In dit filmpje doen ze er ook nog biefstuk bij, dat hoort toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Kesefkesef het volgende:
Smaken verschillen... en als meerde mensen filmpjes erover maken dan is het vast niet zo heel ranzig
Biefstuk tussen twee broodjes, mwah vrij normaal toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
In dit filmpje doen ze er ook nog biefstuk bij, dat hoort toch helemaal niet?
Een goede hamburger is van biefstuk gemaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
In dit filmpje doen ze er ook nog biefstuk bij, dat hoort toch helemaal niet?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef Jellereppe het volgende:
Verspilling van voedsel in het filmpje. Ik vind dat een kwalijke zaak. Drie dagen zonder voedsel zal die gozer goed doen.....
Yep, alleen water, zodat hij het toch overleefd, maar hij zal het zeker merken. Dat worden de drie langste dagen van zijn leven als ik hier wat over te zeggen had gehad.quote:
Ja de McMood.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef Klaploper het volgende:
Had de McDonald's of BK niet een burger met ei?
Doe me dan maar een burger met kaas en pepers er op i.p.v. in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja de McMood.
Heb em niet geproefd want leek me helemaal niks.
Een Juicy Lucy (= hamburger gevuld met kaas en jalapenopepers + jalapenopepersaus lijkt me wel heerlijk)
[ afbeelding ]
Hypocriete jankbal, jij verspilt zeker niks.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef Jellereppe het volgende:
Verspilling van voedsel in het filmpje. Ik vind dat een kwalijke zaak. Drie dagen zonder voedsel zal die gozer goed doen.....
Dude, we hebben het hier over de eerste levensbehoefte van de mens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:20 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Hypocriete jankbal, jij verspilt zeker niks.
Als je je zo druk maakt om voedselverspilling, ga dan zeuren bij supermarkten, ziekenhuizen en restaurants, de verspilling van desbetreffende youtube gebruiker valt hierbij in het niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dude, we hebben het hier over de eerste levensbehoefte van de mens.Besef dat eens. Je moet voorzichtig om gaan met voedsel. Verspilling dient zoveel mogelijk voorkomen te worden. Hoe vaak in de geschiedenis hebben mensen hongersnood geleden? Ten tijde van de hongerjaren in Europa werden er zelfs kostbare sieraden omgeruild voor een pakje kaas, terwijl in dit filmpje gewoon voedsel wordt verspild. Een kwalijke zaak, kan er niet meer van maken. Je dient voorzichtig om te gaan met wat je hebt en zeer zeker met voedsel aangezien het een eerste levensbehoefte is van al het leven op aarde.
Daarnaast was die verspilling niet nodig geweest. Die gozer loopt gewoon voedsel te verspillen alsof het niks is. Dat krijg je als je leeft in weelde, dan besef je niet eens wat de waarde van voedsel en water is.
Ik heb van mijn ouders inderdaad geleerd om zo min mogelijk voedsel te verspillen, dus mij zul je nooit op deze manier met voedsel zien omgaan. Misschien een les die jij ook moet leren, dan zul je wel anders praten, knulletje.
Als het er ooit echt op zou aankomen, zul je zelfs vleesresten van de grond aflikken. Knoop dat goed in je oren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hongersnood#West-Europa
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hongerwinter
Ja, voegde echt niets toe. Was sowieso een laffe burger.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef Klaploper het volgende:
Had de McDonald's of BK niet een burger met ei?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |