SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
werkse alvast!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef Faxie het volgende:
Even slapen, opladen voor de nachtdienst
zet alvast een pakje hagelslag klaar voor hemquote:Op maandag 18 februari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast wel
Muhahaha knuffelt alles
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast wel
Muhahaha knuffelt alles
Ik snap ut niet, en er zit ook een spatie tussen die er niet hoortquote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zet alvast een pakje hagelslag klaar voor hem
trouwens, je bent niet de enige die de L wel eens vergeet
[ afbeelding ]
ik maak hem ook niet, is een google resultaat op 'hageslag'quote:Op maandag 18 februari 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap ut niet, en er zit ook een spatie tussen die er niet hoort
Tering heequote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Rihanna kon het niet hebben dat Beonce zo populair was vorige week op t web...
DAAR MOET EEN.................quote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Rihanna kon het niet hebben dat Beonce zo populair was vorige week op t web...
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef Cryothic het volgende:
ik ga fietsen, tot zo
en voor de rest, tot later
fijne avondquote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga muhahaha en Cryothic opwachten
Fijne avond allemaal
Fijne avondquote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga muhahaha en Cryothic opwachten
Fijne avond allemaal
En jij bent?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef TheBurnerMan het volgende:
Lekker hagelslag strooien in mijn vriendin's haar gleuf. Ik vind het heerlijk. Helemaal die vlokkenAlleen wanneer alles smelt zie ik niet meer het verschil tussen haar bruine anjer en haar bruine poes.
Dat hoor je vanzelf.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef TheBurnerMan het volgende:
Lekker hagelslag strooien in mijn vriendin's haar gleuf. Ik vind het heerlijk. Helemaal die vlokkenAlleen wanneer alles smelt zie ik niet meer het verschil tussen haar bruine anjer en haar bruine poes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |