SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oe.... dan zal ik eens na gaan denken....quote:Op maandag 18 februari 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb inmiddels zoveel bijnamen dat er nog wel 1 bij kan
Leonard heb ik hier en daar zien transformeren..... en hij scharrelt toch aardig wat afquote:
Oneeeeeequote:Op maandag 18 februari 2013 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Engelzoek de verschillen
Verschil ik ben niet verstandelijk beperkt en heb nooit aan een talentjacht meegedaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oneeeeeewat een grotmonster......
TB
Ik zijn vriendin welquote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die is best grappig.... maar ik zou hem niet doen......
je hebt ook geen geblondeerd haar tenzij nu wel en danquote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verschil ik ben niet verstandelijk beperkt en heb nooit aan een talentjacht meegedaan.
Blossomquote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zijn vriendin welmits ze wat normaal wordt
Amy ja?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zijn vriendin welmits ze wat normaal wordt
Zolang ik maar eindig met een toffe vrouw.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Leonard heb ik hier en daar zien transformeren..... en hij scharrelt toch aardig wat af
Ken je die nieuwe stripjes van TBBT?quote:
Nee vergeleken Herman ben ik nog vrij gewoon zeg maarquote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je hebt ook geen geblondeerd haar tenzij nu wel en dan![]()
en meestal lach je ook niet zo.....
Ja en iets meer sociaal vaardig. Een sociaal onvaardige in relatie is genoegquote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Amy ja?
en hoeverre normaal?
Minder wetenschappelijk geneuzel????
coursequote:Op maandag 18 februari 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolang ik maar eindig met een toffe vrouw.
Mja...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
Nee vergeleken Herman ben ik nog vrij gewoon zeg maar![]()
Helaas werd ik een aantal jaar terug met hem vergeleken.
hmm ook dat kan je zelf verbeterenquote:Ja en iets meer sociaal vaardig. Een sociaal onvaardige in relatie is genoeg
Ja maar dat is wel moeilijk en eigenlijk heb ik geen idee hoe.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja...
[..]
hmm ook dat kan je zelf verbeterennog steeds ja
het eerste ja... het tweede ... nooit overwogen om gedragstherapie te gaan doen?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel moeilijk en eigenlijk heb ik geen idee hoe.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:03 schreef fietsie het volgende:
Hmz ik heb echt totaaaaaaaaal geen zin in de rest van de werkweek
Ja, ik sta iig op de wachtlijst voor sova trainingquote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het eerste ja... het tweede ... nooit overwogen om gedragstherapie te gaan doen?
blij om te horen.... hoe lang verwacht je dat het nog gaat duren?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik sta iig op de wachtlijst voor sova training
Geen idee, ik ga het binnenkort maar weer eens vragen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
blij om te horen.... hoe lang verwacht je dat het nog gaat duren?
Heb je al iets dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik kan beginnen bij m'n nieuwe job
Gefeliciteerdquote:
Haha, ik kan ook niet wachten!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik kan beginnen bij m'n nieuwe job
4 maart.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GefeliciteerdWanneer mag je beginnen?
Totdat ik mag beginnen?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ik kan ook niet wachten!
Geen idee.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, niets voelt beter dan andermans geld uitgeven toch!
doen , tb doenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga het binnenkort maar weer eens vragen.
Hoe is het?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vinnnnnieeeeeeeeeeeeee
Wat een welkom
[..]
Hey meisje
quote:
Goed hoor.. waarom dequote:
Net voor de spiegel gestaan?quote:
Nee dat duurt nog wel ff, Sophie is mijn nichtje van 7 mndquote:
Ik had beter moeten moeten oplettenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:34 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog wel ff, Sophie is mijn nichtje van 7 mnd
Ik zal nog eens wat vertellen jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had beter moeten moeten opletten![]()
Op SBS is wel een leuke film... Maar die mongolen doen er hart van Nederland doorheenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo maar slapen denk ik. Niks op tv, geen serie te kijken, geen zin in film, geen zin om te gamen
en om de 5 minuten een kwartier reclamequote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef rival het volgende:
[..]
Op SBS is wel een leuke film... Maar die mongolen doen er hart van Nederland doorheen
Altijd bij mamsquote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Focus lag op het autorijden..
Maar wel lekker gegeten?
Ja leuk hequote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en om de 5 minuten een kwartier reclame
En reclame, want dat is altijd zo. Dan heb ik er geen zin in om te kijken. En.volgens mij zei ik dat ik geen zin had in een filmquote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef rival het volgende:
[..]
Op SBS is wel een leuke film... Maar die mongolen doen er hart van Nederland doorheen
Wij ookquote:
Zie je meteen hoe goed ik 'luister'quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En reclame, want dat is altijd zo. Dan heb ik er geen zin in om te kijken. En.volgens mij zei ik dat ik geen zin had in een film
Zou een briljant onderschrift kunnen zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij ook
Kroelkip heeft mijn poes geaaid
en na afloop nog flink geknuffeld
Cryothic zei wel dat hij er geen gewoonte van moest maken
Heeft Kroelkip aan jouw poes gezeten ja?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij ook
Kroelkip heeft mijn poes geaaid
en na afloop nog flink geknuffeld
Cryothic zei wel dat hij er geen gewoonte van moest maken
Mooi he?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou een briljant onderschrift kunnen zijn
quote:
Ja? Ben je jaloers?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft Kroelkip aan jouw poes gezeten ja?
Sowiesoquote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi he?
[..]![]()
[..]
Ja? Ben je jaloers?
Ghehe. Geen vervoer anders was ik ook wel een keer langs komen waaienquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja muhahaha die nodigt zich gewoon uitI'm a sucker for hugs
Wat een kutsmoesquote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ghehe. Geen vervoer anders was ik ook wel een keer langs komen waaien
truste fietsiequote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef fietsie het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken...
truste gekroelde lolaquote:
Dat is niet 'even langs komen waaien'quote:
Hier vloog ook een politieheli overquote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
Spanning en sensatie hier in Lelystad. Eerst al hordes politie, nu een politie helikopter
Hier ookquote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier vloog ook een politieheli over
Denk niet dat ze dezelfde persoon zoekenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier vloog ook een politieheli over
Hij vloog hier over naar lelijkstad, lijkt me logischquote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We wonen allemaal in tuig wijken
Dan is ie lekker snel....quote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij vloog hier over naar lelystad, lijkt me logisch
Ze zoeken je....quote:Op maandag 18 februari 2013 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan is ie lekker snel....
Inmiddels 3e cirkel over mijn huis....
bizar johquote:Op maandag 18 februari 2013 23:19 schreef Topiek het volgende:
2 weken geleden een kennis overleden, vandaag zijn vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |