quote:Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef very het volgende:
[..]
Houd je smoel, gebruik je verstand! (...en ook onderkast).
Populistische dingen roepen is nu eenmaal hip.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:09 schreef KwisatzHaderach het volgende:
En toch straffen we veel zwaarder dan de rest van Europa. En is het nu veiliger denk je?
Wordt toch wakker, er is nauwelijks verband tussen de hoogte van de straffen, criminaliteit en hoe veilig we ons voelen op straat. Dat is al jaren bekend ondertussen.
Ja, want dat is natuurlijk wat ik zegquote:Op maandag 18 februari 2013 18:06 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Ja, want in Amerika werkt het systeem natuurlijk veel beter, met die lange straffen. Gevangenis werkt niet. Gewoon martelen die handel.
Daar geloof ik dus echt geen fuck van.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:09 schreef KwisatzHaderach het volgende:
En toch straffen we veel zwaarder dan de rest van Europa.
idd dat geloof ik ook niet. Verdubbel, zo niet vervierdubbel de straffen in nl of laat criminelen in eigen land gestraft worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:12 schreef very het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt geen fuck van.
Ik lees dit soort berichten bijna dagelijks. Kan me niet voorstellen dat het in andere landen nog erger is gesteld.
Och ja, af en toe een nieuwsberichtje geeft natuurlijk een goed beeld van onze rechtspraak. Verdiep je er eens in en schrik van onze kortzichtigheid.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:12 schreef very het volgende:
[..]
Ik lees dit soort berichten bijna dagelijks. Kan me niet voorstellen dat het in andere landen nog erger is gesteld.
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:15 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Och ja, af en toe een nieuwsberichtje geeft natuurlijk een goed beeld van onze rechtspraak. Verdiep je er eens in en schrik van onze kortzichtigheid.
Zoek eens wat feiten op zou ik zeggen. Het is echt zo.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:12 schreef very het volgende:
[..]
Komt het wel op neer eigenlijk. Weer typisch zo'n geval van beste stuurlui staan aan wal.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:17 schreef Geelman het volgende:
[..]![]()
Mensen die nog nooit een wetbundel hebben opengeslagen kunnen opeens beoordelen of een straf lang genoeg is?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |