abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128321176
Prima ervaring met verkoper Niveath in V&A / [TK] Blu-Ray's, DVD's, LEGO TECHNIC en nog wat. Nog bedankt!
pi_128321604
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:24 schreef xatlad het volgende:
Goede ervaringen met Solomon. Heb van hem een hifi setje over genomen. Alleen bleek bij het aansluiten dat de subwoofer uitgang helaas het niet meer deed. Hierover geïnformeerd en samen een oplossing kunnen bedenken waar we allebei tevreden mee zijn. :)

Ook netjes verzonden trouwens geen krakkemikkige verpakking zoals ik wel eens vaker mee heb gemaakt. :)

V&A / [TK] JVC Receiver + B&W Speakers
Mooi om te lezen dat je tevreden bent ;) Van mijn kant ook alles prettig verlopen! Jammer dat er iets kapot bleek te zijn (een uitgang die ik nooit gebruikt heb), maar we hebben het netjes kunnen oplossen :)
pi_128454282
Hele goede ervaringen met Bambino: V&A / [TK] Mega DVD Collectie + ps2/ps3/wii/series
Ik had een verkeerd huisnummer door gegeven, waardoor het pakket retour kwam bij Bambino.
Via PM / Telefoon kunnen regelen dat het pakket persoonlijk werd afgeleverd.

Ik zeg: _O_
Oblahim
pi_128488660
Vlotte betaling door Kaneelstokje en Scuidward in dit topic en ook nog met xatlad & Melomaan, zij hebben inmiddels ook hun spulletjes uit dit topic, en ik mijn betaling.
Iedereen weer blij! *O*
GRAAG VERWIJDEREN
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:29:03 #215
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128492844
Zojuist mijn pakje van div-er gekregen.
Was bij de buren bezorgd, ondanks het juiste adres.

Ben tevreden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:36:37 #216
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_128497311
Ook ik ben tevreden over Div-er. Goeie kwaliteit en een snelle service (voor een lage prijs).
pi_128529247
quote:
Volgende keer kan je even een topic report warnbig.png plaatsen bij je topic, dan zien we het wat sneller (plus dat je nu in het ervaringentopic zit, en niet het feedback topic ;))
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_128544882
Zeer goede ervaringen (2 maal) met div-er. Snel bezorgd, goed verpakt en de kwaliteit van de platen was ook dik in orde.
pi_128586153
Hele snelle, goede ervaring met w00h00 in V&A / [TK] Apple Magic Mouse

Prima ervaring met r0binhood in V&A / [TK] filmvoucher ( 4,50 , inclusief verzenden)

Tot slot, eveneens prima ervaring met Baretkal in V&A / [TK]Ps3 spellen goedkoop! evt ruil Nintendo ds
pi_128592148
Goeie ervaring met furia-aurum, vlotte comunicatie en snel met betaling :)
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
pi_128830842
Goede ervaring met xuryah in het topic V&A / [TK] Nintendo DS Lite + games + tasje

DS Lite is goed binnen gekomen zoals beschreven en werkt nog naar behoren! Verzending ook snel en in orde en goed contact via de PM ^O^
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_128831438
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:25 schreef Ramkraker het volgende:
Goede ervaring met xuryah in het topic V&A / [TK] Nintendo DS Lite + games + tasje

DS Lite is goed binnen gekomen zoals beschreven en werkt nog naar behoren! Verzending ook snel en in orde en goed contact via de PM ^O^
Ik heb ook goede ervaring met Ramkraker als koper.
Snel geld overgemaakt, helaas wel een storing bij de bank waardoor t later binnen was.
Maar goede communicatie. Top! :)
pi_128844758
Goede ervaringen met ChickenSpikey in het topic V&A / [TK] Bluray Monster's & Co. ; had geld snel overgemaakt, en hij deed de dvd zelfs zelf bij mij in de brievenbus. Blu ray ziet er ook goed uit!
pi_128910732
V&A / [TK] Nintendo DSi Black
Moet DS Lite zijn in plaats van DSi, mijn fout, thanks.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  Moderator zaterdag 13 juli 2013 @ 18:28:27 #226
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_128911153
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:11 schreef ROFLOL het volgende:
V&A / [TK] Nintendo DSi Black
Moet DS Lite zijn in plaats van DSi, mijn fout, thanks.
Dit is het topic voor je aankoop en verkoopervaringen.

Kijk even hier: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent

4. Wat te doen als er iets moet worden aangepast?

• Als je bijvoorbeeld je OP of TT wil laten aanpssen plaats dan een topic report, dit doe je door op het icoontje: warnbig.png wat boven en onder elk topic staat aan te klikken.

En ook even een post in je topic doen daarna, dan komt het helemaal goed.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_129016805
V&A / [TK] HTC Titan X310E

Vorige week ging de digitizer van mijn foon kaput, moest snel aan een andere zien te komen.
htc titan gekocht van Smegmanus voor slechts 5 tientjes, geen geld!
Goede communicatie, rappe verzending en wat een snelle telefoon!
Ik ben hier heel blij mee, dus een goede ervaring, en ontzettend bedankt.

(verzonden vanaf de htc)
@luna
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 19:33:34 #228
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129016937
Hier kunnen jullie nog foto's kwijt als je je ervaring hebt gepost, altijd leuk om te zien:

V&A / [FOTO'S] Het show hier je V&A aankoop-topic
pi_129077920
Via gebakkeneitje doc martens gekocht. Ging super snel, was op za al verzonden terwijl ik vrijdag geld over gemaakt had.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 12:09:03 #230
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129078007
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:05 schreef Tamashii het volgende:
Via gebakkeneitje doc martens gekocht. Ging super snel, was op za al verzonden terwijl ik vrijdag geld over gemaakt had.
Mocht je foto's kunnen maken: V&A / [FOTO'S] Het show hier je V&A aankoop-topic
Leuk voor in het topic :D
pi_129080291
Prima ervaring met Coltz40 nav dit topic: V&A / [TK] 2 Bronze F1 tickets Spa vrijdag
^O^
pi_129093056
Van MatiCe een laptop gekocht. Goede ervaringen!
  zaterdag 20 juli 2013 @ 15:29:02 #233
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129155270
Prettige deal met Tumble: V&A / [TK] Toystory 1,2,3 Bluray
DVD's snel en netjes verzonden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_129157307
Snelle levering, dus prima ervaring met verkoper warp995 in V&A / [TK] Xbox 360 Games onder de 10 euro.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:07:23 #235
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129166153
Ook snelle en prima deal met Fokkingvet: V&A / [TK] 2x Robofish haaien - Goliath
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_129191129
Bij deze helaas mijn eerste slechte ervaring @ FOK V&A:

Van RD4 heb ik 3 laptops gekocht (2 oude, en 1 nieuwere met kapot scherm)
V&A / [TK] Toshiba notebook (scherm defect)

Na overmaken van het geld (28/6) heeft het zeker een week (6/7) geduurd voordat na veel aandringen de spullen eindelijk verstuurd werden. (steeds redenen zoals geen tijd, overwerken e.d.).

Bij aankomst was het pakket was deze helaas incompleet. de oplader van de Toshiba laptop (zie topiclink) ontbrak, en één van de beloofde laptoptassen (minder belangrijk).

Inmiddels 3,5wk na betaling, heb ik de lader nog steeds niet onvangen, en kan ik dus NIETS met de laptop! RD4 reageert ook niet meer op PM, WhatsApp en neemt de telefoon niet meer op.

Iemand nog enig idee wat ik kan doen?

Groet,

Xander
life is music, play it loud
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 20:50:24 #237
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129196170
quote:
13s.gif Op zondag 21 juli 2013 18:04 schreef Speaker_Freak het volgende:

Groet,

Xander
Je verhaal even via PM naar: vacrew sturen. Het kan natuurlijk zomaar zijn dat hij op vakantie is en e.e.a. nu niet kan afhandelen. Het is een user die al even meeloopt, dus ik denk dat we er met wat hulp wel uit kunnen komen.
pi_129228112
Ik heb een prima ervaring met JuriaanK en dabadbass als kopers in mijn topic [TK] Canon 30D SLR compleet.
GRAAG VERWIJDEREN
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:13:50 #239
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_129260998
Van Div-er een Cameratas gekocht. Na heldere communicatie via DM ontving ik al snel de tas. Omdat een item ontbrak gaf ik dit aan, het werd zeer snel nagezonden door Div-er (op zijn kosten)

Al met al erg goede koperservaring!
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_129266194
quote:
13s.gif Op zondag 21 juli 2013 18:04 schreef Speaker_Freak het volgende:
Bij deze helaas mijn eerste slechte ervaring @ FOK V&A:

Van RD4 heb ik 3 laptops gekocht (2 oude, en 1 nieuwere met kapot scherm)
V&A / [TK] Toshiba notebook (scherm defect)

Na overmaken van het geld (28/6) heeft het zeker een week (6/7) geduurd voordat na veel aandringen de spullen eindelijk verstuurd werden. (steeds redenen zoals geen tijd, overwerken e.d.).

Bij aankomst was het pakket was deze helaas incompleet. de oplader van de Toshiba laptop (zie topiclink) ontbrak, en één van de beloofde laptoptassen (minder belangrijk).

Inmiddels 3,5wk na betaling, heb ik de lader nog steeds niet onvangen, en kan ik dus NIETS met de laptop! RD4 reageert ook niet meer op PM, WhatsApp en neemt de telefoon niet meer op.

Groet,

Xander
Ik kreeg ook maar geen reactie van hem, maar vandaag eindelijk de computer mogen ontvangen
Probeer hem anders eens een bericht via facebook te sturen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')