SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
werkse alvast!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef Faxie het volgende:
Even slapen, opladen voor de nachtdienst
zet alvast een pakje hagelslag klaar voor hemquote:Op maandag 18 februari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast wel
Muhahaha knuffelt alles
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast wel
Muhahaha knuffelt alles
Ik snap ut niet, en er zit ook een spatie tussen die er niet hoortquote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zet alvast een pakje hagelslag klaar voor hem
trouwens, je bent niet de enige die de L wel eens vergeet
[ afbeelding ]
ik maak hem ook niet, is een google resultaat op 'hageslag'quote:Op maandag 18 februari 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap ut niet, en er zit ook een spatie tussen die er niet hoort
Tering heequote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Rihanna kon het niet hebben dat Beonce zo populair was vorige week op t web...
DAAR MOET EEN.................quote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Rihanna kon het niet hebben dat Beonce zo populair was vorige week op t web...
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef Cryothic het volgende:
ik ga fietsen, tot zo
en voor de rest, tot later
fijne avondquote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga muhahaha en Cryothic opwachten
Fijne avond allemaal
Fijne avondquote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga muhahaha en Cryothic opwachten
Fijne avond allemaal
En jij bent?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef TheBurnerMan het volgende:
Lekker hagelslag strooien in mijn vriendin's haar gleuf. Ik vind het heerlijk. Helemaal die vlokkenAlleen wanneer alles smelt zie ik niet meer het verschil tussen haar bruine anjer en haar bruine poes.
Dat hoor je vanzelf.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef TheBurnerMan het volgende:
Lekker hagelslag strooien in mijn vriendin's haar gleuf. Ik vind het heerlijk. Helemaal die vlokkenAlleen wanneer alles smelt zie ik niet meer het verschil tussen haar bruine anjer en haar bruine poes.
Denk ik?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok, fijn. Ja ik ook wel denk ik...
Verklaar. Ik ben namelijk doof aan één oor dus ik hoor wel eens iet niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef Royco1 het volgende:
e ik niet meer het verschil tussen haar bruine anjer en haar bruine poes.
Ja, ik denk het. Vriendin haar relatie is vandaag kapot gegaan... na 9 (!) jaar. Pfff..quote:
Als je vriendin begint te schelden zit je in het verkeerde gat.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Verklaar. Ik ben namelijk doof aan één oor dus ik hoor wel eens iet niet.
Alleen als het verboden terrein is natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je vriendin begint te schelden zit je in het verkeerde gat.
Ja, die shit gebeurdquote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Vriendin haar relatie is vandaag kapot gegaan... na 9 (!) jaar. Pfff..![]()
Dus beetje aan het bijkomen nog
Waarom moet jij daarvoor bijkomen?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Vriendin haar relatie is vandaag kapot gegaan... na 9 (!) jaar. Pfff..![]()
Mijn vriendin scheld niet. Ze is een te lieve meid daarvoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je vriendin begint te schelden zit je in het verkeerde gat.
Kloptquote:
Omdat dit als een schok aankomtquote:Op maandag 18 februari 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moet jij daarvoor bijkomen?Blijft wel klote natuurlijk
Dan nog vinden ze het vaak niet fijn als je hem onverwachts droog naar binnen duwt.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alleen als het verboden terrein is natuurlijk.
Nou ja, sterkte dan maarquote:Op maandag 18 februari 2013 18:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Omdat dit als een schok aankomt
Brak van het vrijdag nog?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja was een lekker dagje, alleen ik was een beetje brak
Dat is shit zeg. Sterkte.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kut voor haar welquote:
Pfff, op die leeftijd nog scheiden.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kut voor haar wel![]()
De opa en oma van mijn beste vriendin zijn 2 jaar geleden, na een huwelijk van meer dan 60 jaar, gescheiden
Huh, ga je bijna dood en dan ga je ineens scheiden of watquote:Op maandag 18 februari 2013 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kut voor haar wel![]()
De opa en oma van mijn beste vriendin zijn 2 jaar geleden, na een huwelijk van meer dan 60 jaar, gescheiden
Precies.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, op die leeftijd nog scheiden.
Zoietsquote:Op maandag 18 februari 2013 18:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Huh, ga je bijna dood en dan ga je ineens scheiden of wat![]()
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 18 februari 2013 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Zoiets
Nou moet ik er wel bij vermelden dat haar opa een rijke canadees is en dat hij inmiddels een vriendin van onze leeftijd heeftOhnee, had. Hij is overleden. Vorig jaar.
Haha, ik heb geen idee hoe dat daar verder is afgehandeldquote:Op maandag 18 februari 2013 18:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop
Heeft die meid wel slim aangepakt als ze er wat aan over heeft gehouden
Gewoon even een paar maanden met zo'n ouwe vent leven en dan alles van hem krijgen, zou wel wat zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik heb geen idee hoe dat daar verder is afgehandeld
Nee dat is onmogelijk.... Ik denk toch omdat Bedrijfsleidster vrij was, dus dan krijg ik automatisch veel vragen en kan ik niet rustig een uurtje op kantoor gaan zittenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, sterkte dan maar
[..]
Brak van het vrijdag nog?
Een rijke stinkerd zal dat heus niet zo regelen hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon even een paar maanden met zo'n ouwe vent leven en dan alles van hem krijgen, zou wel wat zijn
Ah oke, dat verklaard het wel jaquote:Op maandag 18 februari 2013 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is onmogelijk.... Ik denk toch omdat Bedrijfsleidster vrij was, dus dan krijg ik automatisch veel vragen en kan ik niet rustig een uurtje op kantoor gaan zitten
ZIN IN VRIJDAG
http://www.ahoy.nl/agenda/2013/02/nacht-van-holland
Dan ben je in mijn ogen een ....quote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon even een paar maanden met zo'n ouwe vent leven en dan alles van hem krijgen, zou wel wat zijn
Volgens mij is dat niet gebeurd. Volgens mij heeft haar oma alsnog gewoon alles gekregen. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een vriendin had kaartjes en ik mocht meequote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een rijke stinkerd zal dat heus niet zo regelen hoor
[..]
Ah oke, dat verklaard het wel ja
Meh, Nederlandse artiesten... niks voor mijMaar veel plezier alvast
Met hem doen, nee! Een half jaartje in huis leven, jaquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet gebeurd. Volgens mij heeft haar oma alsnog gewoon alles gekregen. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
Zou wel geniaal zijn though. Al zou ik het daarvoor niet met een vent willen doen die 60 jaar ouder is dan ik.
Ze is er vast niet slechter op gewordenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet gebeurd. Volgens mij heeft haar oma alsnog gewoon alles gekregen. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
Zou wel geniaal zijn though. Al zou ik het daarvoor niet met een vent willen doen die 60 jaar ouder is dan ik.
Oh kijk, dat is altijd mooi meegenomen natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een vriendin had kaartjes en ik mocht mee![]()
Geen idee of het wat is
Zolang ik mee kan zingen is alles leuk
Maar denk je nou echt dat zo'n oude vent een meisje van onze leeftijd heeft omdat ze zo goed bij het meubilair past?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Met hem doen, nee! Een half jaartje in huis leven, ja
Vast niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is er vast niet slechter op geworden
Madonna.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
Zouden er ook oude vrouwen zijn die een lieve jongen zoeken? Het liefst rijk
Neequote:Op maandag 18 februari 2013 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar denk je nou echt dat zo'n oude vent een meisje van onze leeftijd heeft omdat ze zo goed bij het meubilair past?
Je kan het slechter treffenquote:
Maar daar kan je wel voor zorgen..quote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan het slechter treffenhelaas die is nog lang niet terminaal
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar daar kan je wel voor zorgen..
De natuur zijn werk laten doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar daar kan je wel voor zorgen..
Precies. Dat beetje hulp kan jij haar bieden.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De natuur zijn werk laten doen.met een beetje hulp.
Met alle liefde en plezier. Maar eerst ga ik een tijdje de man Madonna zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. Dat beetje hulp kan jij haar bieden.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met alle liefde en plezier. Maar eerst ga ik een tijdje de man Madonna zijn.
Zou Oprah nog vrijgezel zijn?quote:
Ik denk dat het geld het niet waard is, om met Opdrah te zijn.quote:
Oprah is miljardair. Of is jouw prijs nog hoger?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het geld het niet waard is, om met Opdrah te zijn.
En? Hoe groot is de erfenis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |