SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oe.... dan zal ik eens na gaan denken....quote:Op maandag 18 februari 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb inmiddels zoveel bijnamen dat er nog wel 1 bij kan
Leonard heb ik hier en daar zien transformeren..... en hij scharrelt toch aardig wat afquote:
Oneeeeeequote:Op maandag 18 februari 2013 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Engelzoek de verschillen
Verschil ik ben niet verstandelijk beperkt en heb nooit aan een talentjacht meegedaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oneeeeeewat een grotmonster......
TB
Ik zijn vriendin welquote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die is best grappig.... maar ik zou hem niet doen......
je hebt ook geen geblondeerd haar tenzij nu wel en danquote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verschil ik ben niet verstandelijk beperkt en heb nooit aan een talentjacht meegedaan.
Blossomquote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zijn vriendin welmits ze wat normaal wordt
Amy ja?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zijn vriendin welmits ze wat normaal wordt
Zolang ik maar eindig met een toffe vrouw.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Leonard heb ik hier en daar zien transformeren..... en hij scharrelt toch aardig wat af
Ken je die nieuwe stripjes van TBBT?quote:
Nee vergeleken Herman ben ik nog vrij gewoon zeg maarquote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je hebt ook geen geblondeerd haar tenzij nu wel en dan![]()
en meestal lach je ook niet zo.....
Ja en iets meer sociaal vaardig. Een sociaal onvaardige in relatie is genoegquote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Amy ja?
en hoeverre normaal?
Minder wetenschappelijk geneuzel????
coursequote:Op maandag 18 februari 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolang ik maar eindig met een toffe vrouw.
Mja...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
Nee vergeleken Herman ben ik nog vrij gewoon zeg maar![]()
Helaas werd ik een aantal jaar terug met hem vergeleken.
hmm ook dat kan je zelf verbeterenquote:Ja en iets meer sociaal vaardig. Een sociaal onvaardige in relatie is genoeg
Ja maar dat is wel moeilijk en eigenlijk heb ik geen idee hoe.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja...
[..]
hmm ook dat kan je zelf verbeterennog steeds ja
het eerste ja... het tweede ... nooit overwogen om gedragstherapie te gaan doen?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel moeilijk en eigenlijk heb ik geen idee hoe.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:03 schreef fietsie het volgende:
Hmz ik heb echt totaaaaaaaaal geen zin in de rest van de werkweek
Ja, ik sta iig op de wachtlijst voor sova trainingquote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het eerste ja... het tweede ... nooit overwogen om gedragstherapie te gaan doen?
blij om te horen.... hoe lang verwacht je dat het nog gaat duren?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik sta iig op de wachtlijst voor sova training
Geen idee, ik ga het binnenkort maar weer eens vragen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
blij om te horen.... hoe lang verwacht je dat het nog gaat duren?
Heb je al iets dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik kan beginnen bij m'n nieuwe job
Gefeliciteerdquote:
Haha, ik kan ook niet wachten!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik kan beginnen bij m'n nieuwe job
4 maart.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GefeliciteerdWanneer mag je beginnen?
Totdat ik mag beginnen?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ik kan ook niet wachten!
Geen idee.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, niets voelt beter dan andermans geld uitgeven toch!
doen , tb doenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga het binnenkort maar weer eens vragen.
Hoe is het?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vinnnnnieeeeeeeeeeeeee
Wat een welkom
[..]
Hey meisje
quote:
Goed hoor.. waarom dequote:
Net voor de spiegel gestaan?quote:
Nee dat duurt nog wel ff, Sophie is mijn nichtje van 7 mndquote:
Ik had beter moeten moeten oplettenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:34 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog wel ff, Sophie is mijn nichtje van 7 mnd
Ik zal nog eens wat vertellen jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had beter moeten moeten opletten![]()
Op SBS is wel een leuke film... Maar die mongolen doen er hart van Nederland doorheenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo maar slapen denk ik. Niks op tv, geen serie te kijken, geen zin in film, geen zin om te gamen
en om de 5 minuten een kwartier reclamequote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef rival het volgende:
[..]
Op SBS is wel een leuke film... Maar die mongolen doen er hart van Nederland doorheen
Altijd bij mamsquote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Focus lag op het autorijden..
Maar wel lekker gegeten?
Ja leuk hequote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en om de 5 minuten een kwartier reclame
En reclame, want dat is altijd zo. Dan heb ik er geen zin in om te kijken. En.volgens mij zei ik dat ik geen zin had in een filmquote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef rival het volgende:
[..]
Op SBS is wel een leuke film... Maar die mongolen doen er hart van Nederland doorheen
Wij ookquote:
Zie je meteen hoe goed ik 'luister'quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En reclame, want dat is altijd zo. Dan heb ik er geen zin in om te kijken. En.volgens mij zei ik dat ik geen zin had in een film
Zou een briljant onderschrift kunnen zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij ook
Kroelkip heeft mijn poes geaaid
en na afloop nog flink geknuffeld
Cryothic zei wel dat hij er geen gewoonte van moest maken
Heeft Kroelkip aan jouw poes gezeten ja?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij ook
Kroelkip heeft mijn poes geaaid
en na afloop nog flink geknuffeld
Cryothic zei wel dat hij er geen gewoonte van moest maken
Mooi he?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou een briljant onderschrift kunnen zijn
quote:
Ja? Ben je jaloers?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft Kroelkip aan jouw poes gezeten ja?
Sowiesoquote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi he?
[..]![]()
[..]
Ja? Ben je jaloers?
Ghehe. Geen vervoer anders was ik ook wel een keer langs komen waaienquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja muhahaha die nodigt zich gewoon uitI'm a sucker for hugs
Wat een kutsmoesquote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ghehe. Geen vervoer anders was ik ook wel een keer langs komen waaien
truste fietsiequote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef fietsie het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken...
truste gekroelde lolaquote:
Dat is niet 'even langs komen waaien'quote:
Hier vloog ook een politieheli overquote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
Spanning en sensatie hier in Lelystad. Eerst al hordes politie, nu een politie helikopter
Hier ookquote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier vloog ook een politieheli over
Denk niet dat ze dezelfde persoon zoekenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier vloog ook een politieheli over
Hij vloog hier over naar lelijkstad, lijkt me logischquote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We wonen allemaal in tuig wijken
Dan is ie lekker snel....quote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij vloog hier over naar lelystad, lijkt me logisch
Ze zoeken je....quote:Op maandag 18 februari 2013 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan is ie lekker snel....
Inmiddels 3e cirkel over mijn huis....
bizar johquote:Op maandag 18 februari 2013 23:19 schreef Topiek het volgende:
2 weken geleden een kennis overleden, vandaag zijn vrouw
Waren ze oud?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:19 schreef Topiek het volgende:
2 weken geleden een kennis overleden, vandaag zijn vrouw
Ik ga weerquote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ze hadden beide kanker. Tevens: Hoi
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ze hadden beide kanker. Tevens: Hoi
Tell me about itquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef Topiek het volgende:
[..]
Rond de 50, en hadden een dochter van +/- 17.. Enigskind
Sterkte...quote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tell me about it
Broer zijn vriendin is ook niet te genezen
Familie gok ik. Je hebt daar toch zo'n rechter voor die dat beslist?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]jong nog
en nog een kind die nu boem zomaar wees is
17 nog..... Kan ze bij iemand terecht? Voogd? ofzo?
Hmm... in mijn geval waren een van mijn ooms cq tantes voogd. Dat was al geregeld .... niet dat het nu nog nodig is....quote:Op maandag 18 februari 2013 23:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Familie gok ik. Je hebt daar toch zo'n rechter voor die dat beslist?
Ze zoeken ook in de verkeerde polderquote:Op maandag 18 februari 2013 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
En de helikopter doet nog een rondje.... 14e ofzo inmiddels
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:28 schreef Topiek het volgende:
Herkenbaar. Helicopters die om 5'00 uur snachts even boven je huis gaan hangenAlsof dat niet om 9'00 kan
![]()
Lekker belangrijk!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Topiek het volgende:
Engel.. Je weet trouwens dat je zojuist 25k posts behaalt hebt?
En jij woont ook in de polder?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Topiek het volgende:
Ik hoor nu trouwens ook een helicopter
Waar woon jij?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Topiek het volgende:
Ik hoor nu trouwens ook een helicopter
Dat ik er woon betekent niet dat ik er ook benquote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... dat is toch een andere polder dan die van Spezza
Naja zegquote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat ik er woon betekent niet dat ik er ook ben
Je moet niet in de bermuda driehoek gaan zitten.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naja zeg
leuk he internet .... de volgende keer wil ik internetten vanaf de noordpool... tussen de ijsberen... of kan je daar niet internetten wegens verstoring door het magnetische veld daaro?
Atlantis hequote:Op maandag 18 februari 2013 23:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
Je moet niet in de bermuda driehoek gaan zitten.
Of wel. Je moet het toch uploaden die video'squote:Op maandag 18 februari 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Atlantis hemet de goddelijke mannen
dan heb ik toch geen internet meer nodig
WHY?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:38 schreef Topiek het volgende:
[..]
Of wel. Je moet het toch uploaden die video's
Huh wacht, wat?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WHY?
winstbejag duidelijk![]()
![]()
Ik zet de heren gelijk ff aan het werk![]()
![]()
Geen probleem. Slaap lekker!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:42 schreef -Engel- het volgende:
Topiek, dank je wel voor de MI's..... ik ga nu braaf slapen
Daar doelde ik ook op jaquote:Op maandag 18 februari 2013 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je zegt uploaden ..... moet ik wel wat te uploaden hebben
Ja dat blijkt!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is nog steeds mijn plan![]()
Het lukt niet zo
Druk hoofd, kinderen, koud.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt!
Wat houdt je wakker?
Druk hoofd... zo irritant....quote:
Heb net gedouched, kinderen zijn rustig en slapen...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Druk hoofd... zo irritant....
Kinderen ook, maar geen ervaring mee
Koud... kan je oplossen...
Waarom heb je een druk hoofd? piekeren?
Ik ken het probleem. Mijn hoofd is ook altijd onrustig. De laatste tijd gaat het wel wat beter, omdat ik overdag expres even een momentje nemen om dingen door mijn hoofd te laten "malen".quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb net gedouched, kinderen zijn rustig en slapen...
Niet echt piekeren gewoon beetje druk int hoofd.
Ooooooh.... zeg dat danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nooit moeite eigenlijk, 1 x in de zoveel tijd dat ik niet in slaap kan komen.
Ja, vakantie he... hoef nergens te stoppen onderweg bij een oversteek want er komt toch niks aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sodeju lekker doorgefietst zeker
Ja heb ik tenminste iets te doen tussen het werken doorquote:
ben je niet zo snel zelf?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik niet hoor... ik val al af als het te snel gaat.
nopequote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja heb ik tenminste iets te doen tussen het werken door
[..]
ben je niet zo snel zelf?
quote:
Ik heb nog geen koffie op.. dan ben ik nog niet zo scherpquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nope![]()
En ik moet ook nog even de schijn hoog houden dat ik werk verricht hier.
Dus ik kan niet altijd alles mee blijven lezen
[..]![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie op.. dan ben ik nog niet zo scherp
waarom, je bent al zo goed als weg toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:47 schreef Cryothic het volgende:
nope![]()
En ik moet ook nog even de schijn hoog houden dat ik werk verricht hier.
Dus ik kan niet altijd alles mee blijven lezen
Doe daar dan iets aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie op.. dan ben ik nog niet zo scherp
ja, maar ik wil het wel een beetje redelijk achterlaten hierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
waarom, je bent al zo goed als weg toch?
Weg?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, maar ik wil het wel een beetje redelijk achterlaten hier
Daar kijkt toch niemand van op?quote:
Terecht ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had hem bijna meegenomen maar hij zette zijn nagels in mijn buikstreek.
niettusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen heb ik de andere spiegel maar meegenomen.
En anders maar nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
KUT! Groene container moest aan de weg en ik ben het vergeten
Hopen dat de buren het hebben gedaan
Ja, maar ik herinner mij nu dat m'n ma zei dat hij best vol zatquote:
Nog zo'n voordeel van veel minder pampers gebruikenquote:
Sloeg de geigerteller dan uit ja?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog zo'n voordeel van veel minder pampers gebruikenDat hoeft bij ons sinds deze week ook niet meer
Afgelopen 3 jaar moest ie echt ieder 2 weken leeg anders ontstond er een ramp....
Beetje ziekjes, spontaan tripje naar London in de planning, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut geslapen, maar verder wel goed.
Met jou?
Ja?quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef muhahaha het volgende:
Hallee![]()
.
Kroelkip present
[ afbeelding ]
Oh, dat is wel tofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje ziekjes, spontaan tripje naar London in de planning, ik ben benieuwd.
Oja en vrijdag geen vrij, kan ik alleen zondag naar de beurs in Utrecht.
Enig idee of er ook veel HD zal staan? Ik begreep dat Kawasaki slechts beperkt aanwezig is... (neem aan dat je Motorbeurs bedoelt)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje ziekjes, spontaan tripje naar London in de planning, ik ben benieuwd.
Oja en vrijdag geen vrij, kan ik alleen zondag naar de beurs in Utrecht.
Hm, ik vind het lastig in te schatten hoeveel tijd ik nodig ga hebben aangezien ik redelijk wat nodig hebquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is wel tof
Hmm, kan je donderdagavond niet?
Werkelijk geen idee, eerste keer dat ik gaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enig idee of er ook veel HD zal staan? Ik begreep dat Kawasaki slechts beperkt aanwezig is... (neem aan dat je Motorbeurs bedoelt)
Hmm, oja... wat wel zo is, na 3 dagen is er wel heel wat weg. Aan de andere kant hangt er ook behoorlijk veel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ik vind het lastig in te schatten hoeveel tijd ik nodig ga hebben aangezien ik redelijk wat nodig heb. Ik weet niet of ik aan 1 avond genoeg heb.
[..]
Werkelijk geen idee, eerste keer dat ik ga.
Ja, daarom wilde ik vrijdag in de ochtend gaan alleen dat komt dus niet uit omdat een andere baklap hier eerder was met verlofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, oja... wat wel zo is, na 3 dagen is er wel heel wat weg. Aan de andere kant hangt er ook behoorlijk veel.
@fietsie: is er geen plattegrond beschikbaar?
Meh, dat is klote. Ik weet zo niet wat de openingstijden zijn, maar donderdag iets eerder?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, daarom wilde ik vrijdag in de ochtend gaan alleen dat komt dus niet uit omdat een andere baklap hier eerder was met verlof.
Openingstijden:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is klote. Ik weet zo niet wat de openingstijden zijn, maar donderdag iets eerder?
Hmm, ik dacht dat het donderdag altijd alleen 's avonds wasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Openingstijden:
Donderdag 21 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Vrijdag 22 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Zaterdag 23 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Zondag 24 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Kaartje heb ik al, ik zou wel in de avond kunnen opzich maar ook alleen donderdag. Ach, ik ga zondag gewoon en ik zie wel. Misschien worden de leftovers wel goedkoper aangeboden
.
that sucksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga gewoon om te kijken wat er staat. Als ik ga
FUUUUU, ik moet volgens mij nog pasfoto's laten maken
Is toch zo gedaan, even langs fotograaf?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga gewoon om te kijken wat er staat. Als ik ga
FUUUUU, ik moet volgens mij nog pasfoto's laten maken
Moet ik wel weer voor om fietsenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is toch zo gedaan, even langs fotograaf?
Ik moest denken aan Rokje en haar kipjon.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef muhahaha het volgende:
Hallee![]()
.
Kroelkip present
[ afbeelding ]
Sjah lastig inplannen natuurlijk tussen al die drukke verplichtingen enzo....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik wel weer voor om fietsen
Ja preciesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoog het maar dan had je er nog wat aan he?
Ik moet nog wat documenten tekenen voor mijn nieuwe baan, boodschappen doen en pasfoto's maken voor 16:00.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah lastig inplannen natuurlijk tussen al die drukke verplichtingen enzo....
Nou hup!!!!!!!!!!! in de benen!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
Ik moet nog wat documenten tekenen voor mijn nieuwe baan, boodschappen doen en pasfoto's maken voor 16:00.
Ja ja. Ik dacht "YES! Ik heb nog een pasfoto!", open ik dat pasfotoboekjeding... is ie leegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou hup!!!!!!!!!!! in de benen!
Ik keek van de week naar mijn ID en naar mijn rijbewijs...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ja. Ik dacht "YES! Ik heb nog een pasfoto!", open ik dat pasfotoboekjeding... is ie leeg
Whehehequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik keek van de week naar mijn ID en naar mijn rijbewijs...
Bizar in een jaar tijd van plofkop naar minder plofkop
Ze is mijn kippetjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Rokje en haar kipjon.
Iets om blij van te worden dan toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik keek van de week naar mijn ID en naar mijn rijbewijs...
Bizar in een jaar tijd van plofkop naar minder plofkop
de werkende mens doet dat tussen 17:30 en 18:00 dus dat moet jou ook wel lukkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog wat documenten tekenen voor mijn nieuwe baan, boodschappen doen en pasfoto's maken voor 16:00.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WheheheResultaat is toch leuk om te zien
?
Jawel... zou fijn zijn als ik weer wat meer motivatie had ... maar goed komt wel weer denk ik als het wat mooier weer isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Iets om blij van te worden dan toch?
Lukt ook wel. Het wordt alleen steeds meerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
de werkende mens doet dat tussen 17:30 en 18:00 dus dat moet jou ook wel lukken
Ja, dat wordt inderdaad tijd. Helpt echtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jawel... zou fijn zijn als ik weer wat meer motivatie had ... maar goed komt wel weer denk ik als het wat mooier weer is
Misschien wordt het dan eens tijd om actie te ondernemenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lukt ook wel. Het wordt alleen steeds meer
kijken naar die foto zou toch voldoende motivatie moeten geven?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jawel... zou fijn zijn als ik weer wat meer motivatie had ... maar goed komt wel weer denk ik als het wat mooier weer is
en dat gaat alleen maar meer wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lukt ook wel. Het wordt alleen steeds meer
Niet genoegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
kijken naar die foto zou toch voldoende motivatie moeten geven?
Foto van 2 jaar geleden heel groot uitprinten... naast de spiegel.quote:
Ik ben al bezig hoor. Moet eerst een paar documenten printen, tekenen en inscannen voor nieuwe baan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd om actie te ondernemen
* LovelyLady geeft Vinnie een schop onder zijn kont
Uh nee dank je welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Foto van 2 jaar geleden heel groot uitprinten... naast de spiegel.
Zie je elke dag het verschil.
Dat kan toch heus.....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:53 schreef Cryothic het volgende:
er wordt weer extra werk in m'n planning gegooid door onze licht overspannen projectmanager
En het straks weer raar vinden dat m'n werk niet op tijd af is.
Zoals een tijdje terug al op internet voorbij kwam:
"Projectmanager: persoon die denkt dat 9 vrouwen in 1 maand een kind kunnen baren".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan toch heus.....Het gaat om de wiskundig-misschien-correcte-maar-in-de-praktijk-falende-berekening...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 x 5 = 20
5 x 4 = 20
en op die manier:
1 vrouw kan ik 9 maanden een kind baren.
dus
9 vrouwen kunnen in 1 maand een kind barenNIEUW: Foto's!
p.p.?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
8 dagen malta voor 300 eurie...
als het kon zou ik het doen
Jij werkt even aan je relatie vandaag?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Foto van 2 jaar geleden heel groot uitprinten... naast de spiegel.
Zie je elke dag het verschil.
bij jou?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
maar waar laat je de kinderen die week
Was positief bedoeld hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij werkt even aan je relatie vandaag?
ah, okquote:
*grin*quote:
oow bij ons gebeurt dat regelmatig...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ain't gonna happen natuurlijk...
niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ain't gonna happen natuurlijk...
Het moet verdomme niet gekker wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Was positief bedoeld hoor
[..]
ah, ok![]()
in other news...
HTC heeft iets nieuws... een telefoon voor je telefoon.
[ afbeelding ]
Zodat je niet met je 5" butterfly aan je oor hoeft te lopen. Echter loop je nu natuurlijk met een constante bluetooth/nfc verbinding en 2 apparaten, maar toch...
Wait, whut?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:32 schreef Cryothic het volgende:
in other news...
[ afbeelding ]
Zodat je niet met je 5" butterfly aan je oor hoeft te lopen. Echter loop je nu natuurlijk met een constante bluetooth/nfc verbinding en 2 apparaten, maar toch...
Tip: behang-monsters halen bij een decoratiewinkel... kun je wat variatie in het staren brengenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
toch wel trendgevoelig zijn mobiele telefoons.
eerst was de trend zo klein mogelijk
nu is de trend blijkbaar een zo groot mogelijk scherm
ik staar nog steeds een beetje naar het behang, ik heb niets te doen.
ik weet niet waarom
He Fluffy. Ben je een beetje uitgerust?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
toch wel trendgevoelig zijn mobiele telefoons.
eerst was de trend zo klein mogelijk
nu is de trend blijkbaar een zo groot mogelijk scherm
ik staar nog steeds een beetje naar het behang, ik heb niets te doen.
ik weet niet waarom
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft mij aangestoken met haar griep. Of ja, ik zei kom maar langs en zoende haar haha.
Je bent niet toevallig telefoons kwijtgeraakt met naaktfoto's van jezef?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik raak telefoons altijd kwijt dus ik koop ze gewoon voor 15 euro met een tientje beltegoed erop
Denken dat ik ooit telefoons heb gehad die daartoe in staat warenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig telefoons kwijtgeraakt met naaktfoto's van jezef?
volgensmij ben ik al jaren uitgerust, doe al jaren nietzoveel. ik zou al jaren uitgerust moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Fluffy. Ben je een beetje uitgerust?
Geniaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Was positief bedoeld hoor
[..]
ah, ok![]()
in other news...
[ afbeelding ]
Begrijpelijk. Verliefd zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niets wat ik niet kan handelen en ik wilde haar gewoon heel graag zien.
Zondequote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit telefoons heb gehad die daartoe in staat waren
Nee alle naaktfoto's van mij zijn veilig volgens mij.
Je moest het toch rustig aan doen van de dokter?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
volgensmij ben ik al jaren uitgerust, doe al jaren nietzoveel. ik zou al jaren uitgerust moeten zijn.
of ik weet het niet want dat voel ik niet.
ben jij uitgerust?
maar is het perfecte formaat van een telefoon juist niet iets dat de mic vlakbij je mond is, en de speaker vlakbij je oor?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu het formaat reduceren tot zo een kleine nokia.
Mijn oude 8310 vind ik nog steeds 1 van de beste toestellen ooit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu het formaat reduceren tot zo een kleine nokia.
quote:
Ik heb geen problemen met mijn nokia hoor, kwestie van harder pratenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar is het perfecte formaat van een telefoon juist niet iets dat de mic vlakbij je mond is, en de speaker vlakbij je oor?
Ja, en bijna alle mobiele telefoons hebben echt een ongunstige vorm, het enige waar ze geschikt voor zijn is ze in je broekzak stekenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar is het perfecte formaat van een telefoon juist niet iets dat de mic vlakbij je mond is, en de speaker vlakbij je oor?
Klinkt wel als mijn pener, alleen die steek ik dan ergens anders inquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en bijna alle mobiele telefoons hebben echt een ongunstige vorm, het enige waar ze geschikt voor zijn is ze in je broekzak steken
In een fleshlight?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt wel als mijn pener, alleen die steek ik dan ergens anders in.
Wat is er ongunstig aan de vorm van jouw pener dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt wel als mijn pener, alleen die steek ik dan ergens anders in.
Hij is een beetje grootquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er ongunstig aan de vorm van jouw pener dan?
opzich is de ouderwetse telefoonhoorn daarop ontworpen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en bijna alle mobiele telefoons hebben echt een ongunstige vorm, het enige waar ze geschikt voor zijn is ze in je broekzak steken
Zijn er ongunstige penisvormen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er ongunstig aan de vorm van jouw pener dan?
quote:
ja of de telefoon de hele tijd heen en weer bewegen tussen je oor en mond.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
. Schatje is het ook.
[..]
Ik heb geen problemen met mijn nokia hoor, kwestie van harder praten.
Maar zo lastig mee te nemen he.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
opzich is de ouderwetse telefoonhoorn daarop ontworpen.
oeh, netzoals de gang-telefoon met mic aan de kast die aan de wand hangt, en los draadje met speaker om bij je oor te houden. perfecte telefoons moeten dat toch zijn geweest denk ik altijd.
Dat ziet er niet zo mooi uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja of de telefoon de hele tijd heen en weer bewegen tussen je oor en mond.
Dan is er natuurlijk de vraag of het wel nodig is om een telefoon mee te nemen.quote:
ja dat moet anders hoor je er niet bijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is er natuurlijk de vraag of het wel nodig is om een telefoon mee te nemen.
Zoiets maar dan draadloos zou perfect zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
opzich is de ouderwetse telefoonhoorn daarop ontworpen.
oeh, netzoals de gang-telefoon met mic aan de kast die aan de wand hangt, en los draadje met speaker om bij je oor te houden. perfecte telefoons moeten dat toch zijn geweest denk ik altijd.
Maar praktisch. Hoe vaak heb je nou ieder moment van de dag een telefoon nodig?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:05 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dat moet anders hoor je er niet bij
moeilijke tijden.
Je moet toch altijd bereikbaar zijn voor zaken en voor de vrouwtjes?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is er natuurlijk de vraag of het wel nodig is om een telefoon mee te nemen.
Zelden, zeker als je naar prive kijkt. Eigenlijk alleen als je een baan hebt waarin veel mondeling moet worden afgestemd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar praktisch. Hoe vaak heb je nou ieder moment van de dag een telefoon nodig?
Ik niet, maar voor ervaren hosselbazen zoals jij zal dat anders liggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet toch altijd bereikbaar zijn voor zaken en voor de vrouwtjes?
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zelden, zeker als je naar prive kijkt. Eigenlijk alleen als je een baan hebt waarin veel mondeling moet worden afgestemd.
Als je op vakantie bent is het enige moment dat een mobiele telefoon om contact te houden met mensen thuis wel prettig is, voor de rest is het eigenlijk nergens voor nodig, op mijn werk of in college of bij andere mensen ga je toch geen telefoongesprekken voerenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar praktisch. Hoe vaak heb je nou ieder moment van de dag een telefoon nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |