SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
werkse alvast!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef Faxie het volgende:
Even slapen, opladen voor de nachtdienst
zet alvast een pakje hagelslag klaar voor hemquote:Op maandag 18 februari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast wel
Muhahaha knuffelt alles
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast wel
Muhahaha knuffelt alles
Ik snap ut niet, en er zit ook een spatie tussen die er niet hoortquote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zet alvast een pakje hagelslag klaar voor hem
trouwens, je bent niet de enige die de L wel eens vergeet
[ afbeelding ]
ik maak hem ook niet, is een google resultaat op 'hageslag'quote:Op maandag 18 februari 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap ut niet, en er zit ook een spatie tussen die er niet hoort
Tering heequote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Rihanna kon het niet hebben dat Beonce zo populair was vorige week op t web...
DAAR MOET EEN.................quote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Rihanna kon het niet hebben dat Beonce zo populair was vorige week op t web...
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef Cryothic het volgende:
ik ga fietsen, tot zo
en voor de rest, tot later
fijne avondquote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga muhahaha en Cryothic opwachten
Fijne avond allemaal
Fijne avondquote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga muhahaha en Cryothic opwachten
Fijne avond allemaal
En jij bent?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef TheBurnerMan het volgende:
Lekker hagelslag strooien in mijn vriendin's haar gleuf. Ik vind het heerlijk. Helemaal die vlokkenAlleen wanneer alles smelt zie ik niet meer het verschil tussen haar bruine anjer en haar bruine poes.
Dat hoor je vanzelf.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef TheBurnerMan het volgende:
Lekker hagelslag strooien in mijn vriendin's haar gleuf. Ik vind het heerlijk. Helemaal die vlokkenAlleen wanneer alles smelt zie ik niet meer het verschil tussen haar bruine anjer en haar bruine poes.
Denk ik?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok, fijn. Ja ik ook wel denk ik...
Verklaar. Ik ben namelijk doof aan één oor dus ik hoor wel eens iet niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef Royco1 het volgende:
e ik niet meer het verschil tussen haar bruine anjer en haar bruine poes.
Ja, ik denk het. Vriendin haar relatie is vandaag kapot gegaan... na 9 (!) jaar. Pfff..quote:
Als je vriendin begint te schelden zit je in het verkeerde gat.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Verklaar. Ik ben namelijk doof aan één oor dus ik hoor wel eens iet niet.
Alleen als het verboden terrein is natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je vriendin begint te schelden zit je in het verkeerde gat.
Ja, die shit gebeurdquote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Vriendin haar relatie is vandaag kapot gegaan... na 9 (!) jaar. Pfff..![]()
Dus beetje aan het bijkomen nog
Waarom moet jij daarvoor bijkomen?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Vriendin haar relatie is vandaag kapot gegaan... na 9 (!) jaar. Pfff..![]()
Mijn vriendin scheld niet. Ze is een te lieve meid daarvoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je vriendin begint te schelden zit je in het verkeerde gat.
Kloptquote:
Omdat dit als een schok aankomtquote:Op maandag 18 februari 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moet jij daarvoor bijkomen?Blijft wel klote natuurlijk
Dan nog vinden ze het vaak niet fijn als je hem onverwachts droog naar binnen duwt.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alleen als het verboden terrein is natuurlijk.
Nou ja, sterkte dan maarquote:Op maandag 18 februari 2013 18:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Omdat dit als een schok aankomt
Brak van het vrijdag nog?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja was een lekker dagje, alleen ik was een beetje brak
Dat is shit zeg. Sterkte.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kut voor haar welquote:
Pfff, op die leeftijd nog scheiden.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kut voor haar wel![]()
De opa en oma van mijn beste vriendin zijn 2 jaar geleden, na een huwelijk van meer dan 60 jaar, gescheiden
Huh, ga je bijna dood en dan ga je ineens scheiden of watquote:Op maandag 18 februari 2013 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kut voor haar wel![]()
De opa en oma van mijn beste vriendin zijn 2 jaar geleden, na een huwelijk van meer dan 60 jaar, gescheiden
Precies.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, op die leeftijd nog scheiden.
Zoietsquote:Op maandag 18 februari 2013 18:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Huh, ga je bijna dood en dan ga je ineens scheiden of wat![]()
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 18 februari 2013 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Zoiets
Nou moet ik er wel bij vermelden dat haar opa een rijke canadees is en dat hij inmiddels een vriendin van onze leeftijd heeftOhnee, had. Hij is overleden. Vorig jaar.
Haha, ik heb geen idee hoe dat daar verder is afgehandeldquote:Op maandag 18 februari 2013 18:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop
Heeft die meid wel slim aangepakt als ze er wat aan over heeft gehouden
Gewoon even een paar maanden met zo'n ouwe vent leven en dan alles van hem krijgen, zou wel wat zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik heb geen idee hoe dat daar verder is afgehandeld
Nee dat is onmogelijk.... Ik denk toch omdat Bedrijfsleidster vrij was, dus dan krijg ik automatisch veel vragen en kan ik niet rustig een uurtje op kantoor gaan zittenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, sterkte dan maar
[..]
Brak van het vrijdag nog?
Een rijke stinkerd zal dat heus niet zo regelen hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon even een paar maanden met zo'n ouwe vent leven en dan alles van hem krijgen, zou wel wat zijn
Ah oke, dat verklaard het wel jaquote:Op maandag 18 februari 2013 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is onmogelijk.... Ik denk toch omdat Bedrijfsleidster vrij was, dus dan krijg ik automatisch veel vragen en kan ik niet rustig een uurtje op kantoor gaan zitten
ZIN IN VRIJDAG
http://www.ahoy.nl/agenda/2013/02/nacht-van-holland
Dan ben je in mijn ogen een ....quote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon even een paar maanden met zo'n ouwe vent leven en dan alles van hem krijgen, zou wel wat zijn
Volgens mij is dat niet gebeurd. Volgens mij heeft haar oma alsnog gewoon alles gekregen. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een vriendin had kaartjes en ik mocht meequote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een rijke stinkerd zal dat heus niet zo regelen hoor
[..]
Ah oke, dat verklaard het wel ja
Meh, Nederlandse artiesten... niks voor mijMaar veel plezier alvast
Met hem doen, nee! Een half jaartje in huis leven, jaquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet gebeurd. Volgens mij heeft haar oma alsnog gewoon alles gekregen. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
Zou wel geniaal zijn though. Al zou ik het daarvoor niet met een vent willen doen die 60 jaar ouder is dan ik.
Ze is er vast niet slechter op gewordenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet gebeurd. Volgens mij heeft haar oma alsnog gewoon alles gekregen. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
Zou wel geniaal zijn though. Al zou ik het daarvoor niet met een vent willen doen die 60 jaar ouder is dan ik.
Oh kijk, dat is altijd mooi meegenomen natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een vriendin had kaartjes en ik mocht mee![]()
Geen idee of het wat is
Zolang ik mee kan zingen is alles leuk
Maar denk je nou echt dat zo'n oude vent een meisje van onze leeftijd heeft omdat ze zo goed bij het meubilair past?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Met hem doen, nee! Een half jaartje in huis leven, ja
Vast niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is er vast niet slechter op geworden
Madonna.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
Zouden er ook oude vrouwen zijn die een lieve jongen zoeken? Het liefst rijk
Neequote:Op maandag 18 februari 2013 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar denk je nou echt dat zo'n oude vent een meisje van onze leeftijd heeft omdat ze zo goed bij het meubilair past?
Je kan het slechter treffenquote:
Maar daar kan je wel voor zorgen..quote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan het slechter treffenhelaas die is nog lang niet terminaal
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar daar kan je wel voor zorgen..
De natuur zijn werk laten doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar daar kan je wel voor zorgen..
Precies. Dat beetje hulp kan jij haar bieden.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De natuur zijn werk laten doen.met een beetje hulp.
Met alle liefde en plezier. Maar eerst ga ik een tijdje de man Madonna zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. Dat beetje hulp kan jij haar bieden.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met alle liefde en plezier. Maar eerst ga ik een tijdje de man Madonna zijn.
Zou Oprah nog vrijgezel zijn?quote:
Ik denk dat het geld het niet waard is, om met Opdrah te zijn.quote:
Oprah is miljardair. Of is jouw prijs nog hoger?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het geld het niet waard is, om met Opdrah te zijn.
En? Hoe groot is de erfenis?quote:
Toch niet mond op mond?quote:
Niet zo heel gek overigens.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het topic begint af te stervenLaatste tijd is het mega-dood hier
True.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zo heel gek overigens.
Waarom niet vind je?quote:
Niet eens een schok gevenquote:
Ja dat moet wel helpenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik roep 'boe' .... dat moet toch voldoende zijn![]()
![]()
Omdat ik het niet meer zo leuk vind als het was hier.quote:
Da's duidelijk. Enig idee waarom het niet meer zo leuk is?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omdat ik het niet meer zo leuk vind als het was hier.
Daar zijn verschillende redenen voor.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's duidelijk. Enig idee waarom het niet meer zo leuk is?
Vertel....quote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar zijn verschillende redenen voor.
Schokkendquote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
anders hang ik er 230 aan....bzzzzzzzzzit
Geen leuke mensenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's duidelijk. Enig idee waarom het niet meer zo leuk is?
Dus wil je hier mee zeggen dat jij niet leuk bent?quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus wil je hier mee zeggen dat jij niet leuk bent?
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus wil je hier mee zeggen dat jij niet leuk bent?
Geen idee. Ik post hier al een paar weken bijna niet meer.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
Maar het is toch pas een paar dagen geleden zo ineens stil gevallen?![]()
Of.. zat ik weer niet op te letten
Zeker een week al.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
Maar het is toch pas een paar dagen geleden zo ineens stil gevallen?![]()
Of.. zat ik weer niet op te letten
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja? Zijn Duitsers aan het uitsterven?
Dat soort bedoelde ik nietquote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja? Zijn Duitsers aan het uitsterven?
Dat was een reactie die moest komenquote:
Nooooooquote:
aaaaaaaaah .... maar jij hebt poezelsquote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef DaMook het volgende:
Hoi. Sorry dat ik er niet meer zo vaak ben
.
Owja dat was jijquote:Op maandag 18 februari 2013 20:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De persoon die geen social media gebruikt
Owjaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
aaaaaaaaah .... maar jij hebt poezels
dan zeg je geen sorry
'Het spijt me', aldus DaMook.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owja.
Ik probeer het woord sorry sowieso te vermijden, in serieuze dingen dan. It's a sign of weakness
.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij hebt ook een middag dutje gedaan?
hahaha jij ook ja?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij hebt ook een middag dutje gedaan?
True..... vooral als het onnodig isquote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owja.
Ik probeer het woord sorry sowieso te vermijden, in serieuze dingen dan. It's a sign of weakness
.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True..... vooral als het onnodig is
Tja als je niet sociaal bent kan je ook geen social media gebruikenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook mijn redenen voor he..
Mensen gebruiken het verkeerd, waardoor het echte leven juist minder sociaal dreigt te worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja als je niet sociaal bent kan je ook geen social media gebruiken
Dat gaat wel weer heel verquote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja als je niet sociaal bent kan je ook geen social media gebruiken
Klopt. Ben er ook geen voorstander van....quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mensen gebruiken het verkeerd, waardoor het echte leven juist minder sociaal dreigt te worden.
Dit.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mensen gebruiken het verkeerd, waardoor het echte leven juist minder sociaal dreigt te worden.
Die heb ik deze week geenquote:
Dat moeten we voorkomen dat jij uitsterft.quote:
Jij wilt wel voor de voortplanting zorgen?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moeten we voorkomen dat jij uitsterft.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Ben er ook geen voorstander van....
Facebook is sowieso
Twitter is wel leuk als je interessante mensen volgt.
Ik had ooit eens een facebook account, duurde eeuwen voordat ik het goed naar m'n zin had. Toen mensen toegevoegd en kreeg ik steeds te horen van.. ja had je dat niet op FB gezien dan? Dat heb je toch ook. Pff... direct afgeschaft. Laat mij dan maar hopeloos 'ouderwets' zijn.quote:
Houden zoquote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Ik had ooit eens een facebook account, duurde eeuwen voordat ik het goed naar m'n zin had. Toen kreeg ik steeds te horen van.. ja had je dat niet op FB gezien dan? Dat heb je toch ook. Pff... direct afgeschaft. Laat mij dan maar hopeloos 'ouderwets' zijn.
Twitter is leuk, zolang je idd leuke en gezellige mensen volgtquote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Ben er ook geen voorstander van....
Facebook is sowieso
Twitter is wel leuk als je interessante mensen volgt.
Dat had je beter tijdens de relatie kunnen doen in plaats van achteraf via social media.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef DaMook het volgende:
mijn ex heb ik zelfs via twitter leren kennen
Toen ik d'r leerde kennen was ze nog onbekend voor me en dat was dus op twitterquote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had je beter tijdens de relatie kunnen doen in plaats van achteraf via social media.
Dat zal wel loslopen aangezien het gros van de Chinezen bijvoorbeeld ook nog niet is aangehaakt. Een paar miljard is dus niet echt een uitstervend soort.quote:
Straks wordt je nog gepestquote:
Gelukkig maar. Chinaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen aangezien het gros van de Chinezen bijvoorbeeld ook nog niet is aangehaakt. Een paar miljard is dus niet echt een uitstervend soort.
Ik ook, ik ga nog een ep van person of interest kijkenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. China![]()
Ik ben weg.. ga wat nuttigs doen![]()
Mja, ik heb gebruik het wel. Maar ik ben niet zo'n fanatieke user als de meestenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Ik had ooit eens een facebook account, duurde eeuwen voordat ik het goed naar m'n zin had. Toen mensen toegevoegd en kreeg ik steeds te horen van.. ja had je dat niet op FB gezien dan? Dat heb je toch ook. Pff... direct afgeschaft. Laat mij dan maar hopeloos 'ouderwets' zijn.
Noro virus opgelopen op het cruise schip?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
Voordeel van ziek zijn is wel dat ik de hele dag tv kan kijken.
Grimm is echt tof
Nee gewoon griepquote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Noro virus opgelopen op het cruise schip?
Grimmquote:Op maandag 18 februari 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
Voordeel van ziek zijn is wel dat ik de hele dag tv kan kijken.
Grimm is echt tof
I knowquote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kon bijna niet anders, 1 van de bedenkers was co-producer/schrijver van Buffy en Angel.
Faxiequote:
Oh, ik wacht tot de stop voorbij is..quote:
Waarvan?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
El Canello! Ben je nog "in control"?
Geen kinders meer. Stage zit erop. Ga deze weken solliciteren.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je eigen lichaam, of die van wat willekeurige kinders.
In combinatie klinkt het heel foutquote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je eigen lichaam, of die van wat willekeurige kinders.
Gesekst?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen kinders meer. Stage zit erop. Ga deze weken solliciteren.
Lichaam gaat goed. Al een paar dagen niet gesnoept, gekoekt of gechipst. Ook niet gesnacket.
Goed aan het afvallen dus?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen kinders meer. Stage zit erop. Ga deze weken solliciteren.
Lichaam gaat goed. Al een paar dagen niet gesnoept, gekoekt of gechipst. Ook niet gesnacket.
Same here.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al weer eventjes geleden.
Vraag het andersquote:Op maandag 18 februari 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Same here.
gvd zit ik net op Facebook te chatten met een meid die ik leuk vind over werk. Ach ik durf toch geen move te maken en volgens mij heeft ze al een vriend
Dat durf ik niet.quote:
Ik doe mijn best. Wel een beetje vervelend dat ik de hele avond een beetje een hongergevoel heb, maar dat is de prijs die ik moet betalen, lijkt me.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed aan het afvallen dus?
Het is voor mij iets minder lang geleden dan voor jou, geloof ik. Maar toch.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Same here.
gvd zit ik net op Facebook te chatten met een meid die ik leuk vind over werk. Ach ik durf toch geen move te maken en volgens mij heeft ze al een vriend
Ik heb al bijna een hele kilo zak opquote:Op maandag 18 februari 2013 20:45 schreef Faxie het volgende:
Nog even en 't is weer pasen. Lekker paaseitjes eten
Uhm ... nee heb je al en ja kan je krijgenquote:
Wat helpt is je tanden al gaan poetsen na het avond etenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Wel een beetje vervelend dat ik de hele avond een beetje een hongergevoel heb, maar dat is de prijs die ik moet betalen, lijkt me.
Wat ik wel vervelend vind, zijn de rode bultjes op mijn borstkas nadat ik die geschoren had.
Nee, ik ken haar van een festival. En zie haar af en toe bij een festival. Ze heeft toevallig dezelfde opleiding als mij gedaan MLO en daarna HLO. Vandaar dat het over werk ging.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm ... nee heb je al en ja kan je krijgen
als je haar van het werk kent ... praten jullie daar ook met elkaar? volgens mij las ik het niet goed
Anders waxen?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Wel een beetje vervelend dat ik de hele avond een beetje een hongergevoel heb, maar dat is de prijs die ik moet betalen, lijkt me.
Wat ik wel vervelend vind, zijn de rode bultjes op mijn borstkas nadat ik die geschoren had.
bahquote:Op maandag 18 februari 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een hele kilo zak op
Is het goed om je tanden zo vaak te poetsen?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat helpt is je tanden al gaan poetsen na het avond etenDan heb je na het avond eten minder gauw zin in iets. Krijg je toch trek, gewoon weer tanden poetsen
Goed voor je tanden ook nog
Ja, moet ik misschien maar eens gaan doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Anders waxen?
Scheren vind ik altijd wat minder glad resultaat geven
A zoquote:Op maandag 18 februari 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, ik ken haar van een festival. En zie haar af en toe bij een festival. Ze heeft toevallig dezelfde opleiding als mij gedaan MLO en daarna HLO. Vandaar dat het over werk ging.
Pff dat soort dingen durf ik niet en weet ook niet echt hoe ik zoiets moet aanpakken
Krijg je nog veel erger bultjes van.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Anders waxen?
Scheren vind ik altijd wat minder glad resultaat geven
Ik weet niet hoe vaak je je tanden over het algemeen poetst? Maar 3 keer per dag is niets mis mee. 1 keer 's ochtends en 2 keer 's avonds.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het goed om je tanden zo vaak te poetsen?
Maar ik zal het proberen, bedankt voor de tip iig.
Ik zeg ook nergens direct erna, toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Faxie het volgende:
Tanden poetsen direct na het eten is toch niet goed? Ivm zuuraanvallen enzo. Meende ik eens gelezen te hebben...
Hangt af van wat je eet of drinkt.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Faxie het volgende:
Tanden poetsen direct na het eten is toch niet goed? Ivm zuuraanvallen enzo. Meende ik eens gelezen te hebben...
Meestal 2 keer per dag. In de ochtend en de avond.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak je je tanden over het algemeen poetst? Maar 3 keer per dag is niets mis mee. 1 keer 's ochtends en 2 keer 's avonds.
Bij mij werkt het al enige tijd, in ieder geval
klopt... eerst neutraliseren .... wachten ... ff met water spoelen....quote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Faxie het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja oke... en de melk met hele hazelnoten
Dan is die ene keer extra ook niet erg.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal 2 keer per dag. In de ochtend en de avond.
En van wie was het?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A zo
Mja.... ik ben van de directe aanpak....
vorige keer was wel grappig stond r een met een telefoonnr op zijn voorhoofd.... ik zo .. en van wie is die..... bijna 2 uur mee zitten schrijvenlol
i.p.v. wat te eten.... ja dat is een goed ideequote:Op maandag 18 februari 2013 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan is die ene keer extra ook niet erg.
Maar anders doe je het zo; zodra je trek krijgt ga je tanden poetsen.
Nee volgens mij nietquote:Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens direct erna, toch?
En het werkt, ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
i.p.v. wat te eten.... ja dat is een goed idee
Ik ook.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee volgens mij nietIk stelde ook maar een vraag hoor.
Kerel die er naast stondquote:
Uhuh ... ik ken de truc.... alle dingen die je niet kan verenigen met eten werken trouwens prima als afleidingquote:Op maandag 18 februari 2013 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En het werkt, ik spreek uit ervaring
Slank en gespierd wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan is die ene keer extra ook niet erg.
Maar anders doe je het zo; zodra je trek krijgt ga je tanden poetsen.
Het eten van een zak chips bijvoorbeeld. Kan ik niet verenigen met eten en stilt bovendien de honger behoorlijk goed!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh ... ik ken de truc.... alle dingen die je niet kan verenigen met eten werken trouwens prima als afleiding
En nog wat PUA lesjes en je bent helemaal de kingquote:Op maandag 18 februari 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slank en gespierd worden
En dan hosselen
Yesquote:Op maandag 18 februari 2013 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh ... ik ken de truc.... alle dingen die je niet kan verenigen met eten werken trouwens prima als afleiding
En dat alleen maar door het snacken te vervangen door tanden poetsen!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slank en gespierd worden
En dan hosselen
WTquote:Op maandag 18 februari 2013 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het eten van een zak chips bijvoorbeeld. Kan ik niet verenigen met eten en stilt bovendien de honger behoorlijk goed!
Alleen denken? Ik zal t eens proberenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
YesDenken aan smerige dingen werkt overigens ook, maar het is maar net of je daar gevoelig voor bent of niet
Ik zal contact opnemen met firefly.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En nog wat PUA lesjes en je bent helemaal de king
En sporten.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat alleen maar door het snacken te vervangen door tanden poetsen!
Is dat een meester dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zal contact opnemen met firefly.
Bij mij werkt dat in ieder geval wel. Denken aan kots, denken aan schimmels op eten, denken aan verrot eten, etc.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen denken? Ik zal t eens proberen
En sportenquote:
Dat moet ik kunnen en anders ff plaatjes zoeken???quote:Op maandag 18 februari 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat in ieder geval wel. Denken aan kots, denken aan schimmels op eten, denken aan verrot eten, etc.
Hij had een hele topicreeks erover.quote:
Nee, dan moet ik gelijk aan D'66 denken.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kon squatten niet over je lippen krijgen?
Toen ik me woog de laatste keer, was ik zwaarder dan ik ooit geweest ben.quote:
a okequote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had een hele topicreeks erover.
Zie en merk je zelf dat je meer spierweefsel hebt?quote:Toen ik me woog de laatste keer, was ik zwaarder dan ik ooit geweest ben.
Vriendin waar ik zaterdag was, zei dat ik er dikker uit had gezien. Waarschijnlijk dus al deels spier.
Hahaha, dat zal zeker wel werkenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat moet ik kunnen en anders ff plaatjes zoeken???
Spier is zwaarder dan vet he, dus zou goed kunnen!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik me woog de laatste keer, was ik zwaarder dan ik ooit geweest ben.
Vriendin waar ik zaterdag was, zei dat ik er dikker uit had gezien. Waarschijnlijk dus al deels spier.
Jijquote:
Nee dubstebquote:Op maandag 18 februari 2013 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Komt daar ook een gabber versie van
Het voelt wat steviger als toen ik mezelf echt dik voelde. Het flabbert niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a oke
[..]
Zie en merk je zelf dat je meer spierweefsel hebt?
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelt wat steviger als toen ik mezelf echt dik voelde. Het flabbert niet.
Ik laat me altijd hosselen, vraag maar rond hier.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jijen dan hossel jij ook een meisje voor mij
Hehehehe. Lang niet gezien.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan Flubber.
Leer mij om gehosseld te wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat me altijd hosselen, vraag maar rond hier.
It's truequote:Op maandag 18 februari 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat me altijd hosselen, vraag maar rond hier.
[..]
Hehehehe. Lang niet gezien.
Ik weet niet. Het gebeurt gewoon. Misschien kan TGND of Fera je verder helpen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leer mij om gehosseld te worden
Ik vind Patch Adams mooi van Robin Williams.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
It's true![]()
En inderdaad, die heb ik ook al heel lang niet gezien!
Ja maar, ik durf niet met meisjes te pratenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het gebeurt gewoon. Misschien kan TGND of Fera je verder helpen.
Ik vind Robin Williams sowieso een goede acteurquote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind Patch Adams mooi van Robin Williams.
Hello Raj!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar, ik durf niet met meisjes te praten
Ik zag hem laatst in One Hour Foto.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind Robin Williams sowieso een goede acteur
Tsssk.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar, ik durf niet met meisjes te praten
Hebben we ook al een Sheldon?quote:
Is KT geen goede Sheldon?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we ook al een Sheldon?
TGND, kun je Tijn een tip geven over hoe een man gehosseld kan worden?
Thnxquote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst in One Hour Foto.Zo'n baas.
Ik moet nog steeds Dead Poets Society eens kijken.
[..]
Tsssk.
Dan vraag ik het voor je.
[..]
Een Sheldon zou ik nooit worden. Wat ik wel ben weet ik ook nietquote:Op maandag 18 februari 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is KT geen goede Sheldon?![]()
En ik zou eigenlijk niet goed weten hoe je dat doet
Een Raj. Maar nu ben je dat niet meer.. Tenzij je nu alcohol op hebtquote:Op maandag 18 februari 2013 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een Sheldon zou ik nooit worden. Wat ik wel ben weet ik ook niet
Hehehe. Ik denk dat KT niet nerd genoeg is daarvoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is KT geen goede Sheldon?![]()
En ik zou eigenlijk niet goed weten hoe je dat doet
Als Buurmeisje het niet weet, kan ik je alleen zeggen wat ik doe.quote:
Ik heb een sheldon.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst in One Hour Foto.Zo'n baas.
Ik moet nog steeds Dead Poets Society eens kijken.
[..]
Tsssk.
Dan vraag ik het voor je.
[..]
Nee ... een Raj is TB niet .... Raj zou ik gewoon geheel dominerenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een Raj. Maar nu ben je dat niet meer.. Tenzij je nu alcohol op hebt
Dan blijven er niet veel opties meer overquote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ... een Raj is TB niet .... Raj zou ik gewoon geheel domineren
Je bent geen sheldon en ook geen lenard... en die met die schreeuw ma ook niet....quote:Op maandag 18 februari 2013 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan blijven er niet veel opties meer over
Als je hem weg wil halen dan rekt ie zich uit en laat zijn nagels zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gaat ie ook als Sheldon doen als iemand er gaat zitten of is het geen mensenplek?
Haha, als jij het zegtquote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik denk dat KT niet nerd genoeg is daarvoor.
[..]
Als Buurmeisje het niet weet, kan ik je alleen zeggen wat ik doe.
Gewoon opvallen. Zorg ervoor dat je in gesprek komt.
Nee, hij is het ook niet meerquote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ... een Raj is TB niet .... Raj zou ik gewoon geheel domineren
Kaneel is Leonardquote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bent geen sheldon en ook geen lenard... en die met die schreeuw ma ook niet....
dus geen TBBT personage voor jou
Gelukkigquote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bent geen sheldon en ook geen lenard... en die met die schreeuw ma ook niet....
dus geen TBBT personage voor jou
ooo hij doet maar....quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je hem weg wil halen dan rekt ie zich uit en laat zijn nagels zien.
via fok! of fb ofzo telt nietquote:Op maandag 18 februari 2013 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, hij is het ook niet meerHij praat gewoon met meisjes, dus hij is geen Raj.
Oh, ik dacht dat Raj dat dan ook niet deedquote:
octo neee nee...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik ben wel eens vergeleken met Octo, Herman (Idols) en nog iemand waar ik even niet op zijn naam kan komen
Verder is ie wel lief hoor.quote:
ik dacht dat ie dan wel durfde want niet direct contact.... maar hij durft verder alleen met drankquote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Raj dat dan ook niet deed
Bernadet danquote:
Nee die van I am a dancer en die later door Jensen is misbruiktquote:Op maandag 18 februari 2013 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
octo neee nee...
Herman... die van de klompen?
Nee, jij bent als Patrick en Kif.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik toevallig ook al een TBBT personage?
Gezelligquote:Op maandag 18 februari 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verder is ie wel lief hoor.
We zijn nu samen the grimm aan het kijken.
En Charlie Sheen/harper is op poezenjacht.
Wil je dat zijn dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik toevallig ook al een TBBT personage?
Ik vind die Bernadette echt een schatjequote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bernadet dan
[..]
Nee die van I am a dancer en die later door Jensen is misbruikt
Ik denk wel dat dat het personage is waar ik het meest op lijk van alle personages in TBBT.quote:
hmm.. ken ik nietquote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Nee die van I am a dancer en die later door Jensen is misbruikt
Okequote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, jij bent als Patrick en Kif.
Ik heb inmiddels zoveel bijnamen dat er nog wel 1 bij kanquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb hem 1x irl gezien en I agree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |