quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie 1 Boschker, Sander (NED) Keeper 2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger 3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger 4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger 5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder 6 Brama, Wout (NED) Middenvelder 7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder 8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder 9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller 10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller 11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller 12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger 13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper 14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder 15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger 16 Breukers, Tim (NED) Verdediger 17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger 18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger 19 Douglas (NED) Verdediger 20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger 21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder 22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller 25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper 30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller 34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
Wat heb jij daar überhaupt te zoeken?quote:
Uitlachen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heb jij daar überhaupt te zoeken?_!
Ajax ook niet ofwel?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef Smoofie het volgende:
Al een tijdje geen "wij staan bovenaan" TT's meer he?.
En dat is echt gewoon sneu en infantielquote:
trollen net als hierquote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar die hadden we ook nietquote:
Stijn moet iets doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat is echt gewoon sneu
Ik weet dat het erbij hoort.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gezeik hoort erbij jongen, en die andere supporters kunnen misschien wel zeiken af en toe, maar ze nemen het vooral als een vent omdat ze weten dat het erbij hoort dat je soms door het stof moet.
internet hoeliganquote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stijn moet achter de wijven aan op zijn leeftijd.quote:
Onzin dat is voor de fusie.quote:
Die boy is gek man.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef Caland het volgende:
Enige vorm van kritiek wordt hier altijd direct als trollen gezien. Helemaal als je zo'n enge buut'nstaander bint.
Leroy pakt alles afquote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stijn moet achter de wijven aan op zijn leeftijd.
Normaal kijk ik alleen rond op Feyenoord, PSV & Ajaxnetwerk. Ik dacht eens, laat ik eens kijken hoe het in Duitsland gesteld is. Maar wat een arrogante schepsels zitten er daar zegquote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwah....moet hij op voetbal zitten, niet korfbal.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stijn moet achter de wijven aan op zijn leeftijd.
Ik ben zo'n VBL mod. En ik kan je op een briefje meegeven dat mijn collega's het ook niet met je eens zullen gaan zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik weet dat het erbij hoort.
En dat vind ik ook prima.
Heb vrienden die voor zowel PSV Ajax en Feyenoord zijn van elk 1 toevallig.
En dat je als supporter van een club soms door het stof moet vind ik ook niet erg.
Alleen sommige reacties gaan gewoon te ver. En dan zou ik liever zien dat er topics zijn voor alleen de supporters van die club.
En nogmaals, als de VBL mods het daar mee eens zijn of niet zullen we vanzelf horen (of niet).
Da's ook weer zoquote:
Ook het hele seizoen nog niet bovenaan gestaanquote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar die hadden we ook niet.
Godverdommequote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef Caland het volgende:
Enige vorm van kritiek wordt hier altijd direct als trollen gezien. Helemaal als je zo'n enge buut'nstaander bint.
Dat sowieso.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah....moet hij op voetbal zitten, niet korfbal.
Achter de wijven aan op het korfbal is makkelijker dan bij het voetbal.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah....moet hij op voetbal zitten, niet korfbal.
haha duitsland xd XD iksdeequote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal kijk ik alleen rond op Feyenoord, PSV & Ajaxnetwerk. Ik dacht eens, laat ik eens kijken hoe het in Duitsland gesteld is. Maar wat een arrogante schepsels zitten er daar zeg. Feyenoord dat geen sfeer zou hebben bijvoorbeeld, Twente het heiligste volk in hun soort is. Dat is serieus nog erger dan PSV.netwerk of het PSVTopic hier.
Ja, ik geef hier kudo's aan het PSV-Topic.
VBL / [FAQ en FB] #120: Met dubbele pijn. Alsof er geen homo's zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben zo'n VBL mod. En ik kan je op een briefje meegeven dat mijn collega's het ook niet met je eens zullen gaan zijn.
Kut LR, altijd een stapje voorquote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin dat is voor de fusie.
[..]
Die boy is gek man.
Hartstikke leuk voor je, maar dit is niet bepaald relevant.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal kijk ik alleen rond op Feyenoord, PSV & Ajaxnetwerk. Ik dacht eens, laat ik eens kijken hoe het in Duitsland gesteld is. Maar wat een arrogante schepsels zitten er daar zeg. Feyenoord dat geen sfeer zou hebben bijvoorbeeld, Twente het heiligste volk in hun soort is. Dat is serieus nog erger dan PSV.netwerk of het PSVTopic hier.
Op hoeveel fora ben jij eigenlijk geband?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een wijf heeft liever dat haar vriend op voetbal zit dan korfbal denk ikquote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achter de wijven aan op het korfbal is makkelijker dan bij het voetbal.
Bam. Ik ben dol op complimentjes.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pfoe daar slaap ik vannacht denk ik niet van hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ik heb het eenmaal niet op Twente. Deal with it.
1tje, dat geheel ter zijdequote:Op maandag 18 februari 2013 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op hoeveel fora ben jij eigenlijk geband?
Oké, ik werd er naar gevraagd dus het leek me wel netjes om daar op een fatsoenlijk antwoord te geven.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor je, maar dit is niet bepaald relevant.
Het trollen is weer leuk geweest.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hebben ze vele trekjes van, en ik heb het eenmaal niet op Twente. Deal with it.
Hij heeft ook niks met PSV, alleen maar Feyenoordquote:Op maandag 18 februari 2013 22:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfoe daar slaap ik vannacht denk ik niet van hoor
Da's waar. Het was ook meer algemeen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1tje, dat geheel ter zijde
[..]
Oké, ik werd er naar gevraagd dus het leek me wel netjes om daar op een fatsoenlijk antwoord te geven.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is wanneer het kut gaat, komt allemaal ooit wel weer goed.
Wat is dat voor 'n tabel? ranking van dit jaar gedurende speelrondes?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is wanneer het kut gaat, komt allemaal ooit wel weer goed.
Je word met de minuut slimmerquote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dat voor 'n tabel? ranking van dit jaar gedurende speelrondes?
Jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dat voor 'n tabel? ranking van dit jaar gedurende speelrondes?
Heel wat spelers? Vertelquote:Op maandag 18 februari 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Twente moet eigenlijk heel wat spelers vervangen en daar komt nog bij dat Douglas weggaat, transfervrij(?). Waar halen ze het geld vandaan straks?
Haalt Jopie wel uit de wijken.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Twente moet eigenlijk heel wat spelers vervangen en daar komt nog bij dat Douglas weggaat, transfervrij(?). Waar halen ze het geld vandaan straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |