Ja hij is krasvrij en het boekje zit erbij! Trouwens dat is met alle games die ik hier aanbied zoquote:Doe mij Batman Arkham Asylum maar indien zonder krassen en compleet met boekje.
Splinter Cell Double Agent- 5 euroquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:00 schreef warp995 het volgende:
Xbox 360 games te koop, alles is inclusief verzendkosten!
Left 4 Dead- 6 euro
Forza Motorsport 3- 6 euro
Splinter Cell Double Agent- 5 euro
Alan Wake- 6 euro
Dead Space 2- 6 euro
Crysis 2- 7 euro
Battlefield Bad Company 2- 7 euro
Dead Island- 6 euro
Batman Arkham Asylum- 6 euro
Mass Effect- 5 euro
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2- 5 euro
Halo 3 ODST- 5 euro
Assassin's Creed- 4 euro
Alleen Crysis 3 is 20 euro
Ik vond hem niet slecht, maar ik had wel meer verwacht in vergelijking met Crysis 2quote:Goeie prijzen. Crysis 3 was matig hè?
Had u ook al een mailtje gestuurd. Ik had ze allebei apart verzonden, dus het kan zijn dat de ene misschien vertraging heeftquote:Op zondag 21 juli 2013 21:59 schreef Solomon het volgende:
Ik heb vandaag één van de twee bestelde games ontvangenLees dat TS op vakantie is, dus ik wacht geduldig af tot hij na z'n vakantie het foutje oplost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop