SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 19-02-2013 00:10:25 ]![]()
Haha ik net kijken, ik denk 'huh is het stoner topic weg?' is die net gesloten
Your beauty never ever scared me.![]()
Hoihoi, Dalando hier. Ik ben geen stoner, maar hier zijn mensen die baas zijn.
Waar is patje?
Grgr Dalando.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
dm hem xoxoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef Dalando het volgende:
Waar is patje?
Grgr Dalando.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2013 00:08:56 ]![]()
Nee kan ik niet XDXDquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:06 schreef VMSDKR het volgende:
Kan iemand m'n ava in de OP ff aanpassen?![]()
Hallo Raphaelo, welkomquote:Op maandag 18 februari 2013 23:55 schreef Raphaelo het volgende:
Hallo iedereen...
Ik ben Raphaelo, en ik ben een stoner.Hoi Dalando, jammer dat je geen stoner bent en patje heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef Dalando het volgende:
Waar is patje?
Grgr Dalando.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dit jaquote:
Maar ja, ik heb een excuus, ik was bij een concert
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
ballonnetjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
#50 ook gemist, zat in de stad.
Heb ballonnetjes gehad
gvd. Whoehahahah.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
slagroompatronen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
#50 ook gemist, zat in de stad.
Heb ballonnetjes gehad
gvd. Whoehahahah.![]()
Ik rook er nog 1 voor 't slapen gaan! En dan zoek ik mijn bedje maar weer eens op
Aightquote:Op maandag 18 februari 2013 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje zat van, dit was m'n originele ook.
Goeiemorgen trouwens
Voor het eerst sinds een tijdje weer om 9 uur moeten beginnen op werk, dus ook lang niet meer zo vroeg op gestaan
Ben al uurtje wakker ofzo, hoor
Fuck the EBU.![]()
Goeiemorgen allemaal
Werkse!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:35 schreef Moira. het volgende:
Aight ik ga naar werk popjes!
Tot vanavond![]()
quote:Net, wakker. Maar ja !quote:
En Vapo-balloons.
en drank. *zucht* ik ben total los
moet zo nog koffie drinken met dat meisje
shit zooi, zit ik daar dan met een dreunende kop xd.Ook in moeilijke tijden.![]()
eerst maar een jointje roken dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Net, wakker. Maar ja !
En Vapo-balloons.
en drank. *zucht* ik ben total los
moet zo nog koffie drinken met dat meisje
shit zooi, zit ik daar dan met een dreunende kop xd.![]()
![]()
Neeuuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
eerst maar een jointje roken dan?ik heb nu alvast een sterke bak pleur gemaakt.
Zo effe een bak snert naar binnen werken en dat moet
afdoende zijn.
Oh ja en een hele warme douche doet ook wonderen
Ook in moeilijke tijden.![]()
Godver, ik moet echt meer tijd inplannen voor besprekingen. Nu lopen ze altijd uit, wat mijn agenda flink verneukt. En het is niet eens zo dat er te veel off-topic gelult wordt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik ben mijn eerste jointje aan 't roken, nog steeds beroerd maar weet het nu onder controle te houden. Had vanmorgen naar de dokter gemoeten maar die bitch wilt toch alleen maar praten over mijn misselijkheid (eigen dokter is op vakantie) en dat is maar een klein deel van mijn probleem momenteel
Ik snap niet zo goed hoe je zo kan klagen over beroerd zijn en toch jointjes kan roken? Dan lijkt het me niet zo ernstig want toen ik ziek was moest ik écht niet denken aan blowen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben mijn eerste jointje aan 't roken, nog steeds beroerd maar weet het nu onder controle te houden. Had vanmorgen naar de dokter gemoeten maar die bitch wilt toch alleen maar praten over mijn misselijkheid (eigen dokter is op vakantie) en dat is maar een klein deel van mijn probleem momenteel![]()
Oh nou moet eerlijk zeggen, afgelopen 3 dagen ging het ook wel een stuk moeizamer toen ik beroerd was maar zodra dat weg gezakt was ging het primaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed hoe je zo kan klagen over beroerd zijn en toch jointjes kan roken? Dan lijkt het me niet zo ernstig want toen ik ziek was moest ik écht niet denken aan blowen.Gaat momenteel ook goed, beroerdheid is zo goed als helemaal over gegaan in honger haha. Daarbij voelde ik me vandaag stukken minder beroerd dan de afgelopen dagen toen ik wakker werd, als ik daarna weer ging slapen was het ook weg als ik wakker werd
Het ligt er bij mij aan waar ik last van heb. Bij sommige kwaaltjes vind ik een jointje heerlijk, bij sommige dingen moet ik er niet aan denken.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het wel nice dat ik daarna weer lekker in slaap val als ik ziek benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:36 schreef Ugjerke het volgende:
Het ligt er bij mij aan waar ik last van heb. Bij sommige kwaaltjes vind ik een jointje heerlijk, bij sommige dingen moet ik er niet aan denken.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:39 schreef OllieWilliams het volgende:
tijd voor het tweede jointje van de dagMijn eerste is bijna op, ik ga eerst maar eens naar de winkel enz haha
Dit heel erg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel nice dat ik daarna weer lekker in slaap val als ik ziek benOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik rook nu mijn eerste gelijk hard gaan met een mixjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Whoah lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Net een heerlijk broodje beenham gehad, die ging er goed in zeg![]()
Vandaag cursus gehad, straks naar huis
Vanavond ff fitnessen en dan filmpje kijken ofzo, iemand suggesties?Je weet het niet?!![]()
Ik moet ook film suggesties hebben. Ik ga film kijken met A. Hmm ik wil opzich Requiem for a Dream wel weer zien, blijft een goeie film. Kan ik niet te vaak zien volgens mij (mits er wel een jaar tussenzit haha)Your beauty never ever scared me.![]()
Ik haat het straks stoned de single over.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Stoned buiten met veel mensen hou ik ook niet zo vanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik haat het straks stoned de single over.
Als het goed is ga ik naar Die Antwoord
[ Bericht 87% gewijzigd door Ama op 19-02-2013 16:22:47 ]Your beauty never ever scared me.![]()
ej hier stond eerst wat andersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Als het goed is ga ik naar Die Antwoord
en Die Antwoord vind ik eng, vooral die albino vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
ej hier stond eerst wat anders
en Die Antwoord vind ik eng, vooral die albino vrouwHaha ja maar vond dit een leuker berichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Die Antwoord geniaal, Yolandi is awesome! Is een stuk minder eng als je een gewone interview zoekt van ze, ze heeft een heel schattig stemmetjeYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Als het goed is ga ik naar Die AntwoordDie antwoordquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja maar vond dit een leuker berichtje
Ik vind Die Antwoord geniaal, Yolandi is awesome! Is een stuk minder eng als je een gewone interview zoekt van ze, ze heeft een heel schattig stemmetje![]()
Dankzij mij kwamen ze een tijd geleden voorbij op het weblog![]()
![]()
En Yolandi
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
NEEEEEEEquote:Hoi Habbo,
Bedankt voor je mail. Bij ernstige overtredingen van de Habbo regels, kun je een permanente ban krijgen. Ondanks dat wij snappen dat je weer terug wilt komen in het Hotel kunnen wij jouw account niet ontbannen. Je hebt hiervoor teveel andere Habbo's in gevaar gebracht en dat kunnen wij niet tolereren.
Het spijt ons maar wij kunnen je niet meer toelaten in het Hotel op het account waar jij om vraagt. Leer van deze situatie en zorg ervoor dat je op een ander account of een andere site altijd de regels leest zodat je deze niet kan overtreden. De Habbo regels zijn hier terug te vinden: http://www.habbo.nl/groups/147137/id
Met vriendelijke groet,
Beau
Maar het is 7 jaar geleden
Jezus ik krijg me net een hartverzakking. Begint A. 'Het is sinds April uit met mijn ex en ze heeft ineens een kind van 9 weken'. Rekensom zegt dat ze dus in Maart zwanger was dan. Komt die er even later achter dat het sinds begin Maart uit is.. Maar ik ben nog steeds beetje in shock. Ze zocht ineens weer contact met hem. Straks is het alsnog van hem? Wat hij nu niet echt meer denkt maar die optie is er nog steeds lijkt meYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Jezus ik krijg me net een hartverzakking. Begint A. 'Het is sinds April uit met mijn ex en ze heeft ineens een kind van 9 weken'. Rekensom zegt dat ze dus in Maart zwanger was dan. Komt die er even later achter dat het sinds begin Maart uit is.. Maar ik ben nog steeds beetje in shock. Ze zocht ineens weer contact met hem. Straks is het alsnog van hem? Wat hij nu niet echt meer denkt maar die optie is er nog steeds lijkt mefaya als t kind van hem is
![]()
Ik zal het wel kut vinden maar hij wilt haar sowieso niet terug maar alsnogquote:Blegh. Ze is nadat het uitging ook naar Iran gegaan met haar nieuwe vriendje, wellicht is het gewoon van hem. Mocht elk gesprek van hem lezen als ik wou maar heb ik niet zo'n behoefte aan
Ja ik snap 't, zou het ook kut vinden ookal is het allang uit, mjaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal het wel kut vinden maar hij wilt haar sowieso niet terug maar alsnogBlegh. Ze is nadat het uitging ook naar Iran gegaan met haar nieuwe vriendje, wellicht is het gewoon van hem. Mocht elk gesprek van hem lezen als ik wou maar heb ik niet zo'n behoefte aan
![]()
![]()
Ik ga er maar vanuit dat het niet van hem isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik snap 't, zou het ook kut vinden ookal is het allang uit, mjaYour beauty never ever scared me.![]()
Haha, ik vroeg net of A. een paar tipjes mee kon nemen bij de shop.. heeft die dat hele bakje bijna leeg gemaakt
Maakt toch niks uit, ze hebben genoegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Haha, ik vroeg net of A. een paar tipjes mee kon nemen bij de shop.. heeft die dat hele bakje bijna leeg gemaaktKrijg soms ook weleens gratis pakje vloe en tip erbij
![]()
![]()
Ik trek dat ding ook altijd helemaal leegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Haha, ik vroeg net of A. een paar tipjes mee kon nemen bij de shop.. heeft die dat hele bakje bijna leeg gemaaktEn de gratis vloe ook
De shops hier zijn gierig, je krijgt niks meer gratis. Ja je kunt tip pakken als je wilt maar losse tipjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit, ze hebben genoegKrijg soms ook weleens gratis pakje vloe en tip erbij
Tieten laten zienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De shops hier zijn gierig, je krijgt niks meer gratis. Ja je kunt tip pakken als je wilt maar losse tipjes![]()
![]()
Er staan hier vrouwen achter, denk niet dat dat hun iets boeit lolquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Oh, hier staan mocro's achter de bar, of negers, dus dan weet je al hoe laat 't is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er staan hier vrouwen achter, denk niet dat dat hun iets boeit lol![]()
Ja dan kun je je tieten wel laten zien ja haha!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, hier staan mocro's achter de bar, of negers, dus dan weet je al hoe laat 't is.Your beauty never ever scared me.![]()
Hahah, dat was niet serieus hoor van die tietenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dan kun je je tieten wel laten zien ja haha!![]()
![]()
Nee ik ben lekker serieus nu..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahah, dat was niet serieus hoor van die tieten
Nooooooquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
NEEEEEEE
Maar het is 7 jaar geleden
Mail nog ff een keer terug of het fysiek niet mogelijk is (om een permban te unbannen) of dat ze het niet wíllen doen (vanwege de reden dat je bent gebanned), en gooi er dan nog een keer in dat het 7 jaar geleden is en dat je 7 jaar de tijd hebt gehad 'om van de situatie te leren', en je als 20'er niet meer als een 13'er 'stoer' meubi gaat jatten van kinders![]()
Maak soberzo ff een account op fresh-hotel.org, zo'n retrohotel waar je elk half uur dat je online bent 150000 credits krijgt ofzoWaar ze handelen in diamanten (die 1.000.000 credits waard zijn) en je dus alsnog voor moet sparen en ruilen enzo
[ Bericht 15% gewijzigd door Moira op 19-02-2013 20:21:43 ]Fuck the EBU.![]()
Woow, rare ex heeft hij dan. Dezelfde maand nadat het uit is gelijk ff zwanger wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Jezus ik krijg me net een hartverzakking. Begint A. 'Het is sinds April uit met mijn ex en ze heeft ineens een kind van 9 weken'. Rekensom zegt dat ze dus in Maart zwanger was dan. Komt die er even later achter dat het sinds begin Maart uit is.. Maar ik ben nog steeds beetje in shock. Ze zocht ineens weer contact met hem. Straks is het alsnog van hem? Wat hij nu niet echt meer denkt maar die optie is er nog steeds lijkt me
Maar weet zij niet wie de vader is ofzo?
Fuck the EBU.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit, ze hebben genoegKrijg soms ook weleens gratis pakje vloe en tip erbij
Laatst maar wat pakjes vloei en tip mee naar Henk genomen en daar achter gelaten, ik maak het niet zo snel op als dat ik er nieuwe bij krijg
![]()
Fuck the EBU.![]()
ER... MAH... GERDDDDDDquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit weer hebben. Geen idee waarom![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Wow, vanavond fanatiek wezen fitnessen en nu komt de joint keihard binnen, space um best![]()
Je weet het niet?!![]()
JONGUH JE VERBREEKT MIJN COMBO hihihiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef Impect het volgende:
Wow, vanavond fanatiek wezen fitnessen en nu komt de joint keihard binnen, space um best
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
JONGUH JE VERBREEKT MIJN COMBO hihihi
Je weet het niet?!![]()
Ik ga overigens falen en er alsnog eentje draaien.
Heb na m'n werk toch maar ff wat gehaald (2 gram gruis voor een 10tje, met alles door elkaar word je ook wel lekkah stoned van) omdat ik morgen niet echt in de gelegenheid ben om ff naar de shop te gaan
En nu na zo'n dag werk heb ik er toch wel zin in, eigenlijk. Henkie is naar vriendjes toe dus mijn app is stil de rest van de avondZijn reactie toen ik zei dat ik eenzaam achtergelaten werd: "Ah joh niet zeuren er zitten er genoeg op je te wachten" (doelend op jullie)
Wat misschien wel waar is want weet zeker dat er vragen komen van "Waar is Moira?!
" als ik zonder te zeggen een avondje niet in 't topic ben
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]![]()
Voor mij word het vandaag niet
Dat zei ik vanmorgen ook nog
Fuck the EBU.![]()
Thx!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vergeef je, je bent stoned, dan is het goed
Nu ff two and a half men kijken, geen zin om een film te starten
Je weet het niet?!![]()
Moira, ik vind je een schat maar ik kan het woord Henk niet meer lezenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ookLaatst maar wat pakjes vloei en tip mee naar Henk genomen en daar achter gelaten, ik maak het niet zo snel op als dat ik er nieuwe bij krijg
![]()
.
![]()
Da's vetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:38 schreef Impect het volgende:
[..]
Thx!
Nu ff two and a half men kijken, geen zin om een film te startenHeb alle afleveringen (die met Charlie) gezien
Die met Ashton alleen de eerste 5-10 ofzo
Fuck the EBU.![]()
Ik maak gewoon geen flikker mee hier, manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moira, ik vind je een schat maar ik kan het woord Henk niet meer lezen.
Fuck the EBU.![]()
Morgen vroeg op, of me ouders moeten vroeg gaan slapenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat zei ik vanmorgen ook nog
Heb nog maar een kwart joint over en geen wiet meer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: