding/studie dan, Vas? En waarom ben je gestopt? Ook om 't geld?
Fuck the EBU.![]()
Mondzorgkunde, vond er geen bal aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
Maar wat deed jij voor opleiding/studie dan, Vas? En waarom ben je gestopt? Ook om 't geld?![]()
![]()
Had je een hersenscheet om tandartsassistente te worden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mondzorgkunde, vond er geen bal aan
Ga je weer wat nieuws doen?Fuck the EBU.![]()
nee tandartsassistente is mbo, mondzorgkunde is mondhygiëniste, en ik ga nu verpleegkunde aan de HvA doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had je een hersenscheet om tandartsassistente te worden?
Ga je weer wat nieuws doen?![]()
![]()
hallo ik ben er weerKLB / Habbo account niet terug na 7 jaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Noooooo
Mail nog ff een keer terug of het fysiek niet mogelijk is (om een permban te unbannen) of dat ze het niet wíllen doen (vanwege de reden dat je bent gebanned), en gooi er dan nog een keer in dat het 7 jaar geleden is en dat je 7 jaar de tijd hebt gehad 'om van de situatie te leren', en je als 20'er niet meer als een 13'er 'stoer' meubi gaat jatten van kinders![]()
Maak soberzo ff een account op fresh-hotel.org, zo'n retrohotel waar je elk half uur dat je online bent 150000 credits krijgt ofzoWaar ze handelen in diamanten (die 1.000.000 credits waard zijn) en je dus alsnog voor moet sparen en ruilen enzo
Ahh dat lijkt me wel al een stuk interessanter dan mondzorgkunde, jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee tandartsassistente is mbo, mondzorgkunde is mondhygiëniste, en ik ga nu verpleegkunde aan de HvA doenEn nog steeds wel in dezelfde 'branche'
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Studeur het volgende:
hallo ik ben er weer
[..]
KLB / Habbo account niet terug na 7 jaar
Fuck the EBU.![]()
Ja idd, uiteindelijk heb ik wel ontzettend spijt dat ik toch mondzorgkunde ging doen ipv verpleegkunde, was nml ook een jaar kwijt toen ik mn examens opnieuw moest doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh dat lijkt me wel al een stuk interessanter dan mondzorgkunde, jaEn nog steeds wel in dezelfde 'branche'
![]()
![]()
Ah joh ik ben in 2004 op het vwo begonnen, dus had nu in het 3e jaar op de universiteit kunnen zitten als alles in mijn studieloopbaan goed was gegaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja idd, uiteindelijk heb ik wel ontzettend spijt dat ik toch mondzorgkunde ging doen ipv verpleegkunde, was nml ook een jaar kwijt toen ik mn examens opnieuw moest doen
Ik geloof dat dit inmiddels mijn 4e jaar studievertraging is
Maar als verpleegkunde echt is wat je wilt doen is het dat allemaal wel waardVoor mij is CTO dat wel iig
Fuck the EBU.![]()
Dat doen ze toch al jaren?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
Er komt een nieuw tijdperk, de nieuwe generatie zal wiet roken in hun vrije tijd..Fuck the EBU.![]()
heb je dan geen zieke studieschuld?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah joh ik ben in 2004 op het vwo begonnen, dus had nu in het 3e jaar op de universiteit kunnen zitten als alles in mijn studieloopbaan goed was gegaan
Maar als verpleegkunde echt is wat je wilt doen is het dat allemaal wel waardVoor mij is CTO dat wel iig
watquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
Er komt een nieuw tijdperk, de nieuwe generatie zal wiet roken in hun vrije tijd..
dat doe ik ookHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja denk wel dat het me bevalt, alleen jammer dat ik niet ben uitgenodigd voor de duale variant, want opleiding in het ziekenhuis zou beter bij mij passen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah joh ik ben in 2004 op het vwo begonnen, dus had nu in het 3e jaar op de universiteit kunnen zitten als alles in mijn studieloopbaan goed was gegaan
![]()
![]()
Ik volg je nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De meeste wietrokers zitten denk ik nog op school of zijn net begonnen met werken..Fuck the EBU.![]()
Ik bedoel over 20 jaar mischien ook nogquote:
Dus de ouderen zullen dan ook wiet roken... en nu is dat nog niet echt het geval denk ik![]()
Ah ja, mens kan niet alles hebben hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja denk wel dat het me bevalt, alleen jammer dat ik niet ben uitgenodigd voor de duale variant, want opleiding in het ziekenhuis zou beter bij mij passen.
Fuck the EBU.![]()
oh zo bedoel jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel over 20 jaar mischien ook nog
Dus de ouderen zullen dan ook wiet roken... en nu is dat nog niet echt het geval denk ik
ja maargoed er waren 'vroegah' ook al wietrokers en die roken nu vast ook nog wel eens een jointje op hun 50e
Fuck the EBU.![]()
ow de nadruk lag op de volgende generatie en niet op vrije tijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel over 20 jaar mischien ook nog
Dus de ouderen zullen dan ook wiet roken... en nu is dat nog niet echt het geval denk ikHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je vergist je/quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat de ouderen geen wiet roken de meesten dan![]()
Jah, ik ben moeilijk in uitleggenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
ow de nadruk lag op de volgende generatie en niet op vrije tijd![]()
![]()
Sowieso roken best veel ouderen ééns in de zoveel tijd nog wel eens een joint, hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat de ouderen geen wiet roken de meesten dan
Maar roken wij ook nog zo veel wiet als nu als wij dezelfde leeftijd als zij hebben?
Waarschijnlijk niet
Fuck the EBU.![]()
Ik rook niet zo veel hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar roken wij ook nog zo veel wiet als nu als wij dezelfde leeftijd als zij hebben?
Waarschijnlijk niet
Dus gewoon hetzelfde![]()
Ik denk dat als ik een leven begin te krijgen (studie klaar, baan, vrouw of kinderen ofzo) dat ik er echt wel mee stopquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietEn k denk dat het sowieso na mn 25e niet zo interessant meer is.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik rook niet zo veel hoor
Dus gewoon hetzelfde
Ik denk dat ik tussendoor (als ik een kind van 13 heb ofzo) ook nog wel periodes heb dat ik gewoon helemaal níéts rook
Fuck the EBU.![]()
Ik moet helemaal niet denken aan kinderenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Ik denk dat ik tussendoor (als ik een kind van 13 heb ofzo) ook nog wel periodes heb dat ik gewoon helemaal níéts rook![]()
Ja nja ik weet van dichtbij dat je prima een gezin kan runnen terwijl je gewoon elke dag blowt zonder problemen enzo. Gewoon een uur nadat je kind in bed ligt lekker op de bank met vrouw/manlief een jointje opsteken en filmpje zitten te kijken en uitrusten van de dag.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik een leven begin te krijgen (studie klaar, baan, vrouw of kinderen ofzo) dat ik er echt wel mee stopEn k denk dat het sowieso na mn 25e niet zo interessant meer is.
Maar dat wordt dus lastiger als de kinderen ouder worden en later naar bed gaan en meer door krijgen van wat papa en mama aan het doen zijn nadat zij naar bed zijn gegaan
Fuck the EBU.![]()
haha okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niet denken aan kinderen
Fuck the EBU.![]()
Ik weet zeker dat ik me toch alleen maar beelden voorstel die er misschien niet eens zullen zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar dat is nu, ik hou niet van vooruitdenken in de toekomst
Fuck the EBU.![]()
Me²quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik me toch alleen maar beelden voorstel die er misschien niet eens zullen zijn
Maar als ik rook en dan daaraan ga denken denk ik van, shit man er staat mij nog zoveel te doen... :/![]()
![]()
Zit een beetje pdfjes over medicinaal cannabis gebruiken, kom ik dit tegen:
[quote]Dosering:
• Plaats de eerste keren ongeveer 200 mg (1 theelepel of 1/2 maatlepel) medicinale
cannabis in de verdamper. [/quote]
1 theelepel wiet is maar 200 mg?
godver ik las eetlepel____
ben serieus zo stoned dat ik dacht haha dit moet ik postenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Haha een heel klein forever alone poppetjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Me² [ afbeelding ]
Maar als ik rook en dan daaraan ga denken denk ik van, shit man er staat mij nog zoveel te doen... :/
Ja dat heb ik ook wel eens, dan wens ik pff had ik al die shit maar achter de rug
Fuck the EBU.![]()
hihiha faalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha een heel klein forever alone poppetje
Ja dat heb ik ook wel eens, dan wens ik pff had ik al die shit maar achter de rug
Ja, je moet het maar accepteren en ik leef met de dag![]()
er staat ook 200mg (1 theelepel OF 1/2 maatlepel), dus 1 theelepel is 200mg wiet of 1/2 maatlepel is ook 200mg wiet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
ben serieus zo stoned dat ik dacht haha dit moet ik posten
dus.Fuck the EBU.![]()
persiesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha
Ja, je moet het maar accepteren en ik leef met de dag
Fuck the EBU.![]()
Gilles de la tourettequote:Cannabis met voornamelijk THC (Bedrocan, Bedica en Bedrobinol) heeft de
voorkeur bij aandoeningen zoals het syndroom van Gilles de la Touretteik ga GODVERDOMME een jointje roken HOER
dat snap ik, ik las alleen eetlepelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
er staat ook 200mg (1 theelepel OF 1/2 maatlepel), dus 1 theelepel is 200mg wiet of 1/2 maatlepel is ook 200mg wiet.
dus.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gilles de la touretteik ga GODVERDOMME een jointje roken HOER
![]()
![]()
oh ik dacht dat je maatlepel voor eetlepel las, maar natuurlijk bedoelde je theelepelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat snap ik, ik las alleen eetlepel
Fuck the EBU.![]()
ja thee lijkt op eet. thee eet thee eet theequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je maatlepel voor eetlepel las, maar natuurlijk bedoelde je theelepel
maatlepelHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik moet altijd lachen als ik mensen zie die dat hebben, ga dan echt stukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je weet het niet?!![]()
Nou kan me anders wel goed voorstellen dat mijn lichaam nu echt geen zin heeft om gekke tics en spiertrekkingen te doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dus zal best ideaal zijn voor tourettes, word je lichaam een stuk rustiger op
Fuck the EBU.![]()
maat-eet, ik weet ook niet, je bent sowieso scheel want thee is net zo min eet als maat eet isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja thee lijkt op eet. thee eet thee eet thee
maatlepel
Fuck the EBU.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja thee lijkt op eet. thee eet thee eet thee
maatlepeleens!
Je weet het niet?!![]()
nee want thee heeft een t en twee e's net als eet en maat heeft twee a's en eet nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
maat-eet, ik weet ook niet, je bent sowieso scheel want thee is net zo min eet als maat eet is
dus eigenlijk is eet thee zonder hHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef Impect het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik mensen zie die dat hebben, ga dan echt stuk
Hier ging ik stuk toen ik dit jaren geleden eens op tv zag![]()
![]()
Eigenlijk ook wel knap lullig voor dat meisje
Fuck the EBU.![]()
ja maar 'aat' en 'eet' lijkt ook op elkaar, ook qua lettervorming, a is eigenlijk een omgekeerde e, en die 'm' ervoor nemen we dan maar voor lief, er zit ook geen 'h' in 'eet'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee want thee heeft een t en twee e's net als eet en maat heeft twee a's en eet niet
dus eigenlijk is eet thee zonder h
Fuck the EBU.![]()
heb dat soms direct na het uitblazen van een bong hit en een paar keer gehoest te hebben, dan merk je dat de thc gewoon je hersenen in "schiet" door het hoesten en voel ik heel even een soort "orgasme" in mijn lichaamquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
Soms krijg ik van die rillingen ofzoiets nadat ik een joint op heb
tinteling ofzoHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
alsnog zie de gelijkenisquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar 'aat' en 'eet' lijkt ook op elkaar, ook qua lettervorming, a is eigenlijk een omgekeerde e, en die 'm' ervoor nemen we dan maar voor lief, er zit ook geen 'h' in 'eet'
theelepel is omgekeerd lepeleeht en lijkt dus meer op eetlepel dan maatlepel want maatlepel is omgekeerd lepeltaam
daarbij is eetlepel omgekeerd lepelteeHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wtfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, of als je het koud hebt dan voel je het ook ergerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb dat soms direct na het uitblazen van een bong hit en een paar keer gehoest te hebben, dan merk je dat de thc gewoon je hersenen in "schiet" door het hoesten en voel ik heel even een soort "orgasme" in mijn lichaam![]()
![]()
"NIGGA"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
alsnog zie de gelijkenis
theelepel is omgekeerd lepeleeht en lijkt dus meer op eetlepel dan maatlepel want maatlepel is omgekeerd lepeltaam
daarbij is eetlepel omgekeerd lepeltee![]()
Touché...Fuck the EBU.![]()
Ik had dat vroeger heel ergquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
Soms krijg ik van die rillingen ofzoiets nadat ik een joint op heb
tinteling ofzoHele lichaam ging schokken en het voelde alsof ik in m'n broek plaste inclusief dat mn benen warm werden alsof er plas langs liep, maar ik plaste niet eens
.
![]()
Haha, dat in me broek plas gevoel heb ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger heel ergHele lichaam ging schokken en het voelde alsof ik in m'n broek plaste inclusief dat mn benen warm werden alsof er plas langs liep, maar ik plaste niet eens
.
Maar die schokjes kietelen soms ofzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
Zitten we hier nou echt tourette-filmpjes te delen om die arme mensen uit te lachen![]()
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Eigenlijk wel, maar ik zag in het eerste filmpje dat die mensen elkaar ook zaten uit te lachen. Dus ik voel me nu iets minder schuldigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
Zitten we hier nou echt tourette-filmpjes te delen om die arme mensen uit te lachen
Je weet het niet?!![]()
true, truequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef Impect het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik zag in het eerste filmpje dat die mensen elkaar ook zaten uit te lachen. Dus ik voel me nu iets minder schuldig
Fuck the EBU.![]()
Dat krijg je ervan hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme, ik schenk zo een dikke scheut ice tea naast het glas![]()
![]()
ik heb een topic gemaakt in CUL
CUL / Cheeseburger met ei?
(ik moest gewoon even een topic maken bij 1 van die filmpjes)
Stonede aapquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme, ik schenk zo een dikke scheut ice tea naast het glas![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef Studeur het volgende:
ik heb een topic gemaakt in CUL
CUL / Cheeseburger met ei?
(ik moest gewoon even een topic maken bij 1 van die filmpjes)
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kan niet!
Want het wiet groeide vanuit Solomons grafJa echtquote:
Fuck the EBU.![]()
Zo'n pijn in m'n voeten het van het staan en lopen op werk.
Kan echt wel een voetmassage gebruiken nu
Fuck the EBU.![]()
Hoe ga je die fixenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
Zo'n pijn in m'n voeten het van het staan en lopen op werk.
Kan echt wel een voetmassage gebruiken nu![]()
![]()
Vast wel, Vermoed zelf nu dat het die kerel is met wie ze naar Iran is gegaan maar het is wel heel dicht op elkaar..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Woow, rare ex heeft hij dan. Dezelfde maand nadat het uit is gelijk ff zwanger worden
Maar weet zij niet wie de vader is ofzo?Your beauty never ever scared me.![]()
Gek wijfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vast wel, Vermoed zelf nu dat het die kerel is met wie ze naar Iran is gegaan maar het is wel heel dicht op elkaar..Vlak na een break-up met een kerel naar gelijk naar Iran gaan en je meteen laten bezwangeren
Fuck the EBU.![]()
GHB is een wondermiddel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gek wijfVlak na een break-up met een kerel naar gelijk naar Iran gaan en je meteen laten bezwangeren
Ook in moeilijke tijden.![]()
Ja of ze is zwanger geworden van A. vlak voor het uitging? Dat is een optie die ik ook in gedachte hou. Op de foto lijkt die baby wel een beetje donkerder maar kan ook door lichtval komen (is sowieso best donkere foto). Dan moet wel van die Iraanse jongen zijn..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gek wijfVlak na een break-up met een kerel naar gelijk naar Iran gaan en je meteen laten bezwangeren
Ja joh, ik denk dat ze er wel eerder mee was gekomen als het van A zou zijn hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja of ze is zwanger geworden van A. vlak voor het uitging? Dat is een optie die ik ook in gedachte hou. Op de foto lijkt die baby wel een beetje donkerder maar kan ook door lichtval komen (is sowieso best donkere foto). Dan moet wel van die Iraanse jongen zijn..
Fuck the EBU.![]()
Hmm nou hij zegt 'ik ken mijn ex, ze is wel een type die zoiets eerst voor je achterhoudt'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja joh, ik denk dat ze er wel eerder mee was gekomen als het van A zou zijn hoor
(sorry mijn d, t en dt is niet zo goed)Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ga echt 'zacht'.. Lekker chill en zacht..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben zo skaff ik volg dit helemaal niet meerFuck the EBU.![]()
Zou het haar eens vragen, danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nou hij zegt 'ik ken mijn ex, ze is wel een type die zoiets eerst voor je achterhoudt'
(sorry mijn d, t en dt is niet zo goed)
Fuck the EBU.![]()
Heeeeeeeh?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga echt 'zacht'.. Lekker chill en zacht..![]()
![]()
Dat is ook zo raar haha 'van wie is dat kind eigenlijk?'. Aangezien hij er over nadenkt, zij heeft alleen gezegd dat ze het jammer vind dat ze een goeie vriend kwijt is en dat ze een kind van 9 weken heeft. Waardoor hij dus is gaan tellenquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ja nou maar niet eens per se dat, alles gaat gewoon lekker in één golf en ademen voelt zacht op m'n tong enzo, alles voelt wel gewoon lekker zachtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ik snap hem, hard gaan en zacht gaan
Fuck the EBU.![]()
Laat hem dan ff normaal met haar erover praten danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook zo raar haha 'van wie is dat kind eigenlijk?'. Aangezien hij er over nadenkt, zij heeft alleen gezegd dat ze het jammer vind dat ze een goeie vriend kwijt is en dat ze een kind van 9 weken heeft. Waardoor hij dus is gaan tellen
Fuck the EBU.![]()
Ja ik bedoelde ook vanuit hem, maar zelfs dan is het raarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laat hem dan ff normaal met haar erover praten danYour beauty never ever scared me.![]()
Jaja chilllquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nou maar niet eens per se dat, alles gaat gewoon lekker in één golf en ademen voelt zacht op m'n tong enzo, alles voelt wel gewoon lekker zacht![]()
doe eens roken dan!quote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
Me moeder heeft mijn lange vloei op me kamer gelegdOke nou dan vind ze het dus echt niet erg
![]()
Ja, maar nog steeds zegt ze er niets overquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Oke nou dan vind ze het dus echt niet erg
Kwam er net achter dat die vloei naast me kistje lag waar ik me smoke spullen in heb want gister lag die nog hier![]()
![]()
Toen ik 14 was had mn moeder alle tippies die ik uit het raam had gegooid in een bakje gedaan. Helaas was dat niet om aan mij terug te geven maar als bewijsmateriaal om mij mee te confronterenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja maar als ze het erg vind had ze er heus wel wat over gezegd, of je vloe weggegooid ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar nog steeds zegt ze er niets over
Kwam er net achter dat die vloei naast me kistje lag waar ik me smoke spullen in heb want gister lag die nog hier![]()
![]()
Jah, maar tijd terug had ze wel een 3 kwart joint zomaar weg gegooidquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar als ze het erg vind had ze er heus wel wat over gezegd, of je vloe weggegooid ofzo![]()
![]()
Wel geniaal van je moederquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
Toen ik 14 was had mn moeder alle tippies die ik uit het raam had gegooid in een bakje gedaan. Helaas was dat niet om aan mij terug te geven maar als bewijsmateriaal om mij mee te confronterenDom van jou om ze naar buiten te gooien
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, maar tijd terug had ze wel een 3 kwart joint zomaar weg gegooid
Ohh das echt zondequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, maar tijd terug had ze wel een 3 kwart joint zomaar weg gegooid
Fuck the EBU.![]()
ik mikte richting de tuin van de buren maar ze had serieus helemaal in de bosjes gezocht enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel geniaal van je moederDom van jou om ze naar buiten te gooien
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik mikte richting de tuin van de buren maar ze had serieus helemaal in de bosjes gezocht enzo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
Toen ik 14 was had mn moeder alle tippies die ik uit het raam had gegooid in een bakje gedaan. Helaas was dat niet om aan mij terug te geven maar als bewijsmateriaal om mij mee te confronteren![]()
![]()
Mijn pa heeft een keer 5 gram wiet afgepaktquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, maar tijd terug had ze wel een 3 kwart joint zomaar weg gegooidHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een keer 5 gram wiet afgepakt![]()
!!
Waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Auwwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Oh ja 14, dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hij vond het in mijn tas toen ik 14 was![]()
![]()
Nee
Ik bedenk me net dat ik deze doos heb gekocht omdat hij 30 cent goedkoper was dan het huismerk (wat ik al beetje vreemd vond), maar ik besef me nu pas dat deze maar één rij/laag/doosje chocolaatjes heeft, en die van 30 ct duurder heeft vast twee rijen/lagen/doosjes chocolaatjes
Dan had ik dubbel zo veel gehad voor maar 30 ct meerEn ik denk slim te doen door de goedkoopste te nemen
is hij enkel
Fuck the EBU.![]()
hahahaha kneusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
Nee
Ik bedenk me net dat ik deze doos heb gekocht omdat hij 30 cent goedkoper was dan het huismerk (wat ik al beetje vreemd vond), maar ik besef me nu pas dat deze maar één rij/laag/doosje chocolaatjes heeft, en die van 30 ct duurder heeft vast twee rijen/lagen/doosjes chocolaatjes
Dan had ik dubbel zo veel gehad voor maar 30 ct meerEn ik denk slim te doen door de goedkoopste te nemen
is hij enkel
![]()
![]()
Hij past niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ging net helemaal stuk toen ik deze zag:
[ afbeelding ]![]()
altijd naar het gewicht kijken, net als bij wietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
Nee
is hij enkel
Ik rook nog een sigaretje en dan ga ik tukkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zou een uur geleden al naar bed moeten zijn gegaan
Fuck the EBU.![]()
iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
altijd naar het gewicht kijken, net als bij wiet
Fuck the EBU.![]()
Ik ga nu maar pittenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik rook nog een sigaretje en dan ga ik tukken
Trusten allemaal![]()
![]()
night nightquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga nu maar pitten
Trusten allemaal
Fuck the EBU.![]()
Hallo stoners, kan iemand op een computer mij even vertellen hoe het nummer op 2:18 heet? Staat een tag bij als het goed is http://m.youtube.com/watc(...)&hl=nl&v=ScUoO13iTcA![]()
quincy jones - soul bossa novaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:36 schreef gajonkohalen het volgende:
Hallo stoners, kan iemand op een computer mij even vertellen hoe het nummer op 2:18 heet? Staat een tag bij als het goed is http://m.youtube.com/watc(...)&hl=nl&v=ScUoO13iTcA
gr gr stonerserviceHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Zeer bedankt, had een sfeervol muziekje nodig voor tijdens het rollenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
quincy jones - soul bossa nova
gr gr stonerservice![]()
Ik heb vanavond Requiem for a Dream weer eens gekeken. Blijft een goeie film, deze film heb ik toch wel het vaakst gezien van alle films die ik leuk vindYour beauty never ever scared me.![]()
nog een jointje:)quote:Op woensdag 20 februari 2013 02:32 schreef Amarantha het volgende:
Verveel me, kan gaan slapen maar geen zin..![]()
En dan? Ik was er al 1 aan het draaien, om 4 uur ga ik mijn bedje inquote:Your beauty never ever scared me.![]()
geen idee :p ik ga nu beginnen met rollenquote:Op woensdag 20 februari 2013 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan? Ik was er al 1 aan het draaien, om 4 uur ga ik mijn bedje in![]()
Over 2 uurtjes ben ik pas stoned, moet nu nog werken.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 04:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Over 2 uurtjes ben ik pas stoned, moet nu nog werken.
Anders kan ik straks niet slapen en lig ik de hele dag weer in bed.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 04:06 schreef smitjew het volgende:
[..]
Anders kan ik straks niet slapen en lig ik de hele dag weer in bed.
(Het blowen snap ik, zal ik ook doen hoor)
Werk in de fabriek, maak flessen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 04:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
(Het blowen snap ik, zal ik ook doen hoor)
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
KWIJLTquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:27 schreef Moira. het volgende:
ermahgerd ik heb van die zeevruchten praliner
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wist wel dat je het konquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef Moira. het volgende:
Whoohooo ik sliep om half 1 en was om 11 uur wakker en uitgerust![]()
Je weet het niet?!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: